Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

MS Energy e20 dark grey

Dotazy pro Elektrokoloběžka MS Energy e20 dark grey

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jan 6. 1. 2024

    Ms20 chyba 0.4?

    Dobrý den mám koloběžku MS 20 energy která mi hlásí chybu 04 a nejede nevím co to je poradíte mi děkuji

    • Martin 2. 4. 2024

      Je potřeba na tuhle koloběžku pojištění (povinné ručení)?

      • Julia Specialista 2. 4. 2024

        Dobrý den,
        Povinné ručení - majitelům elektro koloběžek, elektro tříkolek a benzínových koloběžek sjednat si povinné ručení. Tato povinnost se týká modelů, které mají konstrukční rychlost nad 25 km/h (26 km/h a více) a současně je hmotnost stroje vyšší jak 25 kg. Jelikož tato koloběžka má maximální rychlost 40 km/h budete si muset sjednat povinné ručení. 

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2024

      Dobrý den, v případě, že tato chyba přetrvává i po jejím vypnutí a zapnutí, tak bude třeba řešit reklamací koloběžky. 

  • Peter 10. 11. 2023

    Nulový start

    Ahojte, chcem vás len informovať že nulové štarty išli na kolobežke nastavovať, ale na predošlej verzii. Ja mám starú verziu a mne to normálne ide, kamarát si kúpil novú a jemu to nejde.novu verziu kolobežky od starej rozoznáte vďaka reflexným prvkom. Ja na starej nemám ani v predu na boku a ani v zadu žiadne odrazky.

  • Patrik 10. 10. 2023

    Vztahuje se záruka na vyměnění baterie ?

    Dobrý den, mám na kolo. najeto přes 2 000Km...
    maximální kapacita baterie je 87%..
    vztahuje se záruka na baterii ?
    a kolik taková baterie dokáže dohromady najet Km?
    díky za odpověď :)

    • Lukáš Specialista 10. 10. 2023

      Dobrý den, výrobce bohužel žádný takový údaj o životnosti baterie neuvádí. Garance na zachování kapacity baterie platí po dobu 6 měsíců. V případě problémů s baterií, ale vždy záleží na konkrétním případu a posouzení autorizovaného servisu. V případě, že máte podezření na špatnou baterii, tak doporučím řešit reklamací u svého prodejce. 

  • Jiří Pluhař 3. 10. 2023

    Zadní kolo

    Dobrý den, mám koloběžku MS energy e20, mám nejspíše pichle zadní kolo. Kde seženu náhradní díl? Chápu správně že kolo je bezdušové?

    • Lukáš Specialista 3. 10. 2023

      Dobrý den, pro zakoupení náhradní pneumatiky prosím kontaktujte naše servisní oddělení. Ano, kolo je bezdušové. 

      • Radmila Kováčová 10. 11. 2023

        Dobrý den, mám stejný problém, mám píchlé zadní kolo na MS energy 20, kde tedy prosím zakoupím? Můžu u vás nějak objednat?
        Děkuji za info Kováčová
        [email protected]

  • Ivo 11. 9. 2023

    Sedatko

    Mám na koloběžku sedátko, presně pasuje do předvrtaných děr, vyznacených i na krycí gumě. Propichnutím této gumy na 4 mm šroubky, porušim nějak reklamační řád?? Diky za odpověď

    • Lukáš Specialista 11. 9. 2023

      Dobrý den, na případnou reklamaci toto nebude mít vliv. 

  • Klára Urbanová 30. 8. 2023

    Na koloběžce mi svítí červený trojúhelník a pořád to pípa v návodu nic není.
    Předem děkuji

    • Veronika Specialista 31. 8. 2023

      Dobrý den,
      jedná se o znamení poruchy signálu. Jestliže má skútr elektronickou poruchu, rozsvítí se kontrolka poruchy, dle označení poruchy lze zjistit o co je příčinou. Pokud si nejste jisti, doporučujeme se obrátit na servis. Krásný den

  • Daniel 6. 8. 2023

    Neznámý kód Zámku

    Dobrý den, zůstal mi koloběžka zamčena v aplikaci, aplikace požaduje o zapsání šestimístného hesla, ale nerozpoznává. Můžete mi prosím pomoct jak to vyřešit. Děkuji.

    • Jan Holič 6. 4. 2024

      Můžu se zeptat jak jste problém vyřešil s tím heslem?

    • Lukáš Specialista 7. 8. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili kontaktovat servis: [email protected]
      +420 277 271 261

  • Lambert 1. 8. 2023

    Hlava řídítek

    Zdravim mate skladem hlavu řídítek pro
    ms energy e20 ?
    Cislo 02347604 dílu

    • Lukáš Specialista 7. 8. 2023

      Dobrý den, pro cenu a dostupnost náhradních dílů prosím kontaktujte servis: [email protected]

  • Mikoláš 23. 7. 2023

    Ms energy e20 nulový start

    Dobrý den, nefunguje mi nulový start na e20 když 4x zmáčknu multifunkční tlačítko (podle návodu) nic se nestane

    • Štěpán Harang 22. 8. 2023

      Mám ten sami problém start z nuly nejde aktivovat, ani přes apku, ani přes stisknutí 4×tlačítko start.Taky bych jí nejraději reklamoval na základě téhle "maličkosti". Jelikož mám e20 teprv dva dny a najeto asi 20 km cca. Protože každý druhý o této kolobce říká že po 80 km se mu něco ulomilo na konstrukci s řídítkami. Vůbec se mi to nelíbí tenhle vzkaz nebo foťák bych měl spíše napsat prodejně od kud jsem koloběžku koupil ale na ně se také brzy obrátím..

      • Veronika Specialista 25. 8. 2023

        Dobrý den,
        postupujete-li dle návodu a nedaří se Vám koloběžku nasatvit přes aplikaci, bude dobré nechat koloběžku zkontrolovat v servisu. Krásný den

    • Lukáš Specialista 24. 7. 2023

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet ještě změnit nastavení v aplikaci. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací koloběžky. 

      • Mikoláš 24. 7. 2023

        v aplikaci nic nemam s nulvým startem jenom EKO mod a normální nebo smyk/plyn a pak Tempomat to je vše nic jineho už tam nemam

        • Ivo 11. 9. 2023

          Na internetu jsem se docetl, ze start z 0 nejxe nastavit a to ani v aplikaci. Zdůvodněno tím, ze dochazelo o nechtěné zachyceni akceleratoru a kolobězka nekontrolovaně " vystřelila". Takze rozjezd jen s odrazem

        • Lukáš Specialista 25. 7. 2023

          Dobrý den, ano překlad aplikace není nejlepší. Nastavte si režim plyn. 

  • David Gissy 12. 7. 2023

    Dobrý den na kolobezce mi svítí cerveny trojúhelník s vykřičníkem a kolobezka nejede baterie je nabitá do plna co znamená výstraha ? A jak ji odstranit .Delší dobu jsem nejezdil . Děkuji

    • Lukáš Specialista 13. 7. 2023

      Dobrý den, v případě této signalizace bude třeba řešit reklamací koloběžky. 

  • Mikoláš 8. 7. 2023

    E20 nabíjení

    Dobrý den, jsem na chatě s E20 a teď jsem jí chtěl nabít tak do ní strčili nabíječku a nic to nedělá jen svítí zeleně a nic jiného předem děkuju za odp.

    • Ivo 11. 9. 2023

      Pred rokem koupena manzelce pres Alzu, béhem 24 hodin prestala nabijet, najeto 5km. Reklamace- výměna. Pred mėsicem jsem koupil pro sebe, rovněž z Alzy, po tydnu prestala nabijet, reklamace, po měsíci ,!! vraceny peníze. Prý se uz neprodavá. Reklamovali jsme i tu první, naprosto uvolněné řízeni. Pred tydnem zakoupeny 2 ks v Elektrowordu, posledni pokus, uvidíme

    • Lukáš Specialista 10. 7. 2023

      Dobrý den, pokud nedochází k nabíjení koloiběžky, tak doporučíme vyzkoušet kontakt mezi nabíjením kaloběžkou a pokud se sytuace nezmění, tak bude třeba řešit reklamací koloběžky. 

  • Mikoláš 28. 6. 2023

    Ms energy e20 Tempomat

    Dobrý den, jak u e20 funguje tempomat protože když si ho zapnu při 15km/h tak mi automaticky z rychlí na maximální rychlost předem děkuju za odpověď

    • Vít Bělohlávek 5. 12. 2023

      Před zapnutím tempomatu je nutné minimálně 2-3 vteřiny udržovat konstantní rychlost. Pokud zrychlujete, tempomat pokračuje ve zrychlení až do dosažení nastaveného rychlostního režimu - tj. 25 / 6 / 40 km/hod. Pokud zpomalujete, platí totéž do úplného zastavení.

    • Lukáš Specialista 29. 6. 2023

      Dobrý den, stisknutím tlačítka zapněte auto tempomat. E‐koloběžka bude udržovat konstantní rychlost nastavenou v čase stisknutí tlačítka. Pro deaktivaci tempomatu stlačte páčku brzdy. 

  • Mikoláš 28. 6. 2023

    Ms energy e20 rychlost

    Dobrý den, všude na netu píšou že e20 má maximální rychlost 40km/h a že dokáže jed i 45 km/h (při váze +- 70-80kg) ale mě jede maximálně 27 km/h a z kopce 30 km/h a víc už ne děkuju za odpověď

    • Lukáš Specialista 29. 6. 2023

      Dobrý den, standardní maximální  rychlost e‐koloběžky je až 25 km/h. Tato  rychlost je ve většině  případů na bezpečnou a pohodlnou jízdu dostatečná. Doporučujeme tento standardní  režim rychlosti používat vždy.  V  případě  potřeby  lze  zapnout  speciální  režim  "Zvýšeného  výkonu",  který  zvyšuje  maximální rychlost až na 35 km/h (E10) a 40 km/h (E20).  Zapnutí / vypnutí "režimu Zvýšeného výkonu":   8x kliknutí na ikonu Tlačítko napájení /  multifunkční tlačítko  pro zapnutí / vypnutí.

  • Libor 19. 6. 2023

    kryt nabíjecího portu

    Mám utržený gumový kryt nabíjecího portu, dá se dokoupit nebo někde sehnat?

    • Veronika Specialista 20. 6. 2023

      Dobrý den,
      kryt nabíjecího portu pro MS Energy e10/e20 máme skladem, lze objednat přes náš email nebo Zákaznickou linku. Krásný den

  • Vit Harbich 19. 5. 2023

    Msenergi e20

    Prosím o info mám vůli přední vidlici jak to dotáhnout skusil jsem hnout ztou velkou matkou ale nejde to i jsem povolil čertík pojistný proti povolení, v přední vidlici vůle dost nepříjemná díky za info

    • Ivo 11. 9. 2023

      Po najeti 250 km, kolobezka půl roku, katastrofalni vůle v řízení, reklamace na Alze,až po měsíci !!!! vraceny peníze,

  • Ivan Průša 14. 5. 2023

    Ztráta výkonu

    Koloběžka ztrácí výkon -dokáže jet jen po rovině.
    Dříve se ztráta výkonu projevovala po ujetí cca 5 km, teď již po cca 3 km . Po odstavení na 5 min zase jede normálně - problém se ale za chvilku zase objeví Dříve jsem vysledoval, že při ztrátě výkonu ukazovala mobilní aplikace teplotu baterky 70°C dnes to nastává již při 50°C . Může jít o nějakou souvislost ?

    • Lukáš Specialista 15. 5. 2023

      Dobrý den, doporučili bychom zaslat koloběžku k servisní kontrole - reklamaci. 

  • Martin Bartůšek 11. 5. 2023

    Ztracený stojánek

    Dobrý den,
    zakoupil jsem koloběžku před několika dny. Vyjel jsem zatím cca 4x. Mám najeto pár km. Po poslední jízdě jsem zjistil, že mi chybí stojánek. Ztratil jsem ho někde za jízdy. Možná se uklepaly šroubky? Vše jsem ale před prvním použitím kontroloval a šroubky dotahoval. Jak mám postupovat? Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 11. 5. 2023

      Dobrý den, stojánek máme skladem za 199,- Kč. Můžete jej objednat na emailu: [email protected] . Případně můžete zkusit kontaktovat autorizovaný servis: [email protected] , ale pochybuji, že by ztrátu stojánku vyhodnotili jako záruční vadu. 

  • Petr 9. 5. 2023

    Nulový start

    Dobrý den chtěl bych se zeptat jak u ms energy e20 aktivovat funkci nulový start v aplikaci se obevuje že ji mohu aktivovat ale nefunguje poradíte mi prosím jak tuto funkci aktivovat na e10 mi funkce funguje ale nevim proc ne na e20 děkuji za odpověď

  • David 26. 4. 2023

    Gps u e20

    Dobrý den chtěl bych se zeptat jak na koloběžce ms energy e20 aktivovat funkci GPS v navodu je řečeno že tato funkce je podporována na displeji jsem ikonu gps viděl ale nesvítí můžete mi prosím poradit jak tuto funkci aktivovat. Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 26. 4. 2023

      Dobrý den, tento model nemá funkci GPS. 

  • David 24. 4. 2023

    Řídítka

    Dobrý den mám prasklou tyč od řídítek dá se někde sehnat. Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 24. 4. 2023

      Dobrý den, poprosíme o zaslání fotografie dílu, který přesně poptáváte na email servisního oddělení: [email protected]

  • Václav 13. 4. 2023

    Ms energy e20 nefunguje nulový start

    Dobrý den, mám novou koloběžku ms energy e20, a už od začátku mi nejde dát nulový start, zkoušel jsem stisknout hlavní tlačítko na koloběžce 4x a nic, i přes aplikaci to nejde, když jsem se přes aplikaci připojil na kamarádovu připojil (má E10) tak to normálně šlo.

    • Lukáš Specialista 14. 4. 2023

      Dobrý den, s tímto problémem jsme se doposud nesetkali. Doporučíme zkusit kontaktovat přímo autorizovaný servis: [email protected] 

      • Václav 14. 4. 2023

        Dobře děkuji, je ale zvláštní že bratr má také novou, úplně novou, a také mu to nejde

        • Ivo 11. 9. 2023

          Chlapi, prečtěte si znova návod, nulovy start nastavit NEJDE, psal jsem o tom o pár řádek nahoře

        • David 26. 4. 2023

          Taky mam úplně novou e20 a nefunguje nulový start podle mě to e20 nepodporuje mel jsem ji e10 a u te to šlo možná každá to ma nastavené jinak

  • Martin 3. 4. 2023

    Aplikace

    Dobrý den, má někdo aplikaci, která opravdu funguje?MS mě nejde.

    • Matěj 4. 4. 2023

      mam ms e 20 a s aplikací nemám žádný problém

      • Martin 4. 4. 2023

        A co máš za aplikaci?Já jsem si stáhl MS energy, Bluetooth mě koloběžku našlo, ale přes aplikaci vůbec.

        • David 6. 6. 2023

          Chlapi není někdo z Plzně a okolí mám rovněž problém s nabíjením a prasklou tyč ve spodní části těsně nad upinakem

          • David 6. 6. 2023

            Napište mi na 705977164 nebo Facebook Dawio Dawio díky

  • Lukas 6. 3. 2023

    Ms e20

    Dobrý den ma se točit ventilem u zadního kola ?

    • Lukáš Specialista 6. 3. 2023

      Dobrý den, bohužel nerozumím Vašemu dotazu. 

      • Lukas 6. 3. 2023

        20.2 jsem si koupil u vás kolobezskou po rozbalení bylo zjištěno že je prázdné predni kolo reseno reklamaci minulý pátek to jest 3.3 byla navrácena dnes 6.3 jsem při doufakavani jsem zjistil že na zadním kole se protáčí celý ventilek ptám se je to normální nebo opět mám řešit reklamaci?

        • Lukáš Specialista 6. 3. 2023

          Dobrý den, ventilek by se neměl protáčet, ale pokud vzdych z kola neutíká, tak by to nemělo ničemu vadit. 

          • Lukas 9. 3. 2023

            Opět problém kolobezska před reklamaci nabíjela po vrácení s reklamace nenabiji plus ten zadní ventilek.... Co mám dělat už mě to nebaví během 7mesicu třetí reklamace....????

            • David 6. 6. 2023

              Sám si odšroubuje spodní kryt baterie a podívej se na konektor na plastu jestli není odtrhli měl sem to samé nebo mi zavolej a já ti poradím 705977164

            • Martina Specialista 9. 3. 2023

              Dobrý den, velice nás mrzí tato situace. jediným řešením je ovšem reklamace. Je možné objednání bezplatného svozu.

  • Martin 17. 2. 2023

    Ms e20

    Dobrý den,koupil jsem dvě koloběžky a jedna nenabíjí. Když zapojím nabíječku, rozsvítí se zelené světýlko i když už má koloběžka jednu čárku,tak nenabíjí.

    • David 6. 6. 2023

      Měl jsem to samé pořád svítí zelená kontrolka vyzkoušel jsem 3 různé nabíječky se stejnými parametry a stále svítila zelená kontrolka až mi to nedalo a vzal si inbus klíč a celý ten dekl od baterie sundal. Buď opatrný sice ty kabely jsou dlouhý ale nemusíš je vytrhnout oba dvane samozřejmě je tam vůle a dle mého názoru budeš mít utržený červený kablik oni jsou to zvonkový drátky takže se rychleji přetrhnou no jestli si zručný a máš věci jako pájka cín tavící pistoli tak si to dokážeš spravit sám a nepotřebuješ žádný servis zbytečná čekací doba

    • Martina Specialista 20. 2. 2023

      Dobrý den, doporučili bychom vyzkoušet nabíjení na druhém adaptéru, Pokud se ani přesto nabíjení nepodaří, bude utné zaslání k reklamaci.

  • Marek Hanzlík 10. 1. 2023

    Ms energy e20

    Dobrý den prosím o info kde je možné koupit nebo objednat nové brzdové destičky.
    Děkuji

    • Martina Specialista 12. 1. 2023

      Dobrý den, momentálně tento díl nemáme skladem, proto zkoušíme dodavatele a zjišťujeme dostupnost a možnost objednání. Jakmile obdržíme bližší informace, budeme Vás kontaktovat.

  • Lubomír Zezula 6. 11. 2022

    Náhradní díly

    Dobrý den, potřeboval zadní kolo a blatník na energy 20,je to možné?

    • Lada Richterova 27. 12. 2022

      Dobrý den, dá se koupit i nabijecka?Děkuji

      • Lukáš Specialista 27. 12. 2022

        Dobrý den, pro zakoupení náhradních dílů doporučíme kontaktovat náš servis. 

    • Martina Specialista 7. 11. 2022

      Dobrý den, určitě je to možné. Více informací Vám zasílám na e-mail.

  • Standa 25. 10. 2022

    MS Energy e 20

    Dobrý den rád bych zakoupil náhradní díly na elektrokoloběžku ms Energy e20 Hlavně bych potřeboval přední blatník je možné u vás zakoupit? Popřípadě kde bych mohl sehnat

    • Martina Specialista 25. 10. 2022

      Dobrý den, přední blatník pro MS Energy E10/E20 máme skladem. Více informací Vám odesílám na e-mail.

  • Martin Škorvan 20. 10. 2022

    Riditka

    Dobry den, potreboval bych novy riditka... prosim o zaslani info.

  • Pavel 13. 9. 2022

    Rychlost

    Dobrý den jsem majitel modelu ms energy e20 koloběžka by měla umět i rychlost 40km jak to lze nastavit. Děkuji

    • Lukáš Specialista 14. 9. 2022

      Dobrý den, standardní maximální  rychlost e‐koloběžky je až 25 km/h. Tato  rychlost je ve většině  případů na bezpečnou a pohodlnou jízdu dostatečná. Doporučujeme tento standardní  režim rychlosti používat vždy.  V  případě  potřeby  lze  zapnout  speciální  režim  "Zvýšeného  výkonu",  který  zvyšuje  maximální rychlost až na 35 km/h (E10) a 40 km/h (E20).  Zapnutí / vypnutí "režimu Zvýšeného výkonu":   8x kliknutí na ikonu Tlačítko napájení /  multifunkční tlačítko  pro zapnutí / vypnutí. 

  • Jolana 6. 9. 2022

    Rychlost

    Dobrý den koloběžka jede max 26-28 km za hodinu oproti až 40 které by měla jet. Dá se to nějak nastavit? Děkuji

    • Lukáš Specialista 8. 9. 2022

      Dobrý den, standardní maximální  rychlost e‐koloběžky je až 25 km/h. Tato  rychlost je ve většině  případů na bezpečnou a pohodlnou jízdu dostatečná. Doporučujeme tento standardní  režim rychlosti používat vždy.  V  případě  potřeby  lze  zapnout  speciální  režim  "Zvýšeného  výkonu",  který  zvyšuje  maximální rychlost až na 35 km/h (E10) a 40 km/h (E20).  Zapnutí / vypnutí "režimu Zvýšeného výkonu":   8x kliknutí na ikonu Tlačítko napájení /  multifunkční tlačítko  pro zapnutí / vypnutí. 

  • JOSEF 6. 9. 2022

    nejde rychost č 2

    zdravim mám problem nejde rychlost čislo dva but je eko režim že sviti zeleně to jede pomalu po přepnuti je byli a jede jen na plno a kdyš chci jet s ciklistama tak je to na nic jak se to nastavuje nebo připadě co stim

    • Martina Specialista 6. 9. 2022

      Dobrý den, na výběr jsou 2 rychlostní režimy. Buď je možné nastavení přes hlavní tlačítko na koloběžce dle instrukcí v manuálu k obsluze, nebo pomocí mobilní aplikace.

  • Hanka 22. 8. 2022

    Elektrokoloběžka MS energy e20

    Dobrý den.Neustále musím dohušťovat kola.Nikde jsem nenašla kde koupit náhradní a nebo bezdušová.Absence náhradních dílů mě docela štve.Děkuji.

    • Martina Specialista 22. 8. 2022

      Dobrý den, to nás velmi mrzí. Pokud při jízdě došlo k přejíždění nějakých výmolů či nerovností, mohly se duše upustit nebo nějak poškodit. kdyby vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci.

  • Jakub Švestka 17. 8. 2022

    Chyba a95

    Dobrý den,
    Prosím co znamená chyba a95 ? Občas se mi objeví na pár vteřin po zapnutí koloběžky a občas se objeví při jízdě, ale na jízdu to vliv nemá.
    Děkuji za odpověď.

  • Vojtěch 25. 6. 2022

    Error 89

    Dobrý den, na koloběžce svítí červený trojúhelník a číslo 89. Koloběžka nechce jet a ani nejde vypnout. Co to znamená?

    • Lukáš Specialista 29. 6. 2022

      Dobrý den, dle popisu závady koloběžky bude třeba řešit její reklamací. 

  • Pepa 21. 6. 2022

    ms energy e20

    Dobry den chtel jsem se zeptat na kolobezce se do kopce rozsviti cerveny trojuhelnik a kolobezka se zastavi. Kde muze byt problem.
    Dekuji za odpoved

    • Martina Specialista 22. 6. 2022

      Dobrý den, trojúhelník se Vám zobrazuje pouze při jízdě do kopce? na rovném terénu koloběžka funguje, nebo má také problém?

      • Pepa 22. 6. 2022

        Dobry den pouze do kopce ale i do mirneho kopce

        • Martina Specialista 23. 6. 2022

          Dobrý den, v tom případě bude nutná servisní kontrola koloběžky.

          • pepa 24. 6. 2022

            dobry den a kde je mozno kolobezku servisovat?

            • Martina Specialista 24. 6. 2022

              Dobrý den, pokud byla koloběžka zakoupena u nás, postup reklamace naleznete zde

              • pepa 24. 6. 2022

                dobry den kolobezka byla zakoupena t obch. Datart Teplice

                • Lukáš Specialista 27. 6. 2022

                  Dobrý den, v tom případě bude třeba řešit reklamací přímo u nich. 

  • Martin 20. 6. 2022

    Řídítka

    Je možno koupit objednat nová řídítka ?

    • Martina Specialista 21. 6. 2022

      Dobrý den, ano možnost objednání náhradních řidítek je. Bližší informace Vám zasílám na e-mail.

      • Daniel Jaburek 17. 9. 2022

        Dobrý den, prosím o zaslání bližších informací k nákupu náhradních dílů. Konkrétně mám defekt na 10'pneu a potřeboval bych koupit nové, případně kde se dá servisovat?. Děkuji

        • Martina Specialista 19. 9. 2022

          Dobrý den, pokud je koloběžka zakoupena u nás a je stále v záruce, doporučili bychom její zaslání k reklamaci. V případě zakoupení náhradních dílů Vám bližší informace odesílám na e-mail.

      • Korabík Petr 30. 8. 2022

        Dobrý den jaká je cena řídítka

        • Korabík Petr 26. 10. 2022

          Dobrý den kde lze řídítko objednat diky

          • Petr Korabík 2. 12. 2022

            Dobrý den objednal jsem si nahradní pneumatiku a řídítko zboží dorazilo v pořadku ale řídítko je nejspíše z jiného modelu a nedá se použít jak mám situaci řešit diky

            • Martina Specialista 5. 12. 2022

              Dobrý den, řídítka byla objednána po model E20. Poprosíme tedy o zaslání fotografie, jaká řídítka Vám dorazila. Předem děkujeme.

              • Petr Korabík 22. 3. 2023

                Dobrý den vracím se k dořešení řídítka na jakou adresu mám zaslat foto.díky

                • Lukáš Specialista 22. 3. 2023

                  Dobrý den, foto spolu s číslem objednávky prosím zašlete na email: [email protected]

          • Martina Specialista 27. 10. 2022

            Dobrý den, objednávku Vám rádi vytvoříme, jelikož tento díl na našich stránkách nenajdete. Postačí nám doplnění adresy doručení a telefonního kontaktu pro spojení s řidičem. Děkujeme

        • Martina Specialista 30. 8. 2022

          Dobrý den, bližší infomrace ohledně řídítek Vám posílám na e-mail.

          • Petr Korabík 1. 11. 2022

            Dobrý den ještě jednou poptávám řiditko levé a pneumatiky na ms energy e 20 asi chyba spojení díky za info

            • Martina Specialista 1. 11. 2022

              Dobrý den, odpovědi naleznete v e-mailu.

          • Petr Korabík 1. 11. 2022

            Dobrý den ještě jednou poptávám řiditko levé a pneumatiky na ms energy e 20 asi chyba spojení díky za info

      • Martin Peniaško 17. 8. 2022

        Dobrý den, chtěl bych bližší informace o koupi řídítek a náhradních dílů. Prosím poslat na email. Děkuji Peniaško

  • Marek 16. 6. 2022

    Nosič koloběžky

    Dobrý den ,
    kde se bych mohl zakoupit nosič (ne box), který se připevní na koloběžku ?
    Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 16. 6. 2022

      Dobrý den, v naší nabídce naleznete pouze box či univerzální brašnu. zboží je u produktu v příslušenství

  • Marek 10. 6. 2022

    Nosič koloběžky

    Dobrý den ,
    kde se bych mohl zakoupit nosič k této koloběžce a jaká je jeho cena ?
    Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 10. 6. 2022

      Dobrý den, zadní box pro uložení věcí naleznete a objednáte zde

  • Marek 25. 5. 2022

    99 - koloběžka nereaguje

    Dobrý den. Nemůžu se nikde dohledat, proč koloběžka nereaguje. Na displeji se po spuštění objeví číslo 99 spolu s výstražným trojúhelníkem s vykřičníkem. Věděli by jste prosím, o jakou chybu nebo poruchu jde. Děkuji

    • Jan 25. 6. 2022

      Zapni aplikaci na mobilu . Drž tlačítko zapnutí aby se nevypla. (koloběžka) Aktualizuje se. Ti aplikace a koloběžka a můžeš jezdit veselé dal. Tento problem jsem řešil po 20 minutách co jsem vyjel z prodejny a. Teď vše jede jak má. Chce to jen aktualizovat

    • Martina Specialista 27. 5. 2022

      Dobrý den, dle informací se jedná o chybu řídící jednotky a doporučili bychom koloběžku zaslat k reklamaci.

  • Krtek 23. 5. 2022

    Nabíjecí stanice

    Dobrý den, jsem šťastným uživatelem již druhý rok, najeto cca 770km. Vše funguje jak má, po opravě drnčícího blatníku. Ale řeším teď čerstvě, odešel nabíjecí zdroj, první předzvěst zachrčení ve ventilátoru chlazení a následně konec nabíjení. Nyní již nefunkční. Lze sehnat novou nabíječku? Moc děkuji, bych mohl zase polykat kilometry... K,

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, je nám líto, ale zdroj nemáme prozatím možnost zajistit. Dle popisu máte ještě koloběžku v záruce, tak doporučím řešit reklamací u svého prodejce. 

  • Martina 3. 5. 2022

    Volná rukojeť

    Dobrý den, mám tuto koloběžku prvním dnem a po rozbalení a instalaci jsem zjistila, že levá rukojeť řidítka je volnější než pravá. Ta pravá jde naopak úplně ztuha do polohy rovně, ale pak tam pevně drží. Kdežto levá jde úplně snadno nahoru a po zaklapnutí je taková volná a "klepe se". Již jsem utáhla všechny možné šrouby a je to stejné.. nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji předem za radu.

    • Lukáš Specialista 3. 5. 2022

      Dobrý den, při odklopení řidítek je vidět jakoby zevnitř šroubek - červík jehož dotažením, povolením lze toto nastavit. 

  • Pavel 22. 2. 2022

    Náhradní díly

    Dobrý den, ulomil jsem zadní blatník. Prosím o kontakt kde blatník objednat.Děkuji

    • Martina Specialista 16. 3. 2022

      Dobrý den, s dodavatelem momentálně řešíme dostupnost a možnost objednání náhradních dílů k jednotlivým produktům. jakmile bude zboží dostupné, bude tato infomrace uvedena i na našich webových stránkách. Děkujeme za pochopení.

      • Jaroslav Béza 3. 6. 2022

        Dobrý den
        Také se mi podařilo ulomit zadní blatník MS ENERGY E 20
        Už jsou někde k dispozici?
        Děkuji Béza

        • Petr Stibor 6. 5. 2023

          Dobrý den, také bych potřeboval zadní blatník na koloběžku MS ENERGY E20.Diky za odpověď

        • Martina Specialista 3. 6. 2022

          Dobrý den, bližší informace Vám zasílám na e-mail.

  • Winter Libor 13. 2. 2022

    Pneumatiky

    Zdravím
    Píchl jsem přední kolo a marně hledám original pneumatiku na netu,nikde nic.
    potřeboval bych poradit,popřípadě asi stačí vložit duše pokud tam není to zatím newim,mám ji od vánoc.Děkuji za Info.733723000

    • Lukáš Specialista 14. 3. 2022

      Dobrý den, náhradní pneumatika by měla být zařazena v nejbližší době do prodeje na našem eshopu. 

      • Josef 25. 6. 2023

        Také bych chtěl koupit nový plášť i duši na e 20. Je možná nějaká alternativa?

        • Lukáš Specialista 26. 6. 2023

          Dobrý den, pneumatiku již máme skladem za cenu 599,- Kč v případě zájmu kontaktujte naše servisní oddělení a vytvoříme Vám objednávku. Kola jsou bez dušová, náhradní duše tudíž nemáme. 

  • Mojzoun38 8. 12. 2021

    Nosič

    Dobrý den ,
    Chtěl bych se zeptat kolik stojí nosič k této koloběžce a kde se da zakoupit_?Nebo je sočástí koloběžky?

    • Lukáš Specialista 9. 12. 2021

      Dobrý den, nosič prozatím nemáme v nabídce, ale snažíme se jej co nejdříve zajistit. 

  • Lucie Klimplová 14. 11. 2021

    Elektrická koloběžka

    Je možnost jen v černé barvě děkuji

    • Lukáš Specialista 15. 11. 2021

      Dobrý den, ještě máme v nabídce model v bílém provedení, ale ten není v současné době skladem. 

  • Martina 16. 9. 2021

    Ms energi e20

    Prosím je tato koloběžka k dispozici popřípadě termín nasklsadnění?

    • Lukáš Specialista 16. 9. 2021

      Dobrý den, koloběžka není v současné době skladem a naskladnění očekáváme v druhé polovině října. 

      • Richard Štěpánek 19. 9. 2021

        E-koloběžky MS Energy e 20 jsou i v jiných barevných variantách? Nebo pouze dark grey?

        • Lukáš Specialista 20. 9. 2021

          Dobrý den, prozatím je tento model pouze v barvě dark grey. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše