Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba j7+

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba j7+

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Eva Musilová 1. 9. 2023

    Mopovani

    Robot nechce mopovat. Rameno se povysune jednou, dvakrát, vrátí zpět. Pak ho treba potřetí vysune až na zem a zase ho vrátí zpět. Pak už pokracuje jen vysáváním do konce úklidu. Dekuji

    • Veronika Specialista 1. 9. 2023

      Dobrý den,
      model J7+ nemá funkci mopování, asi máte na mysli model Combo. Pokud mopování nefunguje, zašlete do servisu. Krásný den

  • Petr Huptych 28. 7. 2023

    Problém s nárazníkem

    Dobrý den,
    Měl bych dotaz ohledně problému s nárazníkem. Vysavač při krátké době vysávání, se začne divně otáčet a detekuje problém s nárazníkem. Tak nevím zda je to na reklamaci, a nebo jen nějaký problém třeba s nečistotami na čidlech.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 28. 7. 2023

      Dobrý den, doporučím vyzkoušet nárazník poklepat a případné nečistoty z něj tak odstranit. Pokud by nepomohlo, tak by opravdu bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

      • Petr Huptych 28. 7. 2023

        Děkuji

  • Petra 12. 10. 2022

    Servis - modul

    Dobrý den,
    měla jsem robota v servisu s tím, že neposila do aplikace fotky překážek. Měl být vyměněn modul a má nové sériové číslo. Mohu se Vas zeptat, co přesně by to mělo znamenat ? Kolečka a všechno je původní.
    Děkuji za odpověď
    Petra

    • Martina Specialista 13. 10. 2022

      Dobrý den, pravděpodobně byla měněna základní deska nebo tělo robota. Z toho důvodu má robot i nové výrobní číslo. Problém mohl být tedy v desce robota.

  • David 17. 8. 2022

    Hlučnost

    Dobrý den,
    asi 3 měsíce od zakoupení se přestal točit štěteček. Reklamace proběhla výměnou, nicméně nyní když robot vyjíždí/zajíždí do stanice - proste nevysává, je slyšet že chod motorku vrtule je hlučnější než při zakoupení.
    Má smysl to zkusit opět reklamovat? Nebo nějaká ráda?
    Děkuji za odpověď
    David Trojek

    • Martina Specialista 17. 8. 2022

      Dobrý den, můžete zkontrolovat modul bočního kartáčku, zda v něm nejsou namotané nějaké nečistoty. Pokud by problémy přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci.

  • Prochazka 27. 3. 2022

    Irobot j7+

    Dobry den.
    Jde prikoupit cistici stanice k irobot j7+ samostatne?
    Dekuji za odpoved.

    • Martina Specialista 28. 3. 2022

      Dobrý den, náhradní stanice prozatím nemáme k dispozici. Poradili bychom kontaktovat přímo podporu iRobot

Vložit dotaz

Mohlo by Vás také zajímat

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše