Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Rowenta RR7755WH Explorer Serie 80 - black

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR7755WH Explorer Serie 80 - black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Tomáš 8. 2. 2024

    Vysavač nesaje

    Dobrý den
    vysavač ze dne na den přestal sát a na nastavení výkonu v aplikace nereaguje. Chybu nehlásí a kartáče se točí. Odpadní nádoba je prázdná, čistá. Filtry také. Zkoušel jsem jinou baterii ale závada stejná.
    Děkuji

  • Miloslav Procházka 25. 1. 2024

    Dotaz

    Vysavač se po spuštění asi za15 vteřin zastaví a rozsvítí se oranžový trojúhelník, tak jej opět spustím za chvíli se opět zastaví a rozsvítí se kontrolka.
    Dale při vysávání nejde neporadekdo nádobky.
    Můžete mi poradit. Děkuji.
    Provedl jsem výměnu kartáče, filtrů a bočních kartáčů. Nepomohlo to.

    • Lukáš Specialista 25. 1. 2024

      Dobrý den, dle popisu závady to vypadá na problém s pohonem kartáče. Doporučíme řešit reklamací vysavače případně pozáručním servisem. 

      • Miloslav 25. 1. 2024

        Můžete mi prosím poradit kde je nejbližší pozáruční servis jsem z Náchoda. Děkuji

        • Lukáš Specialista 25. 1. 2024

          Dobrý den, na prodejně v Náchodě od Vás vysavač k servisní opravě přijmou, případně bude třeba řešit přes stránky Rowenta. 

      • Miloslav 25. 1. 2024

        Můžete mi prosím poradit kde je nejbližší pozáruční servis jsem z Náchoda. Děkuji

  • Mirka Válková 14. 1. 2024

    chybí data z kamery

    Dobrý de v aplikaci mi to píše chybí data z kamery
    děkuji za kladné vyřízení
    Válková

    • Lukáš Specialista 15. 1. 2024

      Dobrý den, v tomto případě doporučíme obrátit se přímo na podporu Rowenta

  • Nikola 26. 10. 2023

    Robot series 80

    Dobry den,
    Robota jsem si půjčila od našich, jelikož už ho nevyužívají. Moje otázka zní, jak mám zmapovat terén. Přihlásila jsem se do aplikace pod svým e-mailem a už nějakou mapu tam mám, ale robot vzdycky jede chvilku a pak mi to hlásí, ze se centrální kartáč zasekl. I mapa neodpovídá proporcím bytu. Dekuji

  • Pepa 9. 9. 2023

    Přenosný hospot

    Dobrý den, dá se připojit robotický vysavač Rowenta k přenosnému hotspotu , ještě v novém bydlišti nemám WiFi

    • Lukáš Specialista 11. 9. 2023

      Dobrý den, připojení přes hot spot by neměl být problém. 

  • Nikola Hasenohrlova 16. 8. 2023

    Rowenta x-plorer S95

    Dobrý večer,
    Mám problém s vysavačem. Přestal mopovat a objevuje se mi stále upozorneni v aplikaci.
    ,,Nedostatek vody,chyba c.16.”
    Přitom v zásobníku je voda doplněna.
    Prosím poraďte mi,co s nim. Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 16. 8. 2023

      Dobrý den, v případě problému s mopováním doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Ladislav 24. 5. 2023

    Nelze připojit k wifi

    Dobrý den,
    našeho milého domácí pomocníka jsme poslali na servis (zmatečné pohyby při vysávání a ztrácení se) a když se nám teď vrátil, nedaří se nám jej připojit do wifi (vidí všechny různé okolo, ale naši ne, nastavená máme obě pásma a předtím na ní fungoval).
    Mohu Vás požádat o radu, jak jej opět připojit?
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 24. 5. 2023

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet reset wifi routeru, tak že jej na cca 1 min odpojíte ze sítě. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba obrátit se přímo na podporu Rowenta

      • Ladislav 25. 5. 2023

        Dobrý den,
        již jsme provedli, stejně jako:
        - změnu jména wifi (bez diakritiky)
        - změnu hesla wifi (bez diakritiky i speciálních znaků)
        - manuální připojení přes SSID
        - nastavení wifi z dynamického pásma do 2,4ghz
        Ani jedno nefunguje, vysavač není schopen najít wifi, ani se na ni připojit přes manuální připojení.
        S podporou Rowenta jsme včera mluvili, dostal jsem seznam 14. kroků, které bývají nejčastějším problémem, všechny jsme zkontrolovali a už máme za sebou nejednou, stále bez úspěchu.
        Co nás stále zaráží je, že před servisem vysavač na wifi fungoval bez problému, po servise se nedokáže připojit.
        Nemáte nápad, čím by to mohlo být (např. výměna základní desky - vadný kus)?
        Děkuji.

        • Lukáš Specialista 26. 5. 2023

          Dobrý den, pokud nic z výše uvedeného nepomáhá, tak pak jedině řešit opět reklamací vysavače a nechat jej zkontrolovat zda je připojení možné. 

  • Miroslav 15. 5. 2023

    Vysavač explorer serie 80 neraguje

    Dobrý den,
    Vysavač nereaguje na žádné tlačítko. Problikaly všechny kontrolky a zhasly. Od té ch íle nejde zapnout, nereaguje na manipulaci s baterií, nasunutí na stanici, odpojení či zapojení stanice. Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 16. 5. 2023

      Dobrý den, doporučíme závadu řešit reklamací vysavače. 

  • Petr 17. 4. 2023

    Ovládání ze dvou zařízení

    Dobrý den, je možné ovládat Rowenta S60 ze dvou různých zařízení? Vždy kdy chci připojit k druhému zařízeni aplikace požaduje opět celé připojeni znovu a nelze poté ovládat z prvního zařízení. Děkuji mockrát

    • Lukáš Specialista 18. 4. 2023

      Dobrý den, vysavač lze dle podpory Rowenta ovláda pouze z jednoho telefonu. 

  • Pája 29. 1. 2023

    Zaseknutý boční kartáč

    Dobrý den,
    model X-plorer Serie 80 mi hlásí zaseknutý boční kartáč. Mohu problém vyřešit sama nebo je nutný servis.
    Děkuji za radu

    • Lukáš Specialista 30. 1. 2023

      Dobrý den, doporučíme boční kartáček vyjmout a vyčistit nečistoty pod ním usazené. Pokud by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací. 

  • Jakub 28. 1. 2023

    Rozdělení se nezdařilo

    Dobrý den,
    nedokážu pochopit princip rozdělování místností, když už mám namalovaný pokoj. Někdy to jde, jindy mi po zakreslení dělící čáry aplikace napíše: rozdělení se nezdařilo. Rad bych poslal print screen nebo podobně, jestli to pomůže.

    • Lukáš Specialista 30. 1. 2023

      Dobrý den, v případě problémů s aplikací doporučíme problém řešit přímo s podporou výrobce

  • Anna 22. 1. 2023

    Chybova hlaska

    Prosím vás čo znamená chýba 32300, nejde mi spárovať .
    Dakuje.

    • Martina Specialista 23. 1. 2023

      Dobry den,
      to nas mrzi. S iOS nebyva nikdy problem. Podivejte se prosim, zda mate spravne zapojenou baterku - kdyz vytahnete batrku z tela robota, mela by byt pevne spojena s konektorem v robotovi. Pokud neni, tak to je problem. Tento problem jsme resili uz nekolikrat - uzivatel si nevsiml, ze musi zapojit konektor z baterky do robota, nikoliv tam jen beterii nasadit.

      Pokud mate S60, tak tam to muze byt nekolika duvody. Ty plati i pokud mate S80.

      1) wifi pojmenovana s diakritikou
      2) pripojujete se k 5Ghz wifi - s temi domaci spotrebice nefuntuji, je nutne pouzivat pouze 2,4 Ghz
      3) muze byt vypadek serveru na strane Rowenta. Pokud jste to ale zkouseli vicekrat v rozsahu nekolika hodin, tak tento problem muzeme vyloucit.

      Kdyby se Vam to nepovedlo rozchodit, napiste nam svuj kontakt na email [email protected] a nas technik se Vam ozve a osobne problem uricte vyresi.

  • Martina 28. 12. 2022

    Změna umístění nabíjecí stanice

    Dobrý den, lze přemístit nabíjecí stanici, tak aby se její umístění změnilo i na mapě, bez znovu mapování celého bytu? Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 28. 12. 2022

      Dobrý den, bylo by to možné, pokud stanici přenesete a zvolíte nové mapování.

  • Denisa Šantínová 10. 4. 2022

    Smazaná mapa

    Dobrý den, už se mi podruhé stalo, že se mi robot zasekl a musela jsem ho k nabíjecí stanici poslat ručně. Bohužel už podruhé se stali, že robot kvůli tomu v aplikaci kompletně smazal celou mapu. Celý náš dům zabralo 2 hodiny jí naskenovat a hrozně jsme se nazlobili i s rozdělováním místností. Co mám dělt aby se toto už neopakovalo? Jde případně nahrát zpětně již smazaná mapa třeba přes historii úklidu?

    • Lukáš Specialista 11. 4. 2022

      Dobrý den, pokud má robot problém s návratem do dobíjecí stanice, tak bych doporučil jej reklamovat. Smazání mapy je problém, ale s tímto bohužel nedokážeme pomoci, doporučil bych obrátit se přímo na Rowentu.

  • Veronika 9. 4. 2022

    Rowenta série 95

    Dobrý den,
    když chci vytvořit v aplikaci místnosti( resp. použit ikonu upravit místnosti) zobrazí se hláška : Momentálně není k dispozici oddíl mapy. Akci opakujte po dokončení oddílu.
    Nemohu přijít na to, co dělám špatně ani co je myšleno tím oddílem map.
    Děkuji za rada.

    • Martina Specialista 11. 4. 2022

      Dobrý den, aby bylo možné rozdělení určitých místností v mapě úklidu, je nutné, aby robot celkový prostor uklidi alespoň 2x po sobě. Tím se Vám uloží mapa úklidu a je možné mapu různě upravovat, nebo poslat robota pouze do určité místnosti, kterou si zvolíte. Pro uložení mapy musí robot vždy dokončit celý úklid a zajet si do stanice.

  • Jakub 16. 1. 2022

    Robot se ztratil

    Dobrý den , dnes nám robot vyjel ze stanice jen se otočil a v aplikaci se objevilo , ze se vysavac ztratil. Ani po restartu, ani po vypnutí se nic nemění .... co s tím mám udelat ?

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2022

      Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet přemístění dobíjecí stanice. Pokud by i po té chyba přetrvala, tak řešit reklamací robota. 

  • Christina 10. 1. 2022

    Různé mapy

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je nějaký postup na přenášení robota mezi mapami ? Přenáším ho z jedné mapy (patra) do druhé a vždycky se ztratí a neví kde je.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 11. 1. 2022

      Dobrý den, při přenášení robota je vždy nutné přenést i dobíjecí stanici. 

  • O.F. 29. 11. 2021

    změna wifi

    Zdravím, chtěl bych se prosím zeptat, zda a jak je již provozovaného robota možné přepojit na novou wifi síť s tím, že nechci smazat aktuální mapu (laděním mapy jsem zabil cca 9h).
    Mapa se mi v appce zobrazuje pouze když je robot zapnutý a připojený, takže tipuji že je mapa uložena pouze v robotovi.
    Kompatibilita není problém. Díky :)

    • Martina Specialista 29. 11. 2021

      Dobrý den, pokud byla měněna WiFi, je nutné provést nové párování robota. 

      • O.F. 29. 11. 2021

        Děkuji za odpověď,
        pokud máte s procedurou zkušenosti, mohu požádat o konkrétní krok jak nové párování vyvolat abych mapu nesmazal ? Z toho, co jsem zatím zjistil, mohu tohoto konkrétního robota smazat z aplikace nebo přímo na robotovi provést 5s stisk tlač.home, nebo 20s stisk tlač. home + GO současně. Co jednotlivé kombinece způsobí bohužel nelze na netu dohledat. Děkuju

        • Martina Specialista 30. 11. 2021

          Dobrý den, pokud se pouze přihlásíte k nové WiFi, mapa úklidu by měla zůstat uložená. V případě, že provedete reset robota nebo ho uvedete do továrního nastavení, veškeré uložené mapy či zóny se smažou.

  • Jaroslav Mača 24. 7. 2021

    Reset zarizeni

    Dobrý den, jak lze uvést přístroj serie 80 do továrního nastaveni bez použití aplikace? Abych si mohl znova nastavit wifi apod.
    Děkuji za odpověď
    S pozdravem Mačát J.

    • Lukáš Specialista 26. 7. 2021

      Dobrý den, pro připojení robota na nové wifi síti a je třeba v aplikaci postupovat tak jako byste chtěl přidat nový robot - postupujte dle pokynů aplikace. Wifi resetujete podržením tlačítka domů po dobu 5 vteřin kontrolka na vysavači bliká a je možné se k robotu připojit na nové síti. To, že by měl robot vyloženě možnost továrního nastavení nebo jak se provádí bohužel nevíme. 

  • Šula 25. 1. 2021

    dotaz k parametrům

    k robotickému vysavači ROWENTA RR7755WH EXPLOLER - ser. 80 - co jsem k tomu nenašel:
    - výkon
    - dokáži vyměnit baterii sám, nebo nutno servis
    - kolik má nádobka na vodu v ml.
    - má ultrazvukový nárazník - snímač překážek
    - kapacita baterie
    - komunikuje česky
    - kolik m/2 uklidí najednou
    - jakou výšku překážek překoná
    - pohyb při úklidu má systematický
    - kdo je výrobcem
    virtuální zeď je součástí
    Děkuji

    • Martina Specialista 25. 1. 2021

      Dobrý den, u produktů uvádíme hlavně technické parametry vysavače. pokud si přejete zjistit více informací o konkrétním produktu, prohlédněte si přímo stránky výrobce

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše