Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00



Vaše dotazy
Vložit dotaz
Edlmann Jan 7. 10. 2025
Dotaz
Koupili jsme s manželkou KÁVOVAR SENKOR
SES 9300BK (SES9301WH) (samozřejmě jak už vic věci nefungoval) Tak jsme ho reklamovali,a do bedny jsme DALI VŠE I MANUÁL (NÁVOD K POUŽITÍ, ) KTERY NÁM Z OPRAVNY NEVRÁTÍLI.
HODNÁ PRODAVAČKA NÁM VYJELAZBPC ZÁKLAD (ASI P LISTU)CHTĚL JSEM SI NAJÍT A SKOPÍROVAT CELY MANUAL, našel jsem sice reklamu snad na 500.dalšich verzí ale nanual na tento jsem nenašel.PROSIM jestli to jde pošlete mi ho DĚKUJI.!!!!!
Reagovat
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl problémy se zakoupeným zbožím. Manuál jsem Vám odeslal na emailovou adesu, případně je dostupný přímo na stránkách výrobce zde.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Josef 6. 10. 2025
Dotaz
Vložím nádobku na mléko a při přípravě cappuccino nebo laté nekontrolovatelně kávovar hlásí odpojení nádržky a vypne přípravu.
Reagovat
Dobrý den,
pokud jste provedli důkladné vyčištění celého mléčného systému a ověřili správné usazení nádobky, ale problém se stále objevuje, jedná se s největší pravděpodobností o technickou závadu. V takovém případě doporučujeme se obrátit přímo na servis Sencor. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz