Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba i3 Neutral

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba i3 Neutral

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Magda 28. 11. 2022

    Dotaz na mapování

    Dobrý den, máme iRobot Roomba i3. Bohužel se nám už po několikáté nepovedlo vytvořit inteligentni mapu. Vždy je mapa hotova a da se otevřít jen v Historii, ale použít se nedá. Poprve se aplikace sekla a pak po zavreni a otevreni se uz nic nedalo delat, pri dalsim pokusu se opět robot vratil do doku, ale aplikace opet hodila nactenou mapu jen do historii. Nevite prosim co s tim?

    • Lukas Specialista 28. 11. 2022

      Dobrý den, v případě problémů s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]

  • Barbora Hošková 19. 6. 2022

    Mapa

    Dobrý den,
    v aplikaci nevidím ikonku mapy a po vysátí v historii se mapa pouze načítá. Jak mohu nechat mapu zobrazit?
    Děkuji.

    • Martina Specialista 20. 6. 2022

      Dobrý den, pokud se Vám mapa pouze načítá, pravděpodobně robot nedokončil úklid s tím, aby po dokončení zajel do stanice. K uložení mapy je nutné, aby robot stejný prostor projel alespoň 2x po sobě. Poté se vám v aplikaci zobrazí načítání mapy, která se následně uloží.

  • Michaela Ličková 25. 12. 2021

    Dotaz

    Dobrý den, vysavač uklízí 5-10 minut, poté se zastaví na místě. Hučí ale nic víc nedělá. Prosím, co to znamená? Dekuji

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili zkontrolvoat pojezdová kola robota, zda do nich není zamotaná nějaká nečistota, dále sběrný koš robota. V případě, že by vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci robota

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše