Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Rowenta RR7375WH X-Plorer Serie 50

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Rowenta RR7375WH X-Plorer Serie 50

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Bednář Aleš 8. 4. 2025

    Rowenta RR8595WH X-Plorer S75s+ 4v1

    Vysavač se přestal nabíjet , kontrolky blikají růžově.
    Vysavač normálně fungival , najel na dock a pak už se nebijel..
    Proveden restart a nic , dok normálně funguje při restartu a přidání vysavače se zapne odsávání,
    Vysavač je starý cca 2,5 měsíce

    • Katrin Specialista 11. 4. 2025

      Dobrý den, zkontrolujte, zda je nabíjecí stanice správně zapojená a funguje. Ujistěte se, že není znečištěná a že kontakty na stanici i na vysavači jsou čisté. Pokud závada přetrvává, doporučujeme dát vysavač na servisní prohlídku. Krásný den

  • Jana Hrušková 12. 3. 2025

    Závada

    Dobrý den, vysavač jde tak minutu a potom se vypne,bliká kontrolka pro nabití, je na nabíjecí stanici i přes noc.Tak prosím o radu.Děkuji Hrušková

    • Michaela Specialista 13. 3. 2025

      Dobrý den,
      velice nás mrzí, že máte problémy se svým robotickým vysavačem. Na základě popsaného chování to vypadá, že by mohlo jít o opotřebovanou baterii s nižší kapacitou. Doporučujeme její výměnu. Hezký den

  • Lukáš Grof 12. 1. 2025

    Připojeni k Wifi

    Dobrý den,
    U robota mám problém s připojením k WIFI. Po restartování robota a znovu spárováním s wifi a telefonem je vysavač připraven k použití. Vysavač spustím a po vteřině se zastaví a je vypnutý "offline". V tu chvíli není připojen a nefunguje. Dioda pro WIFI bliká rychle. Nevíte, kde může být problém? Děkuji, Grof

    • Veronika Specialista 14. 1. 2025

      Dobrý den,
      může se jednat o problém v akumulátoru, pokdu je strší jak 1,5-2 roky, bude možná potřeba jej vyměnit. Pokud je nový, doporučujeme reset robota a pokud i tak se stav opakuje, kontaktovat servisní středisko. Krásný den

  • Matěj 25. 10. 2024

    Žádná odezva

    Dobrý den,
    Vysavac fungoval a po přestěhování do jineho bytu uz nejde sparovat s wifi novou. Asi je treba to vyrestovat nebo a případně jak?
    Diky Matěj

    • Erika Specialista 28. 10. 2024

      Dobrý den,

      pro párování na novou wifi se doporučijí základní kroky. Robota restartovat, u wifi zkontrolovat frekvenci 2,4 GHz (vypnout pro párování 5 GHz) a vypnout mobilní data v telefonu. S pozdravem Robotworld

  • Patrik 12. 12. 2023

    X-plorer serie 50 - hlášení že se nenachází na podlaze

    Dobrý den, již 3. stejny robotický vysavač mi po vyjeti z doku hlásí, že se nenachází na podlaze. Kde hledat příčinu ? Před přihlášenim do aplikace jeden normálně jezdil . Senzor sem nikde nenašel. Díky za radu

    • Lukáš Specialista 13. 12. 2023

      Dobrý den, nemáte náhodou hodně tmavou podlahu? S pohybem na takto tmavém povrchu má většina robotických vysavačů problém. 

      • Anna 30. 12. 2023

        Dobrý den, mám stejný problém, ale máme opravdu velmi světlou podlahu. Chvilku jede, jak má. Pak zničehonic začne zmateně popojíždění, jak kdyby si myslel, že je všude okolo spousta věcí a pak vyhodí hlášku, že není na podlaze. Vyčistila jsem všechna čidla. Děkuji.

        • Lukáš Specialista 5. 1. 2024

          Dobrý den, tak v tomto případě se bude jednat o nějakou chybu senzorů a doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Ivana 27. 2. 2023

    Proč se nenabíji

    Dobrý den, již druhý den mi na robotickéˇ vysavači problikává červená kontrolka. V síti je nabíjecí stanice od počátku, vyčistila jsem dobíjecí destičky na vysavači i stanici. Pokud vysavač připojím, zazní jeden delší tón a poté v intervalech bliká jen červená kontrolka. Včera vysavač vysával a sám si najel do stanice. Můžete mi pomoci? Moc děkui

    • Martina Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, v manuálu k obsluze je uvedeno, že pro nabíjení robota je nutné po dobu alespoň 3 sec podržet tlačítko, poté robota umístit na dobíjecí stanici. Pokud problém přetrvává i nadále, zkontrolujte správně zapojení baterie. V jiném případě bychom doporučili reklamaci, pokud byl robot zakoupen u nás a je stále v záruce.

    • Lukáš Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, problém by mohl být s baterií robota, ale těžko takto říci. Určitě bychom doporučili kontaktovat přímo podporu Rowenta a případně řešit reklamací vysavače. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše