Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1)

Dotazy pro Robotický vysavač Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1)

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Ondřej Antoš 27. 10. 2023

    Hlasitý při vysavání

    Dobrý den, nás xbot začal strašně hlasitě vysávat. Vše jsem vyčistil ale nezměnilo se to. Poradíte prosím co s tím a nebo rovnou ho dát do servisu?

    • Lukáš Specialista 30. 10. 2023

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat jestli Vám na hlavním kartáči nechybí ložisko. Pokud by se tato část z kartáče ztratila, tak by mohl vysavač být takto hlučný a bylo by třeba řešit zakoupením nového kartáče

      • Zdeněk 30. 11. 2023

        Dobrý den mě po zapnutí taky hučí. Zkusil jsem vyndat kartáč a hučí to stejně. Nevím co s tím. Poradíte co ještě prozkoumat nebo rovnou servis.
        Je servis někde v okolí Třebíče?
        Díky Bauer

        • Lukáš Specialista 30. 11. 2023

          Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit servisní kontrolou. Těžko tak přesně říci co hučení způsobuje. 

  • Pavel Mazal 16. 8. 2023

    Vypínání robota

    Dobrý den, vlastníme Symbo xBot 5 Pro a po roce používání (cca 1x týdně) se robot nabíjí asi jen 20 minut a po zapnutí na vysávání se cca po 3 vteřinách vypne. Robot je v záruce ještě rok. Čidla a nabíjecí plochy, kartáče a nádoba jsou vyčištěná. Děkuji

    • Lukáš Specialista 16. 8. 2023

      Dobrý den, doporučíme řešit zasláním robota ke kontrole - reklamaci

  • Petra Koprivova 28. 5. 2023

    Chyba E11

    Dobry den po spusteni vysavace, se vysavac lehce cukne do leva a pak se toci vpravo a zastaví a hlasi chybu leveho senzoru ale co s tim,vse vycisteno, otreno chyba E11. Dekuji

  • Marketa 14. 5. 2023

    Pri couváni se zasekne

    Dobry den,
    Vysavac Symbo xBot 5 Pro sjede z nabijeci stanice/zacne vysavat odkudkoli - couva a zasekne se. Vycistila jsem vse, co jsem mohla.
    Dekuji, M

    • Lukáš Specialista 15. 5. 2023

      Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme řešit jeho reklamací

  • Vyvarzkone 27. 10. 2022

    Dobrý den , jsme spojen s apkou ale nejde přes ní ruční ovládání robota ...

    • Martina Specialista 31. 10. 2022

      Dobrý den, bohužel neznáme příčinu, proč manuální ovládání u robota přes asplikaci nefunguje. Doporučili bychom reklamaci.

  • Vit 25. 9. 2022

    Nejede

    Dobry den. Vysavac se po zapnuti nerozjede rovne, jen se otaci smerem dopredu a po chvili dozadu. Zadnou chybu nehlasi. Nevite cim by to mohlo byt? Dekuji

    • Lukáš Specialista 26. 9. 2022

      Dobrý den, chyba může být v pohonu kola nebo v senzorech. Bude třeba řešit servisní opravou případně reklamací pokud je robot ještě v záruce. 

  • Angelika Dankovičová 2. 5. 2022

    Dobrý den, vysavač se nechce rozjet ,hlasí E2

    • Snaider stefania 19. 9. 2022

      Dobrý den vysavač hlásí E43

      • Lukáš Specialista 19. 9. 2022

        Dobrý den, chyba E43 signalizuje přetížení levého bočního kartáčku. Doporučíme kartáček oddělat a vyčistit všechny nečistoty. Pokud toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací. 

    • Martina Specialista 2. 5. 2022

      Dobrý den, chyba E2 oznamuje vypnutí robota hlavním vypínačem. Zapněte hlavní vypínač na boku robota do polohy I.

  • Hynek 23. 12. 2021

    Vysavač

    Dobrý den vysavač začal pouze couvat nehlásí žádnou chybu vše běží jak já ale pouze couva. Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 23. 12. 2021

      Dobrý den, doporučím provést reset robota vyjmutím baterie po dobu 30 minut. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás kontaktujte. 

  • Míra 21. 12. 2021

    Symbo xbot 5 pro - E46

    Dobrý den,
    Náš robotický vysavač neustále hlásí chybu e46. Hlavní rotační kartáč jsem vyčistil, ale problém trvá.. Můžete doporučit další postup? Děkuji

    • Lukáš Specialista 21. 12. 2021

      Dobrý den, v tom případě jedině řešit reklamací případně servisní opravou. 

      • Miroslav 1. 1. 2022

        Dobrý den, da se dokoupit někde motor hlavního kartace a levý motor kartace? Bohužel mam symbo již po záruce a chtěl bych si ho opravit. Dekuji

        • Lukáš Specialista 3. 1. 2022

          Dobrý den, pro zakoupení náhradních dílů prosím kontaktujte naše servisní oddělení: [email protected]

  • Michal Janoušek 22. 11. 2021

    Postranní kartac

    Dobrý den, u našeho roztockého vysavače Duoro D-Clean přestal jít levý boční kartáč. Je možná nějaká oprava svépomocí, anebo odborný servis ?;
    Díky za odpověď
    Micha

    • Martina Specialista 22. 11. 2021

      Dobrý den, pokud se jedná o značku Robzone, je nutné obrátit se přímo na prodejce a případnou reklamaci či servis řešit s ním.

  • Jitka 21. 11. 2021

    Dobrý den, vysavač mi po dvou letech hlásí odpojení nebo spící režim. Zkoušela jsem odinstalovat a znovu připojit. Bohužel stejný problém. Děkuji za radu.

  • Hanka 13. 6. 2021

    Neteče voda při vytirani

    Dobrý den, při vytirani vysavač vysává, ale nevytira, v nádobce je voda, hadřík je mokrý, ale podlaha zůstává suchá, v čem může být problém? Děkuji za info

    • Lukáš Specialista 14. 6. 2021

      Dobrý den, doporučím zkontrolovat konstakty mezi nádobkou a vysavačem. Zda nejsou kontakty nšějak zanesené a nebo ohlé do nepřirozené polohy. Pokud je vše v pořádku a robot přesto nepracuje správně, tak bude třeba řešit reklamací robota. 

  • Barbora Skálová 15. 5. 2021

    Přestává vysavat

    Dobry den, mame tohoto robota neco pres dva roky v posledni dobe zacak vysavat dost zmatene - pri uklidu najednou zacne couvat, jezdi bez nejake logiky sem a tam, nyni se zacal po par vterinach i samovolne vypinat. Neporadil byste mi, v cem by mohl byt problem? Dekuji!

    • Lukáš Specialista 17. 5. 2021

      Dobrý den, těžko takto posoudit. Doporučili bychom vyzkoušet vyčistit všechna čidla a zkontrolovat funkčnost předního nárazníku. Pokud by nepomohlo, tak je možné zaslat robot k servisní diagnostice

  • Ondřej 19. 3. 2021

    Jeden boční kartáč je pomalejší.

    Dobrý den,
    Jeden z bočních kartáčů se občas točí hodně pomalu... Většinu vysávání se točí stejně rychle ale čas od času se skoro netočí vůbec... Můžete mi dát radu, kde by mohl být problém? Kam se mám podívat?
    Děkuji!

    • Lukáš Specialista 19. 3. 2021

      Dobrý den, dle popisu bude chyba v pohonu bočního kartáčku a pro vyřešení bude třeba jeho výměna. Pokud je robot ještě v záruce tak bude třeba řešit reklamací

  • Martina 8. 3. 2021

    Aplikace

    Dobrý den, už si vážně nevím rady nemůžu vysavač připojit k aplikaci. Udělám vše podle pokynů po splnění aplikace chvíli načítá a potom vyhodnotí že se nelze připojit. Přitom hned na začátku jsem cca den připojená byla a vše fungovalo ale z ničeho nic se odpojil a už to nefunguje

    • Ypsilanti 25. 1. 2022

      Dobrý den. Měl jsem stejný problém. Podařilo se my ho vyřešit tak že jsem odpojil mobil od wifo sítě a připojil přímo na WiFi vysavače... Zobrazí se v seznamu dostupných WiFi siti. Po zadání mě domácí WiFi sítě a hesla pak vše fungovalo ok. Tak snad to pomůže

    • Katrin Specialista 9. 3. 2021

      Dobrý den, doporučujeme odinstalovat aplikaci a znovu ji naistalovat. Pokud bude problém přetrvávat, kontaktujte nás prosím na zákaznické lince. Krásný den

  • Mirka 28. 2. 2021

    Vymena bočních kartáčku

    Dobrý den, ráda bych se zeptala jakým způsobem lze vyměnit boční kartáčky.. Zatím jsem nepřišla na způsob jak kartáčky vyndat děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 1. 3. 2021

      Dobrý den, boční kartáček je pouze zacvaknut. Postačí jej pevně uchopit a tahem z robota oddělat. 

  • Michael 13. 2. 2021

    Malá výdrž baterie

    Dobrý den, máme robota cca rok, používá se cca 1x týdně a je stále v nabíjecí stanici. Poslední dobou jsme si všiml, že se spouští nabíjení i několikrát denně i přesto, že robot není používán. Vydrž úklidu na 1 nabití klesla z 90 minut na 40. Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 13. 2. 2021

      Dobrý den, vypadá to na pokles kapacity baterie. Doporučím reklamaci nebo výměnu baterie. 

  • Robert 1. 2. 2021

    Robot sa toci dokola

    Dobry den,
    robot fungoval viac ako rok perfektne. Asi mesiac dozadu sa mi zacat zasekavat ked prechadzal z miestnost ido miestnosti na listach. Ale dnes prestal fungovat. Resp funguje, urobi jedno kolo dokola a potom ostane na mieste a ide naprazdno. Vyzera ako keby sa lave koliesko netocilo. Skusal som rozobrat a poskladat znova, ale problem ostava nadalej. Mal niekto podobny problem?

    • Martin Specialista 1. 2. 2021

      Dobrý den, v případě tohoto problému, doporučím robota zaslat na reklamaci/servis. Může být problém s pohonou jednotkou jednoho z hlavních kol.

      • Robert 1. 2. 2021

        Zdravim,
        vdaka za rychlu odpoved. Nakoniec bol problem v tom ze jeden zo 6 kablov ktore idu zo " zakladnej dosky" do kolesa bol vypojeney ( aj ked neviem ako sa to mohlo stat, kedze vysvaca som nikdy nerozoberal) a to sposobovalo, ze jedno z kolies sa netocilo. Ak by mal niekto podobny problem, toto moze byt jedna z pricin.

        • Zbyněk 13. 5. 2021

          Díky Roberte za tip. Měl jsem ten stejný problém. Tvá rada mi ho pomohla vyřešit.

  • alfons 23. 12. 2020

    funkce nalezení místnosti?

    Dobrý den.
    Robota se podařilo spárovat s apkou, vše v pořádku.
    Rád bych se však zeptal, zda je robot schopen zapamatování místnosti a pokud v aplikaci zadám danou místnost a následně start úklidu, tak si tam z nabíjecí stanice sám dojede a začne danou místnost uklízet?
    Je toho schopen?
    Případně jak nastavit? (ani v manuálu, ani v apce se neuvádí)
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 23. 12. 2020

      Dobrý den, požadovanu funkci tento model neumí. 

  • RZ 12. 12. 2020

    Heslo WIFI

    Dobrý deň.
    Dlhšie som nepoužíval mobilnú aplikáciu a teraz mi v mobilnom telefóne dá názov siete CLOUDSBOT_60019449201B , po zvolení siete chce heslo, ktoré neviem.
    Poprosím o radu. Ďakujem

    • Michal Specialista 14. 12. 2020

      Dobrý deň, skúste prosím aktualizovať aplikáciu na najnovšiu verziu, prípadne ju preinštalovať.

  • Petr Halbich 22. 11. 2020

    Robzone Duoro

    Dobrý den,
    Nedaří se nám spárovat robota s apkou. Držením tlačítka "Home" žádná informace ,nenaskočí. Aplikaci jsme instalovali na spoustě mobilů. WiFi je silná dost, reset robota nezlepšil nic. Nějaký nápad, jak robota přesvědčit? Díky za info.

    • Martina Specialista 23. 11. 2020

      Dobrý den, Wi-Fi by měla být na frekvenci 2,4GHz. Pokud je Wi-Fi silnější, robota se Vám nepodaří napárovat. V jiném případě by byla nutná reklamace vysavače.

    • Lukáš Specialista 23. 11. 2020

      Dobýr den, jaký model vlastníte? V nadpisu uvádíte Robzone Duoro, ale zde se diskuze týká modelu Symbo Xbot Pro wifi. 

  • Michal 15. 10. 2020

    Připojení k nové wifi

    Dobrý den,
    prosím o informace jakým způsobem připojit robota k nové wifi síti (jiný název) Zkoušel jsem uvedený postup včetně odinstalace aplikace a vyjmutí baterie, ale nedaří se.
    Po stisku tlačítka Home a zobrazení nápisu Succ dojde k připojení telefonu s aplikací na wifi síť XbotPro... ale po několika sekundách se telefon od sítě robota odpojí, na displeji robota svítí chvílí Conn a pak se přepne do standby stavu. Wifi síť v dosahu je 2.4Ghz. Robot je přímo u routeru. Děkuji za radu.

    • Michal 15. 10. 2020

      Zkoušel jsem 2 různé iphony a nepovedlo se, oba telefony se nedokázaly připojit na wifi robota XbotPro, resp. se ihned odpojily.
      Nakonec jsem zkusil ještě Android a připojení se povedlo na první pokus, bez problémů.
      Možná aplikace pro iphone není kompatiblní s novým iOS 14?

      • Martina Specialista 15. 10. 2020

        Dobrý den, s tímto problémem jsme se prozatím nesetkali. Aplikace by měla podporovat všechny verze iOS. V následujících dnech by měla proběhnout aktualizace aplikace, je tedy možné, že po aktualizaci už nebudete mít problém s párováním a vše bude fungovat tak, jak má. Kdyby Vaše problémy ptřetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat.

        • Pavel 13. 9. 2023

          Dobrý den,
          mám zcela totožný problém s párováním iPhone jako p. Michal. Prosím zjistěte si u výrobce aplikace v čem je problém.
          Předem děkuji.

          • Lukáš Specialista 14. 9. 2023

            Dobrý den, aplikace a připojení robota fungují i s mobilními telefony iPhone. Pokud se Vám nedaří robota připojit, tak jej můžete zaslat k nám do servisu a robot otestujeme. 

    • Martina Specialista 15. 10. 2020

      Dobrý den, poradili bychom ještě provést reset robota. Pokud se spojení nepodaří, vyčkejte prosím 1-2 dny a pokuste se o nové párování. někdy může být delší odezva než se párování podaří.

      • Michal 15. 10. 2020

        Dobrý den,
        prosím o informaci jaký reset máte na mysli. Reset s vyjmutím baterie na 1/2 hodiny jsem zkoušel. Děkuji

        • Lukáš Specialista 15. 10. 2020

          Dobrý den, pokud se spojí mobilní telefon s robotem, tak je robot v pořádku. Vypadá to na nějaký problém na routeru, ale těžko takto soudit. Zkuste změnit nastavení routeru, bohužel takto těžko poradit kde bude v nastavení chyba. 

  • Dalibor 19. 8. 2020

    Čas vysavani

    Dobrý den jak se nastavuje čas vysávání. Robot vyjede z napájení a po cca. 8min. se vrací do napájení a dobíjí se.

    • Martina Specialista 19. 8. 2020

      Dobrý den, časování úklidu lze zvolit buď pomocí mobilní aplikace, nebo pomocí dálkového ovládání. Vyberete si den a zvolíte hodinu, na kterou chcete, aby robot zahájil úklid. Pokud se jedná o menší mistnosti, doba úklidu se vždy krátí a robot tak může pracovat pouze pár minut a ne celkový čas.

  • Marianna Rozehnalová 1. 7. 2020

    Detekce nečistot?

    Dobrý deň, má prosím tento robot. vysavač detekci nečistot? V popise to nikde nevidím. Ďakujem.

    • Lukáš Specialista 1. 7. 2020

      Dobrý den, tento model nemá žádný senzor pro snímání nečistot. 

  • Tereza Kadlecová 17. 2. 2020

    Nefunkční vyśavání s nádobkou 2v1

    Dobry den, pri vysavani 2v1 je mokre vysavani nefunkcni, nadobka na vodu je ale v poradku - neni ucpana tryska, je mozne, ze je chyba nekde v elektronice - ve vstrikovani?
    Robot je zakoupen na firmu 30.11.2018 coz znamena, ze zaruka jiz zrejme neni uznatelna. Jakym zpusobem mam tedy postupovat, puvodne jsem chtela koupit novou nadobku 2v1, ale nemyslim si, ze by to necemu pomohlo.
    Mohu tedy poprosit o radu jak postupovat?
    Dekuji hezky den

    • Lukáš Specialista 17. 2. 2020

      Dobrý den, záruka v našem eshopu je i při nákupu na firmu nezkrácena tedy 24 měsíců a doporučím robot reklamovat. Jak postupovat v případě reklamace naleznete na našich stránkách zde

      • Marcela 21. 3. 2020

        Dobrý den. Mam přesně stejný problém též zakoupeno v lednu 2019. Problém už 2 měsíce.

        • Lukáš Specialista 19. 6. 2020

          Dobrý den, také tedy doporučím robot reklamovat. Jak postupovat v případě reklamace naleznete na našich stránkách zde.

  • Dalibor Prokel 11. 2. 2020

    Chyba Přetížení hlavního rotačního kartáče

    Dobrý den, robota jsem koupil v únoru 2019 a do ledna 2020 pracoval prakticky bez problémů. Provádím pravidelnou údržbu, čištění kartáčů, koleček, senzorů, filtrů atd. jednou týdně. Robot je naprogramován na pravidelný každodenní úklid. Nyní ale začal hlásit chybu Přetížení hlavního rotačního kartáče po vyjetí ze základny (couvne, zastaví se a hlásí). Po důkladném a pečlivém vyčištění kartáče, ložiska atd. je opět v pořádku a provede jeden úklid. Při dalším startu opět vyjede, začne uklízet (asi 1 metr) a pak se zase zastaví a hlásí stejnou chybu. Po vyčištění se průběh to stále opakuje (jeden úklid, návrat na základnu, další den vyjede + chyba...). Co byste poradili? Děkuji.

    • Michaela 18. 6. 2020

      Dobry den mam stejny problem a ktomu se mi porad toci na jednom miste

    • Lukáš Specialista 11. 2. 2020

      Dobrý den, je nám líto,ale pokud se chyba takto opakuje, tak bude třeba zaslání k servisní prohlídce a nebo dovezte osobně na jednu z našich prodejen.

      • Marcela 21. 3. 2020

        Dobrý den. Mám přesně stejný problém. Též zakoupeno 2019 leden.

        • Katrin Specialista 21. 3. 2020

          Dobrý den, mrzí nás vzniklé potíže. Doporučuji robotický vysavač reklamovat . Krásný den

  • Gabriela 8. 2. 2020

    Parovani s mobilni aplikaci

    Dobry den, nemohu sparovat robota s aplikaci. Nastavim v aplikaci domaci wifi ke ktere se ma pripojit, prejdu dle instrukci do nastaveni wifi v telefonu a mela by se tam dle instrukci objevit sit robota. Ta se tam ale nezobrazi a nasledne mi to vyhodi hlasku ze je problem s pripojenim k wifi. Wifi mi doma funguje, robota jsem premistila co nejblize k routeru ale stale bez odezvy. Muzete prosim poradit?

    • Lukáš Specialista 10. 2. 2020

      Dobrý den, ověřte si prosím na jaké frekvenci vysílá Váš wifi router, připojení je možné pouze při frekvenci 2,4 GHz dále doporučím zapnout GPS v mobilním telefonu a vypnout mobilní data. Někdy tato opatření pomohou ke spárování telefonu. Případně ještě vyzkoušet ruční připojení - před párováním přepnete v záložce z automatického připojení. 

  • Lukáš Dušička 20. 1. 2020

    Nejde sparovat s wifi

    Dobrý den, při sparovani vysavače přes Wi-Fi mi to hlásí: Konfigurace sítě selhala. Špatně síťové připojení, zkontrolujte a zkuste znovu ER_net:001090000000. Kde dělám prosím Vás chybu.

    • Lukáš Specialista 21. 1. 2020

      Dobrý den, vyzkoušejte prosím umístit robot při párování blíže k wifi routeru, dále doporučím zapnout GPS v mobilním telefonu a vypnout mobilní data. Někdy tato opatření pomohou ke spárování telefonu. Případně ještě vyzkoušet ruční připojení - před párováním přepnete v záložce z automatického připojení. 

  • Marcela 14. 1. 2020

    Aktualizace

    Dobrý den .Můžete mi poradit jak mám aktualizovat firmware.Ukazuje se mi jen při nabíjení,ale nejde to.Děkuji Tšponová

    • Lukáš Specialista 15. 1. 2020

      Dobrý den, pokud nelze aktualizaci spustit - prokliknout, tak je Váš firmware aktuální. 

  • Radek 2. 1. 2020

    odpojuje se od aplilkace

    Dobrý den. Robota - vánoční dárek jsem spároval s aplikací a načasoval úklid. V dobíjecí stanici po nabití ve stavu Full se však robot odpojí od aplikace a nijak nereaguje na nic, ani na manuální zapnutí na dotykovém tlačítku na vrchu. V případě, že robota vyndám ze stanice zapnu a vypnu vypínací tlačítko na boku, ručně zapnu dotykové tlačítko, tak se spáruje a funguje včetně aplikace a plánovaných úkolů. Dále během úklidu se odhlašuje a přihlašuje do aplikace, takže chodí desítky sms o zahájení úklidu a off-line. Opakovaně jsme instaloval a odinstaloval aplikaci, ale vše pořád stejné jak toto vyřešit ?

    • Veronika Specialista 3. 1. 2020

      Dobrý den,
      vyzkoušejte vyndat baterii z robota cca na 1/2 hodiny a po té vráťte zpět, tím se udělá tzv.tvrdý reset. Co se týče opakovaného odpojení od aplikace, může být způsobeno slabým signálem wifi, zkontrolujte pokrytí signálu. Pokud se stav nezmění a signál je všude stabilní, bude muset robot do servisu. Krásný den

    • Jarda 2. 1. 2020

      Dobrý den,
      mám úplně ty samé problémy jako pan Radek. Režim spánku nelze nijak přepnout do Stand-by modu, pomůže jedině vypnutí a zapnutí vypínačem na boku robota. Nefunguje pak ani naplánovaný úklid. Někdy nabije v pořádku do FULL (ale poté opět musím zapnout bočním vypínačem, aby byl připraven), jindy nabíjení skončí zaseklé na II: a opět pomůže jedině reset tlačítkem na boku. Také se mi robot v aplikaci stále odhlašuje a přihlašuje od sítě, zaznamená jen část mapy a poté ji načítá znovu. Signál je silný a stálý pro ostatní zařízení v síti (2,4GHz).
      Velice Vám děkuji za pomoc. Jsem s robotem jinak velmi spokojen.
      Děkuji.

      • Lukáš Specialista 3. 1. 2020

        Dobrý den, v tom případě bude nutné provedení diagnostiky v autorizovaném servise. Veškeré informace ohledně reklamace naleznete zde

  • Broňa 25. 12. 2019

    výměna bočního kartáčku

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak se vytahují nasazené boční kartáčky.
    Děkuji

  • FIlip 25. 12. 2019

    Nelze se spojit s robotem

    Dobrý den,
    zakoupil jsem u Vás přístroj a snažím se spárovat telefon s robotem, ale pokaždé dostanu chybu 102 a mám akci zopakovat znovu. Vždy neúspěšně, jak mám dále postupovat?
    Děkuji.
    FK.

    • Monika 25. 12. 2019

      Mám úplně stejný problém. Prosím o odpověď. Dekuji

    • Monika 25. 12. 2019

      Mám úplně stejný problém. Prosím o odpověď. Dekuji

      • Aleš Specialista 27. 12. 2019

        Boční kartáčky, pouze vytáhnete směrem k sobě a vyměníte za nové.

  • Alexandr 25. 8. 2019

    Plánování spouštění

    Dobrý den. Symbo občas vyrazí na práci přesně o půlnoci jeho času (00:00). V aplikaci v plánovači má časy zrušeny a jejich zrušení hlasem potvrdil. Napadá mně už jen na pár minut vyndat jeho baterii. Máte jiný nápad?

    • Jan Specialista 26. 8. 2019

      Dobrý den, vyjmutím baterie na pár minut provedete reset robota, čímž se plánování zruší. V mobilní aplikaci indikuje plánování ve formátu "00:00" či "--:--" ? Nebylo v minulosti nastavováno časování i manuálně na robotu či pomocí dálkového ovládání? To je též třeba zrušit, jelikož nepodléhá nastavení plánování v mobilní aplikaci. 

  • Marek 3. 7. 2019

    Nabitý vysavač

    Dobrý den ,
    když se vysavač dobije na full nevadí mu být stále v nabíjecí stanici ?
    Děkuji za odpověď

    • Jan Specialista 3. 7. 2019

      Dobrý den, pro robota je tento stav nejpřirozenější. Po dokončení úklidu proudí do robota nejvyšší napětí, poté už jen udržovací hodnota, aby baterie byla v ideální stavu. Pokud však robota nebudete v delším časovém horizontu (týdnů, měsíců) používat, stačí na těle robota přepnout hlavní vypínač, aby baterie neztrácela kapacitu. Pro běžné užívání párkrát do týdne ale může být vysavač bez potíží neustále v nabíjecí stanici.

  • Ondřej 22. 6. 2019

    Zvládne černý koberec?

    Dobrý den, zajimalo by mě zda-li tento vysavač zvládne přejíždět přes tzv. čistící zónu. Tedy černý koberec s nízkým chlupem (zátěžový). Měli jsme zapůjčen Robzone, ale ten to nedokázal. Potřebujeme, aby robot uměl přejet z místnosti do místnosti přes tento typ koberce aniž bychom ho museli přenášet. Ani značka iRobot nám v tomto ohledu nebyla na prodejnách doporučena. Děkuji za odpověď! Případně jaký model toto zaručeně umí? Rozhuduji se mezi tímto modelem a Teslou T80.

    • Lukáš Specialista 24. 6. 2019

      Dobrý den, je nám líto, ale ani tento vysavač nezvládne přejetí této plochy. Jedinou možností je zakoupení některého modelu iRobot a následně nechat odpojit v autorizovaném servisu protipádové senzory. Toto je možné pouze pokud v uklízených prostorech nehrozí pád robota. 

  • Radek 16. 5. 2019

    Robot zamrzl

    Dobrý den, mám tohoto robota pár dní, uklízí velice obstojně, co se mi ale stálo je, že když zůstane na nabíjení ve stanici po delší dobu ( jak dlouho jsem ještě nezměřil), tak zamrzne.
    Displej se při nabíjení zasekne tak, že ukazuje stále dvě jedničky zleva, popřípadně když je dobito, tak svítí stále full, ale robot nereaguje na žádné z tlačítek ani ovladač nebo mobilní aplikaci.
    Jediné co pomáhá je robota sundat ze stanice (i pak stav trvá) a následně ho na straně přímo vypnout přepínačem, při opětovném zapnutí se robot restartujte a funguje jak má.
    Mohla by to být chyba nabíjecí stanice?
    Při nabíjení přímo z adaptéru fungoval normálně.

    • Michaela 30. 6. 2019

      Mám stejný problém, měla už jsem ho 3x na reklamaci a nic se nezměnilo. Třetí reklamaci mi pochopitelně neuznali.
      Mně se ještě navíc občas zasekne při uklízení ve volném prostoru.
      Tyto dvě závady nebyly jediné, ale ostatní vyřešila oprava, pouze tyto přetrvávájí.
      Takže přeji hodně štěstí při reklamaci, já ho něměla.

    • Zdeněk Specialista 17. 5. 2019

      Dobrý den,
      doporučím případně tvrdý restart vytažením baterie z robota. Pokud i tak bude závada přetrvávat, bude nutné dát robota na reklamaci. Je docela reálné, že potíž bude v dokovací stanici pokud se Vám robot bez potíží nabíjí na přímo. Na případnou reklamaci, bude poptřeba zaslat i robota. Ne jen samotnou dokovací stanici. Postup reklamace naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace .
      Přejeme hezký den

      • Adámková Kristína 22. 6. 2019

        Dobrý den. Mám ten stejný problém. Provedla jsem restart vytažením baterie z robota, ale nic se nezměnilo.

        • Veronika Specialista 22. 6. 2019

          Dobrý den,
          je nám líto,ale pokud máte stále potíže s robotem, zašlete jej k servisní prohlídce a nebo dovezte osobně na jednu z našich prodejen. Krásný den

  • Lukáš K. 27. 4. 2019

    Připojení k vifi síti

    Přeji pěký večer, jsme nevidomí a koupili jsme si Symbo xbot5pro vi fi. Po prostudování návodu ale nevím přesně, jak se postupuje pro připojení. Pokud vysavač zapnu hlavním vypínačem a podržím na ovladači tlačítko home, jak je napsáno, prý se ale neobjeví ápis succ, abych mohl pokračovat v nastavení. Je potřeba ještě něco udělat před tím? Zkoušel jsem i restart, v aplikaci jsem regostrovaný, ale nic nepomáhá. I vidící oko mi řeklo, že vysavač nereaguje. Funguje jinak dobře, občas to teda zahlásí, že system rebooting, please wait, úsměv. Ale jinak to jede.

    • Veronika Specialista 27. 4. 2019

      Dobrý den,
      pro spojení robota s Wifi je potřeba stlačit tlačítko Home přímo na robotu, ne na dálkovém ovládání. Tlačítko držte dokud se nerozbliká na robotu kontrolka SUCC, robot pípne jednou při stlačení a podruhé pípne kdy se rozbliká SUCC, po té tlačítko uvolněte a postupujte dále dle pokynů v aplikaci. Krásný den

  • Petr 25. 4. 2019

    Opětovné připojení robota k wifi

    Dobrý den, robota jsem spároval k wifi i k aplikaci ale druhý den byl ofline. Zkoušel jsem restarty všech zařízení i odinstalování a opětovné naistalování aplkikace ale nepomohlo to.
    Nikde nemůžu dohledat opětovné připojení k aplikaci na již vytvořeném účtu.

    • Martina Specialista 25. 4. 2019

      Dobrý den, pokud se Vám nepodařilo robota spárovat s Wifi, poradíme provést reset robota, na pár minut robota vypnout hlavním vypínačem na boční straně, odinstalovat aplikaci a znovu nainstalovat. Poté zapněte robota a pokuste se znovu spárovat s Wifi. Někdy se stane, že párování na první pokus neproběhne, podaří se to například až na pokud druhý až třetí. V tomto případě poradíme počkat přibližně 2 dny a poté vyzkoušet párování znovu. Kdyby Vaše problémy i nadále ptřetrvávaly, kontaktuje prosím náš zákaznický servis

  • Martina 7. 3. 2019

    Divny zvuk

    Dobrý den, při vysáváni se odpojila sběrná nádoba, všimla jsem si že se něco děje až začal znít robot divně ( přidušeně). Je možné že něco nasál? Jde to nějak napravit nebo zaslat do servisu? Děkuji

    • Zdeněk Specialista 7. 3. 2019

      Dobrý den,
      pokud se Vám při vysávání odpojila odpadní nádobka a toto se Vám dějě i při dalších vysávacích cyklech, doporučím dát robot na reklamaci. Postup reklamace naleznete zde: https://www.robotworld.cz/zaruka-a-reklamace .
      Přejeme hezký den

  • Lucie 2. 2. 2019

    Nejde pripojit k wifi

    Dobry den, snazim se sparovat robota s mobilem, ale na vysavaci stale mam hlasku CONN jako ze se pripojuje k wifi a po chvili se vypne. Nedostanu se dale nez k pridani zarizeni na aplikaci. Pouzivam android aplikaci. Po chvili se robot sam vypne. Muzete poradit jak sparovat? Dekuji

    • Aleš Specialista 2. 2. 2019

      Dobrý den, mrzí nás potíže s párováním robota. Zkuste robota, hlavním tlačítkem vypnout a zase zapnout, odinstalujte  znovu naistalujte aplikaci. Zkontrolujte, zda máte naistalovaný nejnovější verzi operačního systému. 

      • Tomášová 14. 2. 2022

        Dobrý den, také nám nelze připojit. Po stlačení tlačítka HOME napíše fail a nic se neděje. A to jsme ho měli i routeru. Vysavač jsem vypínala, zapínala i aplikaci jsem aktualizovala. Nevíte co by se s tím dalo dělat ? děkuji

        • Michael 29. 5. 2022

          Prosím, mám stejný problém, jak jste to vyřešili ? Děkuji

        • Katrin Specialista 14. 2. 2022

          Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s vysavačem. Ohledně párování vám rádi pomůžeme na naší zákaznické lince. Krásný den 

  • Dominik 30. 1. 2019

    Robot přestal mluvit

    Dobry den,
    Robot přestal mluvit, je to chyba na reklamaci nebo se dá nějak opravit?
    Děkuji

    • Zdeněk Specialista 31. 1. 2019

      Dobrý den,
      doporučím zkontrolovat zda-li nemáte v nastavení vypnuty zvuky. Toto může být důvod proč robot nemluví.
      Přejeme hezký den

      • Frajky 19. 7. 2019

        Symbo xbot PRO Wifi nám přestal také mluvit. Jedinou odpověď která se opakuje, "zkontrlujte zvuky". Zvuky jsou zapnuté, ale je slyšet pouze zvuk typu cink bez oznamování stavu hlasem. Máte někdo jinou radu?
        Děkuji

        • Jan Specialista 22. 7. 2019

          Dobrý den, zkoušeli jste vypnout/zapnout zvuky v aplikaci či i na samotném robotu? Na robotu pro tuto změnu stačí podržet tlačítko Home a Plan, kdyby se situace nezměnila, doporučím na pár minut vyjmout baterii která je umístěna za spodní strany pod krytkou s dvěma šroubky vedle pravého hnacího kola. V případě, že ani tento postup by nezabral, určitě se na nás obraťte skrze záruční opravu viz. zde , aby byl robot co nejdříve schopen plnohodnotně opět pracovat. 

  • Milan Rychtera 18. 1. 2019

    Připojení robota

    Dobrý den,
    lze robota připojit ke dvěma tel.
    Když jsem ho připojil k tel. vše fungovalo správně.
    Připojení druhého tel. proběhlo správně ale na druhém telefonu se nám ztratil. Musel bych ho spojit znovu od začátku, což mi připadá zdlouhavé.
    Děkuji za radu.

    • Martina Specialista 18. 1. 2019

      Dobrý den, aplikaci podporuje až 10 mobilních zařízení, ovšem ovládat robota lze vždy pouze z jednoho telefonu.

  • Renáta 17. 1. 2019

    Černý nábytek

    Dobrý den, bude vysavač fungovat, když máme černý nábytek??? Dočetla jsem se, že některé vysavače nefungují. Děkuji za odpověď.

    • Zdeněk Specialista 18. 1. 2019

      Dobrý den,
      v případě, že máte černý nábytek robot bude fungovat normálně. Jediné co, tak pokud je nábytek černý, tak si robot před ním nedobrzdí a doťukne v jeho rychlosti. Nicméně nárazník je pogumovaný, takže by nemělo hrozit obouchání nábytku a podobně. 
      Přejeme hezký den

  • Petr Konvicka 28. 12. 2018

    Nejde pripojit

    Robot nejde připojit k WiFi. Objeví se chyba: Přidání robota se nezdarilo Zkuste to znovu prosím: Wi-Fi síť je nestabilnI,může to zpusobit chybu připojení aplikace k serveru (105,0x03020000). Ráda zkusit za několik dní se míjí účinkem,jelikož jsem to zkoušel od 24.12. každý den cca 6x.Dekuji

    • Zdeněk Specialista 28. 12. 2018

      Dobrý den,
      toto může být podle Vašeho popisu slabým signálem Wi-Fi. Doporučím robota zkusit spárovat co nejblíže danému Wi-Fi Routery a nebo v místě kde je signál silnější. Stejně tak doporučím zkontrolovat, zda-li Váš telefon nemá zakázaný datový přenos pro danou aplikaci. Toto může také působit potíže se spárováním. V případě, že se Vám stále robot nedaří napárovat na Wi-Fi, určitě nás kontaktujte.
      Přeji pěkný den

  • Marta 10. 12. 2018

    Vysavač a koberec

    Dobrý den,
    prosím o info, na jak vysokou překážku - prážek, koberec, atd. vysavač vyjede. Máme dva koberce vysoké cca 2 cm a prážky také tak. Druhý dotaz - jak je to s poruchovostí těchto vysavačů. Třetí dotaz - nyní máme vysavač RoobZone, nevymete rohy a jezdí poměrně zmateně, ale vysaje skvěle. Jak je to u tohoto s rohy a zmateností? Děkuji.

    • Zdeněk Specialista 10. 12. 2018

      Dobrý den,
      modely značky Symbo jsou schopny překonat překážky ve výšce 1,5 cm. V případě, že jsou překážky vyšší, vždy záleží na samotné překážce - možného nájezdu na ni, či materiálu daného koberce. Nicméně zaručit Vám, že si s nimi robot poradí nemůžeme. Ohledně orientace má tento model gyroskopický senzor, takže vysává systematicky a s rohy si poradí velmi dobře. Poruchovost je u těchto modelů velmi nízká.
      Přejeme hezký den

      • Marta 10. 12. 2018

        Ještě jeden dotaz - kdo je výrobcem tohoto vysavače? Děkuji.

        • Zdeněk Specialista 10. 12. 2018

          Dobrý den,
          roboti se vyrábějí v Číně, jako dnes již drtivá většina robotů. Značka Symbo je přímo naše.
          Přeji pěkný den

          • Marta 10. 12. 2018

            Je možné v případě, že nebude vyhovovat, ale bude již vyzkoušený vrátit? Děkuji.

            • Lukáš Specialista 11. 12. 2018

              Dobrý den, vrácení i použitého zboží je možné do 14 dní od jeho zakoupení - převzetí. 

  • Marcel Smejkal 1. 12. 2018

    připojení k wifi

    Dobrý den, robot pracuje perfektně. Ale snažím se připojit robota k wifi - používám iphone 8, aplikaci symbo home blue. Dostanu se až do stádia, že v nastavení wifi zvolím wifi robota, pak dojde k připojování, na mobilu se mi po cca 15 vterinach zobrazí ikona wifi (že je mobil asi připojen zpět k domácí wifi), ale po cca další minutě se objeví na mobilu hláška: "Přípojení robota se nezdařilo, zkuste to znovu prosím. Chyba serveru 105,002020008". Zkoušel jsem opakovaně a připojení mi nejde. Poradíte mi? Děkuji ...

    • Zdeněk Specialista 1. 12. 2018

      Dobrý den,
      zde bude nejspíše potíž v přetížení na Cloudovém serveru, na který je robot párovaný. Toto může někdy nastat z důvodu aktualizací na daném serveru. Doporučím tedy párování vyzkoušet třeba za den či dva. Pokud by i tak tato potíž přetrvávala určitě nás kontaktujte.
      Přejeme hezký den

  • vláďa 27. 11. 2018

    jazyk

    mluví česky?

    • Lukáš Specialista 28. 11. 2018

      Dobrý den, robot nemluví, ale aplikace v mobilu, přes který jde robot nastavit a ovládat, je v českém jazyce. 

      • frajky 20. 4. 2019

        Na Vanoce 2018 jsme koupili tento vysavač a mluvil anglicky, v lednu prestal mluvit zcela a na dotaz proč prý, možná po akualizaci. Mám počkat na novou. Čekám dodnes a robot stále nemluví. Jen zvuky typu cink.

        • Zdeněk Specialista 23. 4. 2019

          Dobrý den,
          aktualizace již byla vydána. Doporučím aplikaci aktualizovat přímo z Vašeho obchodu na telefonu a nebo případně aplikaci odinstalovat a znova nainstalovat. Určitě také doporučím zkontrolovat, zda-li máte v nastavení aplikace zapnuty hlášky.
          Přejeme hezký den

          • Frajky 19. 7. 2019

            Prosím jaká verze firmware by měla být v robotu po aktualizaci? Třeba se nezaktualizoval. V položce aktualizace jsou tyto položky pitlačené bez možnosti aktualizovat.

            • Jan Specialista 22. 7. 2019

              Dobrý den, zda-li je k dispozici nová aktualizace, aplikace k tomu smaa vybízí. Aktuálně je nejnovější verze stále 1.4.9. 

  • vláďa 27. 11. 2018

    virtualní zeď

    je možno dokoupit virtuální zeď pro tento vysavač?
    Jak vysoké překážky překoná. Děkuji V.

    • Lukáš Specialista 28. 11. 2018

      Dobrý den, tento model nevyužívá virtuálních zdí, ale vymezení prostoru, který nechcete uklízet je možné za pomocí magnetické pásky. Součástí balení tohoto modelu je páska 1m dlouhá a v případě zájmu lze dokoupit tuto pásku o délce 1 metr nebo 4 metry.

  • Oldřich 23. 11. 2018

    koberce

    Dobrý den,
    poradí si vysavač s kobercem s nízkým chlupem?
    Díky

    • Zdeněk Specialista 23. 11. 2018

      Dobrý den,
      ano koberce s nízkým chlupem Vám robot zvládne spolehlivě vysát.
      Přejeme hezký den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše