Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Xiaomi Robot Vacuum X20 MAX EU

Dotazy pro Robotický vysavač s mopem Xiaomi Robot Vacuum X20 MAX EU

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Natálie Machová 22. 7. 2025

    Zmatené uklizeni

    Dobry den, doporučil byste mi reklamovat robota, kdyz mi provádí tyto “ závady “ ? Zavady začaly pred 3 dny. Robot se sam vypne do offline rezimu a prestane jezdit a zusatne na miste a musim vysavac zase pripojit . Zavada cislo dva - vysavac zacal zmatene uklizet , driv jezdil systematicky a ted jezdi “ zmatene “ nedokonci uklid celeho bytu a jezdi do nabijeci stanice . Kdyz ho dam uklizet jednu urcitou mistnost tak vyjede a hned se vrati do stanice , nedojede tam . Do te doby fungoval dobre, senzory jsou vycistene , vysavac vycisteny , udelala sem restart vysavace, nahrala novou mapu , nic nepomohlo . Absolutne nic se nemenilo , takze nevim, proc robot zacal takhle zlobit. Aktualizace dostupna neni. V priloze zasilam jak robot jezdi zmatene a je videt ktere mistnosti neuklidil. Vysavač mam mesic . Popřípadě poradíte mi, co jeste mohu zkusit ?

  • Bedřich 14. 7. 2025

    Vysávání podél stěn Xiaomi X20 Max

    Dobrý den, přibližně dva a půl měsíce mám vysavač zn. Xiaomi X20 Max, tak dva měsíce fungoval úplně parádně, tzn. bez problémů vysával, vytíral apod. a hlavně u stěn jel krásně přímo a zastavil se až u překážky/rohu. Po těchto dvou měsících však začal vysávat tak, že popojede rovně cca 5 cm podél zdi a poté se otočí čelem ke zdi, následně se otočí zpět podél zdi ujede dalších 5cm a opět se otočí čelem ke zdi a takto to opakuje podél celé zdi. Tuto neobvyklou činnosti vysavač provádí jen u zdi, když následně po dost dlouhé době vyčistí pruh u zdi, tak poté již jezdí bez problémů po místnosti. Doba vysávání se tak protáhla z cca 50 minut na cca 3 hodin, kdy ještě cca 2x nabíjí.
    Dle rad co jsem četl na netu, jsem vyčistil čidla, celý vysavač, přeinstaloval aplikaci, ale nic nepomohlo.
    Může mi prosím poradit jak tuto vadu vysavače odstranit.
    Předem děkuji za odpověď.

    • Markéta 25. 7. 2025

      Dobrý den, můžu se zeptat jak jste vyřešil situaci? Dnes mi to začal dělat taky, tak hledám co s tím

    • Veronika Specialista 20. 7. 2025

      Dobrý den,
      vzhledem k tomu, že vysavač máte jen dva a půl měsíce, je stále v záruce. Kontaktujte zákaznickou podporu Xiaomi nebo prodejce, u kterého jste vysavač zakoupil. Popište jim přesně problém, který jste popsal zde, a uveďte, jaké kroky jste již podnikl. Pravděpodobně vám nabídnou opravu nebo výměnu. Krásný den

  • Vladislav Kupčík 7. 7. 2025

    Boulder

    Dobrý den, mám nově Xiaomi X20 Max - a mám problém s mopem: vše jsem nastavil, dle návodu, jako prvotní mapování prostoru, naplnění doku vodou, atp... při prvním spuštění bylo vše v pořádku, zvláště ,,swingování,, mopu (vyjíždění jedné rotační hlavy mopu až ke stěně), ale od té doby mi tato funkce nefunguje / prostě ten ,,swing,, nejede - je stále statický... V menu jsem si i zvolil tuto funkci používat při každém úklidu / spuštění (automaticky nastaveno tam je 1x za týden), ale krom toho prvotního spuštění mi to už nikdy nejelo... Není to můj první vysavač Xiaomi, jedná se již o čtvrtou koupi, a nejsem technicky ,,mimo,, ;) Prosím o pomoc, přeci to hned nebudu posílat někam do servisu - mám jej 14dní... D9ky za odpověď...
    Kupčík

    • Veronika Specialista 14. 7. 2025

      Dobrý den,
      doporučujeme kompletně vyčistit a provést reset robota. Pokud se stav nezmění, bude třeba zslat do servisu k odborné prohlídce. Krásný den

  • Jana 4. 7. 2025

    robotický vysavač xiaomi x20 max eu černý proč nepřemisťuje prach do sběrného sáčku?

    • Veronika Specialista 12. 7. 2025

      Dobrý den,
      doporučujeme vyčistit průchod ve sběrné stanici, správně nasadit sáček a zvýšit četnost odsávání při každém najetí do stanice. Pokud je vše vpořádku a i tak neodsává, bude nutná servisní kontrola jak robota, tak i stanice. Krásný den

  • Eva 3. 6. 2025

    Nelze nastavit sani

    Dobrý den, mam doma 14 dní Xiaomi vacuum X 20. Po třetím použití nelze nastavit sání. Vše je vyčištěné. Dekuji za odpověď.

    • Erika Specialista 11. 6. 2025

      Dobrý den,

      pokud režimy sání chybí nebo nejdou nastavit, zkuste:
      – aktualizovat aplikaci,
      – ověřit, že vysavač je připojený a není v režimu mopování,
      – restartovat vysavač i aplikaci.

      S pozdravem Robotworld

  • Eva 21. 5. 2025

    Mazání pokojů

    Dobrý den, nemůžeme přijít na to jak vymazat nebo přidat pokoj pokud to tedy je vůbec možné, jak smazat celou mapu jsme našli.

    • Erika Specialista 29. 5. 2025

      Dobrý den,



      u modelu Xiaomi Robot Vacuum X20 MAX EU bohužel není možné jednotlivé pokoje samostatně přidávat nebo mazat, protože robot vytváří mapu automaticky podle svého průjezdu.



      S pozdravem Robotworld


  • Ales 2. 4. 2025

    Neodsava vodu

    Dobry den,
    Pri prani mopu vysavace v doku nefunguje odsavani vody z prostoru v podlazce. Po dvou pouziti voda pretece a nadoba na spinavou vodu je prazdna. Zkousel jsem procistit odsavaci hadicku, nepomohlo. Nemate radu jak postupovat? Do zakladny se neda bez rozsroubovani dostat.
    Dekuji za odpoved

    • Denisa 5. 4. 2025

      Dobrý den Aleši, s dovolením se připojím k dotazu. Mám stejný problém...

      • Veronika Specialista 9. 4. 2025

        Dobrý den,
        dle toho co uvádíte doporučujeme se obrátit na servis, bez prohlídky nelze takto určit více, Krásný den

  • Luděk Vyhnalík 24. 3. 2025

    Problém s mopováním

    Dobrý den,
    po několika týdnech provozu začal mít robot problém s mapováním.
    Nastavení:
    - Area: rooms 1 + 2
    - Mode: Vacuuming & Mopping
    - Water output: Level 3
    Výsledek je, že room 1 je vyčištěn "na sucho" a room 2 řádně podle nastavení.
    Kde by mohl být problém?
    Děkuji, Luděk Vyhnalík

    • Veronika Specialista 8. 4. 2025

      Dobrý den,
      v aplikaci může být Room 1 nastaveno, aby nemopoval, a to i přes nastavení úklidu jednotlivých místností. Zkontrolujte nastavení/editaci mapy/místností. Pokud chcete používat specifické úkony, tak na jednotlivých místnostech nemůže být přednastavený úklid, doporučujeme zrušit a až po té editovat. Krásný den

  • Jarda 22. 3. 2025

    Prostředek na podlahy

    Dobrý den chci se zeptat jak je to s tím čistícím prostředím kemp pro robotické vysavače může do xiaomiho x20 nebo ne jako že ten robot čistí podlahu jen vodou?

    • Veronika Specialista 27. 3. 2025

      Dobrý den,
      k tomuto modelu saponát výrobce nedodává a ani nedoporučuje, používá se čistá voda. Krásný den

  • Barbora 11. 3. 2025

    Mop swing

    Dobrý den, prosím o radu, jak zapnout fci mop swing - píše mi to chybovou hlášku, že nelze zapnout. Děkuji moc

    • Katrin Specialista 17. 3. 2025

      Dobrý den,



      zkontrolujte, zda je mop správně připojen a není např. uvolněný. Dále zkontrolujte zásobník na vodu, jestli je naplněn a zároveň se ujistěte, že není zaschlá voda nebo nečistoty na mopu či v zásobníku, může to ovlivnit funkčnost Mop Swing. Pokud problém přetrvává, zkuste robota vypnout a znovu zapnout. Případně nás kontaktujte na naší zákaznické lince. Krásný den 


      • Barbora 19. 3. 2025

        Dobrý den, děkuji za reakci. Pomohl až velký restart. Pěkný den

  • Vyskočilová Lucie 24. 1. 2025

    Kartáč

    Dobrý den mám vysavač asi týden a používaný třikrát,vyskakuje pořád Chyba kartáče ,zkontrolujte a vyčistěte kartáče...
    Zkoušela jsem dát náhradní kartáč a taky vyskakuje chyba.
    Kartáč je několikrát zkontrolovány, nevíte prosím co s tím?
    Děkuji moc za odpověď.

    • Veronika Specialista 27. 1. 2025

      Dobrý den,
      doporučujeme vyčistit kartáče, vyresetovat robota a pokdu se problém stále opakuje, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den

  • Silvie 4. 1. 2025

    Výška překážky

    Dobrý den, zvládne robot i překážky/prahy do výšky 2cm?předem děkuji za odpověď. Šustková

    • Julia Specialista 6. 1. 2025

      Dobrý den, 
      robot by měl bez problému překonat prah do 2 cm. Krásný den. 

  • Janina 12. 12. 2024

    čistící prostředek

    Dobrý den, lze používat čistící prostředek, určený do robot. vysavačů, tohoto robota Xiaomi Robot Vacuum X20 Max?

    • Erika Specialista 18. 12. 2024

      Dobrý den,

      podle uživatelského manuálu pro Xiaomi Robot Vacuum X20 Max se doporučuje používat pouze čistou vodu bez přidání čisticích prostředků. Přidání jiných látek, jako jsou čisticí prostředky, může způsobit poškození zařízení. S pozdravem Robotworld

  • Roman 12. 12. 2024

    Mopování teplou vodou

    Dobrý den, umí stanice napustit teplou vodu do vysavače před začátkem mopování ? Nebo si vysavač bere pouze studenou. Děkuji

    • Erika Specialista 18. 12. 2024

      Dobrý den,

      xiaomi Robot Vacuum X20 Max je vybaven pokročilou základnovou stanicí, která automaticky čistí mopovací podložky teplou vodou o teplotě přibližně 55 °C a následně je suší horkým vzduchem. Tento model nemá integrovanou nádobku na vodu, takže si mopy jezdí přepírat a tím je namáčí. S pozdravem Robotworld

      • Onder 25. 12. 2024

        Mam doma dva kusy a muzu vas ubezpecit, ze nadrzka ve vysavaci je. Ale hlavne ze se oznacujete jako specialista

        • Roman 6. 1. 2025

          Můžete mi tedy prosím Vy odpovědět na mou otázku? Děkuji

        • Louba 3. 1. 2025

          To by mě zajímalo kde ta nádržka ve vysavači je?

          • Veronika Specialista 10. 1. 2025

            Dobrý den,
            integrovaná nádobka v robotu nějaká bude, má tankovací otvor a vlhčení mopu,bohužel od dodavatele a ani od servisu Xioami jsme se nedozvěděli, o jak velkém objemu nádobka je. Každopádně Vás to nemus trápit, robot si automaticky sám vše koriguje a v případě, že je nádobka prázdna zajede si automaticky sám natankovat a pokračuje v úklidu dál. Krásný den

  • Vojta 27. 11. 2024

    Mapování podlaží

    Umí zařízení mapovat a ukládat mapy podlaží?

    • Michaela Specialista 4. 12. 2024

      Dobrý den,
      ano LDS technologie využívá pokročilý laserový systém pro vytvoření přesné digitální mapy prostoru. 360° skenovací mechanismus pracuje s frekvencí 5Hz, což umožňuje real-time aktualizaci pozičních dat. Integrovaný SLAM algoritmus zajišťuje optimální plánování trasy s ohledem na efektivitu úklidu. Systém dokáže rozpoznat a zapamatovat si více podlaží, včetně specifických zón a virtuálních hranic pro každé patro. Hezký den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše