Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba Combo 113

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 iRobot Roomba Combo 113

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Daniela 1. 1. 2024

    Roomba i7 - nelze se připojit k síti

    Dobrý den,
    mám problém se zapojením našeho robotického vysavače do sítě. Aplikace dává pokyn, abych stiskla zároveň tlačítka Spot a Home na 2 sekundy, přičemž se má ozvat zvukový signál. Ten se ale neozve a následně produkt nelze vyhledat. Robot je umístěn v nabíjecí stanici. Můžete mi prosím poradit, v čem může být chyba? Zařízení je již po záruční době. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2024

      Dobrý den, problém s připojením robota do aplikace doporučíme řešit přímo s podporou iRobot: [email protected] zde mají s řešením podobných problémů větší zkušenosti a věříme, že Vám pomohou. 

  • Barbora 12. 12. 2023

    Nabíjecí stanice

    Dobrý den, lze poslat vysavač do nabíjecí stanice jinak než přes aplikaci? Myslím tím, zmáčknutím nějakého tlačítka na vysavači, aby zajel sám. Manžel aplikaci nemá, vysavač spustí, ale nevíme, jak vysavač dostat zpátky do nabíjecí stanice bez aplikace, kterou manžel nemá

    • Lukáš Specialista 12. 12. 2023

      Dobrý den, robot se vrátí do nabíjecí stanice při vybití nebo po skončení úklidu. Bez aplikace nelze vysavač do nabíjecí stanice dříve zaslat. Jedině jej v tomto případě vypnout a do nabíjecí stanice zanést. 

  • Jana 3. 12. 2023

    Pohyb

    Dobrý deň. Vysávač len cúva, senzori sú čiste, kompletná údržba vykonaná. Reset taktiež, aj odpojenie batérie a nič nezaberá .

    • Janča 4. 12. 2023

      Dobrý deň, mne dnes niečo podobné, nechce nič robiť a nie je to prípad pre servis,kedže mám aj mop aj vysávač a oba zrazu nejdú, to by bola aká náhoda,že by sa pokazili naraz v jeden deň. Píše mi chybu C520....pripájam k sieti znovu a chce to odomna pripojiť k sieti s názvom Irobot, alebo roomba....ale žiadnu takú mi telefón nenašiel,cíže oba roboty sú nepoižitelné. S roombou som zatial nič nerobila,ale tam stále píše,že uklada inteligentné mapy, pritom dva dni nebol spustený a nemá čo ukladať. To isté písal aj irobot pri spustený a pred reštartom. Chyba bude podla mna inde,ako v robotoch.

      • Adam Horváth 19. 12. 2023

        Dobrý deň, mám presne tento istý problém p. Janca, ako ste ho vyriešili ?
        Ďakujem za odpoved

        • Peter 22. 12. 2023

          Problém s "nekonečným" ukladaním inteligentnej mapy mám aj ja. Cca pred mesiacom začal problém u Romba i7 a aktuálne sa objavil aj u mopu Braava jet.
          U Romby som postupne vymazal jednotlivé mapy a proces mapovania som spustil odznovu, robot jazdil, ale po vrátení do docku neuložil aj tak žiadnu mapu.
          Preto sa nazdávam aj ja, že problém nebude v samotných zariadeniach, ale na cloude, kde sa mapy ukladajú

          • Veronika Specialista 26. 12. 2023

            Dobrý den,
            pokdu máte potíže s ukládáním map ikdyž robot opakovaně úklid dokončil do stanice, doporučujeme kontaktovat přímo autorizovaný servis pro ověření chyby zda se jedná o problém vašeho konkrétního zařízení či se jendá opravdu o chybu na cloudu. Krásný den

      • Lukáš Specialista 4. 12. 2023

        Dobrý den, s touto chybou bych doporučil obrátit se přímo na podporu iRobot: [email protected]

    • Lukáš Specialista 4. 12. 2023

      Dobrý den, v tomto případě doporučíme robot reklamovat. V případě pozáruční závady řešit servisní diagnostikou

  • Marie 17. 11. 2023

    Dokovací stanice

    Dobrý den, lze poslat robota do nabíječky samostatně? Když chci já, i když není podle robota ukončen úklid? Děkuji

    • Lukáš Specialista 17. 11. 2023

      Dobrý den, pokud v aplikaci ukončíte úklid, tak jej můžete poslat do nabíjecí stanice. 

  • Tomas 29. 8. 2023

    nemopuje

    Dobry den vysavac prestal mopovat. Z nadrzky voda neubuda ani ked nastavim aby daval vela vedy. Ani v aplikacii uz neukazuje ze je pripraveny vysavat a mopovat ale len vysavat.

    • Veronika Specialista 29. 8. 2023

      Dobrý den,
      doporučujeme provést reset robota a vypláchnutí opakovaně nádobky teplou čistou vodou.
      Pokud se stav nezmění, zašlete do servisu k prohlídce. Krásný den

  • Hradilová 25. 11. 2022

    irobot roomba 113

    Dobrý den, u výše uvedeného typu je možnost zakoupení virtuálních zdi?

    • Lukáš Specialista 28. 11. 2022

      Dobrý den, tento model nemá možnost dokoupení virtuální zdi. 

  • Tereza 9. 11. 2022

    Připojení robota k aplikaci

    Dobrý den,
    robot se mi odpojil z aplikace. Nepomohl restart aplikace, robota ani obnovení továrního nastavení. Co bych ještě mohla udělat, aby se problém vyřešil.
    Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 9. 11. 2022

      Dobrý den, doporučím zkusit kontaktovat přímo iRobot: [email protected] ti by Vám měli umět pomoci. 

  • Tibor 2. 11. 2022

    Rezim

    Dobry den z aplikacie nam zmizol rezim na koberce. Appku som preinstaloval ale nic. Mate s tym niekto skusenost? Dakujem

    • Martina Specialista 3. 11. 2022

      Dobrý den, prozatím jsme se s tímto problémem nesetkali. Občas některé funkce není možné zobrazit před nadcházející aktualizací aplikace. Zkuste tedy vyčkat, zda tato funkce nebude za pár dní opět dostupná. V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte.

  • PETR 5. 9. 2022

    Ovládání

    Dobrý den, dá se Roomba Combo 113 ovládat i bez telefonu?

    • Martina Specialista 6. 9. 2022

      Dobrý den, ano robota spustíte i manuálně stisknutím hlavního tlačítka CLEAN.

  • Tamara 10. 2. 2022

    Pořád se točí boční vrtule

    Dobrý den,
    dnes se robot zastavil po hotovém úklidu, ale jedna boční vrtulka se neustále točí. Když se robot nápoji na zdroj, tak žádná změna. Zkoušela jsem ho vypnout a zapnout, ale při zapnutí se zase roztočí a pořád se točí. Žádnou chybu mi to nehlásí.
    Dekuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 11. 2. 2022

      Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak lze objednat bezplatný svoz vypněním formuláře zde

  • Martin 16. 11. 2021

    Romba Combo neviem pripojiť k sieti

    Pekný deň,
    mám problém s pripojením robota Roomba Combo k WIFI sieti, sieť mi pracuje na frekvencii 2,4 GHz, skúšal som pripojenie na dve rozličné siete ( doma , v práci), do konca skúšal som aj vytvoriť hotspot bez hesla na druhom mobilnom telefóne, vždy dôjdem do kroku : Roomba Combo se připojuje k síti( názov siete), po asi 5 min mi aplikácia vypíše, že nebolo možné pripojiť robota k sieti. Vieme prosím ako tomu pomôcť? Ďakujem

    • Lukáš Specialista 16. 11. 2021

      Dobrý den, v případě, že je frekvence správná a spojení se i přes to nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo iRobot [email protected]  kde Vám s připojením pomohou. 

  • Sára 30. 9. 2021

    roomba 976

    Dobrý den,
    nemohu spojit robota s wifi sítí. V aplikaci mi to po zadání hesla wifi píše, že žádnyý robot nebyl nalezen.Postupovala jsem podle návodu a stejně se připojení nezdařilo. Zkoušela jsem i v telefonu vyhledat ve wifi robota a nenalezen. Mohli by jste mi, prosím, poradit?
    Děkuji

    • Martin 11. 11. 2021

      Měl jsem stejný problém a vyřešil jsem ho v routeru Wi-Fi. V pokročilém nastavení - bezdrátové nastavení - kanál nastavit z automaticky na 1.

    • Lukáš Specialista 30. 9. 2021

      Dobrý den, doporučím ověřit na jaké frekveci vysílá Váš wifi router. Spojení s robotem je možné pouze na frekvenci 2,4GHz. V případě, že je frekvence správná a spojení se i přes to nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo iRobot [email protected]  kde Vám s připojením pomohou. 

  • Michal Valík 1. 12. 2020

    Roomba combo

    Dobrý den, nejsem schopen u tohoto výrobku provést připojení přes aplikaci I robot.
    Neustále mi to hlásí, že robot nalezen ,ale pak se není schopen připojit. Divně mě navádí na připojení wifi s názvem Roomba nebo I Robot a pak se vrátit zpět do aplikace, ale stále to nefunguje. Co s tím? vrátit výrobek?
    děkuji

    • Josef 8. 1. 2021

      Dobrý den, mám stejný problém. Několikrát jsem přeinstalovat aplikaci a nic. Řešení jsem ale našel. Problém je asi v zaheslovani wifi sítě. Postupoval jsem dle návodu. Doporučuji ale na wifi sítí zrušit heslo na připojení. Tedy bez hesla. Moje wifi síť to nedovolila, tak jsem udělal z telefonu hotspot bez hesla a připojil roombo na hotspot. Po připojení stačí změna wifi v nastavení a vše funguje jak má.
      S pozdravem JJJ

      • Veronika Specialista 12. 1. 2021

        Dobrý den,
        doporučujeme vypnout si data v telefonu, vyresetovat robota a smazat historii načítání v telefonu a zkusit spojení znovu. Pokud se nepodaří, doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu iRobot, zda nemají problém s aplikací. Krásný den

      • Veronika Specialista 9. 1. 2021

        Dobrý den,

        bohužel problém je v apliakci nikoliv v robotu. Doporučujeme vyčkat změn v aplikaci, po té vyzkoušet spojení s wifi, technická podpora iRobotu an tom stále pracuje. Krásný den

        • Lenka Chlubnová 1. 2. 2021

          Chci se zeptat, zda je již problém s aplikací vyřešen. Stále mi totiž nejde připojit Robot k wifi síti a hlásí mi to chybu. Udělali jsme vše pro zdárné připojení, ale stále bez zdárného výsledku. Odstraňovat heslo z wifi opravdu nebudu, tak jak zkoušel pomoct pán.

          • Martina Specialista 1. 2. 2021

            Dobrý den, zkuste robota připojit na jiném telefonu a provést doporučovanou poslední nejnovější aktualizaci.

            • Marek 22. 9. 2021

              Zkuste v aplikaci po pripojeni na robota nastavit statickou IP adresu. Toto me pomohlo.

    • Martina Specialista 2. 12. 2020

      Dobrý den, momentálně probíhají úpravy aplikace a proto je možné, že se do aplikace nedostanete. Na opravách se pracuje a vše by mělo být vyřešeno během pár dnů. Poprosíme o trpělivost.

  • Miroslav 23. 11. 2020

    navigace

    Dobrý den. O jakou navigaci se jedná - systematické navigace s gyroskopem? Uloží si vysavač prostor do paměti?

    • Lukáš Specialista 24. 11. 2020

      Dobrý den, ano, robot se pohybuje systematicky za pomocí gyro senzoru. Prostor si do paměti neukládá.  

  • Miroslav 23. 11. 2020

    baterie

    Dobrý den. Lze u vysavače iRobot Roomba Combo 113 vyměnit baterii NiMH za Li-ion?
    Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 24. 11. 2020

      Dobrý den, v současné době není možná výměna za Li-ion baterii. Je možné že časem bude v prodeji neoriginální baterie s čipem, tak aby bylo možné ji použít a nabít i v tomto robotu. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše