Automatický kávovar v elegantním designu
SENCOR SES 9300BK přináší kombinaci nejmodernějších technologií a elegantního designu. Jednoduše se ovládá pomocí barevného LED displeje, na kterém si zvolíte svůj oblíbený nápoj. Tímto zcela výjimečným přístrojem nastavujeme nové standardy v procesu přípravy kávy s nerezovým mlýnkem na zrnkovou kávu a vlastním mléčným systémem EasyLatte. Kvalitní provedení s důrazem na detail vám dopřeje opravdový prožitek z každého šálku kávy pohodlně u vás doma.
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lucie 13. 8. 2025
Kavovar nenapeni mleko
Dobrý den, prosím o radu tento typ kavovaru máme cca půl roku do teď všechno v pohodě, ale teď po posledním odvapneni (nevím jestli má nějakou souvislost), kavovar absolutně nenapeni mleko. Zkoušeli jsme už vše a pořád nic, vyměnili i i i typy mlek používáme jen plnotucne 3,5%. Prosím o radu zda s tím měl už někdo problém děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme provést odvápnění a vyčištění přístroje. pokdu se stav nezmění, kontaktujte přímo servis kávovarů Sencor o dalším postupu. Krásný den
Reagovat
MarVac 11. 8. 2025
porucha v příručce
Dobrý den,
sencor 9300bk hlásí poruchu, která je v příručce, ale nedaří se mi ji vyřešit.
Odpařovací jednotka uvnitř kávovaru a zásobník na kávovou sedlinu se vzájemně dotýkají a blokují...
Vyjmula jsem zásobník, pak i odkapávací tácek, kávovar vypla, zapla, ale nic se nazahřívá, vydává to zvuky "pumpování", znovu celý zapípá, vše se rozsvítí a zhasne. Nejde vložit zásobník na kávovou sedlinu.
Prosím o radu.
Děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
v tomto případě prosím postupujte následovně:
Vyjměte nádobu na sedlinu i odkapávací tácek.
Kávovar vypněte, znovu zapněte a nechte ho dokončit startovní cyklus.
Nejprve vložte odkapávací tácek, poté nádobu na sedlinu.
Pokud to nepomůže a kávovar stále hlásí chybu nebo se nespustí, bude pravděpodobně nutná oprava v servisu.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Terisek 20. 7. 2025
Čištění nádoby na mleko
Dobrý den, i po čištění dle návodu stále svítí kontrolka frother clean i přes to že jsem řádně dodržela pokyny v návodu co stím předem děkuji
Reagovat
Dobrý den,
pokud je nádobka na mléko instalována do kávovaru, bude svítit kontrolka Frother Clean. Jedná se o normální jev. Ujistěte se, že kontrolka svítí i ve chvíli, kdy nádobka není nainstalovaná nebo po kompletním čištění a opětovném správném usazení. Pokud svítí vždy, když je nádobka na místě, pak je to standardní chování. Pokud ale svítí i po odebrání nádobky, pak je to problém. Pokud i po těchto krocích kontrolka stále svítí a máte pocit, že něco není v pořádku obraťte se na servis Sencor. Krásný den
Reagovat
Valerie 14. 5. 2025
Filtr
Dobry den,pěkné prosím je v kávovaru nějaký filtr(Vodní …) ,který je potřeba měnit popřípadě jak často ? Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
tento model obsahuje vodní filtr, který je umístěn v nádržce na vodu. Pravidelná výměna filtru je doporučená každé 2–3 měsíce, případně dříve v závislosti na tvrdosti vody a frekvenci používání kávovaru. Kávovar vás sám upozorní na nutnost výměny vodního filtru.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Zuzana Michalcová 11. 3. 2025
Svařovací systém
Dobrý den, na kávovaru není možné vyčistit spařovací systém. Dle pokynů po dlouhém stisku uvedeného tlačítka se rozsvítí plný zásobník na kávovou sedlinu( i když je prázdný), dokud jej nevyjmu a nevrátím zpět nic se neděje. Dále zůstane svítit tlačítko spařovacího systému ale ani po dlouhém stisknutí se nic nestane a po 15 minutách se kávovar vypne. Po opětovném zapnutí se celý proces opakuje. Co s tím? Díky za odpověď.
Reagovat
Dobrý den,
podle manuálu se zastavíte u bodu 2. a 3. postupujte dále podle návodu až do konce.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Blanka Chalupecká 7. 12. 2024
Nemaká
SES 9300BK Kavovar zapnu, proběhne čištění, blikající dokola kontrolky druhy káv, po vyčištění kontrolky zhasnout a stále bliká kontrolka sedlin. Vše je vyčištěné, umyté, podle návodu jsem i na cca 1 hodinu odpojila ze sítě, ale nic. Můžete mi prosím poradit, jsem z něj zoufalá. Blanka
Reagovat
Dobrý den,
pokud jste kávovar vyčistili a problém přetrvává, pravděpodobně se jedná o technickou závadu. V takovém případě doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld
Reagovat