Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sencor SES 9300BK

Dotazy pro Automatický kávovar Sencor SES 9300BK

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lenka 1. 10. 2025

    Klapka z vnitřního prostoru

    Dobrý den. Vychýlila se plastová klapka z vnitřního prostoru, kde je kávová sedlina.
    Nelze tak zpět vložit odkapávací tácek s krytem a zásobníkem na sedlinu.
    Už jste tu radili, že se má klapka vrátit zpět. My ale nevíme, kde vlastně před tím byla. Kam ji máme vrátit? Nechceme ji tlakem zničit.
    Děkuji za radu.

    • Erika Specialista 2. 10. 2025

      Dobrý den,

      pokud si nejste jisti polohou, zkuste nahlédnout do prostoru nad zásobníkem na sedlinu – tam bývají dva malé zářezy nebo výstupky, kam klapka patří.

      S pozdravem Robotworld

  • Majka 21. 9. 2025

    Čištění spařovacího systému

    Čím mám čistit spařovací systém, tabletou nebo mohu použít čistící koncentrát ?

    • Veronika Specialista 22. 9. 2025

      Dobrý den,

      k čištění spařovací jednotky se používají speciální tablety, dodržujte pokyny výrobce viz manuál. Odvápňující prostředky jak tablety, tak tekuté se používají do zásobníku s vodou nikoliv do spařovací jendotky, nezaměňujte. Krásný den

       

  • Josef 19. 9. 2025

    Dotaz

    Je důvod k reklamaci Voda v zásobníku kávové sedliny? Dekuji

    • Veronika Specialista 22. 9. 2025

      Dobrý den,
      zřejmě netěsní tesnění, pokud je kávovar ještě v záruce, doporučujeme kontaktovat servisní středisko Sencoru. Krásný den

  • Igor 15. 9. 2025

    Plastová klapka

    Dobrý den. Vypadla plastová klapka z vnitřního prostoru. Z prostoru kde je kávová sedlina.

    • Veronika Specialista 15. 9. 2025

      Dobrý den,

      pokdu nelze vrátit zpět jak byla, doporučujeme kontaktovat servisní středisko Sencor. Krásný den

  • Svaro 14. 9. 2025

    Vypadnuta klapka

    Dobry den, pocas cistenia vypadla z vnutra (priestor kde sa nasuva myska na pomletu kavu s tackou ) plastovy diel. Od tej doby hlasi kavovar plny odpad. Nic nevyzera zlomene, zrejme iba vysunute.
    Co s tym?

    • Veronika Specialista 15. 9. 2025

      Dobrý den,

      pokdu něco odpadlo a stroj hlásí chybu, obraťte se přímo na servis Sencoru. Krásný den

  • Lucie 13. 8. 2025

    Kavovar nenapeni mleko

    Dobrý den, prosím o radu tento typ kavovaru máme cca půl roku do teď všechno v pohodě, ale teď po posledním odvapneni (nevím jestli má nějakou souvislost), kavovar absolutně nenapeni mleko. Zkoušeli jsme už vše a pořád nic, vyměnili i i i typy mlek používáme jen plnotucne 3,5%. Prosím o radu zda s tím měl už někdo problém děkuji.

    • Veronika Specialista 17. 8. 2025

      Dobrý den,
      doporučujeme provést odvápnění a vyčištění přístroje. pokdu se stav nezmění, kontaktujte přímo servis kávovarů Sencor o dalším postupu. Krásný den

  • MarVac 11. 8. 2025

    porucha v příručce

    Dobrý den,
    sencor 9300bk hlásí poruchu, která je v příručce, ale nedaří se mi ji vyřešit.
    Odpařovací jednotka uvnitř kávovaru a zásobník na kávovou sedlinu se vzájemně dotýkají a blokují...
    Vyjmula jsem zásobník, pak i odkapávací tácek, kávovar vypla, zapla, ale nic se nazahřívá, vydává to zvuky "pumpování", znovu celý zapípá, vše se rozsvítí a zhasne. Nejde vložit zásobník na kávovou sedlinu.
    Prosím o radu.
    Děkuji.

    • Martin Specialista 14. 8. 2025

      Dobrý den,
      v tomto případě prosím postupujte následovně:

      1. Vyjměte nádobu na sedlinu i odkapávací tácek.

      2. Kávovar vypněte, znovu zapněte a nechte ho dokončit startovní cyklus.

      3. Nejprve vložte odkapávací tácek, poté nádobu na sedlinu.

      Pokud to nepomůže a kávovar stále hlásí chybu nebo se nespustí, bude pravděpodobně nutná oprava v servisu.

      S pozdravem
      Tým Robot World

  • Terisek 20. 7. 2025

    Čištění nádoby na mleko

    Dobrý den, i po čištění dle návodu stále svítí kontrolka frother clean i přes to že jsem řádně dodržela pokyny v návodu co stím předem děkuji

    • Veronika Specialista 20. 7. 2025

      Dobrý den, 

      pokud je nádobka na mléko instalována do kávovaru, bude svítit kontrolka Frother Clean. Jedná se o normální jev. Ujistěte se, že kontrolka svítí i ve chvíli, kdy nádobka není nainstalovaná nebo po kompletním čištění a opětovném správném usazení. Pokud svítí vždy, když je nádobka na místě, pak je to standardní chování. Pokud ale svítí i po odebrání nádobky, pak je to problém. Pokud i po těchto krocích kontrolka stále svítí a máte pocit, že něco není v pořádku obraťte se na servis Sencor. Krásný den

  • Valerie 14. 5. 2025

    Filtr

    Dobry den,pěkné prosím je v kávovaru nějaký filtr(Vodní …) ,který je potřeba měnit popřípadě jak často ? Děkuji

    • Erika Specialista 20. 5. 2025

      Dobrý den,

      tento model obsahuje vodní filtr, který je umístěn v nádržce na vodu. Pravidelná výměna filtru je doporučená každé 2–3 měsíce, případně dříve v závislosti na tvrdosti vody a frekvenci používání kávovaru. Kávovar vás sám upozorní na nutnost výměny vodního filtru.

      S pozdravem Robotworld

       

  • Zuzana Michalcová 11. 3. 2025

    Svařovací systém

    Dobrý den, na kávovaru není možné vyčistit spařovací systém. Dle pokynů po dlouhém stisku uvedeného tlačítka se rozsvítí plný zásobník na kávovou sedlinu( i když je prázdný), dokud jej nevyjmu a nevrátím zpět nic se neděje. Dále zůstane svítit tlačítko spařovacího systému ale ani po dlouhém stisknutí se nic nestane a po 15 minutách se kávovar vypne. Po opětovném zapnutí se celý proces opakuje. Co s tím? Díky za odpověď.

    • Erika Specialista 17. 3. 2025

      Dobrý den,

      podle manuálu se zastavíte u bodu 2. a 3. postupujte dále podle návodu až do konce.  

      S pozdravem Robotworld

  • Blanka Chalupecká 7. 12. 2024

    Nemaká

    SES 9300BK Kavovar zapnu, proběhne čištění, blikající dokola kontrolky druhy káv, po vyčištění kontrolky zhasnout a stále bliká kontrolka sedlin. Vše je vyčištěné, umyté, podle návodu jsem i na cca 1 hodinu odpojila ze sítě, ale nic. Můžete mi prosím poradit, jsem z něj zoufalá. Blanka

    • Erika Specialista 13. 12. 2024

      Dobrý den, 

      pokud jste kávovar vyčistili a problém přetrvává, pravděpodobně se jedná o technickou závadu. V takovém případě doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše