Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Bednář Aleš 8. 4. 2025
Rowenta RR8595WH X-Plorer S75s+ 4v1
Vysavač se přestal nabíjet , kontrolky blikají růžově.
Vysavač normálně fungival , najel na dock a pak už se nebijel..
Proveden restart a nic , dok normálně funguje při restartu a přidání vysavače se zapne odsávání,
Vysavač je starý cca 2,5 měsíce
Reagovat
Dobrý den, zkontrolujte, zda je nabíjecí stanice správně zapojená a funguje. Ujistěte se, že není znečištěná a že kontakty na stanici i na vysavači jsou čisté. Pokud závada přetrvává, doporučujeme dát vysavač na servisní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Jana Hrušková 12. 3. 2025
Závada
Dobrý den, vysavač jde tak minutu a potom se vypne,bliká kontrolka pro nabití, je na nabíjecí stanici i přes noc.Tak prosím o radu.Děkuji Hrušková
Reagovat
Dobrý den,
velice nás mrzí, že máte problémy se svým robotickým vysavačem. Na základě popsaného chování to vypadá, že by mohlo jít o opotřebovanou baterii s nižší kapacitou. Doporučujeme její výměnu. Hezký den
Reagovat
Lukáš Grof 12. 1. 2025
Připojeni k Wifi
Dobrý den,
U robota mám problém s připojením k WIFI. Po restartování robota a znovu spárováním s wifi a telefonem je vysavač připraven k použití. Vysavač spustím a po vteřině se zastaví a je vypnutý "offline". V tu chvíli není připojen a nefunguje. Dioda pro WIFI bliká rychle. Nevíte, kde může být problém? Děkuji, Grof
Reagovat
Dobrý den,
může se jednat o problém v akumulátoru, pokdu je strší jak 1,5-2 roky, bude možná potřeba jej vyměnit. Pokud je nový, doporučujeme reset robota a pokud i tak se stav opakuje, kontaktovat servisní středisko. Krásný den
Reagovat
Matěj 25. 10. 2024
Žádná odezva
Dobrý den,
Vysavac fungoval a po přestěhování do jineho bytu uz nejde sparovat s wifi novou. Asi je treba to vyrestovat nebo a případně jak?
Diky Matěj
Reagovat
Dobrý den,
pro párování na novou wifi se doporučijí základní kroky. Robota restartovat, u wifi zkontrolovat frekvenci 2,4 GHz (vypnout pro párování 5 GHz) a vypnout mobilní data v telefonu. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Patrik 12. 12. 2023
X-plorer serie 50 - hlášení že se nenachází na podlaze
Dobrý den, již 3. stejny robotický vysavač mi po vyjeti z doku hlásí, že se nenachází na podlaze. Kde hledat příčinu ? Před přihlášenim do aplikace jeden normálně jezdil . Senzor sem nikde nenašel. Díky za radu
Reagovat
Dobrý den, nemáte náhodou hodně tmavou podlahu? S pohybem na takto tmavém povrchu má většina robotických vysavačů problém.
Reagovat
Anna 30. 12. 2023
Dobrý den, mám stejný problém, ale máme opravdu velmi světlou podlahu. Chvilku jede, jak má. Pak zničehonic začne zmateně popojíždění, jak kdyby si myslel, že je všude okolo spousta věcí a pak vyhodí hlášku, že není na podlaze. Vyčistila jsem všechna čidla. Děkuji.
Reagovat
Dobrý den, tak v tomto případě se bude jednat o nějakou chybu senzorů a doporučíme řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Ivana 27. 2. 2023
Proč se nenabíji
Dobrý den, již druhý den mi na robotickéˇ vysavači problikává červená kontrolka. V síti je nabíjecí stanice od počátku, vyčistila jsem dobíjecí destičky na vysavači i stanici. Pokud vysavač připojím, zazní jeden delší tón a poté v intervalech bliká jen červená kontrolka. Včera vysavač vysával a sám si najel do stanice. Můžete mi pomoci? Moc děkui
Reagovat
Dobrý den, v manuálu k obsluze je uvedeno, že pro nabíjení robota je nutné po dobu alespoň 3 sec podržet tlačítko, poté robota umístit na dobíjecí stanici. Pokud problém přetrvává i nadále, zkontrolujte správně zapojení baterie. V jiném případě bychom doporučili reklamaci, pokud byl robot zakoupen u nás a je stále v záruce.
Reagovat
Dobrý den, problém by mohl být s baterií robota, ale těžko takto říci. Určitě bychom doporučili kontaktovat přímo podporu Rowenta a případně řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Vložit dotaz