Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Dotazy pro Robotický vysavač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Veronika 18. 12. 2022

    Presouvani nabijeci stanice

    Dobry den, chci se zeptat proc se mi opakovane v mape zobrazi dokovaci stanice v uplne jine mistnosti nez se nachazi. Doplnim ze je stale na stejnem miste, ale na mape ji vidit treba na wc nebo uplne mimo mapu, pak je robot zmateny a vubec neuklizi systematicky.

    • Martina Specialista 19. 12. 2022

      Dobrý den, aplikace mapu úklidu občas pozmění zrcadlově. Do normálního pohledu se ovšem po pár použitích opět navrátí, Pokud se tak neděje, jedinou možností by bylo provést reset mapy nebo reset robota a nové mapování.

  • Denisa 18. 6. 2022

    Zmatený, mimo mapu

    Dobrý den, mám dotaz - bohužel se opakovaně stává, že se nám robot jaksi zblázní - zadám vysátí jednoho pokoje, on se rozjede, ale jezdí křížem krážem úplně jinde, na mapě se lokalizuje někde úplně jinde a i nabíjecí stanice se na mapě v aplikaci ukazuje úplně někde jinde, než fakticky je…přitom je půl roku na stejném místě…nevíte prosím, co s tím? Děkuji!

  • Surekha 12. 2. 2022

    Vaccum not turning on

    Hello, I brought this vaccum in September 2021, but started using it from November until now hardly 10 to 15 times for vaccuming and 3 times for mopping, charging it every time and unplugging it once fully charged, all of a sudden yesterday after vacuuming completed it was in stand by at 33%charging. After sometime, I emptied trash box and moved it to docker station, but then neither it is charging nor turning on but in my mobile application it still shows stand by mode where it originally finished vaccuuming and shows in sleep mode. What is the issue?

    • Martina Specialista 14. 2. 2022


      Hello, we would recommend resetting the robot. If the robot is not used regularly and is still not being charged, the battery capacity decreases faster and therefore the robot may discharge faster. We therefore recommend that the robot be in the charging station at all times. If it will not be used for more than 3 weeks, fully charge the robot and then turn it off and separate it from the station.

  • Ivana 22. 1. 2022

    Mapa mizí z aplikace

    Dobrý den, několikrát se nám stalo, že jsem v mapě navolila, kde má robot uklízet, vyjel a mapa v aplikaci zmizela. Pak byl zmatený a uklízel úplně jinde. Měl i problém vrátit se na nabíjení. Kde může být problém? Děkuji

    • Lukáš Specialista 24. 1. 2022

      Dobrý den, ke smazání mapy může dojít pokud se robot někde zasekne nebo při chybě v sensoru laseru, kdy robot přesně nerozpozná kde se nachází. Doporučíme vyzkoušet reset robota do továrního nastavení dle popisu v manuálu. 

      • Ivana 14. 2. 2022

        Je mi ale divné, že vysává bez problémů a jakmile dostane nádržku s vodou, tak vyjede, mapa zmizí a on bloudí a místo úklidu vybraného zahlásí, že vacuum a mop all, mapa zmizí a zajede pod sedačku, kde se zasekne a nemůže ven.

        • Katrin Specialista 15. 2. 2022

          Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s vysavačem. Bohužel doporučujeme vysavač reklamovat. Jak postupovat při reklamaci naleznete zde . Krásný den

  • Lukas 11. 12. 2021

    Kartac

    Dobrý den, mám robota cca rok a teď se přestal točit bocni kartáč i po vyjmutí a výměně za nový se netočí. Když jsem zkusil rukou potopit tak se pomalu roztočí ale zachvili zase přestane. Co může být za problem? Dekuji

    • Katrin Specialista 11. 12. 2021

      Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotickým vysavačem, nejspíše se jedná o vadný modul bočního kartáčku. Doporučujeme robotický vysavač reklamovat . Krásný den

  • Marie 5. 10. 2021

    Dávkování vody

    Dobrý den,
    Nikde jsem se nedočetla, zda má tento vysavač elektronické dávkování vody při mopování nebo teče voda samospádem?
    Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 5. 10. 2021

      Dobrý den, kombinovaná nádobka 2v1 má elektricky řízenou pumpu pro dávkování potřebného množství vody.

  • Messanyová 6. 9. 2021

    schod v domě

    Dobrý den,
    mám tohoto robota, ale stále bojuji s mapováním, jelikož máme dům rozdělený na 2 části jedním schodem. Nejedná se tedy o 2 podlaží nad sebou. Jak mám postupovat? Když uklidí jednu část, kde je dokovací stanice a přesunu jej do druhé části, chce přepsat první mapu. Děkuji

    • Martina Specialista 7. 9. 2021

      Dobrý den, pokud robota přenášíte kvůli schodu, je nutné robotovi vždycky zadat novou mapu. Pokud necháte uloženou stávající mapu, robot bude matený a úklid neproběhne.

      • Messanyová 8. 9. 2021

        Dobrý den,
        děkuji, takže radíte pokaždé přepsat minulou mapu?
        Děkuji

        • Martina Specialista 9. 9. 2021

          Dobrý den, postačí, když robotovi zadáte pouze pokyn k vytvoření nové mapy v nastavení. Tím Vám zůstane uložená stávající mapa.

  • Pavla H. 30. 8. 2021

    Patrový dům

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda daný robot zvládá (při mém přenosu) uklid v patrovém RD? Umí 2 mapy? Děkuji

    • Katrin Specialista 30. 8. 2021

      Dobrý den, tento robotický vysavač si dokáže do aplikace uložit jednu mapu. Pokud aplikaci nebudete chtít používat, nemusíte. Vysavač stačí spustit pomocí tlačítka, robot se vám pokaždé skvěle zorientuje v daném prostoru. Krásný den 

  • Mája 28. 8. 2021

    Schody

    Dobrý den, pozná tento vysavač schody? Bojím se, aby mi nespadl.

    • Lukáš Specialista 30. 8. 2021

      Dobrý den, ano tento model má protipádové senzory, takže ze schodů určitě nespadne. 

  • Marie 19. 8. 2021

    Bílé světlo

    Dobrý den, je v pořádku, že i po 14 hodinách nabíjení bílé světlo stále bliká? Jedná se o nový vysavač.. Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 19. 8. 2021

      Dobrý den, doporučím vyzkoušet spuštění robota a následný úklid. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás kontaktujte

  • Alena 19. 8. 2021

    Nabitá baterie

    Dobrý den, když je baterie plně nabitá, mají kontrolky bíle blikat nebo jen bíle svítit? Dekuji za odpověď.

    • Martina Specialista 19. 8. 2021

      Dobrý den, při plném nabití baterie kontrola svítí plně bíle. Pokud kontrolka problikává, probíhá stále nabíjení.

  • Eva 18. 8. 2021

    Nabíjení baterie

    Dobrý den, v návodu jsem se nedočetla, jak dlouho se nabíjí baterie. Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 18. 8. 2021

      Dobrý den, doba nabíjení je přibližně 3 hod. Vždy záleží na tom, kolik kapacity (v%) baterie robotovi ještě zbývá. Při 20% kapacity baterie se robot automaticky vrací do stanice.

  • Ivana 16. 8. 2021

    Ovládání bez aplikace

    Dobrý den, mohu ovládat robot bez mobilu a bez určení zóny - “ať si jezdí, kde chce”? Děkuji

    • Lukáš Specialista 17. 8. 2021

      Dobrý den, ano robot lze spustit pouze tlačítkem. Aplikace v tomto případě není nutná, robot bude jezdit v běžném režimu úklidu. 

  • Michal 22. 7. 2021

    Mapy pro více pater

    Dobrý den,
    dle zahraničních zdrojů měl nový firmware Firmware 3.5.3_0045 vydaný v 02/21 přinést nové funkcionality:
    - paměť až pro 5 map (tzv. Multifloor)
    - mopování do stylu Y
    Opravdu daný vysavač tato vylepšení již má?
    Děkuji

    • Lukas Specialista 22. 7. 2021

      Dobrý den, u globalních verzí určených i pro EU trh toto prozatím dle našich zjištění není. Bude zřejmě třeba vyčkat na jiný update. 

  • O.Ungrád 8. 7. 2021

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - nastavení zakázané zóny

    Dobrý den,
    U popisu produktu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro zmiňujete magnetickou pásku, která není součástí balení. Podle jiných zdrojů jsem předpokládal, že vysavač nepotřebuje žádné další příslušenství pro nastaveni virtuální zdi/zóny, ve které se nesmí pohybovat a lze to nastavit přímo prostřednictvím aplikace. Můžete prosím poskytnou bližší informace na jakem teda principu funguje nastaveni dané zóny?
    Děkuji

    • Martina Specialista 8. 7. 2021

      Dobrý den, v případě, že nebudete chtít využívat mobilní aplikaci k používání robotického vysavače, je jako další možnost podporovaná magnetická páska, kterou lze k vysavači dokoupit. 

  • Honza 7. 7. 2021

    Kočky

    Dobrý den,
    mám poněkud netradiční dotaz. Vybírám robota do domácnosti s kočkama. Jsem si prakticky jistý, že na to čas od času vlezou. Vybírám tedy robota i podle jeho navigace v prostoru (třeba zakrytá kamera je k ničemu). Bude tomuto modelu vadit překážka za Lidarem? Počítám, že snímá jen vpřed, ale pro jistotu se chci zeptat.
    Díky za odpověď.

    • Martina Specialista 7. 7. 2021

      Dobrý den, lidar robota se v průběhu úklidu a při jízdě mírně otáčí, tudíž u lidaru nesmí být žádná překážka. V případě zakrytí laseru bude robot zmatený a nebude se moci orientovat v prostoru.

  • Veronika 24. 3. 2021

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

    Dobrý den.
    Prosím, je součástí balení nádobka, která umožňuje zároveň vysávat a vytírat? Z popisků jsem z toho jaksi "jelen"
    Děkuji

    • Katrin Specialista 24. 3. 2021

      Dobrý den, robotický vysavač má součástí balení dvě nádobky. Jedn velkou na nečistoty a druhou kombinovanou, která vám umožní zároveň vysávat i mopovat. Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše