Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Tesla RoboStar T60 - black

Dotazy pro Robotický vysavač Tesla RoboStar T60 - black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Eva 15. 12. 2023

    Mapovanie T60

    Dobrý deň. Dnes mi došla od vás objednaná nadoba na vodu.Nadoba pekne prepúšťa vodu pokiaľ nie je vo vysavaci. Akonáhle ju tam dám tak mapovanie nejde iba veľmi biedne a voda neubuda. Čím to je?

    • Lukáš Specialista 18. 12. 2023

      Dobrý den, nádoba má podtlak, pokud vložena ve vysavači, tak je dávkování dáno nastaveným množstvím. Je vhodné předem mop i navlhčit. Jestliže se Vám zdá, že nepropouští vůbec vodu při úklidu, kontaktujte prosím servis na: [email protected]

  • Barbora Miklasová 1. 12. 2022

    Robotický vysavač tesla t60 závady

    Dobrý den, máme přesně 1rok tento vysavač, a v poslední době je šíleně hlasitý a zdá se nám, že z něho hodně fouká. Můžete nám prosím poradit o jakou závadu by se mohlo jednat, popřípadě zda se dá koupit nějaká součástka, která závadu odstraní nebo zda je to na reklamaci zařízení. Děkuji mnohokrát za odpověď s pozdravem Miklasová

    • Martina Specialista 1. 12. 2022

      Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, určitě bychom doporučili reklamaci.

  • Igor Bartošík 4. 10. 2022

    Vysávač sa točí stále okolo jedného kolesa.

    Dobrý deň, máme doma vysavač T60 a vysavač sa zrazu začal pri vysávaní iba točiť dokola. Keď ho zapneme, krátko ide rovno, normálne a za pár metrov, keď narazí na prekážku, začne sa točiť dokola, najskôr dopredu, potom dozadu a za nejaký čas pípne 2x krátko a 2x dlhšie a potom začne svietiť na červeno a to je koniec vysávania. Keď skúšam potočiť kolieska, tak koliesko okolo ktorého sa vysávač otáča sa točí podstatne ťažšie ako druhé. Viete mi prosím Vás poradiť kde je problém a ako ho mám vyriešiť? Vopred ďakujem. Bartošík.

    • Tereza Žďánská 10. 10. 2022

      Dobrý den, máme s vysavačem stejný problém jako vy. Mohu se zeptat jestli už jste závadu odstranili? Popřípadě kde byl problém a kde jste řešili opravu. Moc děkuji za odpověď.
      Žďánská

    • Lukáš Specialista 5. 10. 2022

      Dobrý den, dle popisu závady bude zřejmě problém v pohonu kola a bude třeba servisní opravy. Doporučíme tedy kontaktovat servis Tesla: [email protected]

  • Vendula 6. 9. 2022

    zvuk

    Dobrý den,
    máme tento úžasný vysavač dlouho, nikdy nebyl problém, až nyní, když ho dám nabíjet tak se nabíjí, ale vydává šílený zvuk.
    Děkuji
    Vendula

    • Martina Specialista 6. 9. 2022

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat nabíjecí adaptér, zda není někde poškozený. Dále můžete vyzkoušet robota nabíjet napřímo, pomocí adaptéru. Z boku robota je zdířka, kam lze adaptér zapojit a vyzkoušet nabíjení. Pokud by problémy i nadále přetrvávaly, byla by nutná servisní kontrola.

      • Vendula 6. 9. 2022

        Dobrý den,
        děkuji za odpověď, zapojila jsem adaptér i ze strany a je to stejné.
        Kde je možná servisní kontrola?
        Jinak vysává v pohodě
        Děkuji

        • Martina Specialista 6. 9. 2022

          Dobrý den, bližší informace Vám zasílám na e-mail.

  • Bob 6. 9. 2022

    Režimy úklidu

    Dobrý den,
    jaký je hlavní rozdíl mezi režimy tlačítkem 7 a 10?
    Jsem nováček uživatel.

    • Lukáš Specialista 6. 9. 2022

      Dobrý den, při úklidu Smart je využita gyroskopická navigace a dokáže si lépe poradit v menším místnosti. Auto úklid je určen pro běžný celkový úklid i pro více místností. Teoreticky lze spustit jakýkoliv, oba Vám uklidí obdobně, pouze jiným stylem. 

  • Bob 6. 9. 2022

    Nabíjení

    Dobrý den,
    je vhodnné při nabíjení ve stanici vypínat hlavní vypínač ON-OFF?

    • Lukáš Specialista 6. 9. 2022

      Dobrý den, pokud bude hlavní vypínač vypnutý, tak nebude docházet k nabíjení robota. 

  • Marabel 5. 6. 2022

    Robot se vypíná

    Dobrý den,
    Máme tento vysavač již rok a půl. Nikdy s ním nebyl problém. Až teď přestal fungovat… když ho zapneme, jezdí asi 1minutu a pak se vypne zabliká červeně a 4x pípne, což by mělo signalizovat problém na hlavním kartáči, ten je ale v pořádku.
    Robota jsme celého vyčistili a stále dělá to samé. Nevíte kde by mohl být problém ?

    • Lukáš Specialista 6. 6. 2022

      Dobrý den, dle popisu chování robota bude třeba řešit servisní dignostikou v servise Tesla.

  • Klára Prudilova 7. 2. 2022

    Vrací se na jedno místo

    Dobrý den, vysavač si v členité místnosti oblíbil koberec u sedačky, je schopen se tam 30 minut vracet a ostatní prostory ho moc nezajímají. Když jej přenesu do kuchyňského koutu, rychle to "ošudlá" a zase jede k sedačce. Co dělám špatně?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, doporučím provést reser robota vyjmutím baterie alespoň na 30 minut. Pokud bude problém přetrvávat, tak nás kontaktujte. 

  • Svatopluk Zbořil 31. 1. 2022

    Dotaz ke snímačům

    Chtěl jsem se zeptat kde se kde se všude naházejí čidla u Tesla T60 píše se že má 13 snímačů našel jsem jenom 8 snímačů , 2 v levo 2 v pravo 2 ve předu 2 pod kolečkem a kde jsou těch dalších 5 snímačů ptám se proto kvůli čistění kdyby přestal správně jezdit a snímat polohu v návodě to není moc jasné

    • Oskar Specialista 31. 1. 2022

      Dobrý den, 

      další snímáče se nachazejí v narázniku. 

       

  • Hana 11. 1. 2022

    Dotaz

    Dobrý den, mám do vánoc robotický vysavač Tesla Robostar T60, Často se motá stále na stejné ploše. ?Mám ho řídit směrovými šipkami ? v návodu je ale u směrových šipek a u tlačítka max nastavení minut a pohyb dozadu - mám tedy stisknout 2x
    Díky za odpověď

    • Lukáš Specialista 11. 1. 2022

      Dobrý den, robot je třeba spouštět stikem tlačítka Clean na dálkovém ovladači robot se pak pohybuje automaticky. 

  • Tomáš 7. 1. 2022

    Nefunkční kolečko

    Dobrý den, po roce nám z ničeho nic přestal jezdit Roberto. Přijde mi, že jedno z hnacích koleček vynechává (Robert jezdí pořád dokola a pípa). Včera vytíral normálně dneska si hodil marod.
    Doporučujete reklamovat nebo se mám se šroubovákem pustit do útrob?

    • Martina Specialista 7. 1. 2022

      Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, doporučili bychom zaslání k reklamaci

  • Ilona Hresilova 2. 1. 2022

    Dotaz na nabijeni

    Dobry den...Mám dotaz ,když vysavač zajede na základnu začne se dobíjet..bliká oranžově.Po nějaké dobe zhasne...nerozsviti se zeleně jak pisete v návodu. Není možné ze se špatně dobíjí.??Musí svítit zeleně? Děkuji za odpověď Hresilova

    • Martina Specialista 3. 1. 2022

      Dobrý den, můžete provést kontorlu nabíjení, pokud na robotovi stisknete hlavní tlačítko. Poté se Vám rozsvítí kontrolka a zjistíte, zda se robot nabíjí. Většina robotických vysavačů se v průběhu nabíjení po určitém časovém intervalu přepne do úsporného režimu, tím pádem nesvítí ani kontrolky.

      • ILONA 3. 1. 2022

        Dobrý den.děkuji a když se dobije rozsvítí se zeleně?Mám zkušenost s jinym vysavacem ,ze po úplném nabití svítí zeleně. Tento nesvítí...dekuji

        • Martina Specialista 3. 1. 2022

          Dobrý den, kontrolka by měla po nabití stále svítit, pokud se tak neděje, zkontrolujte, zda se robot opravdu správně dobíjí ve stanici.

          • ILONA 3. 1. 2022

            Dobrý den,robot po úklidu zajede do stánice zablika oranžově chvíli bliká po te zhasne...a nesvítí...po te vyjede az v nastaveny čas uklidu

            • Martina Specialista 3. 1. 2022

              Dobrý den, pokud kontrolka na robotovi nesvítí v průběhu nabíjení, zkontrolujte, zda je robot správně umístěn ve stanici a zda je stanice dobře zapojená.

              • ILONA 4. 1. 2022

                Dobrý den stanice svítí zelené....vysavač si na ni zajede sam a i když ho tam dam tak zablika a zhasne.Zkoušela jsem i jine místo a je to porad stejné .Na stanici je celou noc a vůbec se nerozsviti...a když vyjede bliká oranžově

                • Martina Specialista 4. 1. 2022

                  Dobrý den, v tom případě se bude pravděpodobně jednat o nějaký problém se stanicí či s baterií robota. Doporučili bychom tedy reklamaci. Pokud byl robot zakoupen u jiného prodejce, je nutné reklamaci řešit s ním.

  • Jirka 6. 9. 2021

    Obvodový režim

    Dobrý den,
    jak lze nastavit obvodový režim? V manuálu ani na ovladači nikde není. Nemáte chybu v popisu?
    S pozdravem Jirka

    • Lukáš Specialista 7. 9. 2021

      Dobrý den, opravdu byla v popisu chyba. Obvodový režim tento model nemá. 

  • Martina 12. 3. 2021

    Dotaz

    Dobrý den, prosím jak dlouho tento vysavač vysává? Když má hotovo automaticky zajede do domečku (i po zapnutí Clean i Automaticky úklid), nebo ho tam musím poslat já tlačítkem domecček? Mam pocit ze pořád jezdí na stejná místa, kde už byl asi 3x. Prosím, který úklid je rychleji? Dekuji

    • Katrin Specialista 13. 3. 2021

      Dobrý den, robotický vysavač Tesla T60 může uklízet až 110min. Pokud jsou prostory menší, úklid dokončí rychleji a dojede se sám dobít do nabíjecí stanice. Krásný den

  • Petra 10. 2. 2021

    Dálkové ovládání

    Dobrý den,
    nesvítí mi display u dálkového ovládání vysavače Tesla t60. Na display se neukazuje žádná hodnota (ani čas - nelze tím pádem nastavit). Baterie jsou vloženy v pořádku, vysavač na ovladač jinak reaguje (např. se spustí při zapnutí "clean" na ovladači. Může být problém jinde než v tom, že je ovladač vadný kus?
    Děkuji,
    Petra

    • Martina Specialista 10. 2. 2021

      Dobrý den, nejspíš se bude jednat o vadu ovladače. Vyzkoušejte všechna tlačítka, zda robot reaguje. Pokud by nefungovala všechna tlačítka, bylo by jedinou možností zaslání ovladače k reklamaci

  • Tomáš Marek 27. 12. 2020

    Směrové tlačítko Dozadu (MAX) nefunguje

    Dobrý den,
    směrová tlačítka 3 fungují jen v režimu "Automatický úklid" (tlačítko 10). Směrové tlačítko 8 (Dozadu/MAX) nefunguje ani v tomto režimu.
    Je to tak správně? Děkuji. Marek

    • Martina Specialista 28. 12. 2020

      Dobrý den, směrová tlačítka fungují pouze, pokud je vysavač probuzený v klidovém režimu tj kontrolka na vysavači svítí. Jedná se o samostatný režim, nelze tedy ovládat vysavač směrově při spuštěném jiném režimu úklidu.

      Tlačítko pro volbu výkonu lze volit v každém režimu, mimo manuálního směrování.

  • Jakub Váňa 4. 11. 2020

    Tesla Robostar T60

    Dobrý den,
    mám dotaz na vysavač Teslu Robostar T60. Vysavač se nabije a kontrolka rozsvítí zeleně. Když ho zkusím pustit jak na dálkovém ovládání i manuálně, tak vysavač zapípá a začne znova nabíjet. Toto se děje stále dokola. Nevíte, co by to mohlo způsobovat?
    Děkuji.

    • JITKA 5. 1. 2021

      Dobrý den ,nám dnes při prvním zpuštění - to samé, než jsme zjistili, že na robotu je boční vypínač. Takže O.K.

  • Jana 2. 11. 2020

    Rozměry

    Dobrý den, jaký je prosím rozměr vysavače včetně nabíjecí stanice? Děkuji

    • Lukáš Specialista 3. 11. 2020

      Dobrý den, výška je 7,8 cm průměr vysavače 30,5 cm s dobíjecí stanicí se rozměr navýší o 6cm (výška zůstává stejná). 

  • Vrtílek Bohumil 7. 1. 2020

    Dotaz

    Na co je tlačítko 10 automatický úklid. V návodu nemohu najít o jaký režim se jedná.
    Děkuji. Vrtílek

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2020

      Dobrý den, pokud spustíte robota klasicky tlačítkem ,,7,, CLEN (SMART režim) tak se bude snažit o co nejlepší pokrytí plochy. Pokud jej spustíte tlačítkem ,,10,, AUTO (AUTO režim) bude prostor vnímat po svém a uklízet ho jak uzná za vhodné". 

  • Vrtílek Bohumil 7. 1. 2020

    Dotaz

    Je možné nastavit při plánování délku úklidu a jak? Pokud ne, kdy a jak úklid končí?
    Děkuji Vrtílek

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2020

      Dobrý den, nastavení délky úklidu není možné, robot si sám vyhodnotí kdy je prostor uklizen a ukončí úklid.

  • Nikol Procházková 27. 12. 2019

    Tesla Robostar T60-vysává í

    Dobry den, mame uplne nove roboticky vysavac Robostar T60 a nechavam ho uklizet na “MAX”. Jeden den je prach, chlupy a necistoty v nadobce a druhy den zase mimo nádobku. Nevíte, kde může být problem?
    Dekuji.

    • Aleš Specialista 27. 12. 2019

      Dobrý den, možnosti jsou dvě, buď je nádobka plná a nebo zpětná klapka v nádobce nedoléhá. Proísm vyčistěte řádně nádobku a zkuste to znovu.

  • Nikol Procházková 27. 12. 2019

    Tesla Robostar T60-vysává í

    Dobry den, mame uplne nove roboticky vysavac Robostar T60 a nechavam ho uklizet na “MAX”. Jeden den je prach, chlupy a necistoty v nadobce a druhy den zase mimo nádobku. Nevíte, kde může být problem?
    Dekuji.

  • Hana 6. 12. 2019

    T60 - mopování

    Dobrý den, zvažuji koupi tohoto modelu (hl. díky možnosti dokoupení virtuální zdi, kterou T80 nemá). Vysavač budu využívat hl. k mokrému vytírání. V manuálu se píše, že se zásobník na nečistoty mění za zásobník na vodu a vysavač nevysává, že fungují pouze boční kartáče. Kam tedy jdou např. drobečky....to je bude neustále rozhánět kartáčky po místnosti, či zůstává v robotu nějaká nádobka, kam se drobky, prach atd. budou sbírat i při mopování? Velmi děkuji za odpověď

    • Veronika Specialista 7. 12. 2019

      Dobrý den,
      tento model umí podporovat virtuální stěnu k vymezení prostoru, ale neumí zároveň vysávat a mopovat. Nejprve je dobré robota spustit pouze na sucho a po té s mopovací nádobkou.V případě změny zásobníku, robot má sice nádobku s vodou a prostorem kam padají nečistoty,ale jen nametá bez sání, jelikož není součástí filtr, protože by tím došlo k víření prachu zpět do porstoru. Krásný den

  • Josef 19. 11. 2019

    Dotaz

    Dobrý den.
    Mám dotaz má stejnou gyroskopickou navigaci TESLA RoboStar T60 a Tesla RoboStar T80 Pro.Když ne tak která navigace je lepší.
    Děkuji .

    • Lukáš Specialista 19. 11. 2019

      Dobrý den, jedná se o stejnou navigaci. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše