Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Concept VR3120 2v1 Perfect Clean Laser

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Concept VR3120 2v1 Perfect Clean Laser

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Tomas 19. 3. 2023

    Baterie

    dobry den , VR3120 do minuty padnu percenta zo 100 na 70 percent a potom sa vypne , přepokládám ze bateria , mohli by ste mi odporučit kde kupit nahradnu beteriu, na internetu neviem dohledat, Dekuji

    • Lukáš Specialista 20. 3. 2023

      Dobrý den, doporučíme baterii poptat přímo u Conceptu. 

  • Lucie 3. 3. 2023

    Nabíjecí stanice

    Dobry den,
    vysavač concept VR3120 nenalezne nabíjecí stanici, ale pokouší se na ni najiždět. Pote jede uplne mimo nabijeci stanici a hlasi, ze nabijeni je zahajeno, jak problem resit? Dekuji

    • Lukáš Specialista 3. 3. 2023

      Dobrý den, doporučíme očistit nabíjecí kontakty robota a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací. 

  • Martin 2. 12. 2022

    Problém s motorem ventilátoru

    Dobrý den po zakoupení vysavače CONCEPT VR3205 3v1 PERFECT CLEAN hned první úklid robot nezvládl dokončit
    V půlce se vysavač zastavil a začal hlásit problém s motorem ventilátoru dále nefunguje zapne se na 20 sekund a začne blikat červeně.Hezky výkon vysavače za 12 tisíc ze ani jednou nevyluxuje a už nefunguje má s tím někdo zkušenost ?

    • Martina Specialista 2. 12. 2022

      Dobrý den, i když je robot vybaven laserovou navigací, vždy záleží na rozložení prostor. Pokud je prostor více členitý nebo hůře přístupný, může s tím mít robot problém. Měl by ovšem dané místnosti dle potřeby rozdělit a postupně vysát. V případě přetrvávajících potíží bychom doporučili reklamaci.

  • Míša 20. 10. 2022

    Concept vr 3120

    Dobrý den,je možné změnit pomocí ovladače řeč na češtinu? Bohužel mluví anglicky.

    • Lukáš Specialista 20. 10. 2022

      Dobrý den,pro aktivování Českého jazyka je třeba vysavač propojit za pomocí mobilní aplikace k Vaší wifi síti. Nastavení takto provedete a po té již není potřeba aplikaci nadále využívat. Pouze za pomocí dálkového ovládání toto nastavit nelze.
       

  • Lenka 16. 4. 2022

    Robot nevysává

    Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat. Vysavač typu VR3120 mám ještě v záruce, přestal mi vysávat (nejde sací výkon), vysavač se rozjede, pochvili zastaví, začne blikat červeně a řekne, že je problém s ventilátorem motoru. V aplikaci na mobilu mi v detekci závad píše, že je vše ok. Nevím, zda to může být výrobní chyba? Zásobník po každém vysátí důkladně čistím. Zda popř.nevite kolik by stála oprava, aby mě to nevyšlo jako nový (jeho cena byla 13tis)Děkuji moc za odpověď a přeji hezký den Brožová

    • Yvet 15. 11. 2022

      Dobrý den, vysavač mi hlásí stejný problém. Můžu se zeptat jaké u vás bylo řešení? Děkuji za odpověď

      • Luboš 23. 1. 2024

        I já msm to samé

    • Martina Specialista 19. 4. 2022

      Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, doporučili bychom reklamaci, kde bude provedena techniky diagnostika a kontrola a robot bude v případě nutnosti opraven.

  • Miroslav Hudák 29. 9. 2021

    Vysávač nejde spustiť

    Dobrý deň, vysávač pri spustení nereaguje.Pri pohýbaní v dokovacej stanici hlási 1. načítavanie systému, 2. inicializujem, 3. nabíjam sa. Po týchto hláseniach vôbec nereaguje.

    • Lukáš Specialista 29. 9. 2021

      Dobrý den, pokud se robot ani po delší době v nabíjecí stanici nedaří spustit, tak bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě, tak prosím postupujte dle informací zde. V opačném případě bude třeba obrátit se na svého prodejce. 

  • Radka Matyaskova 4. 8. 2021

    Robotický vysavač Concept VR3120

    Dobrý den, při kompletním úklidu už se mi asi 3x stalo, že vysavač uklidil asi půlku bytu a řekl, že je úklid hotov, ale nebyl a přitom měl všude dveře otevřené a žádná překážka. Doteď se mi to nestalo. Vysavač mám 7 měsíců. Děkuji Matyaskova Radka

    • Lukáš Specialista 4. 8. 2021

      Dobrý den, těžko takto říci co by mohlo chybu způsobovat nekompletní úklid. Jedině vyzkoušet robot resetovat a nechat jej zmapovat komplet celý byt. Pokud by nepomohlo tak řešit reklamací robota. 

  • Tomáš 23. 5. 2021

    Problém při mopovani

    Dobrý den, potřeboval bych poradit s robotickým vysavačem concept vr3120 s funkcí mopovani. Po výměně zásobníku za zásobník na vodu a naplnění jej vodou z něj při mopovani neteče vůbec žádná voda i přes nastavení v aplikaci na vysoké dávkování vody. Co může být špatně? Díky

    • Martina Specialista 24. 5. 2021

      Dobrý den, pokud v nádobce zůstává veškerá voda a mop je suchý, bude se pravděpodobně jednat o nějaký mechanický problém a v tomto případě bychom doporučili robota reklamovat

      • Jiřina 11. 6. 2022

        Dobrý den, má stejný problém. Vysavač mám nový a poprvé jsem zkoušela mopovat. Nádržka plná a mop suchý. Nastavení na nejvyšší dávkování. Pročítala jsem manuál jestli se tam něco nemisí třeba udělat a nic jsem nevyčetla. Vysavač má druhý, ten první jsem také reklamovala (jiná značka) a tento se mi nechce znovu reklamovat. Poradíte? Děkuji

        • Lukáš Specialista 13. 6. 2022

          Dobrý den, je nám líto, ale bohužel v případě, že nedochází k dávkování vody, tak bude třeba řešit reklamací. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše