Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 980 WiFi 3Doid iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi iRobot Roomba 980 WiFi

Prodej ukončen

sleva359 Kč

Robotický vysavač iRobot Roomba 980 WiFi

98% 305 Recenzí 99% doporučuje

Kód zboží: 101232

Příslušenství

Alternativní produkty

    •  iRobot Roomba i7 silver WiFi iRobot Roomba i7 silver WiFi

      • Robotický vysavač - Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect, Indikace plného koše, Omyvatelný sběrný koš, Li-Ion baterie, Komunikace v českém jazyce, Navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním Imprint, Prémiový třístupňový čisticí systém AeroForce, Rozšířené ovládání přes aplikaci iRobot HOME

      12 890 Kč

       

      Skladem Odešleme v úterý

      Počet hvězdiček: 4.8 132 recenzí

    •  iRobot Roomba i7 grey WiFi iRobot Roomba i7 grey WiFi

      • Robotický vysavač - Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect, Indikace plného koše, Omyvatelný sběrný koš, Li-Ion baterie, Komunikace v českém jazyce, Navigace iAdapt 3.0 s inteligentním mapováním Imprint, Třístupňový čisticí systém AeroForce, Mobilní aplikace iRobot HOME

      13 990 Kč

       

      Skladem Odešleme v úterý

      Počet hvězdiček: 4.8 140 recenzí

Popis produktu

  • Aplikace pro ovládání robota přes Wi-fi
  • Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Technologie Carpet Boost pro dokonalý úklid koberců
  • Úklid až do 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Vysokokapacitní Li-Ion baterie 
  • Čisticí systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Indikátor plného koše 
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí HALO
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem

Komu vysavač doporučujeme

iRobot Roomba 980 si zamilují všichni majitelé větších bytů a domů, kteří chtějí mít doma to nejlepší a nejnovější. Noví majitelé Roomby 980 se mohou těšit na maximální účinnost úklidu danou využitím systému AeroForce a inteligentní navigací, větší pohodlí díky ovládání přes telefon a v neposlední řadě i na český jazyk robota.

Představení Roomby 980

Roomba 980 je první robotický vysavač od iRobotu s inteligentní navigací pomocí kamery, s výkonnou lithiovou baterií, ještě vyšším sacím výkonem a s max pokrytím až 185 m² podlahové plochy (120 m² na jedno nabití). Elegantní design Roomby 980 bude ve vaší domácnosti působit nejen luxusním dojmem, ale plnohodnotně zastane pravidelné vysávání vašich pokojů. A nezáleží na tom, jaký rozsáhlý byt nebo dům máte, Roomba 980 si vytváří mapu místností a vysaje skutečně všude tam, kde dosáhne. Nezastaví ji ani vybitá baterie - zajde se sama dobít a později dokončí vysávání z místa, kde ho přerušila. Zastaví ji jedině virtuální zeď, kterou můžete oddělit místa, kam nechcete, aby šla. V balení se nacházejí 2 ks virtuálních zdí Dual Mode - slouží jako klasická stěna nebo tzv. halo, které vymezí prostor, např. pelíšek nebo misky vašeho domácího mazlíčka. Roomba 980 téměř v každém ohledu naplní vaše očekávání na dokonalé domácí vysávání.

Představení Roomby 980

Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací

Na rozdíl od původní iAdapt navigace u předchozích modelů Roomba, které se spoléhaly na řadu senzorů, iAdapt 2.0 využívá kameru pro přesnější navigaci. Robot se tak lépe přizpůsobí reálným podmínkám domácností a nábytku, a zajistí tak důkladné pokrytí podlahové plochy. Nový sofistikovaný systém navigace iAdapt 2.0 tak zajistí dokonalý úklid garsonky i velkometrážního bytu.

Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací

Ovládání přes telefon

Ovládat jej můžete kdykoliv a odkudkoliv. Pouhým stiskem jednoho tlačítka!

S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota plně ovládat na dálku – bez ohledu na čas a místo, kde se právě nacházíte. Sedíte v kanceláři a vzpomenete si, že je doma potřeba uklidit? Stačí otevřít aplikaci iRobot Home a stisknout tlačítko „CLEAN“. Nebo v předstihu naprogramujte den a čas úklidu na celý týden a pusťte to z hlavy, robot se o vše postará. Aktualizovaná aplikace iRobot HOME v českém jazyce má řadu dalších užitečných funkcí, včetně informací o údržbě, technické podpoře, instruktážních videí, atd. Můžete si například zobrazit i mapu klizené místnosti nebo historii posledních "výjezdů za špínou".

Ovládání přes telefon

Li-Ion baterie

Neskončí, dokud nemá hotovo. Nová Li-Ion baterie vydrží až 4x déle!

Lithiová baterie pro delší výkon umožní iRobotu Roomba 980 čistit až do 185 m² (120 m² na jedno nabití). Ve srovnání s předchozími iRobot bateriemi má o 50 % větší kapacitu a 4x delší životnost. Je-li to zapotřebí, Roomba sama zamíří do dokovací stanice, dobije se a pokračuje v úklidu přesně tam, kde předtím skončila, dokud není její práce hotová.

Li-Ion baterie

Carpet Boost

Prach a špínu v koberci zdolá 10x větší silou

Roomba spolehlivě rozpozná, že se ocitla na koberci či koberečku a prostřednictvím funkce Carpet Boost se sací výkon nového motoru automaticky zvýší až 10x. Prach a nečistoty nemají šanci!

Carpet Boost

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Miniaturní i nepřehlédnutelné nečistoty, od zvířecích chlupů až po cereálie. iRobot Roomba je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce, který zvyšuje efektivitu vysávání až o 50 % všude, kde je to potřeba. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Vyčistí všechny typy podlah a koberců

Roomba si poradí s úklidem všech druhů podlah – dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami spolehlivě sesbírají nečistoty z dlažby, linolea, dřevěné podlahy, koberce,… Navíc je konstrukce navržena tak, aby na kartáčích neulpívaly nečistoty, takže jsou téměř bezúdržbové. Design robotů Roomba je navržen tak, aby mohl zajíždět i pod nábytek, pohovky či křesla.

Vyčistí všechny typy podlah a koberců

Wall Follow

Před robotem Roomba se špína nikam neschová. Systém Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél stěn, nábytku, v rozích či na jiných těžko dostupných místech.

Wall Follow

Systém Antitangle

Domácnost plná kabelů? Pro Roombu žádný problém! iRobot své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

Systém Antitangle

Nezastaví ji prahy ani jiné nerovnosti

Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti, které jí stojí v cestě za čistou domácností, až do výšky 1,6 cm.

Nezastaví ji prahy ani jiné nerovnosti

Program SPOT

Po aktivaci režimu SPOT, který slouží k lokálnímu úklidu, robot důkladně vyčistí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, třeba když se v kuchyni vysype cukr nebo je zaneřáděná rohožka na boty.

Program SPOT

Dirt Detect 2

Inovativní systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a vizuálních senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba následně věnuje s ještě větší intenzitou.

Dirt Detect 2

Virtual Wall a Halo

Funkce Virtual Wall a Halo udrží robota v pokojích, které chcete vysát, a v bezpečné vzdálenosti od věcí, které chcete chránit. Virtuální zeď vysílá infračervený paprsek, přes který robot nepřejede. Funkce Halo vytvoří okolo virtuální zdi ochranou zónu o průměru 1,2 m, takže můžete přesně vymezit uklízený prostor.

Virtual Wall a Halo

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží včas rozeznat volný prostor pod robotem a tím zabránit jeho pádu ze schodů. Roomba se zastaví, otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Když ji dojde energie, dojede se sama nabít

Roomba vydrží na jedno nabití pokrýt opravdu velký kus prostoru. Když ji ale v průbehu vysávání dojde energie, vrátí se do dokovací stanice, kde se dobije. A poté pokračuje v úklidu tam, kde přestala.

Když ji dojde energie, dojede se sama nabít

Technická specifikace

  • Aplikace pro ovládání robota iRobot Home
  • Funkce Carpet Boost
  • Úklid až do 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Adaptivní čisticí hlava AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém Antitangle proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce odloženého úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí Halo 
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Navigace: iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Filtrační systém: HEPA type filtr
  • Indikátor plného koše: Ano
  • Sběrný koš: AeroForce
  • Výklopné madlo: Ano
  • Baterie: Li-Ion 
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 351x92 mm (tělo robota 80 mm)
  • Hmotnost: 4 kg
  • Hlučnost: < 60 dB

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Darina 9. 12. 2023

    Chyba- nevyjde zo stanice - ukladanie mapy v mobile

    Dobrý deň, mám irobot roomba j7+ 2 mesiace starý doteraz išiel bezchybne, v stredu mal poupratovať, ale ani nevyšiel zo stanice. Na mobile mi stále ukazuje že upratovanie bude o chviľu k dispozicii, ukladanie inteligentnej mapy a odvtedy sa nedá nič robiť, neupratuje. Aj som restartovala wifi, aj roombu aj mobil a stale nič, utrala som všetky kontakty, nabíja sa ale vždy ked zapnem mobil a pozriem sa je tam stale rovnaka hláška.
    Poprosím o radu. Ďakujem

    • Lukáš Specialista 11. 12. 2023

      Dobrý den, v případě, že ani reset robota nepomohl, tak bude třeba řešit reklamací vysavače u svého prodejce. Jestliže byl robot zakoupen u nás, tak vše potřebné k reklamaci naleznete zde

  • Lukas 22. 10. 2023

    Chyba - vyžaduje vaši pozornost, nelze mopovat

    Dobrý den, máme nové combo j7+ a při každém úklidu se zastaví a v aplikaci vyskakuje chyba (viz název příspěvku). Vždy jej musíme znovu nakopnout v aplikaci aby pokračoval, nemáte někdo zkušenost, nechce se mi ho posílat do servisu hned, když ho máme 5 dni.
    Díky předem

    • Lukáš Specialista 23. 10. 2023

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet druhou mopovací utěrku z balení zda se tím problém nevyřeší. Jinak by bylo třeba řešit zasláním robota k reklamaci.

  • Martina 19. 10. 2023

    Irobot j7

    Dobry den, mam od včera robota, prizemie domu si zmapoval Dobre, ale 1.patro nie, mapa sa spojila v jednu mapu. Neviete prosím poradit AO su vytvořím viac map? Stanice je dole, Dakujem, krásný den

    • Lukáš Specialista 19. 10. 2023

      Dobrý den, nemám nyní aplikaci k dispozici, ale v aplikaci by měla být položka vytvoření nové mapy. V nastavění (správa map) bude případně symbol plus. 

  • Petr 3. 6. 2023

    Dotaz na připojení

    Dobrý den,
    lze iRobot 5 spárovat s dvěmi telefony? Popřípadě jak? Jakmile se připojím z druhého telefonu, tak první automaticky odpojí přístup.
    Děkuji předem za odpověď

    • Lukáš Specialista 5. 6. 2023

      Dobrý den, jedinou možností je přihlášení na druhém telefonu pod stejným účtem. Zároveň, ale na robota nebudete moci být připojeni ze dvou telefonů. 

      • Pavol Slovak 3. 8. 2023

        Dobry den, mame J7+ combo a nejde nam vobec voda ked umyva,ide iba obcas a malo,neviete kde moze byt problem? Dakujem

        • Lukáš Specialista 4. 8. 2023

          Dobrý den, pokud robot takto nedávkuje vodu, tak bychom doporučili jej zaslat k reklamaci k jeho kontrole. 

  • Karolina 24. 5. 2023

    Nefunkční aplikace

    Dobrý den, vlastním vysavač i7. Již jednou jsem ho reklamovala z důvodu špatné baterie. V aplikaci se mi zobrazovalo, ze je baterie příliš vybírá nebo chybí baterie.
    Nyní jsem 3 měsíce po výměně baterie a opakuje se stejná chyba. Pokud vysavač na 2 dny vyndám ze zdroje, tak funguje zase třeba 14dni.
    Nyní se opět přidala další chyba. Robot jde zapnout pouze manuálně. V aplikaci se zobrazuje pouze: připojování, nebo připojení se nezdařilo - ujistěte se ze je robot správně umístěn na nabíjecí stanici… i když zrovna vysává a ukazuje plnou baterii. Robota i aplikaci jsem mnohokrát aktualizovala, restartovala.
    Nevíte čím to muze být?
    Děkuji za odpověď

    • Lucie Rušarová 24. 7. 2023

      Dobrý den, mám úplně stejný problém jako zmiňuje paní. Takže co se dá dělat?

    • Lukáš Specialista 24. 5. 2023

      Dobrý den, v tomto případě doporučíme opět robot reklamovat případně ještě předtím zkusit kontaktovat podporu iRobot.

  • M.Vlach 27. 3. 2023

    Vyhodnocení úklidu

    Dobrý den,
    mám Roomba J7+
    Po skončení úklidu jdu do aplikace, do historie a zde je uvedeno: "Něco se pokazilo. Tady by se mělo objevit zhodnocení oblasti s překážkami."
    Podle mě by se zde měl ptát, zda je překážka stálá, dočasná apod. a vyhodnotit je. Nikde jinde nemohu překážku označit jako stálou, nebo dočasnou.

    • Lukáš Specialista 27. 3. 2023

      Dobrý den, doporučím tento dotaz směřovat přímo na podporu iRobot: [email protected] 

      • Richard 10. 6. 2023

        Dobry den.
        Mam ten isty problem, vyriesilo sa to nejako?
        Dakujem.

        • tomas sobol 24. 7. 2023

          to same i u me, na lince poradila zkusit robota pripojit na hotspot na telefonu a opakovat mapovani v nejake mistnosti kde mu dam prekazky a kdyz to bude fungovat tak cituji:"mam neco upravit v nastaveni routeru" co uz nerekla ale pokud to bude fungovat tak zde poslu navod co mi pomohlo prenastavit (zda byl nejaky port blokovany nebo neco v NATu)

          • sobol tomas 24. 7. 2023

            potvrzeno , na hotspotu to funguje, chyba je tedy ve spojeni mezi routrem a cloudem iroomba

            • Tomas Sobol 24. 7. 2023

              zmente sekundarni dns server v nastaveni routeru na 8.8.4.4, pak to bude fungovat.

  • Rastislav 25. 2. 2023

    Romba980

    Romba 980 nejde spustí manuálne len cez aplikáciu..nepomohol reset ani vybratie batérie..mám ho resetovať na výrobne nastavenia????

    • Lukáš Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, můžete zkusit reset do továrního nastavení, ale zřejmě bude problém přímo v tlačítku robota a bude třeba řešit servisní opravou

  • Roman 17. 1. 2023

    zmena nazvu wifi a problem s romba i7+

    Dobry den.
    kupili sme si vysavac romba i7+. fungoval az do momentu kedy sa nezmenil nazov siete. skusali sme restartovat aplikaciu no bez uspechu. hard reset vysavaca nejde pretoze vysavacu sa ako keby zablokuju tlacidla a hlas oznami: tlacitka su nyni zamcena pouzite aplikaciu irobot.home reste
    prosim viete nam s tym pomoct? dakukem
    s pozdravom

    • Lukáš Specialista 18. 1. 2023

      Dobrý den, v tomto případě doporučíme obrátit se přímo na podporu iRobot.

  • Tomáš 13. 1. 2023

    romba 980 zvuky

    Dobrý den, chci se zeptat včera začal dělat divné zvuky jako kdyby drhla o sebe válečkama nebo tak dělá tak občas ne vždy.Podotknu, že romba vysává 90% dlažby. Tak jsem dnes zajel koupit original novou sadu (válečky, kartáček a filtr) všechno jsem vyměnil a problém zůstal stejný. Už netuším čím by to mohlo tak nevím zda mam reklamovat či ne.. Předem děkuji za odpověd

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2023

      Dobrý den, v případě, že ani výměna kartáčů nepomola, tak doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Martin Bognár 13. 11. 2022

    Mapy pater

    Dobry den. Mame Roombu i7+ a mame dve patra. Chci robota naucit na horni patro.
    Pres aplikaci jsem sputil Mapy a pres plus dal mapovani. Po uklidu se chtel vratit do stanice ktera je ale v dolnim patre. Rucne jsem jej odnesl pred stanici kde se vycistil. Ale po mi nenabidl ulozeni dalsiho patra..
    Je to prosim nejak mozny? Dekuji

    • Martina Specialista 14. 11. 2022

      Dobrý den, pro první úklid v patře musíte robota spustit z dobíjecí stanice. Jakmile úklid dokončí, uloží se mu mapa do historie. Poté už stanici přenášet nemusíte, pouze zvolíte vhodnou mapu úklidu.

zobrazit všechny dotazy 219

Recenze produktu

98%

98%

327 hodnocení

  • 300× 100%
  • 20× 80%
  • 4× 60%
  • 0× 40%
  • 3× 20%

99 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Lenka
    Ověřený
    zákazník

    5. 6. 2021

    80% 80%

    Roomba je můj první robotický vysavač. Zatím je vsechno, tak ja ma být. Občas se nevrátí do nabíjecí stanice, ale jinak je to fajn pomocník.

    • Perfektně vysaje i koberec
    • Vysává sám a já se můžu věnovat jiným věcem
    • Někdy se stane, že se sám nevrátí do stanice
    • Vyšší pořizovací cena
  • Veronika Plůchová
    Ověřený
    zákazník

    5. 5. 2021

    100% 100%

    Robot hodnotím asi po roce používání. Funguje skvěle, jsem spokojená. Vždy mě překvapí, kolik toho dokáže po bytě posbírat - vlasy i drobný prach. I kouty jsou čisté. Máme jeden malý koberec s dlouhým vlasem - vysavač na něj vjede a zvýší výkon. Koberec vypadá lépe než po použití běžného vysavače.

    • - dlouhá výdrž baterie
    • - nemusím vysávat já
    • - rozhodně doporučuji, jsem ráda za koupi
    • - budu kupovat ještě Braavu na stírání
    • - je hlučnější, ale pouštím ho většinou když odcházím nebo si jednoduše zavřu dveře :-)
    • - někdy mi přijde zmatený - hlavně na chodbě se schody
  • Eva Szonowská
    Ověřený
    zákazník

    21. 3. 2021

    100% 100%

    Můj první robotický vysavač. Je to můj velký pomocník a člen úklidové čety. Nemám co vytknout. Jsem maximálně spokojená. Každé ženě doporučuji.

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    14. 3. 2021

    90% 90%

    Práci s vzsáváním dělá za mne!

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    9. 3. 2021

    100% 100%

    Po konzultaci s dodavatelem, zhodnocení také v testu, se mi jevil i přes vyšší cenu jako nejvhodněší, zatím spokojenost s jeho prací

  • Aleš
    Ověřený
    zákazník

    26. 2. 2021

    100% 100%

    Tento vysavač je již třetí, který jsem za poslední rok zakoupil nebo nákup zprostředkoval. Doporučil jsem ho všem známým, prarodičům a nakonec koupil i sám. Prostě nemá chybu. Jen ta aplikace zlobí....

    • Výborně vysává koberce
    • Super orientace v místnosti
    • Aplikace
    • Absence češtiny
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    25. 1. 2021

    100% 100%

    Velmi dobře vysaje všechny nečistoty, a to jak z hladkých podlah, tak i z koberce, všude tam, kam mu rozměry dovolí zajet. Hlučnost je přiměřená výkonu a není příliš vysoká. Pěkně vysaje i pod postelí, kam se s normálním vysavačem těžko dostávám. Jen na rohu koberce, na který najel a vtáhl jej kartáči, se "zakousl", nemohl dál a musel jsem jej přendat ručně. Na koberci sám zvýší sací výkon. Je zábavné ho pozorovat, jak "oťukává" a objíždí překážky tak dlouho, až se dostane i do skrytých míst za nimi. Jsem s jeho prací velmi spokojen a mohu jen doporučit.

    • Dobře vysaje i v nesnadno přístupných místech, např. pod postelí.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    22. 1. 2021

    100% 100%

    super věcička :)

    • ze všech robotů na vysávání, konečně první co má nějakou logiku a nevysává zmateně
    • automatická regulace výkonu podle zněčištění
    • vysaje i vysoký koberec, najde si cestičku kudy na něj
    • poradí si když se na něčem zasekne
    • chyba v aplikaci ohledně plánováče... vývojář prej na tom pracuje :)
  • Veselský Miloš
    Ověřený
    zákazník

    13. 1. 2021

    100% 100%

    Vysavač super, netušil jsem co toho uklidi....... nádherná práce. mohu jen a jen doporučit. Značka iRobot vyhrála.

    • Výdrž baterie
    • Sací výkon
    • Nemá problém ani s vyšším kobercem
    • Nastavení aplikace pro časování prozatím jen v Aj ale po aktualizaci softwaru bude i v češtině.
  • Petr Novák
    Ověřený
    zákazník

    11. 1. 2021

    80% 80%

    Vysavač byl pořízen primárně na koberce, kde naprosto splnil očekávání. Velice dobrá je i orientace v místnostech.

    • Sací výkon při úklidu koberců
    • Schopnost přejezdu přes relativně vysoké prahy
    • Změna výkonu u hladkých podlah a koberců
    • Dobrá orientace v místnostech
    • V tédo době není možné připojení k WIFI
    • Nemožnost naprogramovat zahájení úklidu podle dní (chyba aplikace)

zobrazit všechny hodnocení 305

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše