Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Marie Vomáčková 4. 11. 2023
Chyba E4
Dobrý den, při vaření polévky se na displeji objevila chyba E4. Hrnec je v záruce, prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 11. 2023
Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu TESLA: [email protected] s popisem závady. Sdělí Vám další postup. V případě, že bude nutná reklamace a robot byl zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací zde.
Reagovat
Radek 20. 9. 2023
Nádobka na kondenzát
Lze někde samostatně dokoupit nádobku na kondenzát?
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 9. 2023
Dobrý den, doporučíme tento díl poptat přímo u výrobce Tesla. My jej bohužel v nabídce nemáme.
Reagovat
Wenzel Strmiska 6. 4. 2023
Chyba snimace
Dobry den, zobrazuje se mi na diplay chyba snimace,
hrnec je teprva 5x pouzit jak lze tuto chybu odstranit, pokud zaden horkovzdusnou fritezu tak ta funguje normalne. Dekuji Strmiska
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 4. 2023
Dobrý den, v manuálu pro model K80 jsou na konci uvedena chybová hlášení, pokud se zobrazuje některé z chyb, které je nutné řešit přes servis, prosíme, kontaktujte podporu na emailu: [email protected] s podrobným popisem závady. Sdělí Vám další postup.
Reagovat
Jana 10. 10. 2022
Dotaz
Kam patří nádoba na kondenzát?
Nikde jsem nic nenašla kam se má připevnit.
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 10. 2022
Dobrý den, nádoba na kondenzát připevňuje se do horní části vzadu.
Reagovat
Vložit dotaz