Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Tesla EliteCook K80 Deluxe

Dotazy pro Multifunkční hrnec Tesla EliteCook K80 Deluxe

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Marie Vomáčková 4. 11. 2023

    Chyba E4

    Dobrý den, při vaření polévky se na displeji objevila chyba E4. Hrnec je v záruce, prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 6. 11. 2023

      Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde

  • Radek 20. 9. 2023

    Nádobka na kondenzát

    Lze někde samostatně dokoupit nádobku na kondenzát?

    • Lukáš Specialista 21. 9. 2023

      Dobrý den, doporučíme tento díl poptat přímo u výrobce Tesla. My jej bohužel v nabídce nemáme. 

  • Wenzel Strmiska 6. 4. 2023

    Chyba snimace

    Dobry den, zobrazuje se mi na diplay chyba snimace,
    hrnec je teprva 5x pouzit jak lze tuto chybu odstranit, pokud zaden horkovzdusnou fritezu tak ta funguje normalne. Dekuji Strmiska

    • Lukáš Specialista 6. 4. 2023

      Dobrý den, v manuálu pro model K80  jsou na konci uvedena chybová hlášení, pokud se zobrazuje některé z chyb, které je nutné řešit přes servis, prosíme, kontaktujte podporu na emailu: [email protected] s podrobným popisem závady. Sdělí Vám další postup.

  • Jana 10. 10. 2022

    Dotaz

    Kam patří nádoba na kondenzát?
    Nikde jsem nic nenašla kam se má připevnit.

    • Lukáš Specialista 10. 10. 2022

      Dobrý den, nádoba na kondenzát připevňuje se do horní části vzadu. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše