Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lenka 1. 10. 2025
Klapka z vnitřního prostoru
Dobrý den. Vychýlila se plastová klapka z vnitřního prostoru, kde je kávová sedlina.
Nelze tak zpět vložit odkapávací tácek s krytem a zásobníkem na sedlinu.
Už jste tu radili, že se má klapka vrátit zpět. My ale nevíme, kde vlastně před tím byla. Kam ji máme vrátit? Nechceme ji tlakem zničit.
Děkuji za radu.
Reagovat
Dobrý den,
pokud si nejste jisti polohou, zkuste nahlédnout do prostoru nad zásobníkem na sedlinu – tam bývají dva malé zářezy nebo výstupky, kam klapka patří.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Majka 21. 9. 2025
Čištění spařovacího systému
Čím mám čistit spařovací systém, tabletou nebo mohu použít čistící koncentrát ?
Reagovat
Dobrý den,
k čištění spařovací jednotky se používají speciální tablety, dodržujte pokyny výrobce viz manuál. Odvápňující prostředky jak tablety, tak tekuté se používají do zásobníku s vodou nikoliv do spařovací jendotky, nezaměňujte. Krásný den
Reagovat
Josef 19. 9. 2025
Dotaz
Je důvod k reklamaci Voda v zásobníku kávové sedliny? Dekuji
Reagovat
Dobrý den,
zřejmě netěsní tesnění, pokud je kávovar ještě v záruce, doporučujeme kontaktovat servisní středisko Sencoru. Krásný den
Reagovat
Igor 15. 9. 2025
Plastová klapka
Dobrý den. Vypadla plastová klapka z vnitřního prostoru. Z prostoru kde je kávová sedlina.
Reagovat
Dobrý den,
pokdu nelze vrátit zpět jak byla, doporučujeme kontaktovat servisní středisko Sencor. Krásný den
Reagovat
Svaro 14. 9. 2025
Vypadnuta klapka
Dobry den, pocas cistenia vypadla z vnutra (priestor kde sa nasuva myska na pomletu kavu s tackou ) plastovy diel. Od tej doby hlasi kavovar plny odpad. Nic nevyzera zlomene, zrejme iba vysunute.
Co s tym?
Reagovat
Dobrý den,
pokdu něco odpadlo a stroj hlásí chybu, obraťte se přímo na servis Sencoru. Krásný den
Reagovat
Lucie 13. 8. 2025
Kavovar nenapeni mleko
Dobrý den, prosím o radu tento typ kavovaru máme cca půl roku do teď všechno v pohodě, ale teď po posledním odvapneni (nevím jestli má nějakou souvislost), kavovar absolutně nenapeni mleko. Zkoušeli jsme už vše a pořád nic, vyměnili i i i typy mlek používáme jen plnotucne 3,5%. Prosím o radu zda s tím měl už někdo problém děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme provést odvápnění a vyčištění přístroje. pokdu se stav nezmění, kontaktujte přímo servis kávovarů Sencor o dalším postupu. Krásný den
Reagovat
MarVac 11. 8. 2025
porucha v příručce
Dobrý den,
sencor 9300bk hlásí poruchu, která je v příručce, ale nedaří se mi ji vyřešit.
Odpařovací jednotka uvnitř kávovaru a zásobník na kávovou sedlinu se vzájemně dotýkají a blokují...
Vyjmula jsem zásobník, pak i odkapávací tácek, kávovar vypla, zapla, ale nic se nazahřívá, vydává to zvuky "pumpování", znovu celý zapípá, vše se rozsvítí a zhasne. Nejde vložit zásobník na kávovou sedlinu.
Prosím o radu.
Děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
v tomto případě prosím postupujte následovně:
Vyjměte nádobu na sedlinu i odkapávací tácek.
Kávovar vypněte, znovu zapněte a nechte ho dokončit startovní cyklus.
Nejprve vložte odkapávací tácek, poté nádobu na sedlinu.
Pokud to nepomůže a kávovar stále hlásí chybu nebo se nespustí, bude pravděpodobně nutná oprava v servisu.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Terisek 20. 7. 2025
Čištění nádoby na mleko
Dobrý den, i po čištění dle návodu stále svítí kontrolka frother clean i přes to že jsem řádně dodržela pokyny v návodu co stím předem děkuji
Reagovat
Dobrý den,
pokud je nádobka na mléko instalována do kávovaru, bude svítit kontrolka Frother Clean. Jedná se o normální jev. Ujistěte se, že kontrolka svítí i ve chvíli, kdy nádobka není nainstalovaná nebo po kompletním čištění a opětovném správném usazení. Pokud svítí vždy, když je nádobka na místě, pak je to standardní chování. Pokud ale svítí i po odebrání nádobky, pak je to problém. Pokud i po těchto krocích kontrolka stále svítí a máte pocit, že něco není v pořádku obraťte se na servis Sencor. Krásný den
Reagovat
Valerie 14. 5. 2025
Filtr
Dobry den,pěkné prosím je v kávovaru nějaký filtr(Vodní …) ,který je potřeba měnit popřípadě jak často ? Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
tento model obsahuje vodní filtr, který je umístěn v nádržce na vodu. Pravidelná výměna filtru je doporučená každé 2–3 měsíce, případně dříve v závislosti na tvrdosti vody a frekvenci používání kávovaru. Kávovar vás sám upozorní na nutnost výměny vodního filtru.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Zuzana Michalcová 11. 3. 2025
Svařovací systém
Dobrý den, na kávovaru není možné vyčistit spařovací systém. Dle pokynů po dlouhém stisku uvedeného tlačítka se rozsvítí plný zásobník na kávovou sedlinu( i když je prázdný), dokud jej nevyjmu a nevrátím zpět nic se neděje. Dále zůstane svítit tlačítko spařovacího systému ale ani po dlouhém stisknutí se nic nestane a po 15 minutách se kávovar vypne. Po opětovném zapnutí se celý proces opakuje. Co s tím? Díky za odpověď.
Reagovat
Dobrý den,
podle manuálu se zastavíte u bodu 2. a 3. postupujte dále podle návodu až do konce.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Blanka Chalupecká 7. 12. 2024
Nemaká
SES 9300BK Kavovar zapnu, proběhne čištění, blikající dokola kontrolky druhy káv, po vyčištění kontrolky zhasnout a stále bliká kontrolka sedlin. Vše je vyčištěné, umyté, podle návodu jsem i na cca 1 hodinu odpojila ze sítě, ale nic. Můžete mi prosím poradit, jsem z něj zoufalá. Blanka
Reagovat
Dobrý den,
pokud jste kávovar vyčistili a problém přetrvává, pravděpodobně se jedná o technickou závadu. V takovém případě doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Vložit dotaz