Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roidmi EVE Plus - white 3Doid Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white

Prodej ukončen

Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white

96% 203 Recenzí 91% doporučuje

Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce

Kód zboží: 104015

Příslušenství

Popis produktu

  • Robotický vysavač s mopem
  • Samovyprazdňovací stanice na odpad
  • Ovladatelný přes telefon - aplikace v anglickém jazyce
  • Laserová navigace
  • Funkce mopu a vysavače
  • Vysavač s hlučností cca 50-65 dB
  • Trojice samostatných senzorů pro efektivní úklid
  • Sací tlak až 2700 Pa
  • 18 senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru
  • Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
  • Nádržka na vodu s účinnějším čerpadlem
  • Nastavení intenzity mopování
  • Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přestal
  • Vysokokapacitní 5200 mAh Li-ion baterie
  • Přesná laserová navigace jako v Google autě
  • Maximální plocha vysávání až 250 m²
  • Možnost nastavení úklidových zón a pojmenování místností
  • 2 boční kartáčky

Představení robotického vysavače Roidmi EVE Plus

Vrhněte se do chytrého úklidu s robotickým vysavačem Roidmi EVE Plus, který krom funkce mopu nabízí i revoluční samovyprazdňovací stanici na odpad. Díky sofistikované laserové navigaci a sacímu tlaku až 2700 Pa si poradí s úklidem celé řady povrchů, včetně tvrdých podlah a koberců. Vysokokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterie vystačí na úklid až 250 m². V případě, že Roidmi EVE Plus nezvládne uklidit celý prostor, tak si sám zajede načerpat energii do nabíjecí stanice a následně bude pokračovat v místě, kde s úklidem přestal. Vysavač můžete ovládat z mobilního telefonu, kde si lze nastavit např. časový rozvrh vysávání, pojmenovat místnosti, anebo nastavit úklidové zóny.

Automatické vysypávání sběrného koše

Nabíjecí stanice Roidmi EVE Plus vám poslouží nejen k nabíjení robota, ale také k automatickému vysypávání sběrného koše do objemného 3L odpadního pytle uvnitř stanice. Jednorázový sáček na nečistoty uvnitř stanice pojme až desítky sběrných košů robota. Jeho praktické zpracování znemožňuje únik prachu a nečistot zpět do okolí. Na zaplnění odpadního sáčku vás upozorní mobilní aplikace. Samovyprazdňovací stanice ROIDMI 2.0 má inteligentní LED obrazovku. Ukazuje stav baterie robota, stav nabíjení robota, oznamuje naplnění odpadního sáčku a slouží jako oznamovací obrazovka pro poruchy.

Automatické vysypávání sběrného koše

Výkonná laserová navigace

Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor, a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.

Výkonná laserová navigace

Funkce mopování

Roidmi EVE Plus zvládne vysávání a mokré vytírání zároveň. Vysavač disponuje nádobkou na vodu s objemem 250 ml a elektronicky řízeným čerpadlem, u kterého si lze nastavit až 3 úrovně průtoku vody.

Systém dávkování zaručuje přesné a rovnoměrné dávkování vody na mopovací textilii. Nemusíte mít strach, že by na podlaze zůstávaly skvrny od vody. Ujistěte se však, že před prvním použítím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utěrku.

Funkce mopování

Inteligentní mapování místností

Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.

Inteligentní mapování místností

Uklízí tam, kde přestal

Jako majitel tohoto robota se nemusíte starat o celý úklidový proces. V případě, že vysavač neuklidí celý prostor na první pokus, tak si zajede dočerpat energii do nabíjecí stanice a následně začne s úklidem tam, kde přestal.

Uklízí tam, kde přestal

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Každá domácnost má specifické členění místností. Jak splnit očekávání všech zákazníků? Vysavač má 18 hlavních senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru a starají se o to, aby vysavač s výškou 9,8 cm neuvízl třeba pod nábytkem.

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Motor s vysokou sací silou

Roidmi EVE Plus je vybaven digitálním bezkartáčovým stejnosměrným BLDC motorem, který je oproti běžným motorům tišší, spolehlivější, energeticky úspornější a má delší životnost. Sací síla takového motoru je až 2700 Pa, což postačí na úklid prachu, vlasů a dalších nečistot.

Motor s vysokou sací silou

Ovládání přes mobilní aplikaci

Ovládání Roidmi EVE Plus je možní přes aplikace Mi Home a Roidmi. Díky aplikaci Mi Home si můžete naplánovat, kdy a jak často bude váš robotický pomocník vysávat, případně mu jednorázově pokyn k vysávání zadat, byť už budete třeba sedět v práci. Dále můžete ovládat sací výkon a prohlédnout si trasu, kterou vysavač během práce urazil, anebo nastavit zakázané zóny úklidu a pojmenovat místnosti dle vašich představ.

Hlasového asistenta k vysavači připojíte pouze přes aplikaci Roidmi.

Ovládání přes mobilní aplikaci

Technická specifikace

  • Model: Roidmi EVE Plus
  • Barva: bílá
  • Baterie: Li-ion
  • Max. plocha pokrytí: 250 m²
  • Kapacita baterie: 5200 mAh
  • Hlučnost: cca 65 dB
  • Rozměry: 35 x 35 x 9,8 cm
  • Hmotnost: robota 3,6 kg, stanice 2,7 kg
  • Doba provozu: až 180 min.
  • Doba nabíjení: 240 min.
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Objem odpadní nádoby: 300 ml
  • Objem zásobníku na vodu: 250 ml
  • Filtrace: HEPA type filtr
  • Podporované typy povrchů: všechny
  • Načasování úklidu: ano
  • Zone cleaning: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Mi Home - Android / iOS, Roidmi - Android / iOS

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • UZIVATEL 18. 8. 2025

    Vypadá to na konec podpory

    V tuhle chvíli není cloudová infrastruktura dostupná pro modely Roidmi a to globálně. Aplikace Xiaomi Home byla po ukončení činnosti společnosti ROIDMI (12/2024) funkční náhradní řešení, ale Xiaomi nikdy oficiálně nepřevzala plnou podporu modelů Roidmi. Nyní neexistuje žádné oficiální vyjádření ať už k pokračování podpory vysavačů, nebo k jejímu ukončení. Jestli se jedná jen o výpadek a dojde k obnovení provozu serverů a funkcí vysavače, to ukáže čas. Pokud došlo k úplnému odstřižení, tak uživatelé ztrácejí chytré funkce jako management úklidu po místnostech, mopování, samozřejmě mapové funkce a historii úklidu, nadále však zůstane funkční stroj, tedy zapnout úklid celé plochy tlačítkem, případně vyvolání návratu do stanice.

    • Hana Letalova 18. 8. 2025

      Mam stejny problem, udelalal jsem uz uplne vsechno a stale nic. Mame ho 3 roky, koupili jsme ho i tete,ta ho ma v zaruce, a take nefunguje. Napada nekoho kam se obratit nebo co s tim? Diky

  • Frederika 17. 8. 2025

    Roidmi Eve plus

    Dobrý deň mám roidmi Eve plus včera bolo všetko v poriadku a dnes som ju chcela pustiť a neukázala sa v aplikácii absolútne žiadna mapa všetko v apke vidím len nie mapu. Skúsila som odinštalovať s nainštalovať nanovo .tiez som spustila urobiť novú mapu vysávač pochodil ale mapu nijakú neuložil. v čom môže byt problém prosím problém? Absolútne všetko si viem pozrieť prepínať len keďže nevidím mapu tak vysávač neviem pustiť lebo mi pýta označiť čo vysávať. Ďakujem

    • Martin Specialista 20. 8. 2025

      Dobrý den,

      problém s nezobrazením mapy u Roidmi EVE Plus často souvisí s výpadkem komunikace se servery. Zkuste místo aplikace Roidmi použít Xiaomi Home, kde se vysavač rovněž připojuje.

      S pozdravem

      Tým Robot World

    • Uzivatel 18. 8. 2025

      Když se vypínaly servery Roidmi chovalo se to podobně, tak doufejme, že Xiaomi taky neukončuje podporu. Až se k tomu dostanu ještě zkusím znovu hard reset a zvolit jinou oblast než ČR, aplikace vysavač při opětovném párování odmítá.

      • Erika Specialista 20. 8. 2025

        Dobrý den,

        jedná se pouze o výpadek, obnova bude zajištěna. 

        Momentálně lze mít nastaven region China mainland a anglický jazyk. 

        S pozdravem Robotworld 

    • Markéta 17. 8. 2025

      Máme stejný problém

      • Erika Specialista 19. 8. 2025

        Dobrý den,



        v současné době evidujeme plošný výpadek serverů, který způsobuje, že aplikace Roidmi EVE Plus nefunguje a vysavače se nedají spárovat.



        Problém není ve Vašem zařízení ani v telefonu – na odstranění výpadku se pracuje a po obnovení provozu bude vše opět fungovat.



        S pozdravem Robotworld


        • Tereza 19. 8. 2025

          Dobrý den, od včerejšího večera opět funguje mapování včetně všech funkcí v aplikaci. Mám model Roidmi EVA. Ale musím mít nastaven region China mainland a anglický jazyk. Jinak se ani mapa nezobrazí.

    • Lucie 17. 8. 2025

      Stalo se mi úplně to samé a netuším co s tím. Popisujete přesně moji situaci

      • Martin Specialista 20. 8. 2025

        Hezký den,

        momentálně jsou servery Roidmi ve výpadku, což způsobuje problémy se zobrazením map a dalšími chytrými funkcemi. Podpora Roidmi byla ukončena na konci roku 2024. Doporučuji zkusit připojit vysavač přes aplikaci Xiaomi Home, kde dle recenzí jiných uživatelů pomůže i změna regionu na China mainland a reset robota.

        S pozdravem

        Tým Robot World

      • Pavel 17. 8. 2025

        Ahoj, jsme na tom stejně, jen lze spustit vysávání celé mapy, kterou ovšem nevidím.

        • Milan 17. 8. 2025

          Taky nemám mapy, asi bude problém s aplikací a daty na serveru.

          • Jana 17. 8. 2025

            Tak se mi stalo úplně to samé. Mám robota 4 roky.

            • Stefania 17. 8. 2025

              Ja mam uplne ten isty problem. Vysavac vysava, v appke vsetko vidim aj nastavujem ale mapu vobec nevidim. A tiez som vsetko restartovala a nic.

              • Michaela Specialista 20. 8. 2025

                Dobrý den,
                omlouváme se za komplikace, které Vám ztrácení mapy způsobuje. Tento problém je momentálně způsoben aplikací, která u některých uživatelů mapu po několika úklidech ztratí. O této situaci víme a vývojáři na její opravě aktivně pracují. 
                S pozdravem Robotworld

              • Tereza 18. 8. 2025

                Já mám tedy model EVA, ale stalo se mi úplně to samé. Už dva dny je aplikace bez map, nefunguje ani mapování. Resetovala jsem vysavač i Wifi. Znovu přidala do aplikace. Dokonce jsem změnila region na Čínu a na anglický jazyk. Ale stejně furt nic nejde. V tuto chvíli je to šrot na vyhození

  • Roman Ševčík 16. 8. 2025

    Radar cover is stuck

    Dobrý den,
    vysavač se zaseknul pod sedačkou a hlásí "Check if the top radar cover is stuck". Ale vyndal jsem ho a hlásí to pořád. Ani vypnátí a zapnutí nepomáhá.

    • Martin Specialista 20. 8. 2025

      Dobrý den,

      hlášení „Check if the top radar cover is stuck“ znamená, že vysavač detekuje problém s horním krytem radaru (LIDAR). Doporučuji zkontrolovat, zda není kryt jakkoliv blokovaný, případně jej očistěte. Ujistěte se, že radarová "věžička" se volně otáčí, a poté vysavač restartujte.

      Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, pravděpodobně se jedná o mechanickou závadu a bude vhodné obrátit se na servis.

      Hezký den,

      Tým Robot World

      • Roman 21. 8. 2025

        Dobrý den,
        kryt vypadá v pořádku, očištění nepomáhá. Před návštěvou servisu jsem chtěl ještě zkusit Factory reset, ale ani to se mi nedaří, Podle tohoto videa:
        https://www.youtube.com/watch?v=EmDf2T8WaZo
        by mělo stačit podržet všechna 3 tlačítka. Ale mě to jen zahlásí "WiFi has been reset" a pak se přístroj vypne. Dělám něco špatně?

        • Martin Specialista 21. 8. 2025

          Dobrý den, 

          v manuálu (str.7) je pro tovární reset uveden tento postup: 

          Obnovení továrního nastavení Stiskněte a přidržte tlačítko Dok po dobu 5 vteřin. Po vyslechnutí hlasové zprávy znovu stiskněte a přidržte tlačítko Dok na dobu dalších 5 vteřin. Jednotlivé hlasové zprávy signalizuji, kdy byl reset zahájen, a kdy dokončen. Obnovení továrního nastavení vymaže všechna uživatelská data.

          S pozdravem

          Tým Robot World

          • Roman 21. 8. 2025

            Ano, tuto variantu jsem také zkoušel, to bohužel nedělá vůbec nic. Můžete nějak ověřit, jaký je skutečný postup pro obnovení továrního nastavení? Mám model Roidmi Eve Plus 1C601CNW. A nedá se to udělat nějak softvareově přes aplikaci?

            • Martin Specialista 22. 8. 2025

              Hezký den, 

              vyzkoušejte ještě stisknout a podržet současně tlačítka Domů a Zapnutí na horní straně přístroje po dobu více než 3 sekund. 

              Pokud chcete zařízení odstranit z aplikace, doporučujeme to provést přímo v aplikaci Xiaomi Mi Home:

              Stačí otevřít aplikaci, vybrat ikonu vašeho Roidmi Eve Plus, kliknout na tři tečky v pravém horním rohu a zvolit „Smazat zařízení“. Po potvrzení se zároveň obnoví tovární nastavení robota.

              S pozdravem

              Tým Robot World

              • Roman 22. 8. 2025

                Já myslel, jestli nejde z aplikace provést reset do Továrního nastavení. Nicméně probléjm je vyřešen. Trošku ostřeji jsem s tím radarem zahýbal a už je to v pořádku.

  • Václav Růžek 16. 7. 2025

    aplikace nejde spustit (přihlásit se)

    V neděli 8.6. se mi nedařilo spojit aplikaci s vysavačem, pokusil jsem se tedy o reset do defaultního nastavení. Poté nešlo dokončit ani jednou poslední krok spárování (zkoušel jsem to asi 10x) - tato závada je zcela identická tomu co je popsáno na https://www.reddit.com/r/RobotVacuums/comments/17j1j4f/roidmi_eve_plus_fails_to_bind/ Pak jsem se pokusil odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Roidmi - bohužel se mi nikdy nepodařilo obdržet kontrolní kód pro vstup do aplikace.
    Připadá mi že výrobce ukončil podporu vysavače a že tudíž již tento není možné vůbec používat - bez aplikace kde je mapa místností asi nebude sám fungovat. Bohužel jsem na vysavač postupně dokoupil řadu náhradních dílů, které mi nyní budou asi úplně k ničemu.
    Problém je pouze software, respektive aplikace, vysavač je jinak zcela funkční.

    • Přéma 1. 8. 2025

      Ahoj, řešil jsem stejný problém. Nakonec jsem vyřešil tak, že:
      robot do továru (možná nebylo ani potřeba)
      instalace aplikace Xiaomi Home a v ní si nastavit oblast ne Česko, ale Hongkong/Čína
      pak už v seznamu pro přidání zařízení bude Roidmi EVE a korektně se mi přidal a dokonce vyskočila i možnost upgrade FW z 0.9 na 1.1.
      Jen nevím, zda jiná oblast nebude mít vliv na časovou zónu. Holt se když tak časové plány posunou...
      Tak hodně štěstí.

  • Pavla 12. 7. 2025

    přestal zajíždět do ložnice

    Dobrý den,
    robotický vysavač jsme si pořídili 11/24, asi dva měsíce nezajíždí do ložnice, není úplně důvod, možná jen tmavý koberec, ale dříve tam normálně uklízel. Zkoušela jsem robota znovu nastavovat, ale nepomohlo nic, neměli byste nějakou radu? Popř. mám robotický vysavač reklamovat?
    Předem děkuji.

    • Erika Specialista 13. 7. 2025

      Dobrý den,
      je možné, že robot do ložnice nezajíždí kvůli tmavému koberci, který může považovat za překážku nebo „díru“. I když tam dřív jezdil, mohla mezitím proběhnout aktualizace softwaru nebo se lehce znečistily senzory.

      Zkuste před vjezdem do ložnice rozsvítit aby nedetekoval díru. 

      S pozdravem Robotworld. 

  • Monika 4. 6. 2025

    Mapa v aplikaci

    Dobrý den,
    nedávno jsme museli vysavač přesunout a pak dali na původní místo, bohužel zmizela nahraná mapa s rozdělením pokojů. Robot si dům znovu zmapoval, ale už se pokoje nerozdělili, a mapa je šedá bez označení. Zkoušela jsem aplikaci odinstalovat, robota restartovat, ale žádná změna. Máte s tím nějakou zkušenost, radu?
    Děkuji.

    • Erika Specialista 12. 6. 2025

      Dobrý den,



      děkujeme za zprávu.



      Pokud je mapa v aplikaci šedá, znamená to, že není dokončená – robot ji pravděpodobně nestihl celou doskenovat. V takovém případě doporučujeme spustit nový kompletní úklid, ideálně s otevřenými dveřmi do všech místností, aby robot mohl celý prostor zmapovat znovu.



      Jakmile bude mapa dokončena, měla by být barevná a bude možné ji ručně upravit – tedy rozdělit místnosti a pojmenovat je přímo v aplikaci.



      S pozdravem Robotworld


  • Tomáš Blažek 27. 5. 2025

    Dotaz

    Měsíc po skončení standardní záruční doby se začal vysavač ROIDMI EVE PLUS zastavovat.
    Po rozjetí z dokovací stanice ujede trasu po dobu cca. 3 min. a bez jakéhokoli upozornění se vypne. Vysavač se probudí až po ručním vložením do dokovací stanice. Po příkazu start se situace opakuje. Děkuji za radu.

    • Martin Specialista 5. 6. 2025

      Dobrý den,

      v první řadě doporučujeme vyzkoušet tovární reset podle manuálu.

      Pokud to nepomůže, Vámi popisovaná situace odpovídá projevu vadné nebo opotřebované baterie. Originální baterii naleznete na tomto odkazu.

      Můžete se také obrátit na náš servis.

      S pozdravem

      Tým Robot World

    • MARTIN 30. 5. 2025

      Mám úplně stejný problém, vymenil.jsem již baterií, ale problém přetrvává

      • Martin Specialista 5. 6. 2025

        Dobrý den, 

        pokud již Váš produkt není v záruce, můžeme nabídnout pozáruční servis: Reklamace a Servis  

        Děkujeme, hezký den,

        Tým Robot World

  • Věra Dvořáková 6. 5. 2025

    Dotaz.

    Mám vysavač Roidmi EVE plus, bylajsem s ním velmi spokojená. Teď mi začal zlobit ,nezajíždí do stanice a ani nevysává. V aplikaci mi píše - Main wheel abnormal. Nevím co to znamená a co s tím dělat . Děkuji za odpověď.

    • Erika Specialista 12. 5. 2025

      Dobrý den,

      chyba Main wheel abnormal obvykle signalizuje, že jedno z hlavních pojezdových kol je zablokované, poškozené, nebo se neotáčí správně. Doporučuje se zkontrolovat, zda kolo není ucpané nečistotami nebo zda není mechanicky poškozené.

      S pozdravem Robotworld

  • Tomas 10. 4. 2025

    Nelze připojit nikam

    Po čtyřech spokojených letech, nejde Roidmi EVE Plus připojit vůbec do žádné aplikace. Aplikace ROIDMI se nedostala přes poslední krok "Bindinig" a po přeinstalaci teď aplikace nově nejde vůbec zprovoznit a pustit na žádném přístroji. A v appce MI Home není EVE Plus v seznamu vysavačů (přestože Roidmi EVE tam je, ale nereaguje), a manuální párování ho nenachází. Nemáte nějakou radu jak jinak to zkusit? Restart, factory reset, wifi reset atd jsem zkusil.
    Děkuji

    • Katrin Specialista 11. 4. 2025

      Dobrý den, doporučujeme před párováním provést reset routeru, následně vypnout mobilní data v telefonu, být připojený na wi-fi o frekvenci 2,4GHz a pak vysavač spárovat s aplikací Mi home, zvolit model Roidmi EVE. Vše by mělo fungovat. Krásný den

  • Hana 22. 2. 2025

    Malá síla sání

    Dobrý den,
    robotu rapidně klesla síla sání, nevysaje už ani malinký kamínek, vlasy ještě jakštakš, ale je to tak na 50 %. Jaké máme možnosti, existuje prodejný náhradní díl, pro zlepšení sání, nebo je to konec? Případně je nějaký jiný model, samostatného robota, který by byl kompatibilní se stanicí od tohoto Roidmi Eve plus modelu? Stanice funguje v pořádku.
    Děkuji

    • Veronika Specialista 23. 2. 2025

      Dobrý den,
      snížení sání může být způsobeno zanesením filtru a dále pokud nesbírá hrubší nečistoty, jedná se možná o problém s pohonem kartáče. Případně při opotřebení baterie může mít problém při větším zatížením sát, pokdu je starší baterie, lze vyměnit za novou. Doporučujeme výměmnu filtru a pokud se stav nezmění, zaslání do servisu k prohlídce. Jiný model se stanicí nelze použít. Krásný den

zobrazit všechny dotazy 752

Recenze produktu

96%

96%

219 hodnocení

  • 190× 100%
  • 23× 80%
  • 3× 60%
  • 2× 40%
  • 1× 20%

96 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Petr Havel
    Ověřený
    zákazník

    21. 10. 2024

    100% 100%

    Robota používám skoro rok a jsem s ním spokojený. Máme plovoucí podlahu ve všech místnostech a jen přechodové lišty. Naučil jsem se po každém čištění vyndat kartáč a vytahat z něho vlasy a chlupy z našeho domácího mazlíčka. Nákup doporučuji.

    • perfektně vysává
    • tři intenzity vysávání a mopování
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • celkově levný oproti konkurenci
    • hezký design
    • v aplikace lze nastavit úklid celého bytu nebo jen vybraných místností.
    • Občas mi namotá zapomenutý kabel od napájení. Pokud robota pak někam přenesu, tak je lehce dezorientovaný, překreslí mapu a má problémy se vrátit do základny. Ideální je ho v režimu úklidu nikam nepřenášet.
  • Lenka
    Ověřený
    zákazník

    1. 4. 2024

    100% 100%

    Vysavač nemá chybu. Nenašla jsem zatím jedinou chybu. Mám ho už rok. K dokonalosti už jen chybí aby si sám vyměnil mop a dal novou vodu.

    • Mapování bytu
    • Nenaráží do černého nábytku
    • Kočka se ho nebojí
    • Velká sací síla
    • Ubylo hodně prachu v domácnosti, až mě to překvapilo
    • Zvládne dlouhý vlasy a kočičí chlupy
  • Michal Oupický

    20. 3. 2024

    100% 100%

    Je skvělí už ho mám přes rok a jen jednou jsem čistil čidla a jen proto že mě na to upozornila chytrá aplikace kterou jsem si nainstaloval abych měl lehčí přehled o funkčnosti a spouštění vysavače,používám tak 3krát/4krát do měsíce a mohu jen doporučit.

    • Mohu ho spustit klidně z dovolené a nebo ho naprogramuji a o nic se nemusím starat sám uklidí,sám se vyprázdní a sám se dobije o nic se nestarám :-)
    • Zatím nic.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    31. 1. 2024

    100% 100%

    Jsem moc spokojená

  • Vítězslav Zimáček
    Ověřený
    zákazník

    26. 1. 2024

    100% 100%

    Dle mého nemá chybu.... uklidí i koberečky v místnosti a sám si zvýší výkon sjede z koberce si ho sníží.

    • perfektně vysává
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává - velká výhoda
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • spotřební příslušenství není drahé
    • celkově levný oproti konkurenci
    • uklidí i koberečky v místnosti
    • uklidí i koberečky v místnosti a sám zvýší výkon
  • Eva
    Ověřený
    zákazník

    22. 1. 2024

    100% 100%

    Nadmíru spokojená

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    16. 1. 2024

    100% 100%

    Výborný poměr cena / výkon

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    7. 1. 2024

    80% 80%

    • neumí česky
  • Honza
    Ověřený
    zákazník

    26. 12. 2023

    80% 80%

    Vyzkoušeno, zatím pracoval jednou. Spokojenost. Naskenoval si celý byt, dobře objížděl překážky (nohy židlí, vánoční stromek :-) atd.) a dobře uklidil. Zatím jsme nezkoušeli mokrý úklid.

    • - celkem tichý chod
    • - dobrá orientace v prostoru
    • - dobře uklízí
    • - aplikace je napůl česky a napůl anglicky
  • Luboš F.
    Ověřený
    zákazník

    21. 12. 2023

    100% 100%

    Koupeno na doporučení jako Vánoční dárek. Zatím tedy pouze převzato a zabaleno pod stromeček. Vlastí zkušenosti teprve přijdou.

    • Rychlost doručení.
    • Jasná komunikace obchodu.

zobrazit všechny hodnocení 203

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše