Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sencor SES 9300BK

Dotazy pro Automatický kávovar Sencor SES 9300BK

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Valerie 14. 5. 2025

    Filtr

    Dobry den,pěkné prosím je v kávovaru nějaký filtr(Vodní …) ,který je potřeba měnit popřípadě jak často ? Děkuji

    • Erika Specialista 20. 5. 2025

      Dobrý den,

      tento model obsahuje vodní filtr, který je umístěn v nádržce na vodu. Pravidelná výměna filtru je doporučená každé 2–3 měsíce, případně dříve v závislosti na tvrdosti vody a frekvenci používání kávovaru. Kávovar vás sám upozorní na nutnost výměny vodního filtru.

      S pozdravem Robotworld

       

  • Zuzana Michalcová 11. 3. 2025

    Svařovací systém

    Dobrý den, na kávovaru není možné vyčistit spařovací systém. Dle pokynů po dlouhém stisku uvedeného tlačítka se rozsvítí plný zásobník na kávovou sedlinu( i když je prázdný), dokud jej nevyjmu a nevrátím zpět nic se neděje. Dále zůstane svítit tlačítko spařovacího systému ale ani po dlouhém stisknutí se nic nestane a po 15 minutách se kávovar vypne. Po opětovném zapnutí se celý proces opakuje. Co s tím? Díky za odpověď.

    • Erika Specialista 17. 3. 2025

      Dobrý den,

      podle manuálu se zastavíte u bodu 2. a 3. postupujte dále podle návodu až do konce.  

      S pozdravem Robotworld

  • Blanka Chalupecká 7. 12. 2024

    Nemaká

    SES 9300BK Kavovar zapnu, proběhne čištění, blikající dokola kontrolky druhy káv, po vyčištění kontrolky zhasnout a stále bliká kontrolka sedlin. Vše je vyčištěné, umyté, podle návodu jsem i na cca 1 hodinu odpojila ze sítě, ale nic. Můžete mi prosím poradit, jsem z něj zoufalá. Blanka

    • Erika Specialista 13. 12. 2024

      Dobrý den, 

      pokud jste kávovar vyčistili a problém přetrvává, pravděpodobně se jedná o technickou závadu. V takovém případě doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše