PRODEJNY OPĚT OTEVŘENY
PRAHA | BRNO | NÁCHOD

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award) 3Doid Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award) Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award) Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award) Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award) Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award) Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)

Prodej ukončen

sleva4 020 Kč

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 WiFi + mop (vítěz Reddot Award)

4.8 4 96% 4 Recenze 100% doporučuje

Kód zboží: 102221

Příslušenství

Alternativní produkty

    •  Symbo LASERBOT 750 white WiFi + mop (vítěz Reddot Award) Symbo LASERBOT 750 white WiFi
      + mop (vítěz Reddot Award)

      • Ovladatelný přes telefon, Funkce mopu a vysavače, Laserová navigace, Li-Ion baterie, HEPA design filtr

      25%sleva

      Black Friday
      11 979 Kč
      Právě
      dnes!

      15 999

      Skladem Odešleme v pondělí

      Počet hvězdiček: 5 1 recenze

    •  Symbo LASERBOT 650 WiFi + Dárek Symbo LASERBOT 650 WiFi
      + Dárek

      • 2v1 vysává i mopuje, Laserová navigace, Mluví česky, Li-Ion baterie, Ovladatelný přes telefon, HEPA design filtr

      36%sleva MLUVÍ ČESKY

      Black Friday
      6 999 Kč

      10 999

      Skladem Odešleme v pondělí

      Počet hvězdiček: 4.8 3 recenze

Popis produktu

  • Laserová navigace
  • Výkonný japonský motor NIDEC
  • Síla sání až 2000 Pa
  • Pro různé typy tvrdých podlah (vinyl, dlažba, linoleum) a nízké koberce
  • Vysoký sací výkon
  • Vhodný pro úklid zvířecích chlupů
  • Dvojice dlouhých kartáčků pro vysávání v rozích
  • HEPA design filtr zachycující i ten nejjemnější prach a nečistoty
  • Vysokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterie
  • Zásobník na vodu s mopem z mikrovlákna
  • Hraniční páska pro vymezení prostorů
  • Vítěz RedDot Award 2016
  • Wi-Fi a ovládání pomocí aplikace

Představení vysavače Symbo LASERBOT 750

Hledáte robotický vysavač, který by zvládnul úklid tvrdých podlah (vinyl, dlažba, linoleum), včetně koberců? V tom případě je pro vás robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 tou pravou volbou. Díky výkonnému čistícímu systému v kombinaci s laserovou navigací můžete dát nepořádku nadobro sbohem. K ještě preciznějšímu úklidu vám poslouží HEPA design filtr, který zachytí jemné nečistoty a funkce mopování. Na vymezení prostorů, kam nechcete aby robot zajížděl, slouží přibalená magnetická páska. Symbo LASERBOT 750 využívá užitečný plánovač úklidu, díky kterému si můžete zvolit den a čas, kdy bude robot vaše podlahy uklízet. S chytrým telefonem a mobilní aplikací "Symbo Home Orange" není zapotřebí ani dálkový ovladač.

Představení vysavače Symbo LASERBOT 750

Systematický úklid s laserovou navigací

Pomocí laserové navigace vám robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 zmapuje každou místnost a následně ji začně systematicky uklízet. Při spuštění procesu čištění robotický vysavač uklidí a následně se vrátí do nabíjecí stanice. Po svém dobití pak pokračuje ve vysávání tam, kde předtím přestal.

Systematický úklid s laserovou navigací

Funkce mopování - zásobník na vodu s mopem

Symbo LASERBOT 750 se postará o vytření vaší podlahy pomocí mopu z mikrovlákna, který je neustále vlhčen ze zásobníku na vodu. Funkce vytírání je vhodná pro všechny typy hladkých podlah (vinyl, dřevěná, dlažba, linoleum).

Funkce mopování - zásobník na vodu s mopem

Výkonný japonský motor NIDEC

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 disponuje výkonným motorem japonské značky NIDEC, který dokáže vyvinout tlak až 2000 Pa a za minutu pojmout až 0,67 m³ vzduchu. Silný motor přijde vhod na tvrdé podlahy, nebo při vysávání podél zdí, což je tradiční slabina ostatních robotických vysavačů. Symbo LASERBOT 750 se tímto řadí k jedněm z nejvýkonnějších robotických vysavačů na trhu.

Výkonný japonský motor NIDEC

Dvojitá filtrace - HEPA design filtr zachytí i jemný prach a alergeny

HEPA design filtr pomáhá zachytit jemný prach, alergenní roztoče, či zvířecí alergeny, a zabraňuje úniku drobných částeček prachu zpět do vzduchu. Je nedílnou součástí zajištění perfektního úklidu, proto při opotřebení je potřeba ho vyměnit (doporučená výměna je cca po 3-6 měsících, dle toho, jak často se používá).

Dvojitá filtrace - HEPA design filtr zachytí i jemný prach a alergeny

Vybírejte z víc úklidových režimů

Přizpůsobte úklid svým potřebám a volte mezi jednotlivými režimy úklidu. Vybrat si můžete z různých typů úklidu a ty kombinovat s výkonem sání (ECO, Normal, Turbo).

Režimy úklidu jsou:

  • Auto (efektivně uklidí celý prostor)
  • Manuál (ruční ovládání robota)
  • Úklid rohů (a podél stěn)
  • Spiral (lokální úklid)
  • Dvakrát (dvojnásobné pokrytí prostoru)
  • Mopování

Vybírejte z víc úklidových režimů

Vysokokapacitní baterie a automatické dobíjení

Robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 obsahuje velkokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterii, která udrží robota v chodu až 2,5 hodiny. Poté se vysavač sám zajede dobít na nabíjecí stanici, a po nabití pokračuje v případě potřeby tam, kde předtím přestal.

Vysokokapacitní baterie a automatické dobíjení

Úklid v rozích a podél stěn

Symbo LASERBOT 750 perfektně uklízí podél zdí, nábytku či v rozích místnosti. 

Úklid v rozích a podél stěn

Protipádové senzory

Pokud bydlíte ve vícepatrovém domě a máte strach, že by vám robot při úklidu spadl ze schodů, tak nemusíte mít žádné obavy. Infračervené senzory zabrání pádu vysavače ze schodů nebo jiných vyvýšených míst.

Protipádové senzory

Vysavač s hlučností do 68 dB

Hlučnost u tohoto robotického vysavače ve většině případů nepřesáhne 68 decibelů. A to i při zachování vysokého sacího výkonu, který činí až 2000 Pa.

Vysavač s hlučností do 68 dB

Hraniční páska a virtuální zdi pro vymezení úklidové plochy

Potřebujete ohraničit prostor, kam by váš robotický vysavač Symbo LASERBOT 750 neměl zajíždět? V tom případě vám pomůže magnetická páska. Hraniční magnetická páska umožňuje udržet robotický vysavač mimo určité oblasti, objekty nebo místnosti. V balení najdete 2 metry této pásky.

Navíc je možné v rámci aplikace používat virtuální oblasti, které robot vynechá. Můžete si tedy variabilně nakombinovat možnosti vymezení prostoru podle vašich potřeb.

Hraniční páska a virtuální zdi pro vymezení úklidové plochy

Ovládejte Symbo LASERBOT 750 pomocí telefonu

K ovládání vašeho robotického pomocníka vám postačí pouze mobilní aplikace Symbo Home Orange a chytré zařízení v podobě mobilního telefonu nebo tabletu. Robotický vysavač můžete nyní plně ovládat na dálku – bez ohledu na čas a místo, kde se právě nacházíte. Nainstalujte si aplikaci přes Google Play nebo Apple App Store. Spusťte aplikaci a před prvním použitím proveďte registraci. Po spárování aplikace s robotem si můžete navolit např. načasování úklidu, jednotlivé typy režimů, anebo se kouknout na mapu čištění nebo úklidovou statistiku.

Ovládejte Symbo LASERBOT 750 pomocí telefonu

Co appka Symbo Home Orange umí?

Pomocí aplikace Symbo Home Orange můžete:

  • ovládat robota manuálně
  • měnit režimy úklidu
  • nastavovat výkon sání
  • nastavovat časový harmonogram úklidu
  • vidět mapu uklízené plochy
  • sledovat statistiky úklidu
  • dostávat upozornění na chybové hlášky
  • nastavovat různé další funkce
  • a mnohem víc

Co appka Symbo Home Orange umí?

Ocenění Red Dot a vítěz v kategorii Product Design

Ocenění Red Dot a vítěz v kategorii Product Design

Technická specifikace

  • Model: Symbo LASERBOT 750
  • Barva: stříbrná / černá
  • Typ baterie: Li-ion
  • Kapacita baterie: 5200 mAh
  • Hlučnost: <68 dB
  • Výška: 9,5 cm
  • Průměr vysavače: 37 cm
  • Hmotnost: 3,82 kg
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Kapacita odpadní nádobky: 0,6 l
  • Objem nádobky na vodu: 150 ml
  • Filtrace: HEPA design filtr
  • Podporované typy povrchů: tvrdé povrchy (vinyl, dlažba, linoleum), nízké koberce
  • Načasování úklidu: ano
  • Wi-Fi: ano (pouze 2,4 GHz)
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Symbo Home Orange
  • Jazyky aplikace: čeština, slovenština, polština, angličtina
  • Mobilní telefony, které NEjsou podporovány: LG G4, Samsung J5

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Radek 12. 9. 2021

    Svítí oranžově clean

    Dobrý den, zdá se že se robot nenabíjí, při nabíjení svítí oranžově kontrolka clean, po odebrání z nabíječky je úplně mrtvý... V návodu je jen možnost že kontrolka bliká...
    Díky za radu co by to mohlo být za závadu

    • Martina Specialista 13. 9. 2021

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi, zda jeden není například zapadlý nebo zda nejsou kontakty znečištěné. Popřípadě bude nutné je očistit. Při zajíždění robota do stanice zkontrolujte, zda robot dojede správně do stanice a zda dojde k nabíjení.

  • Naděžda Clark 28. 7. 2021

    Zapomenuté heslo

    Dobrý den. Kód na obnovení hesla přijde vždy po uplynutí času pro jeho použití. Nepodařilo se ani po pěti pokusech, nevím si dál rady, jinou možnost obnovení hesla mi aplikace nenabízí. Děkuji za radu.

    • Michal Specialista 28. 7. 2021

      Dobrý deň, na niektorých e-malových klientov to trvá bohužiaľ dlhšie. Môžete skúsiť registrovať na inú e-mailovú adresu, (môže byť aj vymyslená, netreba nič potvrdzovať).

  • DB 13. 4. 2021

    Vysávání

    Dobrý den chtěl bych se optat jak postupovat ,když kvalita vysávání již není jak byla na začátku při koupi.
    Robot je 4 měsíce starý a již za sebou nechává drobky a nečistoty. Nádobka i filtr je pravidělně čistěn, nepomohlo ani výměna předních kartáčů. Děkuji za info

    • Martina Specialista 13. 4. 2021

      Dobrý den, pokud robot nesbírá nečistoty, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis a řešit reklamací robota.

  • Herta Kultová 8. 2. 2021

    Symbo

    Dobrý den, došla mi trpělivost s ovládáním Symbo laserbot 750 pomocí aplikace Symbo orange. Budu reklamovat a mám dotaz. Je některý ze Symbo robotů spolehlivější? Je nějaká appka, která funguje? Díky H.K.

    • Martina Specialista 8. 2. 2021

      Dobrý den, rozumíme Vašemu rozhořčení. Mohl by Vás tedy zajímat model Symbo Laserbot 360 S7

      • Herta Kultová 10. 2. 2021

        Přeposílám tímto komunikaci s Onlineshopem, kde jsem koupila robot. Na zítra je objednaný svoz do Robotworldu...
        Dobrý den, nedávno jsem si pořídila robotický vysavač Symbo laserbot 750 wi-fi. Těšila jsem se na nového pomocníka do domácnosti. Jelikož jsem imobilní (ZTP), je pro mne důležité ovládání a hlavně využívání funkcí v aplikaci. Bohužel se ukázalo, že aplikace nefunguje, stále se maže mapa, aplikace mi nedovolí nastavit oblast, nejde tím pádem pokračovat nikam a je nutné stále znovu uklízet celý byt, aby se vytvořila nová mapa. Občas se to asi tak jeden pokus z 50 podaří. Chyba není ve wi-fi, to jsme už řešili s poskytovatelem. Poslala jsem i dotaz na "Robotické vysavače" a tam mi přišla odpověď, že mám reklamovat. Nemyslím si, že je robot vadný, ale nelze ho spolehlivě nebo spíš vůbec použít s mobilem. Chtěla bych proto tento robot vrátit s tím, že bych si vybrala jiný typ-nejspíš Symbo 360 s 7, jelikož aplikace 360 robot zřejmě funguje bez problémů (dle informace od majitelů). Stejný typ mi doporučili na můj dotaz v Robot-worldu. Prosím tímto, abyste mi umožnili tuto výměnu nebo mi vrátili peníze, pokud to bude jednodušší. Věřím, že mě chápete a vyjdete mi vstříc. Děkuji H. Kultová

        • Martina Specialista 10. 2. 2021

          Dobrý den, pokud máte objednaný svoz, poprosíme Vás o připravení kompletního balení společně s vyplněným formulářem o odstoupení a předání řidiči. Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat o dalším možném postupu.

          • Herta Kultová 15. 2. 2021

            Dobrý den, robot odvezl řidič 11.2. Můžu se zeptat, jak to s ním vypadá? Děkuji H. Kultová

            • Lukáš Specialista 15. 2. 2021

              Dobrý den, jakmile bude robot přijat k reklamaci, tak budete informován. 

  • Karel 21. 1. 2021

    Kalibrace - špatná diagonální jízda

    Zdravím
    Máme symba 750 uz okolo půl roku. Začal problém s tim, že přestal jezdit rovnoběžně se stenami (odchylka asi 10°) a začal ignorovat virtuální zdi. Neví kde je a přes aplikaci jde vidět, že ma za to, že vysává silnici někde venku. To může byt problém když kocourovi najíždí do jidla nebo chce najet do kabelů v místě, které měl ignorovat.
    Zkoušel jsem prekalibrovat podle instrukcí v aplikaci - nepomohlo.
    Zkousel jsem vytvořit novou mapu a nastavit virtualni zdi znova - pomohlo asi na dva týdny a pak se problém opět projevil.
    Aplikace a firmware zařízení je aktualni a nejsou dustupne další aktualizace.
    Občas, když člověk pospíchá a odchazi z domu, nemá čas mu vyklidit konplet celý byt a nejradši bych ho v zachvatu vzteku rozkopal, protože vytváření mapy trva asi pul hodiny a musi byt pod dozorem aby nevjel kam nemá.
    Hodilo by se trvalé řešení a na jejich podpoře neví nic... Tu sem kontaktoval taky.
    Zdraví
    Karel

    • Martina Specialista 21. 1. 2021

      Dobrý den, mrzí nás, že mát epotíže s robotem. Poradili bychom provést reset robota. V případě, že by reset nepomohl, kontaktujte nás a řešili bychom dále.

  • Gabriela 4. 1. 2021

    Připojení k WiFi

    Dobrý den, zakoupili jsme tento vysavač, bohužel nám ale nejde připojit k WiFi. Můžete mi prosím poradit, co mám dělat a jak nyní postupovat? Máme WiFi s frekvencí 2,4 GHz, jak je k připojení potřeba. Mám na telefonu vyplá data, ale bohužel stále připojení nefunguje. Dojdu až ke kroku, kdy se mi v aplikaci zobrazí: Konfigurace sítě selhala. Špatné síťové připojení, zkontrolujte a zkuste znovu. ER_NET:001017074000. Připojení je dle poskytovatele internetu v pořádku.
    Připojení zkouším už několik dní po sobě, několikrát denně a stále nic. Děkuji za odpověď.

    • Marie 27. 2. 2021

      Dobrý den.Měla jsme stejný problém (mám stejny vysavač i typ),Vzala jsem robota a mob.telefón,přimo k wifi sítí a dala jsem připojení,za chviličku se obě zařízení propojili.Robot reaguje na mobil,jak má.

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2021

      Dobrý den, doporučíme ještě při párování zapnout určování polohy za pomoí GPS a vyzkoušet vypojení routeru ze sítě na cca 1 min. Případně otestovat připojení na jiném wifi routeru nebo zaslání robota k nám do servisu na diagnostiku zda je wifi funkční, ale tato závada je málo pravděpodobná. 

  • Kateřina 8. 10. 2020

    Automatické spuštění robota

    Dobrý den,
    je možné nastavit pravidelné spouštění robota se zapamatovanou mapou, především se zapamatovanými zakázanými zónami?
    Předem děkuji.

    • Martina Specialista 9. 10. 2020

      Dobrý den, na vylepšení aplikace ohledně ukládání map se momentálně pracuje.

      • Filip Horak 31. 1. 2021

        Dobry den, a kdy předpokládáte ze bude aktualizace hotova? V aplikaci je bohužel par nedokonalosti.
        (Pokud se aplikace používá na více zařízeních, mapa se smaže.)
        (Pokud omylem při vysáváni kliknu na spot, oblast, nebo zeď, nejde normálně pokračovat v úklidu. Jako by nebylo možne dat tlačítko zpět.)
        (Uvítal bych zapamatování více map.)
        Děkuji za odpověď.

        • Martina Specialista 1. 2. 2021

          Dobrý den, na úpravách se již pracuje, snažíme se celou situaci ohledně aplikace urgovat u výrobce. Bližší informace bohužel stále nevíme.

          • Filip Macháček 9. 3. 2021

            Ani nedoufejte, aktualizace je slíbená už rok... a věřím že sejí v době životnosti robota ani nedočkáme. ;-) Značí to jak hodnocení aplikace na Google play, tak hodnocení firmy na Googlu

  • Martin S 9. 9. 2020

    Nekompatabilita s wifi routrem TENDA

    Dobrý den,
    máte nějaký seznam kompatibilních routerů s vysavačem? S routrem Tenda AC9 kompatibilní není.

    • Martina Specialista 10. 9. 2020

      Dobrý den, vysavač je kompatibilní pro párování Wi-Fi, pokud je frekvence dané Wi-Fi síte 2,4GHz. Pokud máte frekvenci vyšší, párování robota se Vám nepodaří. 

  • Olga 16. 8. 2020

    Mopování

    Dobrý den. Robot máme cca rok, ale nyní po mopováni zůstává nádoba na vodu téměř plná. Chybí opravdu jenom trošku vody. Dirka není ucpaná.
    Děkuji za odpověď
    Olga

    • Martina Specialista 17. 8. 2020

      Dobrý den, zkontrolujte knoty v nádobce, zda je není potřeba vyměnit. Pokud používáte tvrdou vodu, knoty mohou ztvrdnout a voda se tak nedostane dál na mopovací textílii. V případě tvrdé vody bychom doporučili používat vodu buď převařenou, nebo destilovanou.

  • Petr 4. 7. 2020

    Připojení přes WIFI

    Dobrý den,
    1. Pokud v nějaké vzdálené místnosti už nedosahuje WIFI, tak jsem schopen v této místnosti spustit robota jen tlačítkem a nemohu tam korigovat délku vysávání a další funkce?
    2. Pokud mám na každém patře zvlášt WIFI router, tj. druhá WIFI je samostatná se svým názvem, je možné robota aplikací ovládat na obou patrech, nebo je třeba to nějak přepárovat?
    3. V čem se liší chod robota, když na něj připavním mop a spoustím ho ručně, od spuštění Mopování přes aplikaci? Nebo co přesně znamená mopování, je to normální vysávání, jen za sebou tahá mopovací hadřík?

    • Lukáš Specialista 4. 7. 2020

      Dobrý den.

      Pokud nemáte v dosahu signál Wi-Fi, tak vysavač nebude komunikovat s aplikací, takže nebudete moci nastavovat v průběhu vysávání.

      Robot bude spárovaný pouze s jednou sítí Wi-Fi a zapamatuje si v aplikaci pouze jedno patro. Pokud chcete robota využívat ve více patrech, tak doporučím například Symbo LASERBOT 360 S7, který si zapamatuje několik půdorysů najednou.

      Je to úplně stejné, v obouch případech musíte na robota připevnit mopovací nádobku společně s hadříkem. Robot potom začne automaticky mopovat. Funguje to tak, že skrze propouštěcí knoty se navlhčuje hadřík a potom robot může mopovat. 

zobrazit všechny dotazy 37

Recenze produktu

96%

96%

4 hodnocení

  • 3× 100%
  • 1× 80%
  • 0× 60%
  • 0× 40%
  • 0× 20%

100 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Dita
    Ověřený
    zákazník

    17. 1. 2021

    80% 80%

    Jsem spokojená, jen velké mínus dávám aplikaci která k vysavači jeNeustále nejde nastavit oblast pro vysávání.

    • Systematicky vysává, nikde nenaráží
    • Aplikace která často nefunguje jak má.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    28. 10. 2020

    100% 100%

    vytírání pod nábytkem a postelema dobré

  • Zdeněk
    Ověřený
    zákazník

    30. 7. 2020

    100% 100%

    perfektní naprosto splnil očekávání, hezký design

    • nenaráží do nábytku
    • poměrně tichý
    • nevynechává místa při úklidu
    • zatím žádné, možná vylepšit aplikaci
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    22. 10. 2019

    100% 100%

    Absolutní spokojenost...

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše