Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sencor SRV 6250BK

Dotazy pro Robotický vysavač Sencor SRV 6250BK

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jana Sikúrová-Partlová 23. 4. 2024

    Prosba

    Dobrý den. Náš vysavač luxuje jen z jedné strany. Druhá metlička se nepohybuje.

    • Veronika Specialista 25. 4. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme vyčištění obou bočních kartáčků i pod nimi a i hlavního kartáče. Dále proveďte reset robota. Pokud se stav nezmění, zřejmě došlo k poškození hnaného ústrojí a bude nutná servisní prohlídka. Krásný den

  • Jana Stopková 15. 4. 2024

    Roboticky vysavač 9550B

    Dobrý den, roboticky vysavač 9550B mi hučí ale nevysava, stojí na místě

    • Filipe Specialista 16. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bychom doporučili vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku.

  • Adéla 22. 3. 2024

    Problém najíždět do nabíjecí stanice

    Dobry den mám roboticky vysavač senzor srv 6250bk luxuje krásně bohužel když má najet do nabíjecí stanice tak najizdi po predu nikoliv po zadu (nabíjecí senzory jsou vzadu) vždy ho tam musím postavit ručně ze začátku bylo vše v poradku najel si po predu pak se otočil a začal do nabíjecí stanice couvat teď najizdi po predu a narazí pouze do ty stanice predem děkuji za odpověď.

    • Filipe Specialista 22. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel kvůli tomu, že funkce resetování do továrního nastavení není možná u tohoto modelu, doporučujeme zaslat vysavač na reklamaci/servisní opravu.

  • Jakub 25. 11. 2023

    hlášení o zapnutí

    Dobrý den, máme už asi čtvrtým rokem vysavač Sencor SRV 8250 BK a včera začal hlásit "prosím zapněte vypínač" i když je zapnutý. Na zapnutí - vypnutí nereaguje a na horní straně vysavače bliká červeně tlačítko on/off. Také bez odezvy. Baterku jsme měnily cca před 1 až 1,5 rokem. Mohl by být problém zase v baterce nebo by to mohlo být něco jiného?

    • Veronika Specialista 27. 11. 2023

      Dobrý den,
      jak popisujete chování robota moho by se jednat o konec životnosti baterie, zde by bylo vhodné vyzkoušet výměnu za novou baterii. Pokud ani po výměně by se stav nezměnil, zřejmě bude problém v základové desce a pak by byl nutný servisní zásah. Krásný den

      • Jakub 5. 12. 2023

        Děkuji za odpověď a přej hezký den

  • Tereza 14. 11. 2023

    dotaz

    Dobrý den, před pár dny jsem koupila robotický vysavač Sencor SRV 9385wh. Když je v nabíjecí stanici a už je plně nabitý, naproti zapínacího tlačítka nahoře na vysavači svítí něco červeného. Vypadá to, že to jde zevnitř vysavače, ale bohužel nevím co to znamená. Další dotaz..je u tohoto vysavače normální, že pár drobků na podlaze vysaje až třeba na 5. přejetí? Moc děkuji!

    • Lukáš Specialista 15. 11. 2023

      Dobrý den, pokud se robot normálně nabije a nesignalizuje žádnou chybu, tak bude zřejmě vše v pořádku. Co se týče vysátí nečistot, tak zde bych doporučil zkontrolovat nastavenou úroveň sání a případně ji zvýšit. Záleží také jakou částí robot nečistoty přejede, protože kartáč se sacím otvorem není po celé ploše robota. 

  • Vlastimil Vorel 7. 11. 2023

    Nejde zapnout

    Dobrý den. Mám problém. Náš vysavač přestal reagovat na tlačítko spuštění, které je na vrchu. Zůstal nám zasekly pod postelí. Když jsem ho vyprostit ven tak už nejde zpustit. Když ho dám na nabíjení tak hlásí zmáčkněte tlačítko spuštění, to svítí červeně, ale bohužel nereaguje. Máme ho zhruba půl roku. Děkuji Vorel

    • Lukáš Specialista 7. 11. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robot reklamovat. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak postupujte dle informací uvedených zde

  • Jana Figlarova 25. 10. 2023

    Bočná kefka

    Dobrý deň, vysávač po práci príde do nabíjacej stanici a ľavá kefka sa stále točí. Pravá je v pokoji, ale ľavá stále rotuje. Vyčistila som každý kúsok vysávača, ale problém stále trvá. Ako tento problém vyriešiť? Ďakujem za radu.

    • Lukáš Specialista 26. 10. 2023

      Dobrý den, zřejmě se bude jednat o chybu v elektronice robota a bude třeba řešit jeho reklamací. 

  • Alena 13. 10. 2023

    pojez vzad, chybová hláška s červenou kontrolkou

    Dobrý den,
    vysavač sencor srv 6250bk, po spouštění úklidu vysává cca 2-5minut, poté se zastaví, popojede kousek vzad - tím je myšleno pozadu, ohlásí tónem chybu a rozsvítí se chybová kontrolka.
    děkuji za pomoc

    • Lukáš Specialista 13. 10. 2023

      Dobrý den, těžko říci o jakou závadu se jedná. Pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat. V případě pozáruční závady je možné řešit servisní diagnostikou

  • V.J. 8. 9. 2023

    Vysoký hluk

    Dobrý den, při vysávání vydává vysavač veliký hluk. Dříve to nedělal. Čím to může prosím být? Mohlo vypadnout nějaké těsnění?
    Děkuji
    Jarošová

    • Lukáš Specialista 8. 9. 2023

      Dobrý den, doporučíme zkotrolovat kartáč vysavače zda z něj nevypadlo ložisko. To by mohlo popisovaný hluk způsobovat. Jinak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Petr Horáček 16. 6. 2023

    Hlášení závad

    Vysavač se zatočí 4xdokola a hlásí fresh point mohu jen radu o co se jedná děkuji

    • Petra Specialista 16. 6. 2023

      Dobrý den,

      mrzí nás potíže s robotem. S touto chybovou hláškou doporučuji kontaktovat přímo servis Sencor: +420 323 204 060; [email protected]

  • Oldřich cízl 29. 5. 2023

    Porucha robotického vysavače Sencor srv9250bk

    Při zapnutí vysavače se nerosvítí kontrolka zapnutí vysavače.Po umístnění do nabíjecí stanice začne blikat porucha..

    • Lukáš Specialista 29. 5. 2023

      Dobrý den, hodně záleží na tom jak robot starý. Pokud je ještě v záruce, tak jej doporučíme reklamovat. V případě pozáruční poruchy bychom doporučili vyzkoušet provést výměnu baterie za novou. Pro Váš model je možné použít tuto baterii

      • Oldřich cízl 29. 5. 2023

        Nevím jakou baterii.Vysavač je po záruce

  • Jakub Frajt 4. 12. 2022

    Dotaz

    Dobrý den, prosím vás přestala mě téct voda z nadobky na stírání podlahy a vrže levé kolečko při každém ježdění. Prosím vás čím to může být. Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 5. 12. 2022

      Dobrý den, zkontrolujte, zda se v nádobce nevytvořil vodní kámen, který by mohl ucpat průchody pro dávkování a propouštění vody. Co se týče levého kolečka, zkontrolujte, zda pod ním nejsou namotané nebo uvíznuté nějaké nečistoty a popřípadě očistěte. Kdyby Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom odelsání k servisní prohlídce.

      • Mojmír 26. 12. 2023

        Dobrý den . Mám problém ,nechce mopovat hadřik stále Suchý, čerpadlo je v pořádku a kanálky ucpaný nejsou zkoušel sem je profouknout. Čim by to mohlo být. Předem moc děkuji za odpověď.

        • Veronika Specialista 27. 12. 2023

          Dobrý den,
          pokud jste si jistý, že čerpadlo tlakuje jak má a průchozí cesty jsou volné, bude zřejmě problém v elektronice, základové desce robota. zde doporučujeme zaslat do servosu k prohlídce. Krásný den

  • Patrik 27. 8. 2022

    Aplikace

    Dobrý den nedaří se mi vysavač spojit s aplikaci pokaždé se nejdale dostanu k tomu že mobil vysílá zprávu vysavači operace by měla trvat max 90 s ale nespojí se ani po 10 minutách

    • Veronika Specialista 29. 8. 2022

      Dobrý den,
      vyzkpušejte reset robota a i apliakce. Při párování doporučujeme si vypnout data v telefonu a zkontrolovat frekvenci wifi zařízení, lze spojit pouze s 2,4Ghz a zkuste párování opakovat. Krásný den 

  • Daniela Kubátová 26. 5. 2022

    Dotaz

    Dobrý den mám roboticky vysavač srv 6250bk necelé dva roky doteď fungoval skvělé ale posledních pár dní vysává jen asi 30 min a vrací se do stanice .výdaje s bídou jednu místnost a do druhé ani nepřijede. Vše jsem vyčistil vyměnila filtr a vše co šli ale stále jen jednu místnost.nevite co by mohlo být špatně?děkuji Daniela Kubátová

    • Martina Specialista 26. 5. 2022

      Dobrý den, pravděpodobně se bude jednat o snížení kapacity baterie. Může se ovšem jednat i o jinou závadu v robotovi a doporučili bychom reklamaci, pokud je robot stále v záruce.

  • Michal Ochman 2. 4. 2022

    Michal Ochman

    Dobrý den, měl jsem vysavač dlouhodobě vypnutý ze sítě.Ted jsem ho znova zapojil a nemůžu ho nabít a používat.Kde je chyba.Diky

    • Veronika Specialista 2. 4. 2022

      Dobrý den,
      při dlouhodobém odpojení od napětí dochází k trvalému poškození kapacity baterie, a tím pádem jste tím baterii zhnehodnotili. Doporučujeme zakoupit novou baterii a robota nechat stále pod napětím. Krásný den

  • Lenka Dubová 10. 3. 2022

    Dotaz na jazyk

    Dobry den,má tento robotický vysavač manuál v českém jazyce?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 10. 3. 2022

      Dobrý den, manuál je součástí každého vysavače a je v češtině, případně jej lze stáhnout na našich stránkách zde

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše