Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1) 3Doid Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1) Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1) Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1) Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1)
sleva5 000 Kč

Robotický vysavač Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1)

4.8 176 96% 164 Recenzí 97% doporučuje

12 999 Kč

7 999 Kč s DPH

6 610,7 Kč bez DPH

GARANCE DORUČENÍ DO VÁNOC!

Doprava ZDARMA

Doručení do 24 HODIN

Skladem +5 ks

Záruka 24 měsíců

Kód zboží: 102182

Popis produktu

  • 6 čistících režimů – Auto, Podél stěn, Lokální, Double, Max, Náhodný
  • Inteligentní Smart GYRO navigace
  • Pro různé typy tvrdých podlah (plovoucí, dlažba, linoleum) a nízké koberce
  • Vysoký sací výkon
  • Vhodný pro úklid zvířecích chlupů
  • Doba provozu až 100 minut na jedno nabití
  • Výška pouhých 79 mm
  • Dvojice dlouhých kartáčků pro vysávání v rozích
  • Dvouúrovňová filtrace: primární filtr a HEPA design filtr zachycující i ten nejjemnější prach a nečistoty
  • Vysokapacitní kvalitní Li-Ion baterie
  • Stírání vodou, elektronicky řízená vodní pumpa
  • Hraniční páska pro vymezení prostorů
  • Wi-Fi a ovládání pomocí aplikace

Představení vysavače Symbo xBot 5 PRO

Říkáte si, že vám úklid vaší domácnosti zabírá až příliš volného času? V tom případě si pořiďte robotický vysavač Symbo xBot 5 PRO, se kterým se tento druh domácího „týrání“ stane minulostí. Díky výkonnému čistícímu systému v kombinaci s inteligentní gyroskopickou navigací si Symbo xBot 5 PRO dokáže poradit, jak s tvrdou podlahou, tak s koberci. K ještě dokonalejšímu úklidu vám poslouží HEPA design filtr, který zachytí jemné nečistoty, a funkce mopování s aktivně řízenou vodní pumpou. Na vymezení prostorů, kam nechcete aby robot zajížděl, slouží přibalená magnetická páska. Symbo xBot 5 PRO využívá kromě šesti čistících režimů – Auto, Podél stěn, Lokální, Double, Max, Náhodný, i užitečný plánovač úklidu, díky kterému si můžete zvolit den a čas, kdy bude robot vaše podlahy uklízet. Symbo xBot 5 PRO lze ovládat i aplikací přes mobilní telefon.

Představení vysavače Symbo xBot 5 PRO

6 typů úklidu pro efektivní čištění

Přizpůsobte úklid svým potřebám a volte mezi jednotlivými režimy úklidu. Volit můžete až mezi 6 typy úklidu.

6 typů úklidu pro efektivní čištění

Funkce mopování - zásobník na vodu s mopem

Symbo xBot 5 PRO vaší podlahu vytře pomocí mopu z mikrovlákna, který je neustále dovlhčován ze zásobníku na vodu. Dovlhčování je aktivně řízeno vodní pumpou, která např. při návratu do nabíjecí stanice vypne propouštění vody a nehrozí tak promočení podlahy nebo riziko kontaktu vody s elektrickým vedením. Funkce vytírání je vhodná pro všechny typy hladkých podlah (plovoucí, dřevěná, dlažba, linoleum).

A co víc, můžete vysávat i mopovat zároveň!

Funkce mopování - zásobník na vodu s mopem

Kombinovaná nádobka - vysávejte a mopujte zároveň

Symbo xBot 5 PRO má v balení až 2 odpadní nádobky. Jedna s velkou kapacitou pro běžný úklid nečistot na sucho, druhá kombinuje klasickou odpadní nádobku se zásobníkem na vodu s mopem. To umožňuje robotu, jako jednomu z mála na trhu, vysávat a mopovat zároveň. Takto zvládnete oba úklidy při jednom chodu robota, co šetří váš čas ještě více.

Kombinovaná nádobka - vysávejte a mopujte zároveň

Inteligentní Smart GYRO navigace - robot se neztratí

Symbo xBot 5 PRO využívá k úklidu pokročilou gyroskopickou navigaci Smart GYRO, díky které se vysavač pohybuje systematicky a následně trasu optimalizuje pro co nejlepší vyčištění podlahy. Snaží se tak pokrýt co největší plochu a intenzivně se věnuje úklidu podél zdí a v rozích.

Další pozitivum je, že se robot vrátí tam, odkud ho pustíte. Už ho nebudete nikdy muset hledat někde pod postelí...

Inteligentní Smart GYRO navigace - robot se neztratí

Účinný na všech typech podlah

Speciální spirálovitý kartáč, který tvoří štětiny a gumové lamely, přispívá společně s bočními kartáčky k dokonalému úklidu všech typů podlah. Můžete se tak těšit na vyčištěné plovoucí, vinylové a dřevěné podlahy, linoleum, marmoleum, dlažbu, ... a i nízké koberce.

Účinný na všech typech podlah

Dvojitá filtrace - HEPA design filtr zachytí i jemný prach a alergeny

HEPA design filtr pomáhá zachytit jemný prach, roztoče či zvířecí alergeny. Robot obsahuje i primární filtr, který snižuje ucpávání HEPA filtru a jeho čištění se tak stává jednodušším a vydrží déle plnit svou funkci. Symbo xBot 5 PRO je tak vhodný i do domácností s alergiky a malými dětmi.

Dvojitá filtrace - HEPA design filtr zachytí i jemný prach a alergeny

PET kartáč - ideální pro zvířecí chlupy

PET kartáč s kombinací štětin a lamel, zajistí dokonalý úklid i v domácnostech, kde se nacházejí domácí mazlíčci. Srst z línajících psů a koček vám už nemusí znepříjemňovat život.

PET kartáč - ideální pro zvířecí chlupy

Kvalitní baterie a automatické dobíjení

Robotický vysavač Symbo xBot 5 PRO obsahuje kvalitní li-ion baterii bez paměťového efektu s kapacitou postačující na provoz až 100 min. A jelikož se robot pohybuje systematicky, pokrytá plocha může být opravdu veliká (záleží od členitosti, nábytku, atd.).

Při vybití baterie nebo po skončení úklidu se dojede sám nabít do nabíjecí základny. Nabíjení robotického vysavače trvá pouhých 100 min.

Kvalitní baterie a automatické dobíjení

Protipádové senzory

Pokud bydlíte ve vícepatrovém domě a máte strach, že by vám robot při úklidu spadl ze schodů, tak nemusíte mít žádné obavy. Infračervené senzory zabrání pádu vysavače ze schodů nebo jiných vyvýšených míst.

Protipádové senzory

Vysavač s hlučností do 60 dB

Hlučnost u tohoto robotického vysavače je oproti některým konkurenčním modelům opravdu nízká. Ve většině případů nepřesáhne 60 decibelů. A to i při zachování vysokého sacího výkonu, který činí až 1300 Pa.

Vysavač s hlučností do 60 dB

Hraniční páska pro vymezení úklidové plochy

Potřebujete ohraničit prostor, kam by váš robotický vysavač Symbo Xbot 5 neměl zajíždět? V tom případě vám pomůže tato magnetická páska. Hraniční magnetická páska umožňuje udržet robotický vysavač mimo určité oblasti, objekty nebo místnosti. V balení najdete 1 metr této pásky.

Hraniční páska pro vymezení úklidové plochy

Ovládejte Symbo Xbot 5 PRO pomocí telefonu

S mobilní aplikací Symbo Home Blue ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete váš robotický vysavač plně ovládat na dálku – bez ohledu na čas a místo, kde se právě nacházíte. Nainstalujte si aplikaci přes Google Play nebo Apple App Store. Spusťte aplikaci a před prvním použitím proveďte registraci. Po spárování aplikace s robotem si můžete navolit např. načasování úklidu, jednotlivé typy režimů, anebo se kouknout na mapu čištění nebo úklidovou statistiku.

Ovládejte Symbo Xbot 5 PRO pomocí telefonu

Co appka Symbo Home Blue umí?

Pomocí aplikace Symbo Home Blue můžete:

  • ovládat robota manuálně
  • měnit režimy úklidu
  • nastavovat časový harmonogram úklidu
  • nastavovat průtok vodní pumpy mopovací nádobky
  • vidět mapu uklízené plochy
  • sledovat statistiky
  • dostávat upozornění na chybové hlášky
  • nastavovat různé další funkce
  • a mnohem víc

Videa

  • Představení Symbo xBot 5 PRO
  • Symbo xBot 5 PRO v Tipech ptáka Loskutáka
  • Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1) Unboxing
  • Nastavení aktuálního času robota
  • Nastavení a zrušení naplánovaného úklidu

Technická specifikace

  • Model: Symbo xBot 5 PRO WiFi
  • Barva: stříbrná / černá
  • Typ baterie: Li-ion
  • Kapacita baterie: 2150 mAh
  • Hlučnost: <60 dB
  • Výška: 7,9 cm
  • Průměr vysavače: 33,5 cm
  • Hmotnost: 2,8 kg
  • Doba provozu: až do 100 min.
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Kapacita odpadní nádobky: 0,5 l
  • Objem nádobky 2v1: na odpad 0,3 l a na vodu 0,2 l
  • Filtrace: dvouúrovňová – primární filtr a HEPA design filtr
  • Podporované typy povrchů: tvrdé povrchy (plovoucí podlaha, dlažba, linoleum), nízké koberce
  • Dálkové ovládání: ano (je součástí balení)
  • Napájení dálkového ovládání: 2x 1,5 V baterie typu AAA (jsou součástí balení)
  • Načasování úklidu: ano
  • Funkce magnetické pásky: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Symbo Home Blue
  • Jazyky aplikace: čeština, slovenština, polština, angličtina

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Alexandr 25. 8. 2019

    Plánování spouštění

    Dobrý den. Symbo občas vyrazí na práci přesně o půlnoci jeho času (00:00). V aplikaci v plánovači má časy zrušeny a jejich zrušení hlasem potvrdil. Napadá mně už jen na pár minut vyndat jeho baterii. Máte jiný nápad?

    • Jan Specialista 26. 8. 2019

      Dobrý den, vyjmutím baterie na pár minut provedete reset robota, čímž se plánování zruší. V mobilní aplikaci indikuje plánování ve formátu "00:00" či "--:--" ? Nebylo v minulosti nastavováno časování i manuálně na robotu či pomocí dálkového ovládání? To je též třeba zrušit, jelikož nepodléhá nastavení plánování v mobilní aplikaci. 

  • Marek 3. 7. 2019

    Nabitý vysavač

    Dobrý den ,
    když se vysavač dobije na full nevadí mu být stále v nabíjecí stanici ?
    Děkuji za odpověď

    • Jan Specialista 3. 7. 2019

      Dobrý den, pro robota je tento stav nejpřirozenější. Po dokončení úklidu proudí do robota nejvyšší napětí, poté už jen udržovací hodnota, aby baterie byla v ideální stavu. Pokud však robota nebudete v delším časovém horizontu (týdnů, měsíců) používat, stačí na těle robota přepnout hlavní vypínač, aby baterie neztrácela kapacitu. Pro běžné užívání párkrát do týdne ale může být vysavač bez potíží neustále v nabíjecí stanici.

  • Ondřej 22. 6. 2019

    Zvládne černý koberec?

    Dobrý den, zajimalo by mě zda-li tento vysavač zvládne přejíždět přes tzv. čistící zónu. Tedy černý koberec s nízkým chlupem (zátěžový). Měli jsme zapůjčen Robzone, ale ten to nedokázal. Potřebujeme, aby robot uměl přejet z místnosti do místnosti přes tento typ koberce aniž bychom ho museli přenášet. Ani značka iRobot nám v tomto ohledu nebyla na prodejnách doporučena. Děkuji za odpověď! Případně jaký model toto zaručeně umí? Rozhuduji se mezi tímto modelem a Teslou T80.

    • Lukáš Specialista 24. 6. 2019

      Dobrý den, je nám líto, ale ani tento vysavač nezvládne přejetí této plochy. Jedinou možností je zakoupení některého modelu iRobot a následně nechat odpojit v autorizovaném servisu protipádové senzory. Toto je možné pouze pokud v uklízených prostorech nehrozí pád robota. 

  • Radek 16. 5. 2019

    Robot zamrzl

    Dobrý den, mám tohoto robota pár dní, uklízí velice obstojně, co se mi ale stálo je, že když zůstane na nabíjení ve stanici po delší dobu ( jak dlouho jsem ještě nezměřil), tak zamrzne.
    Displej se při nabíjení zasekne tak, že ukazuje stále dvě jedničky zleva, popřípadně když je dobito, tak svítí stále full, ale robot nereaguje na žádné z tlačítek ani ovladač nebo mobilní aplikaci.
    Jediné co pomáhá je robota sundat ze stanice (i pak stav trvá) a následně ho na straně přímo vypnout přepínačem, při opětovném zapnutí se robot restartujte a funguje jak má.
    Mohla by to být chyba nabíjecí stanice?
    Při nabíjení přímo z adaptéru fungoval normálně.

    • Michaela 30. 6. 2019

      Mám stejný problém, měla už jsem ho 3x na reklamaci a nic se nezměnilo. Třetí reklamaci mi pochopitelně neuznali.
      Mně se ještě navíc občas zasekne při uklízení ve volném prostoru.
      Tyto dvě závady nebyly jediné, ale ostatní vyřešila oprava, pouze tyto přetrvávájí.
      Takže přeji hodně štěstí při reklamaci, já ho něměla.

    • Zdeněk Specialista 17. 5. 2019

      Dobrý den,
      doporučím případně tvrdý restart vytažením baterie z robota. Pokud i tak bude závada přetrvávat, bude nutné dát robota na reklamaci. Je docela reálné, že potíž bude v dokovací stanici pokud se Vám robot bez potíží nabíjí na přímo. Na případnou reklamaci, bude poptřeba zaslat i robota. Ne jen samotnou dokovací stanici. Postup reklamace naleznete zde: https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace .
      Přejeme hezký den

      • Adámková Kristína 22. 6. 2019

        Dobrý den. Mám ten stejný problém. Provedla jsem restart vytažením baterie z robota, ale nic se nezměnilo.

        • Veronika Specialista 22. 6. 2019

          Dobrý den,
          je nám líto,ale pokud máte stále potíže s robotem, zašlete jej k servisní prohlídce a nebo dovezte osobně na jednu z našich prodejen. Krásný den

  • Lukáš K. 27. 4. 2019

    Připojení k vifi síti

    Přeji pěký večer, jsme nevidomí a koupili jsme si Symbo xbot5pro vi fi. Po prostudování návodu ale nevím přesně, jak se postupuje pro připojení. Pokud vysavač zapnu hlavním vypínačem a podržím na ovladači tlačítko home, jak je napsáno, prý se ale neobjeví ápis succ, abych mohl pokračovat v nastavení. Je potřeba ještě něco udělat před tím? Zkoušel jsem i restart, v aplikaci jsem regostrovaný, ale nic nepomáhá. I vidící oko mi řeklo, že vysavač nereaguje. Funguje jinak dobře, občas to teda zahlásí, že system rebooting, please wait, úsměv. Ale jinak to jede.

    • Veronika Specialista 27. 4. 2019

      Dobrý den,
      pro spojení robota s Wifi je potřeba stlačit tlačítko Home přímo na robotu, ne na dálkovém ovládání. Tlačítko držte dokud se nerozbliká na robotu kontrolka SUCC, robot pípne jednou při stlačení a podruhé pípne kdy se rozbliká SUCC, po té tlačítko uvolněte a postupujte dále dle pokynů v aplikaci. Krásný den

  • Petr 25. 4. 2019

    Opětovné připojení robota k wifi

    Dobrý den, robota jsem spároval k wifi i k aplikaci ale druhý den byl ofline. Zkoušel jsem restarty všech zařízení i odinstalování a opětovné naistalování aplkikace ale nepomohlo to.
    Nikde nemůžu dohledat opětovné připojení k aplikaci na již vytvořeném účtu.

    • Martina Specialista 25. 4. 2019

      Dobrý den, pokud se Vám nepodařilo robota spárovat s Wifi, poradíme provést reset robota, na pár minut robota vypnout hlavním vypínačem na boční straně, odinstalovat aplikaci a znovu nainstalovat. Poté zapněte robota a pokuste se znovu spárovat s Wifi. Někdy se stane, že párování na první pokus neproběhne, podaří se to například až na pokud druhý až třetí. V tomto případě poradíme počkat přibližně 2 dny a poté vyzkoušet párování znovu. Kdyby Vaše problémy i nadále ptřetrvávaly, kontaktuje prosím náš zákaznický servis

  • Martina 7. 3. 2019

    Divny zvuk

    Dobrý den, při vysáváni se odpojila sběrná nádoba, všimla jsem si že se něco děje až začal znít robot divně ( přidušeně). Je možné že něco nasál? Jde to nějak napravit nebo zaslat do servisu? Děkuji

    • Zdeněk Specialista 7. 3. 2019

      Dobrý den,
      pokud se Vám při vysávání odpojila odpadní nádobka a toto se Vám dějě i při dalších vysávacích cyklech, doporučím dát robot na reklamaci. Postup reklamace naleznete zde: https://www.robotworld.cz/zaruka-a-reklamace .
      Přejeme hezký den

  • Lucie 2. 2. 2019

    Nejde pripojit k wifi

    Dobry den, snazim se sparovat robota s mobilem, ale na vysavaci stale mam hlasku CONN jako ze se pripojuje k wifi a po chvili se vypne. Nedostanu se dale nez k pridani zarizeni na aplikaci. Pouzivam android aplikaci. Po chvili se robot sam vypne. Muzete poradit jak sparovat? Dekuji

    • Aleš Specialista 2. 2. 2019

      Dobrý den, mrzí nás potíže s párováním robota. Zkuste robota, hlavním tlačítkem vypnout a zase zapnout, odinstalujte  znovu naistalujte aplikaci. Zkontrolujte, zda máte naistalovaný nejnovější verzi operačního systému. 

  • Dominik 30. 1. 2019

    Robot přestal mluvit

    Dobry den,
    Robot přestal mluvit, je to chyba na reklamaci nebo se dá nějak opravit?
    Děkuji

    • Zdeněk Specialista 31. 1. 2019

      Dobrý den,
      doporučím zkontrolovat zda-li nemáte v nastavení vypnuty zvuky. Toto může být důvod proč robot nemluví.
      Přejeme hezký den

      • Frajky 19. 7. 2019

        Symbo xbot PRO Wifi nám přestal také mluvit. Jedinou odpověď která se opakuje, "zkontrlujte zvuky". Zvuky jsou zapnuté, ale je slyšet pouze zvuk typu cink bez oznamování stavu hlasem. Máte někdo jinou radu?
        Děkuji

        • Jan Specialista 22. 7. 2019

          Dobrý den, zkoušeli jste vypnout/zapnout zvuky v aplikaci či i na samotném robotu? Na robotu pro tuto změnu stačí podržet tlačítko Home a Plan, kdyby se situace nezměnila, doporučím na pár minut vyjmout baterii která je umístěna za spodní strany pod krytkou s dvěma šroubky vedle pravého hnacího kola. V případě, že ani tento postup by nezabral, určitě se na nás obraťte skrze záruční opravu viz. zde , aby byl robot co nejdříve schopen plnohodnotně opět pracovat. 

  • Milan Rychtera 18. 1. 2019

    Připojení robota

    Dobrý den,
    lze robota připojit ke dvěma tel.
    Když jsem ho připojil k tel. vše fungovalo správně.
    Připojení druhého tel. proběhlo správně ale na druhém telefonu se nám ztratil. Musel bych ho spojit znovu od začátku, což mi připadá zdlouhavé.
    Děkuji za radu.

    • Martina Specialista 18. 1. 2019

      Dobrý den, aplikaci podporuje až 10 mobilních zařízení, ovšem ovládat robota lze vždy pouze z jednoho telefonu.

zobrazit všechny dotazy 47

Recenze produktu

96%

96%

176 hodnocení

  • 150× 100%
  • 21× 80%
  • 4× 60%
  • 1× 40%
  • 0× 20%

96 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Ladislav
    Ověřený
    zákazník

    8. 12. 2019

    100% 100%

    Trochu jsem se obával že to jsou vyhozené peníze.Zbytečně.Jsem maximálně spokojen.Používám co druhý den na kuchyň a chodbu kde mám dlažbu a dost se tam udržuje prach hlavně podél stěn.Nejprve ho nechám udělat svoji práci a pak ho přepnu do módu kde mi vysaje a vytře rohy a jede jen podél stěn.Jen doufám že vydrží nějaký ten pátek.Vřele doporučuji.

    • Prostě super pomocník co více dodat.
    • Zatím nic a věřím že to tak zůstane dlouho.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    30. 11. 2019

    100% 100%

    Zatím jsem spokojena

  • Petra
    Ověřený
    zákazník

    23. 11. 2019

    100% 100%

    Rozhodovala jsem se dlouho při výběru mezi roboty,ale jsem ráda ,že jsem se rozhodla pro ten to. Když mi dorazil domů a já ho uvedla do domácího úklidu, klobouk dolů, ani jsem nevěděla, že ho mám doma, je tichý a nenaráží do nábytku, skvělé mi vysál koberce, rohy, dlažbu,sací výkon super i dobře vytírá..
    Mám ho chvilinku a věřím, že mě ještě něčím příjemně překvapí. Je opravdu dříč a všem doporučuji.

    • hodně funkcí
    • tichý
    • nenaráží do nábytku
    • super cena
    • dobře vysává, vytírá
    • nebloudí mi po baráku,ví co už vysával i v kterých pokojích byl a má dobrou orientaci
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    16. 11. 2019

    70% 70%

    Kdo nebude u vysavače využívat wifi postačí vysavač nižší třídy (cca o dva tisíce levnější). Jinak během krátkého užívání jsem spokojena, vysává každé místečko i v rozích, nevěřila bych kolik prachu posbírá i po běžném vysávání.

    • Zatím spokojenost
    • Škoda že nemluví česky
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    13. 11. 2019

    100% 100%

    Zatím vysavač máme cca 2 týdny a splnil vše co jsme od toho očekávali.

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    13. 11. 2019

    70% 70%

    S výrobkem jsem spokojena,jen to mopovani mohlo byt o trochu lepsi.nemame koberce ani domaci zvirata,takze vykon sání na plovouci podlahu,parkety a dlazbu uplne postaci.za me je to robot vhodny na udrzeni uklizeneho bytu,ale stejne je obcas nutne sestit podlahu rucne.

    • Jednoduché ovládání,velke usnadneni uklidu
    • Mopování není dostačující,pri používání zásobniku s vodou je těžší a ma problém přejet lištu rozdělující místnosti.
  • Karbon
    Ověřený
    zákazník

    8. 11. 2019

    100% 100%

    Robota Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop (2v1) jsem si zapůjčil na vyzkoušení a musím tuto službu moc pozitivně hodnotit.
    Při vrácen zapůjčeného kusu jsem měl na prodejce ještě několik dotazů a po odborných odpovědích a testu doma jsem ho bez váhání zakoupil. Po týdnu musím konstatoval, že tento robot. vysavač je opravdu skvělej. Zbytečně nenaráží, projede celou místnost a vše perfektně vysaje a vytře. Samozřejmě nemůžete očekávat , že dokonale vyčistí zaschlé fleky. Vlhkým hadrem stírá hlavně zbytky prachu.
    Vynechá jen ta místa, kam neprojede, ale to je logické.
    Prostě splnil to, co jsem po něm požadoval.

    • dobrá orientace v členité místnosti
    • laminátová podlaha po vytření se leskne
    • dlouhá doba v pracovní činnosti
    • nabíjení cca dvě hodiny, záleží jak dlouho před nabíjením pracoval
    • dobře zdolává přechodové lišty
    • škoda že nemá madlo na přenášení z patra do patra
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    29. 10. 2019

    80% 80%

    • Vyzkoušeno jen 2x,
    • Nejde spojit s mobilem. Takže avizovaná funkce přes WIFI, dálkové ovládání robota je nefunkční. Nevím koho požádat o pomoc.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    26. 10. 2019

    100% 100%

    První robotický vysavač, ale rychle si zvyknu. Pohodlné. :-)
    Na suché vysávání projede celý byt najednou (jede denně).
    Na mokré jen někdy, dle potřeby, ale na plný výkon a na etapy - po místnostech (doplnit vodu, vyprat hadřík). Na běžný úklid naprosto super, nevíří se prach a setře dobře. Klasický mop nebo hadr je potřeba pořád, ale ne tak často, jako dřív.
    PS. Pro majitele domácích mazlíčků - náš pejsek je strašpytel a štěká stále a na všechno, takže trochu obava byla z jeho reakce. Zbytečně. Při prvním úklidu si ho prohlížel, dvakrát štěkl a šel si lehnout. A od té doby si vysavače nevšimne.

    • Ubyla práce, víc času na rodinu a na zábavu, co chtít víc
    • Nevysaje pavouky u stropu
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    17. 10. 2019

    100% 100%

    Po počáteční peripetii s připojením k Wi-Fi (díky zákaznické podpoře vyřešeno) naprostá spokojenost. Mopování se vytírání nevyrovná, ale podlahy krásně oživí. Delší nabíjení mi nevadí, protože do dalšího vysávání to určitě stihne :-) Nemám s čím porovnávat, ale za mě naprostá spokojenost. Neodmlouvá a vyjede vždy když potřebuji a vysává opravdu dobře. Vždy se vracím do čistého bytu.

    • poměrně tichý
    • možnost ovládání přes Wi-Fi
    • možnost mopování
    • skvěle vysává
    • na nic jsem nepřišel

zobrazit všechny hodnocení 164

Příslušenství

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše