Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 980 WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 980 WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Darina 9. 12. 2023

    Chyba- nevyjde zo stanice - ukladanie mapy v mobile

    Dobrý deň, mám irobot roomba j7+ 2 mesiace starý doteraz išiel bezchybne, v stredu mal poupratovať, ale ani nevyšiel zo stanice. Na mobile mi stále ukazuje že upratovanie bude o chviľu k dispozicii, ukladanie inteligentnej mapy a odvtedy sa nedá nič robiť, neupratuje. Aj som restartovala wifi, aj roombu aj mobil a stale nič, utrala som všetky kontakty, nabíja sa ale vždy ked zapnem mobil a pozriem sa je tam stale rovnaka hláška.
    Poprosím o radu. Ďakujem

    • Lukáš Specialista 11. 12. 2023

      Dobrý den, v případě, že ani reset robota nepomohl, tak bude třeba řešit reklamací vysavače u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak vše potřebné k reklamaci naleznete zde

  • Lukas 22. 10. 2023

    Chyba - vyžaduje vaši pozornost, nelze mopovat

    Dobrý den, máme nové combo j7+ a při každém úklidu se zastaví a v aplikaci vyskakuje chyba (viz název příspěvku). Vždy jej musíme znovu nakopnout v aplikaci aby pokračoval, nemáte někdo zkušenost, nechce se mi ho posílat do servisu hned, když ho máme 5 dni.
    Díky předem

    • Lukáš Specialista 23. 10. 2023

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet druhou mopovací utěrku z balení zda se tím problém nevyřeší. Jinak by bylo třeba řešit zasláním robota k reklamaci.

  • Martina 19. 10. 2023

    Irobot j7

    Dobry den, mam od včera robota, prizemie domu si zmapoval Dobre, ale 1.patro nie, mapa sa spojila v jednu mapu. Neviete prosím poradit AO su vytvořím viac map? Stanice je dole, Dakujem, krásný den

    • Lukáš Specialista 19. 10. 2023

      Dobrý den, nemám nyní aplikaci k dispozici, ale v aplikaci by měla být položka vytvoření nové mapy. V nastavění (správa map) bude případně symbol plus. 

  • Petr 3. 6. 2023

    Dotaz na připojení

    Dobrý den,
    lze iRobot 5 spárovat s dvěmi telefony? Popřípadě jak? Jakmile se připojím z druhého telefonu, tak první automaticky odpojí přístup.
    Děkuji předem za odpověď

    • Lukáš Specialista 5. 6. 2023

      Dobrý den, jedinou možností je přihlášení na druhém telefonu pod stejným účtem. Zároveň, ale na robota nebudete moci být připojeni ze dvou telefonů. 

      • Pavol Slovak 3. 8. 2023

        Dobry den, mame J7+ combo a nejde nam vobec voda ked umyva,ide iba obcas a malo,neviete kde moze byt problem? Dakujem

        • Lukáš Specialista 4. 8. 2023

          Dobrý den, pokud robot takto nedávkuje vodu, tak bychom doporučili jej zaslat k reklamaci k jeho kontrole. 

  • Karolina 24. 5. 2023

    Nefunkční aplikace

    Dobrý den, vlastním vysavač i7. Již jednou jsem ho reklamovala z důvodu špatné baterie. V aplikaci se mi zobrazovalo, ze je baterie příliš vybírá nebo chybí baterie.
    Nyní jsem 3 měsíce po výměně baterie a opakuje se stejná chyba. Pokud vysavač na 2 dny vyndám ze zdroje, tak funguje zase třeba 14dni.
    Nyní se opět přidala další chyba. Robot jde zapnout pouze manuálně. V aplikaci se zobrazuje pouze: připojování, nebo připojení se nezdařilo - ujistěte se ze je robot správně umístěn na nabíjecí stanici… i když zrovna vysává a ukazuje plnou baterii. Robota i aplikaci jsem mnohokrát aktualizovala, restartovala.
    Nevíte čím to muze být?
    Děkuji za odpověď

    • Lucie Rušarová 24. 7. 2023

      Dobrý den, mám úplně stejný problém jako zmiňuje paní. Takže co se dá dělat?

    • Lukáš Specialista 24. 5. 2023

      Dobrý den, v tomto případě doporučíme opět robot reklamovat případně ještě předtím zkusit kontaktovat podporu iRobot.

  • M.Vlach 27. 3. 2023

    Vyhodnocení úklidu

    Dobrý den,
    mám Roomba J7+
    Po skončení úklidu jdu do aplikace, do historie a zde je uvedeno: "Něco se pokazilo. Tady by se mělo objevit zhodnocení oblasti s překážkami."
    Podle mě by se zde měl ptát, zda je překážka stálá, dočasná apod. a vyhodnotit je. Nikde jinde nemohu překážku označit jako stálou, nebo dočasnou.

    • Lukáš Specialista 27. 3. 2023

      Dobrý den, doporučím tento dotaz směřovat přímo na podporu iRobot: [email protected] 

      • Richard 10. 6. 2023

        Dobry den.
        Mam ten isty problem, vyriesilo sa to nejako?
        Dakujem.

        • tomas sobol 24. 7. 2023

          to same i u me, na lince poradila zkusit robota pripojit na hotspot na telefonu a opakovat mapovani v nejake mistnosti kde mu dam prekazky a kdyz to bude fungovat tak cituji:"mam neco upravit v nastaveni routeru" co uz nerekla ale pokud to bude fungovat tak zde poslu navod co mi pomohlo prenastavit (zda byl nejaky port blokovany nebo neco v NATu)

          • sobol tomas 24. 7. 2023

            potvrzeno , na hotspotu to funguje, chyba je tedy ve spojeni mezi routrem a cloudem iroomba

            • Tomas Sobol 24. 7. 2023

              zmente sekundarni dns server v nastaveni routeru na 8.8.4.4, pak to bude fungovat.

  • Rastislav 25. 2. 2023

    Romba980

    Romba 980 nejde spustí manuálne len cez aplikáciu..nepomohol reset ani vybratie batérie..mám ho resetovať na výrobne nastavenia????

    • Lukáš Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, můžete zkusit reset do továrního nastavení, ale zřejmě bude problém přímo v tlačítku robota a bude třeba řešit servisní opravou

  • Roman 17. 1. 2023

    zmena nazvu wifi a problem s romba i7+

    Dobry den.
    kupili sme si vysavac romba i7+. fungoval az do momentu kedy sa nezmenil nazov siete. skusali sme restartovat aplikaciu no bez uspechu. hard reset vysavaca nejde pretoze vysavacu sa ako keby zablokuju tlacidla a hlas oznami: tlacitka su nyni zamcena pouzite aplikaciu irobot.home reste
    prosim viete nam s tym pomoct? dakukem
    s pozdravom

    • Lukáš Specialista 18. 1. 2023

      Dobrý den, v tomto případě doporučíme obrátit se přímo na podporu iRobot.

  • Tomáš 13. 1. 2023

    romba 980 zvuky

    Dobrý den, chci se zeptat včera začal dělat divné zvuky jako kdyby drhla o sebe válečkama nebo tak dělá tak občas ne vždy.Podotknu, že romba vysává 90% dlažby. Tak jsem dnes zajel koupit original novou sadu (válečky, kartáček a filtr) všechno jsem vyměnil a problém zůstal stejný. Už netuším čím by to mohlo tak nevím zda mam reklamovat či ne.. Předem děkuji za odpověd

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2023

      Dobrý den, v případě, že ani výměna kartáčů nepomola, tak doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Martin Bognár 13. 11. 2022

    Mapy pater

    Dobry den. Mame Roombu i7+ a mame dve patra. Chci robota naucit na horni patro.
    Pres aplikaci jsem sputil Mapy a pres plus dal mapovani. Po uklidu se chtel vratit do stanice ktera je ale v dolnim patre. Rucne jsem jej odnesl pred stanici kde se vycistil. Ale po mi nenabidl ulozeni dalsiho patra..
    Je to prosim nejak mozny? Dekuji

    • Martina Specialista 14. 11. 2022

      Dobrý den, pro první úklid v patře musíte robota spustit z dobíjecí stanice. Jakmile úklid dokončí, uloží se mu mapa do historie. Poté už stanici přenášet nemusíte, pouze zvolíte vhodnou mapu úklidu.

  • Marek 9. 9. 2022

    restart

    Dobrý den,mám irobot roomba combo.Po dvouch užívaní robot hlásí "momentálně se nemůžeme připoji a vyžaduje retart".Můžete mi prosím poradit jak tohle vyřešit?Děkuji

    • Veronika Specialista 10. 9. 2022

      Dobrý den,
      doporučujeme udělat reset apliakce v telefonu i robota a po té znovu napárování robota. Reset robota se provede podržením tlačítka CLEAN po dobu 15 vteřin. Krásný den

  • Nicol 25. 3. 2022

    Jak zmapovat místnost

    Zdravím , mám od včerejška Roomba 981. Aplikace stažena, ale nikde jsem nedohledala mapování místnosti. Chápu dobře, že mi robot nabídne rozdělení místnosti až po několikátém vysátí ? Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 28. 3. 2022

      Dobrý den, tento model nemá možnost jakkoliv s vytvořenou mapou pracovat - není zde možnost rozdělení na místnosti ani vytvoření zakázaných zón. Toto umí až vyšší model i7. 

  • Milan 3. 1. 2022

    Vymazání paměti WiFi. Nebo tovární nastavení robota

    Dobrý den.
    Doma se mi změnil název WiFi a nedaří se mi roombu vymazat a opět sparovat s aplikací. Máte prosím nějakou radu. V tel nová aplikace a postupují dle návodu. Na roombe bliká WiFi, ale dále nic. Děkuji za radu jak vymazat v roombe starou WiFi síť.

    • Martina Specialista 4. 1. 2022

      Dobrý den, je nutné robota přepnout do továrního nastavení.

      • Tom 25. 10. 2022

        Dobrý den, přešel jsem se svým roomba 900 do jiného bytu a jinou WiFi. Ale nejde mi teď už žádným způsobem co jsem se zde dočetl připojit. Spojím se s robotem ale k mé WiFi připojení selže.

        • Martina Specialista 26. 10. 2022

          Dobrý den, zkuste provést reset robota a poté nové párování na novou WiFi.

          • Tom 26. 10. 2022

            Dobrý den. Reset jsem udělal několikrát a ani tak se nepodařilo. Robot se mi spojí s telefonem což mi zahlasi že jsem připojen ale následně k mé WiFi už spojit nelze

            • Martina Specialista 27. 10. 2022

              Dobrý den, pokus reset nepomohl, obraťte se prosím přímo na podporu iRobot.

  • Pavla 9. 12. 2021

    Chyba 15

    Dobrý den,
    Máme roomba 960 a stále dokola nám hlásí chyba 15 restartujte vysavač. I přes opakovaný restart, řádné vyčištění vysavač nefunguje. Můžete poradit co s tím?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 9. 12. 2021

      Dobrý den, tuto chybu bude třeba řešit servisní opravou. Pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamací u svého prodejce. Případně můžeme nabídnout pozáruční servis.

      • Libor 3. 1. 2022

        Dobrý den nedaří že mi propojit roomba 900 series s aplikací vždy mi to skončí při nastavování připojení. K WiFi se připojí ale pak už ho nemohu propojit s telefonem mohli by jste mi poradit děkuji

        • Katrin Specialista 3. 1. 2022

          Dobrý den, zkontrolujte prosím, zda-li máte frekvenci wi-fi 2,4GHz a vyplá mobilní data v telefonu. V případě přetrvávajících potíží nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince. Krásný den

          • Libor 3. 1. 2022

            Dobrý den děkuji za radu měl jsem zapnuta mobilní data už je vše v pořádku

  • Lenka 17. 9. 2021

    Roomba 606

    Dobrý den, máme roombu 606, bohužel nelze přes aplikaci spárovat s WiFi. Aplikaci jsem již odinstalovala, znovu nainstalovala. Router i vysavač restartovala. Stále však nic. Nemáte nějaké rady? Děkuji

    • Veronika Specialista 17. 9. 2021

      Dobrý den,
      model 606 nelze ovládat přes aplikaci. Tento model se ovládá pouze manuálně na těle robota a nemá možnost časové programace. Lze pouze spustit v základním režimu "CLEAN", dále má program "SPOT", pro lokální úklid malé plochy a tlačítko pro zajetí zpět do stanice "DOCK" Krásný den

  • Janina 17. 9. 2021

    Mapa

    Mám iRobota i7. Mám několik vytvořených map jednoho být. Je možné je nějak spojit do jedné mapy? Nebo vysavač to časem spojí sám?

    • Martina Specialista 17. 9. 2021

      Dobrý den, pokud jsou mapy rúzné, robot si ukládá do historie každou zvlášť. Nelze je tedy spojit. Jakákoliv změna či přemístění věcí se auotmaticky zobrazuje v nové mapě.

  • Bohumil 10. 8. 2021

    iRobot home do PC

    Dobrý den,
    jde program iRobot home instalovat do PC? Chtěl jsem nainstalovat do NB s W10. Zkoušel jsem emulátor Memu, ale vůbec aplikaci nenajde.
    Jaký emulátor androida použít?

    • Lukáš Specialista 11. 8. 2021

      Dobrý den, instalace je možná pouze na android nebo iOS. S použitím emulátoru nemáme vyzkoušeno. 

  • Veronika 15. 3. 2021

    nabíjecí stanice

    Dobrý den, máme Rombu 980 Wifi, ale máme problém s nalezením nabíjecí stanice. Museli jsme změnit místo nabíjení a nešlo to, celé nastavení jsem dělala znovu a stále to nejde. Jezdí kolem a nezajede tam, síla signálu je tam dobrá, nevím, kde je problém?? Veronika

    • Martina Specialista 15. 3. 2021

      Dobrý den, vždy záleží na umístění stanice. Stanice by před sebou měla mít dostatečný prostor alespoň 1m a z obou stran alespoň 0,5m. Dále by se neměla nacházet na špatně přístupném místě, aby jí robot byl schopen dohledat. Poradili bychom tedy zkusit stanici přemístit na jiné místo.

  • Roman 13. 3. 2021

    Dobrý den,
    koupili jsme iRobota Roomba 976, ale nejde nám stáhnout aplikace iRobot home. OS android
    Děkuji za radu
    Roman

    • Lukáš Specialista 15. 3. 2021

      Dobrý den, aplikaci stáhněte do Vašeho telofonu přes odkaz zde .

  • Zdenka 4. 3. 2021

    Aplikace

    Dobrý den, přestala nám fungovat aplikace v mobilu, máme Roomba 980, museli jsme znovu nainstalovat, jde přes aplikaci spustit, zastavit, ale nejde nastavit režim uklízení, jede stále na vyšší výkon i když je nastaven ekologický, dříve s tím nebyl problém. Děkuji za radu. Zdenka

    • Lukáš Specialista 5. 3. 2021

      Dobrý den, doporučím robot restartovat a pokud by nepomohlo, tak robot reklamovat u svého prodejce. Jestliže již není robot v záruce, tak zkusit vyčkat do nové aktualizace SW a po té případně řešit servisní opravou. 

  • Petr König 8. 2. 2021

    Cloud

    Dobrý den, můžete mi vysvětlit, jak je možné, že při ceně zařízení neběží cloud a nemohu zařízení ovládat ???

    • Martina Specialista 9. 2. 2021

      Dobrý den, pokud máte problém s párováním aplikace, zkuste provést reset robota a reinstal aplikace.

      • Kuba 21. 2. 2021

        Co znamená reset robota!? Jak se to provadi? V balení není český manuál!!! A taky mně to nejde, zacinam být nasranej!

        • Lukáš Specialista 22. 2. 2021

          Dobrý den, manuál by měl být součástí robota případně jej lze stáhnout zde. Pokyny pro restartování naleznete na straně 28. 

  • David 22. 1. 2021

    Roomba 976

    Dobrý den zakoupil jsem si Roomba 976 a nevim co je v aplikaci položka nový ukol-casovy limit. Je tam na výběr 15-30-45 minut díky za radu

    • Martina Specialista 22. 1. 2021

      Dobrý den, časový limit lze nastavit, pokud budete chtít, aby robot vysával v čase, kdy nebudete doma a úklid byl dokončen, než se vrátíte. Jinak lze nastavit mornální načasování úklidu v časovém plánu, kde si vyberet i určité dny.

  • Lili 17. 1. 2021

    rowenta explorer 60

    Zdravím, mame robutka rowenta explorer 60 ale nemuzeme se ani za nic pripojit k aplikaci iRobot. Co muzeme dělat?

    • Martina Specialista 18. 1. 2021

      Dobrý den, problém je nejspíš v tom, že tato aplikace nepodporuje modely značky Rowenta. Vhodná aplikace pro provoz robotického vysavače Rowenta se jmenuje Rowenta Robots.

  • Jana Spejchalová 2. 1. 2021

    Irobot Romba 980

    Dobrý den. Mně přez aplikaci jde vysavač spustit,ale nenaskočí mapa bytu...takže nemohu planovat uklid napr.jen detsky pokoj...nevite cim to je ?
    Dekuji za odpoved .

    • Zdeněk Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den,
      model iRobot Roomba 980 má možnost zobrazení mapy pouze po ukončení vysávacího cyklu. Tuto mapu naleznete v aplikaci v Historii úklidů. Tato mapa je u modelů řady 9xx pouze náhledová, pro kontrolu, kde všude robot byl. Možnost poslat robota do konkrétních místností a tedy i pracovat s mapou je možné až od modelové řady i7 a výše.
      Přejeme hezký den

  • Rudis 27. 12. 2020

    Roomba Combo

    Dobrý den.
    Mam ten samý problém. Při registraci v aplikaci se mi to zastaví na zřejmě posledním kroku, propojení na wifi. Robot se spojí s wifi, ale telefon už nespojim s robotem, tudíž ho nemůžu nastavit a ani nijak ovládat. Pokud tedy píšete, že máme být trpěliví, že na tom pracují, tak se chci zeptat, kdy to mámejr přibližně očekávat?
    A to bude nová aplikace ke stažení?
    Děkuji za odpověď.

    • Libor Špaček 3. 1. 2022

      Dobrý den nedaří že mi propojit roomba 900 series s aplikací vždy mi to skončí při nastavování připojení. K WiFi se připojí ale pak už ho nemohu propojit s telefonem mohli by jste mi poradit děkuji

      • Martina Specialista 3. 1. 2022

        Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat nastavení telefonu u spravování mobilních aplikací. Zda máte pro tuto aplikaci povolený přenos dat. Popřípadě vyzkoušejte párování robota na jiném mobilním telefonu.

    • Martina Specialista 28. 12. 2020

      Dobrý den, problém ohledně aplikace by měl být již vyřešen. Pokuste se tedy o nové párování robota s Wi-Fi. vše by již mělo být v pořádku.

      • Igor 29. 12. 2020

        Dobrý den,
        Koupil jsem Roomba 980 a nelze mi spárovat s aplikací, můžu poprosit o podrobný návod?
        Díky

        • Martina Specialista 29. 12. 2020

          Dobrý den, podrobný postup Vám zasílám do e-mailu.

          • Lucie 29. 12. 2020

            Dobrý den koupila jsem si roombui7 nelze spárovat a aplikací nemůže se připojit k naší WiFi? Můžu poprosit taky o návod.dekuji

            • Martina Specialista 30. 12. 2020

              Dobrý den, podrobný postup párování Vám zasílám do e-mailu.

              • Darina 30. 12. 2020

                Dobrý den, také prosím zaslat podrobný postup párování..také mi nejde v posledním kroku spárovat, roomba e5. Děkuji

                • Markéta 12. 5. 2021

                  Dobrý den taky mi nejde sparovat robot s mobilem

                  • Martina Specialista 12. 5. 2021

                    Dobrý den, podrobný postup párování Vám zasílám na e-mail.

                • Ivana 11. 1. 2021

                  Dobrý den, mohu take poprosit podrobný navod. Děkuji

                  • Martin Specialista 11. 1. 2021

                    Dobrý den, zde naleznete manuál https://www.roboticky-vysavac.cz/downloads/manual-irobot-roomba-900-cs.pdf 

  • Vojtěch Zach 25. 12. 2020

    Propojení aplikace a robota

    mám Irobot roomba combo R1138 a nejde propojit aplikaci s robotem dostanu se do posledního kroku a bohužel dál ne "Robota se nepodařilo nalézt zkuste to znovu" síť robota mi to ovšem nabízí tu vidím ale dál to prostě nejde. Nějaký návod by byl? Děkuji
    S pozdravem
    Vojtěch Zach

    • Martina Specialista 28. 12. 2020

      Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o určitý výpadek a opravu aplikace. Z toho důvodu aplikace nefunguje správně. na problému se pracuje a vše by mělo být vyřešeno v co nejkratším možném termínu. Poprosíme Vás tedy o trpělivost.

      • Lenka Zajc 8. 1. 2021

        Dobrý den, je to již vyřešeno? Máme Roombu 600 series a roomba nenajde wifi a ani v nastavení sítě není vidět žádná wifi pojmenovaná irobot/roomba. Děkuji.

        • Veronika Specialista 9. 1. 2021

          Dobrý den,

          problém není v robotu,ale v aplikaci. Doporučujeme vyčkat, technická podopra iRobot na tom pracuje. Krásný den

  • Luděk Reichl 22. 12. 2020

    Časový plán

    Dobrý den,
    V aplikaci nelze nastavit časový plán úklidu. Objevuje se hláška chyba, zkuste to později. Nepomohlo ani tovární nastavení ani opakovaná přeinstalace aplikace.

    • Lukáš Specialista 23. 12. 2020

      Dobrý den, s aplikací jsou v posledních dnech problémy. iRobot o tomto ví a pracuje na nápravě, poprosíme o trpělivost. 

  • Ladislav 7. 12. 2020

    Roomba vybiti baterie

    Dobrý den, vlastnim irobot roomba 966, mame mensi dum, občas se stane, ze robot vysava dokud se uplne nevybije, a nedojede ani do stanice a tim padem nedokonci uklid. To asi neni normalni ze? Mel by poznat, ze je temer vybity a dojet se nabit a pak douklidit.

  • Ladislav 7. 12. 2020

    Roomba vybiti baterie

    Dobrý den, vlastnim irobot roomba 966, mame mensi dum, občas se stane, ze robot vysava dokud se uplne nevybije, a nedojede ani do stanice a tim padem nedokonci uklid. To asi neni normalni ze? Mel by poznat, ze je temer vybity a dojet se nabit a pak douklidit.

    • Martina Specialista 8. 12. 2020

      Dobrý den,

      vždy záleží na umístění dobíjecí stanice. Pokud je stanice v otevřeném prostoru, neměl by mít vysavač problém při dokončení úklidu stanici vyhledat a jet se dobít. Pokud máte stanici v otevřeném prostoru a vysavač se i přesto není schopen zajet dobít, doporučili bychom kontaktovat náš zákaznický servis

  • Jiří Hošek 6. 12. 2020

    Robot se nepřipojí k aplikaci

    Dobrý den,
    koupil jsem si sestavu S9+ s mopem a jsem spokojený, teda až do teď. Mop normálně funguje přes aplikaci, ale přes tu samou aplikaci blbne (posledních 14 dní) a teď momentálně vůbec nejde připojit S9+. Co s tím?
    Mám ho reklamovat nebo co se děje? Dočetl jsem se že ty aplikace v poslední době procházejí nějakou úpravou atd. ale jak je možné že MOP funguje a robot ne???
    Mám ho nějak restartovat nebo tak něco? Pokud ano, prosím dejte vědět jak.
    Děkuji
    Jiří Hošek

    • Lukáš Specialista 7. 12. 2020

      Dobrý den, problémy s aplikací mají pouze některé modely a jiné fungují v pořádku. Poprosíme Vás o trpělivost. Výrobce na odstranění závady pracuje. 

  • Dušan Melichar 30. 11. 2020

    Indikátor Wi-Fi

    Dobrý den, na robotu iroomba 900 svítí Indikátor Wi-Fi oranžově a v aplikaci se mi nezobrazuje mapa. Robot nejde připojit k wifi. Restartoval jsem robota, přeinstaloval v mobilu aplikaci a problém trvá i přesto, že je mobil s robotem spárován. V čem by mohl být problém? Děkuji za info

    • Martina Specialista 30. 11. 2020

      Dobrý den, k aplikaci se momentálně není možné připojit, jeliž probíhají úpravy a odstranění závad. Během několika dní by mělo být vše opraveno a dořešeno. Děkujeme za pochopení.

      • Monika 4. 12. 2020

        Dobrý den,
        môžem poprosiť poslať návod na prepojenie mobilu s robotom? Zatial mi to nejde.
        Ďakujem.

        • Martina Specialista 5. 12. 2020

          Dobrý den, podrobný popisp árování Vám zasíláme do e-mailu.

  • Eva 20. 11. 2020

    Dobrý den,ráda bych poprosila o zaslání postupu ke spárování robota s telefonem vám WiFi. Mám dva dny Roombu 980 a stále se mi nepodařilo se připojit.Dekuji

    • Lukáš Specialista 20. 11. 2020

      Dobrý den, návod Vám byl zaslán na email. 

      • Andrea Hanzelková 8. 12. 2020

        Dobrý den, také mam tento typ vysavače a chtěla bych poprosit o podrobnějši návod připojeni k wifi děkuji.

        • Jarka 4. 9. 2021

          Dobrý den, také mám iRobot roomba 976 a nejde se mi připojit přes aplikaci, prosím také o návod na e-mail. Děkuji

          • Veronika Specialista 4. 9. 2021

            Dobrý den,
            manuál je součástí robota, případně jej lze stáhnout na našich stránkách u produktu zde. Co se týče aplikace, návod posíláme do emailu. Krásný den

             

  • Květa H. 27. 9. 2020

    Mapa není dostupná - Roomba 976

    Vlastním tuto Roombu necelý měsíc a už podruhé řeším problém, že místo aby se vytvořila mapa úklidu se objeví hláška: Mapa není dostupná. Když se to stalo poprvé asi pro týdnu od koupě, nepomohl reset Roomby, musela jsem obnovit výchozí hastavení a znovu robot spárovat s telefonem. Může docházet k této vadě třeba kvůli chybě v aktualizaci aplikace? Nebo odněkud ze serveru dorazí mapa se zpožděním? Nebo jde o vadu robota a servis ji dokáže bezpečně odstranit?

    • Martina Specialista 29. 9. 2020

      Dobrý den, pokud byl proveden reset robota a problém stále přetrvává, zkuste provést ještě reset routeru.

  • Kadlec Miroslav 21. 9. 2020

    Dotaz na párování

    Dobrý den, mam roombu 976,nejde mi sparovat s WiFi. V návodu je zmáčknout 2 tlačítka najednou. (asi jsem nepochopil přesně které?)Prosím o podrobnější postup do meilu.
    Ještě se chci zeptat zda lze a popř. Jak nastavit aplikaci a sparovat na dvouch telefonech.
    Děkuji za odpověď

  • Tereza 11. 9. 2020

    Nelze spárovat s aplikací

    Dobrý den,
    máme Roombu 976 už 9 měsíců, ale za poslední 2 měsíce nám přestalo jít ovládání na dálku u obou mobilů. A aplikace nelze spárovat s robotem (při přidržení 2 tlačítek na robotovi, při párování, se ozve dutý tón a to je vše) ani když jsme ji odinstalovali a znova nainstalovali.
    Nevíte, kde by mohl být problém?
    Děkuji moc.
    Tereza

    • Lukáš Specialista 11. 9. 2020

      Dorbý den, doporučíme provést reset wifi routeru (vypojit jej na cca 1 min. ze sítě a po té opět zapnout) a robota manuálně přímo na robotu, tak že podržíte tlačítko Clean po dobu cca 10 sec. Pokud robota po tomto spustíte ozve se Vám melodie jako při prvním spuštění. Jestliže tento reset nepomůže a nebude možné připojení, tak bude třeba zaslání robota do autorizovaného servisu k diagnostice. 

  • Marie 10. 9. 2020

    jazyk robota

    Dobrý den, dnes jsem si koupila robota iRobot 980 a bohužel nemá nainstalovanou češtinu, je možné nějak udělat aby mluvil česky? V aplikaci se mi nabídnou jenom nainstalované jazyky. Díky za odpověď

    • Martina Specialista 10. 9. 2020

      Dobrý den, pokud v robotovi není nastaven český jazyk, a není ani v možnosti nastavení jazyka, bude nutné robota zaslat do servisního střediska, kde přehrají Software robota.

      • Tomáš 26. 12. 2020

        Dobrý den, máme stejný problém, znamená to, že v české distribuci prodáváte své roboty bez češtiny, ale roboti ji při nahrání správného firmware umí?!!! Uživatelský manuál v češtině s robotem byl. V robotovy nastavit nejde. Šlo o dárek, pro důchodce a oni by teď měli řešit váš servis, protože jste zanedbali firmware přístrojů prodávaných v regionu? Prosím o vyjádření, jak vše vyřešit co nejrychleji. Náklady na nápravu chyby na vaší straně předpokládám hradíte, že?

        • Martina Specialista 28. 12. 2020

          Dobrý den, pokud v některých robotech není nahrán český jazyk, vina není na naší straně, ale na straně výroby. Jakmile tuto nepříjemnost zjistíme, řešíme ihned posláním do servisu k přehrání. Je možnost objednání bezplatného svozu k vyřízení reklamace

  • Marek 9. 9. 2020

    wifi 980

    jak nastavit na 980 wifi pozapnuti nesviti kontrolka

    • Martina Specialista 9. 9. 2020

      Dobrý den, pro spárování robota s aplikací je zapotřebí registrace na jejich účtě a poté provést párování pomocí hesla Vaší Wi-Fi sítě. Podrobný postup ohledně párování Vám zasílám do e-mailu.

      • Marcela 26. 9. 2020

        Mam stejný problém, mohu poprosit o podrobny postup sparovani telefonu s robotem, děkují

        • Martina Specialista 29. 9. 2020

          Dobrý den, to nás velmi mrzí. Podrobný popis Vám zasílám do e-mailu.

          • Věra 2. 1. 2021

            Dobrý den, také prosím o zaslání podrobného postupu spárování robota 980 s telefonem. Děkuji

            • Lukáš Specialista 4. 1. 2021

              Dobrý den, zasláno. 

          • Kateřina 1. 10. 2020

            Prosím pošlete mi taky podrobný návod. Děkuji. Už x hodin zkoušíme vše možné, parametry splňujeme, vše děláme dle návodu a pořád to hlásí chybí a nespojí.

            • Martina Specialista 2. 10. 2020

              Dobrý den, podrobný postup ohledně párování Vám zasílám do e-mailu.

              • Jakub 4. 10. 2020

                Dnes jsem koupil a mám stejný problém, pomohl někomu zaslaný návod, nebo odveést na reklamaci ?

  • petr 6. 9. 2020

    spárování

    Dobrý den, máte návod, jak připojit k Roomba 971 druhý telefon?, nedaří se mi

    • Martina Specialista 7. 9. 2020

      Dobrý den, pokud budete mít na jiném telefonu staženou aplikaci a registraci pomocí e-mailu se stejným heslem Wi-Fi, robot by se měl při pokusu o přihlášení odhlásit z původního mobilního zařízení a Vy se tak bez problémů dostanete do aplikace. 

  • petr 1. 9. 2020

    spárování

    mám Roombu 971 a pokouším se o spárování již dva dny, při přenosu údajů z wifi do robota se nahlásí chyba a tak pořád dokola. Děkuji za pomoc

    • Martina Specialista 1. 9. 2020

      Dobrý den, zkontrolujte, zda máte připojení k Wi-Fi, zapnuté GPS a vypnutá data. Dále je nutné, aby frekvence Wi-Fi sítě byla 2,4GHz. Silnější frekvenci aplikace nepodporuje. Pro jistotu Vám do e-mailu zasílám stručný postup ohledně párování.

  • Ivana 26. 7. 2020

    Chyba 6

    Dobrý den, mam robota rady 9. Rok pracoval bez problemu, pote obcas hlasil chybu 6, ale po mnoha pokusech o spusteni a opetovnem vlozeni do dobijeci stanice a nechani v klidu nekolik hodin si vzdy dal rict a uklidil. Nekdy se jen tocil pozpatku. Nyni asi 2 mesice hlasi chybu skoro pokazde kdyz ma vyjet, povyjede z nabijeci stanice par cm (je nastaven na urcity cas) a ihned chyba 6. Podlahy jsou svetly buk- lamino vsude. Vzdy vse vycistim, restartuji- nekdy to zabere, ponejvice ne. Nekdy jezdi pozpatku trhane a dokola. V mobilu i preskakuje aplikace home. Co s tim? Dekuji

    • Lukáš Specialista 27. 7. 2020

      Dobrý den, doporučím provést čištění robota dle návodu zde a zejména pak očistit proti pádové senzory. V případě, že čištění nepomůže, tak bude třeba jej reklamovat u svého prodejce. 

  • Karolína Hermánková 14. 5. 2020

    Aplikace iRobot

    Dobry den, chci se zeptat, zda-li na jednoho robota muze mit aplikaci vice uzivatelu? Dekuji

    • Lukáš Specialista 15. 5. 2020

      Dobrý den, na jednoho robota je možné být přihlášen pouze z jednoho účtu, ale pod tímto účtem můžete být přihlášen ve více telefonech. 

  • Stanislav Lustig 4. 5. 2020

    Mapy uklidu

    Dobrý den,
    vlastníme nově Roomba 976 + Braava240. Zajímalo by mnne, jak se dostanu k datům ohledně čiětění a hlavně map. A v jakých formátech?
    Chci si je exportovat pro své potřeby do PC. Je to možné?
    Je to otázka přístupu k zařízení, ke cloudu nebo v rámci aplikace??
    Umí robot mluvit česky? Jazyky mi stále nejdou přehodit, češtinu nevidím. (Nemyslím jazyk aplikace).
    Děkuji.

    • Martina Specialista 4. 5. 2020

      Dobrý den, ohledně exportu do PC Vám bližší informace zašleme na Váš e-mail. Co se týče výběru jazyka, v mobilní aplikaci v nastavení lze vybrat český jazyk, pokud robot nemá češtinu nastavenou.

      • Jaromila 10. 5. 2020

        Dnes jsem začala zprovozňovat nový iRobot Roomba 976 WiFi a v mobilní aplikaci vážně český jazyk v nabídce nemám. Prosím jak mám tedy postupovat? Děkuji moc

        • Martina Specialista 11. 5. 2020

          Dobrý den, pokud v aplikaci opravdu nebyl nalezen český jazyk, bude nutné robota zaslat do servisního střediska, kde se přehraje software.

  • Soňa 28. 4. 2020

    Rozdíl mezi 980 a i7

    Dobrý den, ráda bych se zeptala na rozdíl mezi robotem 980 a i7?

    • Zdeněk Specialista 28. 4. 2020

      Dobrý den,
      zásadní rozdíl je v možnosti využívání intelegentních map u modelu i7. Kdy máte možnost robota poslat do konkrétní místnosti, případně vytvářet tzv. zakázané zóny, tedy místa kam nechcete, aby robot zajížděl. Již není potřeba používat Virtuální zdi. Jednoduše danou oblast zaznačíte do mapy v aplikaci. Takto si můžete uložit až 10 různých podlaží. Model 980 má tuto mapu pouze pro vizuální kontrolu kde robot byl. Dále pak model i7 zvládne v podstatě jakkoliv velkou plochu.
      Přejeme hezký den

  • Tomáš 20. 3. 2020

    Virtuální zeď

    Dobrý den, je možné nastavit virtuální zeď přímo v v aplikaci anebo je zapotřebí používat přiložené fyzické virtuální zdi? Popřípadě, je možné nastavit uklízení jenom v jedné z místností? Děkuji a s pozdravem, Tomáš

    • Katrin Specialista 21. 3. 2020

      Dobrý den, tento robotický vysavač v aplikaci vytvoří mapu úklidu, avšak bez možnosti pojmenování jednotlivých místností i případné možnosti zamezení. Je nutno tedy používat fyzické virtuální zdi Dual Mode. Pokud máte zájem o větší možnosti aplikace, doporučujeme model i7. Krásný den

  • Petr 3. 3. 2020

    Čeština do robota

    Dobrý den,
    prosím o zaslání češtiny do robota iRoomba 980 a postup instalece. Dnes jsem ho uvedl v život, ale neumí česky :-(.
    Děkuji předem.
    P G

    • Lukáš Specialista 4. 3. 2020

      Dobrý den, Váš model samozřejmě češtinu umožňuje, pokud ji v nabídce nemáte tak poprosíme o trpělivost někdy delší dobu trvá než se aktualizuje jazyková sada pro daného robota. Obvykle nám vždycky v servisu pomohlo to, že aplikaci iRobot HOME ukončíte - doporučíme ve správci aplikací u aplikace iRobot HOME kliknout na "vynucené ukončení". Při následném  spuštění aplikace se jazyková sada načte a češtinu si již můžete stáhnout. Při stahování češtiny je nutné udržovat displej mobilního telefonu stále rozsvícený jinak dojde k zaseknutí instalace.
      U operačního systému iOS stačí když si najedete do seznamu otevřených aplikací a "swipnete" je směrem nahoru."

      Pokud by toto nepomohlo zkuste ještě aplikaci reinstalovat.

  • Dalibor Kaňovský 3. 2. 2020

    Roomba 980 WIFI

    dobrý den, přenesl jsem robot do jiné budovy a potřeboval bych jej spárovat s wi-fi. Prosím o návod na párování s wifi. V appce v mobilu se mi zobrazí Připojování k robotu a dál se nic neděje. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 3. 2. 2020

      Dobrý den, návod pro připojení robota Vám byl zaslán na Váš email. 

      • Katka Sosnová 16. 7. 2020

        Dobrý den, nejde mi spárovat s wi-fi ať dělám co dělám. prosím o zaslání podrobného návodu. Moc děkuji.

        • Martina Specialista 16. 7. 2020

          Dobrý den, to nás velmi mrzí. Podrobný návod ohledně párování Vám zasíláme do e-mailu.

          • Jana Holasová 19. 11. 2020

            Dobrý den, pokouším se spárovat robota s telefonem a nejde to. Mohu poprosit o návod? Děkuji

            • Martina Specialista 19. 11. 2020

              Dobrý den, na e-mail Vám zasílám podrobný postup ohledně párování robota.

  • Kateřina 22. 1. 2020

    Roomba 980

    Dobrý den, koupila jsem si robot Roomba 980. První týden fungovalo všechno bez problémů. Teď když spustím úklid, tak se cca po 30 minutách vrátí zpátky do stanice a dalších 90min se nabíjí. Pak znovu vyjede a dokončí úkol. Celková plocha na úklid je cca 90m2, takže by to měl zvládnout v klidu na jeden zátah. Ani resetování do továrního nastavení nepomohlo. Můžu ještě něco udělat nebo mám přístroj reklamovat? Předem děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 22. 1. 2020

      Dorbý den, doporučíme provést reset robota jak v aplikaci telefonu tak i manuálně přímo na robotu, tak že podržíte tlačítko Clean po dobu cca 10 sec. Pokud robota po tomto spustíte ozve se Vám melodie jako při prvním spuštění. Jestliýe tento reset nepomůže, tak bude třeba zaslání robota do autorizovaného servisu k diagnostice. 

  • Jitka 22. 1. 2020

    iRobot Roomba

    Dobrý den,
    mám 14 dní nový vysavač iRobot Roomba 966, a bohužel mě začal hlásit chybu 6. Takže jsem několikrát robota přenesla na jiné místo, vyčistila senzory, dokonce jsem vydělala baterii a opět vložila a několikrát provedla restart robota a nic. Pořád hlásí chybu. Tmavé podlahy mám jen v jedné místnosti a dosud vysával i tam pěkně. Nevíte, co ještě vyzkoušet, než ho pošlu na reklamaci?
    Děkuji

    • Jan Specialista 22. 1. 2020

      Dobrý den, hlásí robot chybu ihned po spuštění či v průběhu úklidu? Vliv může mít jak tmavá podlaha, tak i nízká dávka slunečního světla, kdy v zhoršených podmínkách kamera nedokáže dobře rozpoznávat překážky a robot bude vykazovat chybu. Můžete zkontrolovat i přední vodící kolečko, zdali zde nejsou namotané nečistoty (vlasy, zvířecí chlupy, apod.), jednoduchým vyjmutím z robota. 

  • Tomáš 18. 1. 2020

    Aktualizace firmwaru

    Dobrý den, uvažuji o tomto vysavači, ale rád bych se zeptal, zda vychází a jak se aktualizuje firmware?

    • Lukáš Specialista 20. 1. 2020

      Dorbrý den, v případě, že vyjde nový firmware, tak je možnost jej aktualizovat za pomocí aplikace v mobilním telefonu. Je zde pro toto ikonka a v případě možnosti aktualizace je tato ikonka aktivní. 

  • Jindra 19. 12. 2019

    Roomba 980

    K čemu slouží nádoba v zásobníku prachu?
    Proč roomba některé úseky projíždí vícekrát, když mám v app nastaven jen jeden průjezd ?
    Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 20. 12. 2019

      Dobrý den, v zásobníku na nečistoty je umístěn sací motor. Robot si dle potřeby může projet některé místo 2 krát aby tak došlo k pokrytí celého prostoru. 

  • Květa 6. 12. 2019

    nelze spárovat s wifi

    Dobrý večer, dnes dorazil můj první robotický pomocník- Roomba 980, bohuže nelze spárovat s wifi. Vše dělám podle návodu....dorazím až k " zahájení nastavování sítě" - na vysavači bliká ikona wifi a po delší chvíli mi to napíše - Při připojování k robotovi došlo k problému. Omlouváme se.Zkuste to prosím znovu., takže zkusím znovu- ...pak hledá robota Roomba a Přejděte k nastavení sítě. Tam najdu Roombu - 3178840412131820- nelze připojit k internetu- kliknu a napsáno připojeno a tato síť nemá přístup k internetu . :-( Tak a teď mi řekněte co s tím? Jsem bezradná. Zkoušeno 100x . Děkuji za pomoc. Gatnarová

    • Veronika Specialista 7. 12. 2019

      Dobrý den,
      odinstalujte aplikaci z telefonu a znovu ji nainstalujte a udělejte reset robota, po té párování opakujte.Pokud se to nepovede, kontaktujte servisní středisko iRobot, zřejmě bude problém v aplikaci. Krásný den

      • Petra 26. 12. 2019

        Dobrý den,IRobot Roomba 980 nelze spárovat s telefonem.Zkoušeno x krát,vždy v poslední fázi selže wifi komunikace.Dle dotazů zde,je to problém všech.Není chyba ve stažené aplikaci?Děkuji za odpověď.

        • Aleš Specialista 27. 12. 2019

          Dobrý den, zkuste párovat s jiným telefonem, restartowat Wifi, aktualizovat telefon, odintalovat a znovu nainstalovat aplikaci. Alikace se musí připojit na cloud iRobota, a je možné, že server byl přetížen, a nebo nedostupný. Děkujeme 

  • ivo 20. 11. 2019

    není češtína

    pěkně prosím -v jazyku robota romba 966 není čeština -jak se dá nastavit - děkuji

    • Lukáš Specialista 20. 11. 2019

      Dobrý den, jestliže není v nastavení aplikace možnost navolení českého jazyka, tak je třeba obrátit se na svého prodejce. Zřejmě bude třeba přehrát SW robota v autorizovaném servisu. Všechny modely prodávané v našem eshopu mají možnost český jazyk nastavit. 

  • Kuba 21. 10. 2019

    Roomba 980 Nejde sparovat s telefonem

    Dobry den,mužete mi prosim poslat podrobny navod,jak sparovat robota s telefonem,telefon nechce robota najit,wifi na robotu blika

    • Jan Specialista 22. 10. 2019

      Dobrý den, podklady zasíláme obratem na Vaši emailovou adresu. 

      • Dahmar Hleba Vichova 10. 11. 2019

        Dobry den,
        Mame stejny problem, nedari se nam sparovat vysavac a mobil. Dekujeme za podrobny navod na email.
        Hlebovi

        • Slavka 25. 11. 2019

          Dobry den. Mam podobny problem s Roomba 966. Asi mesiac vsetko fungovalo ako ma (okrem toho, ze striedal jazyk). Od 25.10. mi aplikacia prestala ukazovat upratanu plochu. Aplikacia obcas vykazovala, ze iRobot nie je pripojeny k sieti, takze v poslednom obdobi nie je mozne robota prostrednictvom aplikacie spustit. Nepomohli restarty vsetkych zariadeni, ani znovunainstalovanie aplikacie. Pri pokuse o nove sparovanie robota postupujem opakovane podla pokynov v mobilnej aplikacii, no skoncim vzdy pri tom, ze nenajde siet Roomba-xxxx, ci iRobot... Kontrolka siete WiFi na robote na zaciatku blika na zeleno, po chvili sa ozve ton a zacne blikat na cerveno. Akoby robot nevysielal svoju siet. Poradite prosim? Dakujem

          • Lukáš Specialista 25. 11. 2019

            Dobrý den, v případě, že se připojení opakovaně nedaří i přes správný postup, tak bude nutné obrátit se přímo na autorizovaný servis - [email protected]

        • Jan Specialista 13. 11. 2019

          Dobrý den, v jakém kroku párování selže? Emailem obratem zasíláme podrobnější návod k mobilní aplikaci. 

          • Iveta 29. 6. 2020

            Dobrý den, prosím o zaslání také podrobného návodu. Dnes jsem si koupila robota Roomba E5 a zamrtne mi nastení při zahájení nastavování sítě.

  • Pavel Stráník 6. 8. 2019

    jak nastavit češtinu u Roomba 980

    Jak nastavit češtinu u Roomba 980 ?
    V iPhone v nastavení jazyků jsou zobrazeny pouze nainstalované, položka "další jazyky" nelze spustit, takže nic dalšího nelze nainstalovat.
    Děkuji za odpověď - nejlépe mailem.
    Pavel Stráník

    • Lukáš Specialista 7. 8. 2019

      Dobrý den, zřejmě se jedná o robota, který není určen pro český trh proto zde není možnost nastavení českého jazyka - možnost volby položky další jazyky. Doporučím kontaktovat svého prodejce a žádat sjednání nápravy nebo vrácení peněz. 

  • Zdeňka Svobodová 27. 6. 2019

    čeština

    Dobrý den, jak nastavím češtinu u iRobot Roombo 980? Děkuji.

    • Jan Specialista 27. 6. 2019

      Dobrý den, jakmile je robot spárován s mobilním telefonem, stačí otevřít aplikaci, v pravém dolním rohu se proklíknout přes tlačítko Další, následně zvolit Nastavení a zde již uvidíte Jazyk robota. Poté vyhledáte češtinu, chvíli počkáte než se jazyk nainstaluje a po dokončení robot promluví česky. Jestli by se zprvu čeština nezobrazovala, zkontrolujte, zda-li není k dispozici nová aktualizace, případně ve volbách jazyka pár minut vyčkejte než se zbylé možnosti zobrazí.

      • Petr 30. 7. 2019

        Vysavač po prvním úklidu zůstal vybitý stát a nezajel se dobit. IRobot 980.

        • Lukáš Specialista 31. 7. 2019

          Dobrý den, byl robot spuštěn z dobíjecí stanice?

  • Lenks 6. 5. 2019

    nemluví česky

    Dobrý den, mám iRobot 966 a v aplikaci není čeština.

    • Petr K. 16. 5. 2019

      Dobrý den.
      Prosím u Roomba 965 nastavení jazyku do češtiny, můžete zaslat postup na mail?
      Děkuji, Kulka

    • Lukáš Specialista 6. 5. 2019

      Dobrý den, jazyk je třeba v aplikaci nastavit. Na Váš email Vám zasílám postup. 

      • Lucie 25. 12. 2019

        Můžete mi poslat taky prosím info o nastavení češtiny,děkuji.

        • Aleš Specialista 27. 12. 2019

          Dobrý den, v aplikaci klikněte na ozubené kolečko (nastavení) - jazyk a vyberte stáhnout další, vyberete čeština. Jazyk se nainstaluje do robota, robot musí být připojen k aplikaci a internetu.

      • Miriam 15. 6. 2019

        Muzu taky poprosit o zaslani nastaveni jazyka? Dekuji

        • Katrin Specialista 15. 6. 2019

          Dobrý den, do emailu vám byl zaslán postup nastavení jazyka. Krásný den

  • Jindra 3. 5. 2019

    Čeština u i robota980

    Dobrý den nevím jak nastavit u Krobota češtinu děkuji za info

    • Katrin Specialista 4. 5. 2019

      Dobrý den, změnu jazyka naleznete v aplikaci v nastavení. Návod Vám zašleme na email. Krásný den

      • Radka 13. 8. 2019

        Dobrý den,
        mohu také poprosit o zaslání manuálu k nastavení češtiny pro iromba 965 na @?
        Předem velice děkuji

  • Kamila 24. 3. 2019

    Nelze najít vifi iRobot

    Dobrý den, včera jsem zakoupila iRobot 980 a dnes jsem ho zapla, a nedaří se najít v telefonu vifi “iRobot”, poradíte co a tím?

    • Zdeněk Specialista 25. 3. 2019

      Dobrý den,
      daná Wi-Fi na kterou se robot páruje musí být 2,4 GHz. Pokud máte 5 GHz, vždy se dá přepnout zpět na 2,4 GHz. Dále pak při párování robota je nutné na robotovi podržet obě tlačítka (domeček a terčík) dokud se nerozsívít ukazatel Wi-Fi na robotovi, teprve pak se Vám zobrazí ve výpisu. Následně se robot již páruje zcela sám. 
      Doporučím postupovat přesně podle průvodce v aplikaci.
      Přejeme hezký den 

      • Jaroslav Podešva 21. 10. 2019

        Dobrý den. Jak mám nastavit tovární nastavení u robota, když nereaguje na součsné stlačení dvou tlačítek 2 sekuddy - nepípne zvukový signál a nelze ho spárovat s mobilem a nastavit domácí wi-fi síť ?

  • Lenka Pěničkova 9. 2. 2019

    irobot 980

    Hezký den, taky bych poprosila o návod na. iRobot 980, nastavila jsem to v aplikaci a stále se točí kolečko a nic se neděje.K wi-fi nejde připojit

    • Lukáš Specialista 11. 2. 2019

      Dobrý den, návod zašleme emailem. 

  • Martin 22. 1. 2019

    Roomba 980

    Dobrý den, mám roomba 980 jeden měsíc v provozu a přestal spínat Turbo režim,vysavač je dokonale vyčištěný i čildla jsou čistá.Mám ještě problém instalací na wifi,nechce se spárovat. Děkuji Martin

    • Lukáš Specialista 22. 1. 2019

      Dobrý den, doporučím robot reklamovat, v servise Vám robota prověří a případně poradí v čem byste mohl dělat chybu. 

  • Ladislava 13. 1. 2019

    Český jazyk

    Dobrý den, prosím o zaslání manuálu, jak nainstalovat český jazyk do modelu Roomba 980.
    Děkuji

    • Pešoutová Pavla 1. 4. 2020

      Dobrý den. Mám Roombu 980. Bohužel, také nenabízí v řečech češtinu. Provedla jsem i vynucené zastavení aplikace, podle předchozí rady, ale nic. Děkuji za radu...P

      • Zdeněk Specialista 2. 4. 2020

        Dobrý den,
        pokud se Vám v Nastavení nezobrazí ani jazyky pod vobou Další jazyky, může toto být způsobeno tím, že Clouodový server, na který je robot spárováný je aktuálně v údržbě. Většinou je toto během 1-3 dní vyřešeno a lze pak češtinu přes volbu Další jazyky do robota stáhnout a naistalovat. 
        Pokud se Vám toto nezobrazí ani po delší době, určitě nás kontaktuje pro dořešení nastalé situace. Aktuálně o žádnou informaci od robota nepřijdete, jelikož pokud by robot něco hlásil, tak Vám tato informace přijde i formou notifikace na Vaše mobilní zařízení.
        Přejeme hezký den

  • Rasto 1. 11. 2018

    Problem s kobercom a okrajmi stien

    Mam roombu 980 a tiez mam problem s tym ze nevyjde na konerec (sivy s 2cm vlaknom)... dokonca som si vsimol ze ani okraje izieb neprechadza poriadne hoci v mape je zobrazene ze tadial prechadzal... okraje stien mam zapnute...

    • Martina Specialista 1. 11. 2018

      Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem.

      Pro bližší informace, jak dále postupovat, kontaktujte naši zákaznickou linku 

  • Jiří 5. 3. 2018

    Mluvý česky?

    Dobrý den, mám tohoto robota, všechno funguje bez problémů. Ale má dcera má dotaz, zda umí i mluvit česky. Aplikace je samozřejmě v češtině a funguje.
    Jak je to prosím s robotem jako takovým?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 5. 3. 2018

      Dobrý den, tento model česky nemluví. 

      • Lukáš 2. 4. 2018

        Dobrý den.
        Jen si Vás dovolím poopravit - Roomba 980 už umí mluvit Česky :-)

        • Lukáš Specialista 3. 4. 2018

          Ano, máte pravdu robot již i mluví česky. 

          • Jacek 9. 4. 2018

            Mam ho teprve 4 dny a mam pocit, ze ten muj (980) nemluvi vubec, zatim to ale zkoumam, provadel jsem aktualizaci na v2.4.4-4 a psalo to, ze po stazeni nastavuje cestinu a stejne tam pak byla v nastavenich opet anglictina... jeste to budu podrobneji zkomat, zatim nebyl na to moc cas.

            • Patrik Specialista 9. 4. 2018

              Dobrý den, čeština se dá nastavit v nastavení robota přes mobilní aplikaci. Robot mluví pouze v případě, že potřebuje asistenci, nebo když hlásí chybu.

              • Zbyněk 10. 7. 2018

                Mně čeština nejde nainstalovat. Pořád mi aplikace píše "stahování se nezdařilo - nesprávný kód odpovědi HTTP"

                • Lukáš Specialista 11. 7. 2018

                  Dobrý den, máme informaci od výrobce, že probíhají nějaké změny na serveru a některým zákazníkům může aplikace hlásit chybu při aktualizaci SW nebo instalace jiného jazyka. Jediná možnost je buď několik dní počkat, pak by to mělo již jít v pořádku a nebo se obrátit na svého prodejce, který by Vám měl zajistit svoz robota do autorizovaného servisu, kde Vám češtinu nahrají. 

                • Pedro 10. 7. 2018

                  Mne to vypisujem presne to iste.

  • Renata 7. 1. 2018

    Problém s instalací aplikace

    Dobrý večer, prosím o informaci, několik dní se snažím nainstalovat na aplikaci roombu s domácí WiFi, ikona WiFi nesvítí,dle návodu jsem několikrát zkoušela roombu restartovat,při dlouhém stisknutí tlačítka clean ikona WiFi svítí,ale s aplikací se nesparuje. Je nějaký jiný manuál nebo rada co pro aktivaci mohu udělat? Předem děkuji za odpověď.

    • Patrik Specialista 8. 1. 2018

      Dobrý den, po spuštění aplikace Vás průvodce nastavením navede asi v 5 krocích co máte udělat, aby se robot bez problémů s wifi spároval. Aktivace wifi u robota je konkrétně v kroku č. 4 - zmáčknutím tlačítek spot a dock než se rozsvítí ikona wifi na robotovi. Když by jste měla pořád problém s připojením, můžete se stavit na některé z našich prodejen a kolegové Vám pomůžou, nebo nám můžete zavolat.

  • Lada 28. 10. 2017

    Problém koberce

    Dobrý den, koupila jsem si IRobot Roomba 980, není to docela levná záležitost. Mám problém s kobercem, vůbec mi na něj nevjede.. V kuchyni mám jeden koberec pod stolem je víc tmavý ale vysaje ho, ale v obýváku je koberec šedivý ale prostě na něj prostě nejde nezdá se mi že by byl až tak vysoký.Myslela jsem si že když robota na něj dám a zapnu tak si dá říct, ale hlásí chybu že ho mám dát nikam jinam. Malou předložku v koupelně taky nevezme je šedivá. Nechápu, taková velká cena a robot Roomba 980 je horší než když jsem měla kdysi IRobot Roomba 782 ten byl prostě super.. Mohl by jste mi nějak poradit? Čtu recenze ale všem na koberec chodí i s většími chlupy.. Ale přeci předložka v koupelně nemá vysoké chlupy. Děkuji za odpověď

    • Patrik Specialista 30. 10. 2017

      Dobrý den, budeme potřebovat vidět Váš koberec aby jsme mohli vyloučit možné příčiny. Kvůli rozsáhlosti jsem Vám poslal do emailu ještě pár dotazů.

  • Petr 26. 10. 2017

    komunikace v českém jazyce

    Jak se má Roomba 980 nastavit, aby komunikoval česky?

    • Lukáš Specialista 26. 10. 2017

      Dobrý den, volbu českého jazyka lze nastavit v aplikaci. Návod jsme Vám zaslali emailem. 

      • Lukas 25. 12. 2018

        Dobry den.Mozte psolat ten navod aj mne? dakujem

      • Jana Zbořilová 14. 3. 2018

        Hezký den, taky bych poprosila o návod na. iRobot 980, nastavila jsem to v aplikaci a stále se točí kolečko a nic se neděje.Děkuji.Jana Zbořilová

        • Lukáš Specialista 14. 3. 2018

          Dobrý den, návod Vám zašleme na uvedený email.

          • Adam 10. 10. 2018

            Dobry den dela mi to to same poslete mi prosim take navod.

            • Gabriela 30. 8. 2019

              Nejde mi sparovat s mob.telefonem ani čeština

              • Dennis Specialista 31. 8. 2019

                Dobrý den, aktivace českého jazyka je možná až po spojení chytrého zařízení s robotem. Do e-mailu Vám zasíláme rozšířený manuál a průvodce pro mobilní aplikaci. 

                • Vojtěch 3. 2. 2021

                  Dobrý den, chtěl jsem si přepnout v mob. aplikaci jazyk robota a on se mi od aplikace odpojil a nemůžu ho spárovat zpět s aplikací . Aplikaci jsem zkusil odinstalovat a znovu nainstalovat ale stále bez úspěchu.
                  Nevíte kde by mohla být chyba?
                  Děkuji Vojtěch

                  • Martin Specialista 4. 2. 2021

                    Dobrý den, doporučím je udělat reset robota (cca 10s držíte tlačítko CLEAN, dokud nesvítí všechny kontrolky) a poté opakujte připojení.

            • Lukáš Specialista 10. 10. 2018

              Dobrý den, návod zasíláme.

              • Blanka 10. 2. 2019

                Prosím o zaslanie návodu na inštalovanie češtiny
                Ďakujem

                • Lukáš Specialista 11. 2. 2019

                  Dobrý den, postup zasíláme emailem.

                  • Kamila 22. 3. 2019

                    Dobrý večer, mohu poprosit také o návod do češtiny? Děkuji Šerinová

                    • Katrin Specialista 23. 3. 2019

                      Dobrý den,

                      návod Vám byl zaslán na email. Krásný den

                    • Katrin Specialista 23. 3. 2019

                      Dobrý den,

                      návod Vám byl zaslán na email. Krásný den

  • Renata 16. 2. 2017

    Rozdíl mezi Roomba 980 a 960

    Dobrý den,
    jaký je rozdíl mezi Roomba 960 a Roomba 980 ? Kdybych chtěla srovnat ještě Roombu řady 800 s řadou 900 a pominu ovládání přes Wifi a kameru, díky které si myslím, že lépe uklidí a tolik nenaráží do nábytku , je tam ještě jiný rozdíl ? Mám dům o rozloze cca 180m2 ve dvou patrech a rozhoduji se , za jaký model mám investovat tak, aby se to vyplatilo.
    děkuji Vám
    Renata

    • Zdeněk Specialista 16. 2. 2017

      Dobrý den,
      hlavní rozdíl mezi modely Roomba 980 a Roomba 960 jsou v ty, že model Roomba 980 má motor III. generace (vyšší výkon), sám si na kobercích sepíná Turbo režim, v balení obsahuje 2 ks Virutálních stěn oproti 1 ks, který je v balení Roomba 960. Dále také Roomba 980 ma vyšší kapacitu baterie, ale vzhledem k tomu, že oba roboti mají kameru a umí pokračovat v úklidu ikdyž se musí vrátit do dokovací stanice na nabití, není toto tak zásadní. Modelová řada Roomba 8xx má motor II. generace stejně jako model Roomba 960. Modelová řada 8xx zvládne na jeden vysávací cyklus 80-90m2 a to 2-3 místnosti v návaznosti na členitost. Podle Vašeho popisu, pokud máte více místností v daném patře (pokud to dobře chápu tak 180m2 je rozloha obou pater dohromady) tak bych Vám raději doporučil modelovou řadu 9xx. Pak už samozřejmě záleží pouze na Vás zda chcete silnější motor, možnost Turba a ostatní co nabízí model iRobot Roomba 980 nebo zvolíte iRobot Roomba 960.
      Pěkný den přeji

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše