Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Olina Šenková 25. 5. 2025
Porucha
Dobrý den, po 4 letech mi přestal fungovat robotický vysavač. Jednou se spustil sám od sebe a po vrácení do nabíjecí stanice už nefunguje. Bohužel nemůžu najít manuál. Můžete mi prosím poradit čim by to mohlo být a případně mi zaslat nový manuál k iRobotu Rumba e 6?
Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
tato závada vypadá jako konec životnosti bateri. Na tento model je momentálně nedostupná. Návod lze stáhnout z našich stránek.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
PavelJindra 7. 3. 2021
Roomba e6
Dobrý den , od vánoc mám iRobot Rommba e6.
Ještě ani jednou nevysával, když ho spustím tak se točí na místě a po chvíli se vypne. Hlásí chybu 9 ? Pokoušel jsem se ho resetovat ale nepomáhá to. Tlačítko intensivního úklidu nepoužívám. Mám tmavou antracit plovoucí podlahu se vzorem žuly.
Měl bych mít vzhledem k tmavé podlaze jiný typ iRobota ???
Kam mám poslat případnou reklamaci ???
Volal a psal jsem na servisní středisko Praha ale telefon je hluchý a mail bez odpovědi.
Děkuji za odpověď , info nebo případný kontakt na servis nebo poradenství
Přeji hezký den
Pavel Jindra , Žamberk
tel : 777611038
mail : jindrasagip@seznam.cz
Reagovat
Dobrý den, v případě tmavé podlahy může mít robot problém s úklidem. Chyba č.9 je problém se zaseknutým nárazníkem. Zkontrolujte nárazník a pokud by bylo vše v pořádku a problémy stále přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis
Reagovat
Vložit dotaz