Pokročilý systém samočištění
Inovativní technologie automatického mytí a sušení zajišťuje maximální hygienu bez vašeho zásahu. Systém využívá vysokotlaké čištění mopů horkou vodou (55°C) kombinované s horkovzdušným sušením, které během pouhých 3 hodin eliminuje veškerou vlhkost. Tato kombinace efektivně předchází vzniku plísní a nepříjemného zápachu, což významně prodlužuje životnost čisticích podložek. Integrovaný mechanismus zajišťuje důkladné odstranění nečistot z mopů pomocí intenzivního proudu teplé vody a následného odstředění.
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Pavla 26. 8. 2025
Směr mopování
Dobry den,
lze si nejakym zpusobem upravit smer mopovani?
Upravila jsem mapu, aby mi jezdil smerem, kterym potrebuji, ale pri kazdem mopovani jezdi jinak. Jednou podel spar a jednou pres spary a tim dela smouhy.
Nebo nevite, cim by to mohlo byt? Zadne nove prekazky nema. Prostor na mopovani je vzdy stejny.
Dekuji za odpoved
Reagovat
Dobrý den,
u modelu Xiaomi Robot Vacuum X20 MAX není možné přesně nastavit směr mopování, protože robot pracuje automaticky podle své mapy a senzorů, takže trasa se může pokaždé lišit. Proti šmouhám - doporučujeme kontrolovat, zda je mop správně upevněný a čistý, používat vhodnou úroveň vody a pravidelně mop i nádrž čistit, případně aktualizovat aplikaci.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Lucie 22. 8. 2025
Robot přestal čistit mopy
Dobrý den, robot mi pise: the mop washing tank has too much water or is not installed
Plese remove the dirty water in time or install mop.
Resetovala jsem, vyčistila obě nádrže i spodní na špinavou vodu. Nic nepomohlo.
Reagovat
Dobrý den,
mrzí nás Vaše potíže. Pokud jste již vyčistila nádrže a resetovala robota, ale problém stále přetrvává, doporučujeme robota zaslat na reklamační oddělení k dalšímu prozkoumání a opravě.
Pokud budete potřebovat jakoukoli pomoc při reklamaci, rádi Vám s tím pomůžeme.
Krásný den
Reagovat
Natálie Machová 22. 7. 2025
Zmatené uklizeni
Dobry den, doporučil byste mi reklamovat robota, kdyz mi provádí tyto “ závady “ ? Zavady začaly pred 3 dny. Robot se sam vypne do offline rezimu a prestane jezdit a zusatne na miste a musim vysavac zase pripojit . Zavada cislo dva - vysavac zacal zmatene uklizet , driv jezdil systematicky a ted jezdi “ zmatene “ nedokonci uklid celeho bytu a jezdi do nabijeci stanice . Kdyz ho dam uklizet jednu urcitou mistnost tak vyjede a hned se vrati do stanice , nedojede tam . Do te doby fungoval dobre, senzory jsou vycistene , vysavac vycisteny , udelala sem restart vysavace, nahrala novou mapu , nic nepomohlo . Absolutne nic se nemenilo , takze nevim, proc robot zacal takhle zlobit. Aktualizace dostupna neni. V priloze zasilam jak robot jezdi zmatene a je videt ktere mistnosti neuklidil. Vysavač mam mesic . Popřípadě poradíte mi, co jeste mohu zkusit ?
Reagovat
Dobrý den, ano, v tomto případě využijte reklamace. Veškeré informace naleznete zde www.robotworld.cz/reklamace
Hezký den
Reagovat
Bedřich 14. 7. 2025
Vysávání podél stěn Xiaomi X20 Max
Dobrý den, přibližně dva a půl měsíce mám vysavač zn. Xiaomi X20 Max, tak dva měsíce fungoval úplně parádně, tzn. bez problémů vysával, vytíral apod. a hlavně u stěn jel krásně přímo a zastavil se až u překážky/rohu. Po těchto dvou měsících však začal vysávat tak, že popojede rovně cca 5 cm podél zdi a poté se otočí čelem ke zdi, následně se otočí zpět podél zdi ujede dalších 5cm a opět se otočí čelem ke zdi a takto to opakuje podél celé zdi. Tuto neobvyklou činnosti vysavač provádí jen u zdi, když následně po dost dlouhé době vyčistí pruh u zdi, tak poté již jezdí bez problémů po místnosti. Doba vysávání se tak protáhla z cca 50 minut na cca 3 hodin, kdy ještě cca 2x nabíjí.
Dle rad co jsem četl na netu, jsem vyčistil čidla, celý vysavač, přeinstaloval aplikaci, ale nic nepomohlo.
Může mi prosím poradit jak tuto vadu vysavače odstranit.
Předem děkuji za odpověď.
Reagovat
Radek 25. 8. 2025
Dobrý den možná už jste to vyřešil měl jsem te samý problém restartovat jsem ho a znovu naskenoval všechny místnosti a zase funguje skvěle
Reagovat
Markéta 25. 7. 2025
Dobrý den, můžu se zeptat jak jste vyřešil situaci? Dnes mi to začal dělat taky, tak hledám co s tím
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme se obrátit an servisní podporu Xiaomi. Krásný den
Reagovat
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že vysavač máte jen dva a půl měsíce, je stále v záruce. Kontaktujte zákaznickou podporu Xiaomi nebo prodejce, u kterého jste vysavač zakoupil. Popište jim přesně problém, který jste popsal zde, a uveďte, jaké kroky jste již podnikl. Pravděpodobně vám nabídnou opravu nebo výměnu. Krásný den
Reagovat
Vladislav Kupčík 7. 7. 2025
Boulder
Dobrý den, mám nově Xiaomi X20 Max - a mám problém s mopem: vše jsem nastavil, dle návodu, jako prvotní mapování prostoru, naplnění doku vodou, atp... při prvním spuštění bylo vše v pořádku, zvláště ,,swingování,, mopu (vyjíždění jedné rotační hlavy mopu až ke stěně), ale od té doby mi tato funkce nefunguje / prostě ten ,,swing,, nejede - je stále statický... V menu jsem si i zvolil tuto funkci používat při každém úklidu / spuštění (automaticky nastaveno tam je 1x za týden), ale krom toho prvotního spuštění mi to už nikdy nejelo... Není to můj první vysavač Xiaomi, jedná se již o čtvrtou koupi, a nejsem technicky ,,mimo,, ;) Prosím o pomoc, přeci to hned nebudu posílat někam do servisu - mám jej 14dní... D9ky za odpověď...
Kupčík
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme kompletně vyčistit a provést reset robota. Pokud se stav nezmění, bude třeba zslat do servisu k odborné prohlídce. Krásný den
Reagovat
Jana 4. 7. 2025
robotický vysavač xiaomi x20 max eu černý proč nepřemisťuje prach do sběrného sáčku?
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme vyčistit průchod ve sběrné stanici, správně nasadit sáček a zvýšit četnost odsávání při každém najetí do stanice. Pokud je vše vpořádku a i tak neodsává, bude nutná servisní kontrola jak robota, tak i stanice. Krásný den
Reagovat
Eva 3. 6. 2025
Nelze nastavit sani
Dobrý den, mam doma 14 dní Xiaomi vacuum X 20. Po třetím použití nelze nastavit sání. Vše je vyčištěné. Dekuji za odpověď.
Reagovat
Dobrý den,
pokud režimy sání chybí nebo nejdou nastavit, zkuste:
– aktualizovat aplikaci,
– ověřit, že vysavač je připojený a není v režimu mopování,
– restartovat vysavač i aplikaci.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Eva 21. 5. 2025
Mazání pokojů
Dobrý den, nemůžeme přijít na to jak vymazat nebo přidat pokoj pokud to tedy je vůbec možné, jak smazat celou mapu jsme našli.
Reagovat
Dobrý den,
u modelu Xiaomi Robot Vacuum X20 MAX EU bohužel není možné jednotlivé pokoje samostatně přidávat nebo mazat, protože robot vytváří mapu automaticky podle svého průjezdu.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Ales 2. 4. 2025
Neodsava vodu
Dobry den,
Pri prani mopu vysavace v doku nefunguje odsavani vody z prostoru v podlazce. Po dvou pouziti voda pretece a nadoba na spinavou vodu je prazdna. Zkousel jsem procistit odsavaci hadicku, nepomohlo. Nemate radu jak postupovat? Do zakladny se neda bez rozsroubovani dostat.
Dekuji za odpoved
Reagovat
Denisa 5. 4. 2025
Dobrý den Aleši, s dovolením se připojím k dotazu. Mám stejný problém...
Reagovat
Lenka 28. 7. 2025
Též mě zajímá,po 4 mesicich od koupě se úplně zbláznil. . .myslela jsem,že je to špatná aktualizace, sestře začal dělat ve stejný den to samé. . To třech týdnech,aspoň začal jezdit rovně,ale voda v nádržce na mop pořád zůstává.
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme provést reset robota a katualizaci aplikace. pokud i nadále bude problém přetrvávat, kontaktujte servisní středisko nebo prodejce, kde byl robot zakoupen. Krásný den
Reagovat
Dobrý den,
dle toho co uvádíte doporučujeme se obrátit na servis, bez prohlídky nelze takto určit více, Krásný den
Reagovat
Luděk Vyhnalík 24. 3. 2025
Problém s mopováním
Dobrý den,
po několika týdnech provozu začal mít robot problém s mapováním.
Nastavení:
- Area: rooms 1 + 2
- Mode: Vacuuming & Mopping
- Water output: Level 3
Výsledek je, že room 1 je vyčištěn "na sucho" a room 2 řádně podle nastavení.
Kde by mohl být problém?
Děkuji, Luděk Vyhnalík
Reagovat
Dobrý den,
v aplikaci může být Room 1 nastaveno, aby nemopoval, a to i přes nastavení úklidu jednotlivých místností. Zkontrolujte nastavení/editaci mapy/místností. Pokud chcete používat specifické úkony, tak na jednotlivých místnostech nemůže být přednastavený úklid, doporučujeme zrušit a až po té editovat. Krásný den
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 45