Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white

Dotazy pro Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Mirek 21. 3. 2024

    Nezasouvají se kolečka

    Dobrý den, vysavač máme přes dva roky, kdy sloužil bezchybně. Nyní se však nechtějí zasunout kolečka, vysavač je v pozici, jako by chtěl přejet práh. Po zapnutí také po chvíli ukončí režim vysávání.
    Děkuji za odpověď

    • Filipe Specialista 21. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom doporučili zaslat vysavač na servisní prohlídku.

  • Radka 31. 1. 2024

    Přestal mluvit

    Dobrý den, vysavač přestal mluvit, jinak funguje dobře. Je někde v nastavení zvuk? Děkuji. Né že by to vadilo, ale zajímá mne, kde se to ladí.

    • Lukáš Specialista 31. 1. 2024

      Dobrý den, doporučím v nastavení vysavače zkotrolovat položku Voice settings nebo nastavení DND mode. 

  • Martina 26. 12. 2023

    Přestal fungovat

    Dobrý den, vysavač přestal pracovat. Nejde zapnout ani resetovat. Nekomunikuje s aplikací, je offline. Když je v dockovací stanici svítí a občas problikne (bíle).

    • Jindrich 1. 3. 2024

      My máme úplně stejný problém, dali jsme do servisu vyčistili ho a chvilku fungoval a po jednom vysani opět ofline a nejde

  • Tomáš 24. 11. 2023

    Nenabíji

    Dobrý den,
    Vysavač funguje jen má problém vrátiť se zpátky na nabíjecí stanicí v čem může být problém?

    • Veronika Specialista 26. 11. 2023

      Dobrý den,
      tento model má laserovou navigaci, takže návrat do stanice nečinní problém. Pokud se tak děje, může se jednat pouze o vyčerpání kapacity baterie a robot nezvládne kapacitně se vrátit do stanice. Zde by vše vyřešila výměna baterie za novou. Pokud je baterie nová, může se jednat o problém v mapování, zde by bylo vhodné nechat robota zkontrolovta v servisu.

  • Martin 1. 11. 2023

    Xiaomi rob.vysavac

    Dobrý den mám dotaz dneska při vysávání se robot zastavil a na chybu Brush error i po kompletním vyčištění hlavního štětce po chvíli opět stejná chyba zkusil jsem i kartáč o souseda a stále stejné děkuji za radu

    • Lukáš Specialista 1. 11. 2023

      Dobrý den, dle popisu bude zřejmě chyba v pohonu kartáče a bude třeba servisní oprava vysavače. Pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční opravy můžete zaslat k nám na servis - tento model umíme opravit. 

  • Zuzana 26. 3. 2023

    Porucha levého kolečka- vysavac Mi Robot Vacuum - Mop 2 lite

    Dobrý den,
    vysavac máme cca 3 měsíce. Přestalo fungovat levé kolečko tudíž se vysavac točí do kola a nepohybuje se. Žádné vlasy či jiné nečistoty jsem kolem kolečka nenašla. Prosím o radu co s tím. Děkuji

    • Lukáš Specialista 27. 3. 2023

      Dobrý den, pokud je robot takto nefunkční, tak bude třeba řešit reklamací vysavače u svého prodejce. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem obchodě, tak postup pro reklamaci naleznete zde

  • Denisa 18. 2. 2023

    Nenavíjí se

    Dobrý den y vysavač máme více jak 4 roky a fungoval perfektně. Bohužel v poslední době stávkuje s nabíjením. Vyjedey zahlásí, že máme očistit kontakty (což uděláme a čistíme už různě -mokre, suché, odmašťováním..) a na Dock k nabíjení ho prostě nedostanete. Tohle opakujeme třeba 20x než se chytí. Zda se, že to je do cca po 15 minutách, kdy se na nabíječce zahřeje. Děkuji za radu popř doporučení zda je možné opravit

    • Martina Specialista 20. 2. 2023

      Dobrý den, může se jednat o pokles kapacity baterie. Stačilo by tedy zakoupení nové. Momentálně baterie ovšem nejsou dostupné.

  • Martin 12. 1. 2023

    Rezim Silent

    Prosím o dotaz. Vysavač vysaval a přestal. Vypl se blikaji dvě kontrolky zlute. Je možné zebje v režimu spánku. A jak dlouho ten rezim trvá? Nebo dá se to nějak zrušit?

    • Martina Specialista 12. 1. 2023

      Dobrý den, pokud bliká oranžová (žlutá) kontrolka, pravděpodobně se robot dobíjí, nebo pokud není umístěn v dobíjecí stanici, může se jednat o nějakou aktualizaci aplikace. kdyby stále svítila tato kontrolka a vysavač nešlo zapnout, zkuste provést reset. Popřípadě z něj vyjměte na pár minut baterii.

  • Brigita 14. 12. 2022

    Úsporný režim

    Dobrý den,
    dočetla jsem se, že vysavač by se měl po určité době přepnout do režimu spánku. Kontrolky by neměly svítit.
    Tato funkce je automatická nebo se musí nějak nastavit? Na vysavači mi obě kontrolky neustále svítí i když je vysavač nabitý na 100% a několik hodin bez jakékoliv činnosti.
    Děkuji moc za odpověď.

    • Martina Specialista 15. 12. 2022

      Dobrý den, bohužel u tohoto modelu není možnost vypnutí světelných signalizací.

  • Iveta 6. 12. 2022

    Vysavač se nechce nabijet

    Hezký den ,
    Po roce používání ,nám se nám nechce vysavač ,vydrží tam asi 20 sekund a odskočí nevíte proč ?spodní plošky jsou vyčištěné .
    Děkuji za odpověď Iveta

    • Lukáš Specialista 6. 12. 2022

      Dobrý den, je důležité aby oba kontaky byly čisté a to jak na vysavači, tak i na dobíjecí stanici. Pokud by i tak nebylo možné vysavač nabít, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

  • Lukáš 15. 11. 2022

    Dotaz

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat kde muže být chyba. Vysavač z ničeho nic nereaguje na zapnutí a ani nabíjení. Muže být problém v baterce? A hlavně se to stalo cca měsíc po zaruce takže reklamace není možná. Dekuji hezky zbytek dne

    • Lukas Specialista 15. 11. 2022

      Dobrý den, dle popisu závady bude problém opravdu zřejmě v baterii. Bohužel baterii pro tento model nemáme v současné době v nabídce. 

  • Petra M. 2. 6. 2022

    Zhoršení kvality práce

    Dobrý den, asi půl roku fungoval mop docela dobře, ale poté se kvalita jeho práce o hodně zhoršila, a to jak vysávání, tak vytírání. Vysaje jen něco, spoustu drobků nechá a vytírání je hrozné, kdyby místy nenechával “čáry” vody, podezřívala bych ho podle uschnutého výsledku, že vůbec nevytíral. Další problém je, že po dojetí nikdy nemůže najít stanici, i když je přímo u ní, tak nezaparkuje a zas poodjede, jakoby ji tam neviděl. Musím ho manuálně vypnout a dát nabíjet. Můžete mi prosím poradit?

    • Martina Specialista 2. 6. 2022

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat senzory ze spodní strany robota, zda nejsou zanesené, dálě zkontorlujte dobíjecí kontakty robota a stanice a popřípadě je očištěte. Ohledně režimu mopování zkuste nastavit vyšší průtok vody pomocí mobilní aplikace. Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, byla by nutná reklamace.

  • Jan 21. 3. 2022

    Koberec

    Dobrý den,
    v manuálu (https://www.robotworld.cz/downloads/manual-xiaomi-mop-pro-cs.pdf) se píše: "Nepoužívejte tento přístroj k čištění koberců." Podobně v přibaleném anglickém manuálu: "Do not use the vacuum-mop to clean the carpet." A také na odkazu výše: "Použijte virtuální zeď nebo nastavte omezení oblastem s koberci, abyste zabránili zaseknutí přístroje na koberci."
    Přitom v popisu produktu (https://www.robotworld.cz/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-pro-white#popis) se píše: "Silný motor přijde vhod právě na koberce s delším vlasem..."
    Jak je to tedy s koberci?

    • Martina Specialista 22. 3. 2022

      Dobrý den, robotický vysavač si s koberci poradí bez problémů v případě, že výška chlupu či vlasu koberce nepřesahuje 2cm. Zábrana jako virtuální zeď či zakázaná zóna lze využít v případě mopování, aby robot neměl šanci na koberec s mopem vjet.

  • I.V. 9. 2. 2022

    Vacuum mop pro najíždí na obvodové lišty

    Dopbrý den,
    Xiaomi Mi Vacuum.
    vysavač začal nyní po měsíci bezproblémového používání najíždět na obvodové lišty a v důsledku toho odírá i zeď.
    Zkoušel jsem tovární nastavení, reset mapy, přemístění doku a stále šplhá.
    Nemáte prosím někdo radu jak to vyřešit? Setka se s tím někdo také?

    • Lukáš Specialista 9. 2. 2022

      Dobrý den, doporučíme robot důkladně vyčistit a pokud bude chování přetrvávat, tak bude třeba řešit reklamací u svého prodejce. 

  • Eliška Buchtová 5. 2. 2022

    Dobrý den,
    Chci se zeptat vysavac mi včera ještě normálně šel ale dnes když ho zapnu jezdí stále dokola. V aplikaci mi napsalo ze je problem s pravým kolečkem ze je zaseknute. Když jsem zkoušela s nimi točit je pravda ze prave jde hůř ale nevím jak toto opravit přijde mi ze tam nic není tak nevím jaký je problem, jestli to rozmontovat.

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, v tomto případě budu muset bohužel doporučit reklamaci robota. Kompletní postup reklamace naleznete zde. 

      • Jaroslav Němec 23. 5. 2023

        Dobrý den, máme problém podobný. Vysavač se stále točí zmateně dokola. Po chvilce napíše chybu, že je zakrytý radar. Vše jsem kontroloval, nic nezavazí. Děkuji

        • Lukáš Specialista 24. 5. 2023

          Dobrý den, stejně jako v předešlém případě doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a pokud nepomůže, tak řešit reklamací vysavače. 

  • Ilona 23. 1. 2022

    Pískání

    Dobrý den, mám vysavač pár dní. Doteď bez problémů,ale dnes začal zničehonic při vysávání vydávat divný zvuk,jakoby píská. Nemáte nápad,čím by to mohlo být?

    • Lukáš Specialista 24. 1. 2022

      Dobrý den, u některých modelů se toto může objevit. Bohužel nemáme jinou radu než případné zaslání robota k reklamaci. 

      • Martin 19. 2. 2022

        Dobrý den, nám se taky stal stejný připad chvíli vydával piskajici zvuky a po chvilce přestal jet a stojí na místě a jenom píská poradíte mi prosím

        • Lukáš Specialista 21. 2. 2022

          Dobrý den, doporučíme robot důkladně vyčistit a pokud bude chování přetrvávat, tak bude třeba řešit reklamací u svého prodejce. 

  • Nikol 5. 1. 2022

    Chyba

    Dobrý den, mám problém s vysavačem po půl roce vysavač vysává pouze na funkci silent nebo standart pokud ho zapnu na strong či extra strong vysavač jede asi 5 vteřin a poté se úplně vypne a je třeba ho resetovat či zanést zpět do doku. Zkoušeli jsme odinstalovat aplikaci a znovu vysavač připojit a nejenže problém přetrvává ale v aplikaci se přestala zobrazovat funkce mopování. Můžete mi poradit ?

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2022

      Dobrý den, dle popisu chování robota doporučíme řešit reklamací u svého prodejce. V případě, že byl robot zakoupen u nás, tak postup reklamace naleznete zde

  • Míša 15. 11. 2021

    Dotaz

    Dobrý den,
    lze u tohoto vysavače nastavit 2 mapy na patrový dům?

    • Lukáš Specialista 15. 11. 2021

      Dobrý den, tento model nemá možnost uložení více map. 

  • Lukas 10. 11. 2021

    čistící prostředek

    Dobrý den,
    zde se udává, že toto čistidlo se použít může a dávají ho přesně do mého typu, který kvůli přípravki již byl jednou na opravě. Co si o tom prosím myslíte?
    Děkuji za odpověď. Lukas
    https://www.biochemhome.cz/cistidlo-do-robotickych-vysavacu/?gclid=Cj0KCQiA-K2MBhC-ARIsAMtLKRsXXjlj2a_vK_iynH_i3sTpiEBu7WkWLh5UH2d2ERuU8JE3clQXQw0aAny9EALw_wcB

    • Lukáš Specialista 10. 11. 2021

      Dobrý den, výrobce uvádí, že lze použít pouze vodu. Z našich zkušeností doporučíme používat destilovanou vodu, aby nedocházelo k usazení kamene a jiných minerálů. Použití jakéhokoliv přípravku tudíž nemůžeme doporučit. 

  • Lucie 2. 11. 2021

    Hlučnost

    Dobrý den,
    jaká je hlučnost v db při jednotlivých stupnice výkonu?
    Děkuji
    Lucie

    • Lukáš Specialista 2. 11. 2021

      Dobrý den, výrobce uvádí pouze hodnotu 72dB. Při jednotlivých stupních tato hodnota není uvedena. 

  • Jiří Hladký 19. 9. 2021

    Xiaomi robot vacuum mop essential

    Prosím o defici funkce "Stop map upload", má být tato fukce zapnutá? Tato fukce nelze vypnout. Robot nedokáže zmapovat celý byt, a nebrání mu v tom žádná překážka. Je v pořádku,že po resetu robota si zachová nastavení funkce hlasitosti a jazyka nastavené před resetem?

    • Martina Specialista 20. 9. 2021

      Dobrý den, v případě, že políčko Stop map upload budete mít zaškrtnutou, stane se následující : 

      jakmile je nahrávání mapy zastaveno, funkce a nastavení související s mapou budou deaktivovány a data mapy budou vymazána. Což znamená, že se Vám po dokončení úklidu mapa neuloží a smaže se.

      • X 3. 4. 2022

        Dobrý den, jak píše původní tazatel, políčko nelze odškrtnout. Přístroj po každém zapnutí "bloudí" nanovo. Co s tím? Díky.

        • Martina Specialista 4. 4. 2022

          Dobrý den, doporučili bychom provést reset WiFi robota. Zkuste aplikaci nainstalovat na jiný mobilní telefon. Pokud bude problém i nadále přetrvávat, bude nutná reklamace.

          • Jaroslav 29. 5. 2022

            Dobrý den, jak píšou ostatní dva uživatele. Jak to jednou zaškrtnete, už to nelze vypnout. Resetovány přístroj, přeinstalována aplikace, nic nepomůže.

            • Adam 28. 8. 2022

              Niekto nasiel sposob na vypnutie stop map upload funkciu?

              • Veronika 25. 10. 2022

                Také by mě zajímalo, jak uložit, aby Stop map upload nebylo neustále aktivní. Děkuji

  • Petr 10. 8. 2021

    Firmware

    Dobrý den, pro vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro byly vydány minimálně dvě nové verze firmware od té doby, kdy jsem ho u vás před rokem kupoval. Aplikace Xiaomi Home mi však žádné aktualizace nenabízí, mám tam stále verzi 3.5.3_017. Nyní je nejnovější 3.5.8_0035 - už předešlá verze přidává možnost více map (podlaží) a další způsob vytírání mopem. Prosím o radu, jak mám vysavač aktualizovat. Region mám nastavený Czechia. Na internetu jsem se dočetl, že chyba může být právě v tom nastaveném regionu. Je vysavač určený pro český trh? Vzpomínám si, že na krabici bylo hodně nápisů v ruštině... Děkuji za odpověď, Petr

    • Martina Specialista 10. 8. 2021

      Dobrý den, nově dostupné aktualizace by se Vám měly zobrazit v hlavní nabídce aplikace. Po rozkliknutí 3teček vpravo nahoře najedete na Firmware update - zde zjistíte, jakou verzi aplikace máte. Tyto modely jsou určeny pro český trh. 

      • Petr 25. 8. 2021

        Dobrý den, moc děkuji za reakci. Firmware mám 3.5.3_0017. Novější mi to nenabízí, i když existuje. Měl jsem teď možnost ověřit uvedený problém také u rodičů, kterým jsme kupovali stejný vysavač a ani jim to novější verzi firmware nenabízí a mají tu původní 3.5.3_0017...

        • Honza 4. 9. 2021

          Dobrý den, už jste nějak přišel na to jak vysavač aktualizovat na novější firmware i když Vám ho aplikace nenabízí ?Děkuji za odpověď

          • Veronika 13. 11. 2021

            Přidávám se, taky máme 17 a nenabízí to novější :(

            • Martina Specialista 17. 5. 2022

              Dobrý den, v tom případě máte nejnovější verzi. Žádná další aktualizaci prozatím neproběhla.

  • Martin 20. 6. 2021

    Nerozezná nádobku

    Dobrý den. Mi robot vacuum mop pro mi přestal rozeznávat nádobku 2 v 1. Myslí si, že je to nádobka jen na vodu a odmítá zároveň vysávat a vytírat. Můžete mi prosím poradit, kde je problém. Dekuji

    • Lukáš Specialista 21. 6. 2021

      Dobrý den, zřejmě bude problém s filtrem. Doporučím zkontrolovat zda je filtr v nádobce správně umístěn, případně zakoupit nový filtr

  • Bohdana 18. 5. 2021

    Nabíjení

    Dobrý den,
    dnes jsem si vysavač zakoupila a poprvé vyzkoušela. Chtěla bych se prosím zeptat, zda nechávat vysavač zapnutý v dokovací stanici neustále i přes noc a nebo ho raději vypínat? Co je lepší pro jeho baterii? Nebude se baterka ničit tím, že se nenechá vybít úplně a pokaždé v jiném stavu baterie dojede do doku? Ještě prosím o radu, zda nádržku s prachem lze vysypat i když je robot zapnutý v dokovaci stanici nebo je třeba ho vyndat z doku, vypnout vysypat a vrátit zpět do doku?
    Předem děkuji.

    • Martina Specialista 19. 5. 2021

      Dobrý den, pokud bude robot neustále v dobíjecí stanici a baterie bude plně nabitá, automaticky se robot hodí to úsporného režimu. Tím je chráněna baterie a nemůže tak dojít k žádnému přepětí nebo přehřátí. Odpadní nádobku lze z robota vyjmout i když je robot v dobíjecí stanici.

  • Peter Matuláni 9. 4. 2021

    Kontrolka svieti na černenou

    Dobry den,
    chcel by som sa spytat co mam robiť ked mi zacala svietit kontrolka na cerveno a nechce pracovat. A ešte jeden dotaz , my sme kupovali vysavac s xiaomi planet a doteraz sa s na mi rozprava po cinsky , da sa to nieako preinstalovat.
    s pozdravom
    Peter

    • Lukáš Specialista 9. 4. 2021

      Dobrý den, v aplikaci je možnost volby jazyka a také by zde mělo být zobrazena závada, tedy i důvod proč robot signalizuje chybu. 

  • Nikola 24. 2. 2021

    Offline mop

    Dobrý deň. Vysávač sme používali viac ako mesiac, následne sme skúsili pripojiť vysávač na iný telefón a zrazu nám prvého vysávač vypojilo. Teraz vysávač nejde pripojiť ani na jedno zariadenie. Skúšali sme resetovať vysávač pripojiť ho ale stále nám v aplikácii xiaomi home píše že je offline. Ako by som mala ďalej postupovať? Ďakujem.

  • Nikola 24. 2. 2021

    Offline mop

    Dobrý deň. Vysávač sme používali viac ako mesiac, následne sme skúsili pripojiť vysávač na iný telefón a zrazu nám prvého vysávač vypojilo. Teraz vysávač nejde pripojiť ani na jedno zariadenie. Skúšali sme resetovať vysávač pripojiť ho ale stále nám v aplikácii xiaomi home píše že je offline. Ako by som mala ďalej postupovať? Ďakujem.

    • Martina Specialista 24. 2. 2021

      Dobrý den, poradili byhcom provést odinstall aplikace a znovu nainstalovat. 

  • Havránková 15. 2. 2021

    Put the vacuum cleaner on the floor

    Dobrý den, po úporném párováním s wifi začal fungovat, ale po 20 minutovém mapování a vysávání začal vysílat hlášku Put the vacuum cleaner on the floor. Po přemístění začal vždy fungovat jen na chvíli. Nastavila jsem ho do továrního nastavení a opakuje stále stejnou chybovou hlášku. Kolečka i kartáč vyčištěn. Prosím o radu reklamace ?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 15. 2. 2021

      Dobrý den, doporučím provést reset robota. Případně zkontrolovat spodní senzory a očistit je. Tuto chybu by robot mohl hlásit i při úklidu hodně tmavých - černých povrchů. Pokud se bude chyba opakovat, tak bych doporučil řešit reklamací. 

      • Lenka Zápotočná 28. 12. 2021

        Dobrý den, pri prvním použití vylučoval 3 místnosti se stejně tmavým povrchem ( tmavě hnědá). Potom při kombinaci světlý koberec - tmavá podlaha začal také hlásit Put thé vakuum mop o the floor. Je možné, že by mu neseděl přechod z koberce na podlahu? Díky, LZ

        • Martina Specialista 28. 12. 2021

          Dobrý den, jelikož je robot vybaven protipádovými senzory, může mu přechod ze světlého povrchu na tmavý dělat někdy problémy. Pokud je koberec vyšší jak 1,5 cm, může to být pro robota také problém. Vyšší překážku není robot schopen přejet. Poradili bychom také zkontrolovat protipádové senzory, zda nejsou zaprášené nebo zanesené nějakou nečistotou a popřípadě je očistit.

  • Marek 6. 1. 2021

    Nelze připojit k wifi

    Dobrý den, dnes nám přišel tento vysavač. Nedaří se nám přes aplikaci připojit k wifi. Na internetu jsme našli spoustu rad, jak problém vyřešit (změnit lokaci na Čínu, či jinou zemi, změnit heslo na wifi, aby mělo 10 znaků, změnit zabezpečení WiFi, zkusit jinou aplikaci, než mi home...), nic z toho nepomohlo. Zkoušeli jsme aplikaci na více telefonech, ale bez úspěchu. Běž aplikace je funkčnost vysavače dost omezená. Jak to řešit?

    • Lukáš Specialista 7. 1. 2021

      Dobrý den, před dalším párováním robota doporučím provést reset wifi dle manuálu, případně i tovární nastavaní. Wifi router na cca 1 min odpojit ze sítě a po té opět připojit, v mobilním telefonu vypnout mobilní data a zapnout určování polohy za pomoci GPS. 

  • bařinova 7. 12. 2020

    nadobka na vodu

    musi k xiaomi mi robot vacuum mop dokoupitnnadrzkana vodu nebo je postačujici ta v zakladu

    • Martin Specialista 7. 12. 2020

      Dobrý den, v balení naleznete nádobku na vysávání pevných nečistot a nádobku 2v1, která je jak na vodu tak na nečietoty.

  • Lubos 16. 11. 2020

    Google Home

    Dobry den, můžete mi sdělit, od které řady nebo kategorie jsou vysavače Xiaomi schopné přes Google Home přijímat pokyny? Dekuji

    • Lukáš Specialista 18. 11. 2020

      Dobrý den, všechny Xiaomi mi Robot vysavače, které mají WiFi a je možné je ovládat přes aplikaci Mi Home, jde ovládat zároveň i hlasem přes Google Home.

  • Hana Pavlištová 27. 10. 2020

    mopování

    Dobrý den,
    dnes jsem obdržela a prvně vyzkoušela tento robotický vysavač.
    1.Pokud chci spustit režim pouze pro vytírání (mopování),nahlásí vysavač, že není vložena nádobka ačkoli je vložena nádobka 2 v 1. Mohu tedy volit pouze mezi režimem vysávání a režimem vysávání a mopování. Domnívám se, že je to způsobeno tím, že jsem nepřikoupila velkou nádobku na vodu 550 ml. Jaký je rozdíl v kvalitě vytírání mezi modem 2 v 1 (tedy vysávání a vytírání) a modem jen pro mopování? Vytírá vysavač v modu jen pro mopování pečlivěji? (např. pouští více vody, vrací se ke skvrnám na podlaze atp.?
    2. Jaký je rozdíl v použití mopovacích textilií? Jedna je celistvá a druhá dělená..jsou určené pro různé módy nebo pro různé povrchy? A jak se o tyto mopovací textilie starat, aby byla jejich životnost co možná nejdelší? Mají se ručně prát na držáku nebo se mají sundat a prát a sušit sundané?
    Předem děkuji za Vaše odpovědi.Pavlištová

    • Lukáš Specialista 29. 10. 2020

      Dobrý den, režim mopování je funkční pouze při vložení mopovací nádobky na vodu, která není součástí balení robota. Pokud používáte nádobku 2v1 je třeba spouštět v režimu vysávání a mopování. Co se týče zozdílných mopovacích textilií, tak zde prozatím nevíme jaký je rozdíl asi bude třeba odzkoušet na který povrch Vám která vyhovuje, ale bohužel výrobce k tomu neposkytl žádné informace. Při praní určitě textilii sundejte a po té vyperte v ruce nebo v pračce za nízké teploty. 

  • Filip 16. 9. 2020

    mycí prostředek

    Dobrý den.
    Nikde v návodu jsem se nedočetl jestli tam můžu nalít čistící prostředek na podlahy nebo jen vodu?

    • Lukáš Specialista 16. 9. 2020

      Dobrý den, doporučíme používat pouze vodu, jinak hrozí zanesení knotů dávkujících vodu. 

  • Filip 15. 9. 2020

    mycí prostředek

    Dobrý den.
    Nikde v návodu jsem se nedočetl jestli tam můžu nalít čistící prostředek na podlahy nebo jen vodu?

    • Lukáš Specialista 15. 9. 2020

      Dobrý den, doporučíme používat pouze vodu. 

      • michal 24. 9. 2020

        Dobrý den,
        jaký robotický vysavač/mop, do kterého je možné nalit čisticí prostředek na vytíraní podlahy, můžete doporučit? Předem Vám děkuji za odpověď

        • Lukáš Specialista 24. 9. 2020

          Dobrý den, je nám líto, ale žádný model 2v1 kde by bylo možné do nádobky na vodu přidat saponát nemáme. 

  • Ivona 3. 9. 2020

    Dotaz

    Dobry den, zvýší vysavač výkon, když najede na koberec jako u dražších modelů této značky a lze nastavit v aplikaci virtuální zdi u tohoto konkrétního typu nebo je nutné dokoupit magnetickou pásku?
    Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 3. 9. 2020

      Dobrý den, tento model nemá možnost zvýšení sacího výkonu při najetí na koberec. Ohledně označení virtuální zdi (zakázané zóny), po uložení mapy úklidu lze v aplikaci nastavit zakázané zóny úklidu jako u ostatních modelů. Hezký den

  • Mirka Korfová 2. 9. 2020

    Dotaz

    Dobrý den,
    v pondělí jsem si u vás koupila tento vysavač. Po vysávání jsem chtěla nechat robota i vytřít. Postupovala jsem podle návodu. Po vložení nádobky 2v1 vysavač oznámil, že byla nádoba vložena, když jsem klikla v aplikaci na Mop, vysavač oznámil, že nedetekuje nádobku 2v1. Zkusila jsem ji tedy několikrát vyjmout otřít a vložit, ale bez výsledku. Když ale v aplikaci kliknu na Vacuum&mop, tak vytírání funguje.
    Je možné nějak problém vyřešit, nebo jej musím reklamovat?
    Děkuji a přeji hezký den.
    Korfová

    • Martina Specialista 2. 9. 2020

      Dobrý den, pokud Vaše problémy stále přetrvávají, doporučili bychom vysavaš zaslat k reklamaci.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše