Robotický vysavač a mop 2v1 iRobot Roomba Combo 113
Kód zboží: 103835
Popis produktu
- Robotický vysavač s mopem
- Senzory proti pádu ze schodů
- Ovládání přes aplikaci iRobot HOME v češtině
- Vhodný na všechny typy tvrdých podlah a koberců
- Doba provozu až 110 minut na jedno nabití
- Filtr pro efektivní zachycení i jemného prachu
- Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš
- Funkce lokálního úklidu a plánování úklidu
- Podpora hlasového ovládání Google Assistant/Amazon Alexa
Představení vysavače iRobot Roomba Combo 113
iRobot Roomba Combo 113 robotický vysavač a mop 2v1 na všechny typy tvrdých podlah a koberců. Nechejte úklid na robotu a vy si užívejte pohodlí v čisté domácnosti s rodinou. V mobilní aplikaci iRobot Home, která je v češtině, navolíte funkce a čas úklidu, podle vašich přání. Díky vysokokapacitní baterii NiMH 3000 mAh vydrží v provozu až 110 minut, ale pokud ani to nestačí, dojede se Roomba sama nabít a pomocí systematické navigace s gyroskopem dále pokračuje v úklidu tam, kde skončila.
Výkonné vysávání
iRobot Roomba Combo 113 vysává prach, špínu a nečistoty ze všech typů tvrdých podlah a koberců pomocí kartáče ve tvaru V a výkonného sání. Boční kartáčky efektivně čistí prostor okolo nábytku, podél stěn, rohů místností a jiná těžko dostupná místa.
Inteligentní vytírání
Díky 3 režimům vytírání můžete čištění upravit podle svých potřeb. Elektronické čerpadlo řídí průtok vody a udržuje čisticí podložku rovnoměrně vlhkou během úklidu. Mopovací systém používá podložku z mikrovlákna se speciální rýhovanou strukturou. Pro dokonalý úklid je vhodné použít čistící prostředek iRobot Braava Jet.
O krok před nepořádkem
Díky mobilní aplikaci iRobot Home se Roomba Combo učí vaše návyky při úklidu a navrhuje harmonogramy podle vašich potřeb. Doporučuje činnosti, které vás možná ani nenapadnou, například extra čištění během sezóny alergií.
Uklízejte bez hnutí prstem
Prostřednictvím aplikace iRobot nebo hlasového asistenta Google nebo Alexa jednoduše řekněte robotovi, aby uklidil. Ovládání robota je díky tomu ještě jednodušší, než kdykoliv dřív.
Naviguje smysluplně a logicky
Robot má 2 nastavení typu úklidu, přímočaré a reaktivní, s nimiž ještě účinněji čistí všechny typy podlah. Typ úklidu je možné přepnout dvěma klepnutími na tlačítko CLEAN nebo pomocí aplikace iRobot Home. Účelově a logicky čistí v úhledných řadách. K navigaci po kobercích i tvrdých podlahách používá systematickou gyroskopickou navigaci a je vybavena senzory proti pádu ze schodů a nárazníkem se zpomaleným dotykem.
O iRobotu
Slavíme 30 let zkušeností v navrhování a výrobě robotů pro vědecké i domácí využití. Mezi naše nejznámější roboty patří robotické vysavače Roomba a robotické mopy Braava. Na svém kontě máme 1500 celosvětových patentů a více než 30 milionů prodaných pomocníků. Umožňujeme rodinám trávit více času pohromadě i s přáteli. Bavte se, či sportujte, když my uklízíme.
Srovnání v řadě iRobot Roomba
- Série
- Systém čištění a sání
- Systematický úklid
- Typ filtrace
- Detekce nečistot
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí
- Typ baterie
- Kapacita baterie
-
iRobot Roomba Combo 113
- Série combo
- Systém čištění a sání 5x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,45 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí 120 m²
- Typ baterie Ni-MH
- Kapacita baterie 3000 mAh
-
iRobot Roomba i3 Light
- Série i
- Systém čištění a sání 10x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,40 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí neomezené m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 1800 mAh
-
iRobot Roomba e6 WiFi
- Série e
- Systém čištění a sání 5x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,55 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí 100 m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 1800 mAh
-
iRobot Roomba 976 WiFi
- Série 900
- Systém čištění a sání 5x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická + optická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,55 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí 185 m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 1800 mAh
-
iRobot Roomba i3+ Light
- Série i
- Systém čištění a sání 10x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,40 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí neomezené m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 1800 mAh
-
iRobot Roomba i7 silver WiFi
- Série i
- Systém čištění a sání 10x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická + optická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,55 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí neomezené m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 1800 mAh
-
iRobot Roomba i7+ silver WiFi
- Série i
- Systém čištění a sání 10x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická + optická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,40 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí neomezené m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 1800 mAh
-
iRobot Roomba j7
- Série j
- Systém čištění a sání 10x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická + optická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,40 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí neomezené m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 2210 mAh
-
iRobot Roomba j7+
- Série j
- Systém čištění a sání 10x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická + optická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,40 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí neomezené m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 2210 mAh
-
iRobot Roomba s9+ (9558) WiFi
- Série s
- Systém čištění a sání 40x silnější
- Systematický úklid
- Typ filtrace HEPA-Style
- Detekce nečistot akustická + optická
- Omyvatelný zásobník
- Kapacita zásobníku 0,55 l
- Možnost dokoupení čistící základny
- Inteligentní mapování Imprint
- Signalizace plného zásobníku
- Načasování úklidu
- Wi-Fi
- Max. plocha pokrytí neomezené m²
- Typ baterie Li-Ion
- Kapacita baterie 3300 mAh
Videa
Technická specifikace
- Model: iRobot Roomba Combo 113
- Barva: tmavě šedá
- Typ baterie: NiMH
- Kapacita baterie: 3 000 mAh
- Hlučnost: 64 dB
- Rozměry: 35,1 x 35,6 x 8,2 cm
- Hmotnost: 3,21 kg
- Doba provozu: do 110 min.
- Možnost mopování: ano
- Objem zásobníku na vodu: 0,3 l
- Objem odpadní nádoby: 0,45 l
- Překonání překážky: až do výše 1,8 cm
- Maximální délka chlupu koberce: 1,5 cm
- Podporované typy povrchů: tvrdá podlaha a koberce
- Načasování úklidu: ano
- Wi-Fi: ano
- Ovládání přes telefon: ano
- Název aplikace: iRobot HOME Android / iOS
- Podpora hlasových asistentů: Google Assistant, Amazon Alexa
Obsah Balení
- 1x iRobot Roomba Combo 113
- 1x Baterie NiMH 3000mAh
- 1x Nabíjecí stanice s kabelem
- 2x Náhradní filtr
- 2x Boční kartáček
- 3x Mopovací textílie
- 1x Návod k použití
Recenze produktu
-
Irena
Ověřený
zákazník19. 4. 2024
Splňuje vše co jsme požadovali.Je to skvělý pomocník a za nás top.Překvapuje jak je tichý.Skvěle zvládá i koberec
- Skvělý pomocník
- Tichý
- Ovládání přes mobil
- 2 kartáčky
-
Eliška
Ověřený
zákazník15. 4. 2024
Skvělý poměr cena-kvalita. Jednoduchá manipulace, instalace. Vysává i jemný nepořádek a statečně bojuje s většími kousky. Zvládá naši domácnost se psem.
- Jednoduchý, připadá mi spolehlivý
- zatím jsem nic nenašla
-
Miluš
Ověřený
zákazník14. 6. 2023
"Robíka " mám chvíli, ale překvapuil mi, uklízí opravdu dobře máme CHS čivaviček a když vysypávám sběrný koš, jsem překvapená, opakovaně najde i ty chlupy cvo nejsou vidět, jsme zatím moc spokojeni
- chytrý, spokojenost
- zatím nic
-
Jan Pavelka
Ověřený
zákazník30. 1. 2023
Perfektní moderní luxovací a uklízecí robot, ušetří hodně času. Zajede i pod gauč a pod postel, vydrží v provozu několik hodin. Je to až překvapivě funkční pomocník.
- Intuitivní ovládání
- Dobrý poměr cena výkon
- Univerzální - luxování i vytírání
- Moderní vzhled
-
Anonym
Ověřený
zákazník12. 12. 2022
- Wifi
-
Jiří
Ověřený
zákazník5. 12. 2022
Byl mi doporučen tento model a udělal jsem nakonec dobře. Ten robot opravdu uklidil naprosto dokonale, snad bude pracovat celou dobu
- Není hlučný, nádoba na vodu mohla být o něco větší
- Udělá i něco dvakrát, škoda.
-
Milada
Ověřený
zákazník30. 11. 2022
Robot jezdí, uklízí a já mohu dělat něco jiného. Je to paráda!
- vynikající kvalita úklidu
- tichý provoz
- elegantní vzhled
- výborně uklidí pod sedacím nábytkem- - tichý chod
- - nevrací se na základnu
-
Anonym
Ověřený
zákazník17. 10. 2022
žádný
- super nákup
-
Anonym
Ověřený
zákazník3. 9. 2022
Špatně čistí kolem stolu - hranaté nohy. Rohy místnosti nejsou dokonale čisté, kartáčky jsou krátké.
- Jezdí i bez nastavení aplikace, krásně vysává i umyva.
- Pracujeme sám, přejede přechodové lišty.
- Baterie výdrží na úklid celého domu.
-
Tomáš
Ověřený
zákazník12. 6. 2022
Vysavač zvlánde vysát potřebný prostor, ale je o třídu horší než 5 let starý model ze stejné cenové kategorie.
Pro iRobot jsem se rozhodl primárně v naději, že bude možné přepoužít nakoupené virtuální zdi a ovladač, jinak jiní výrobci mají lepší možnosti.- tahá za sebou vlhký hadr
- často nenajde základnovou stanici
- často se někde zasekne
- nekomunikuje s prvky předchozích modelů (virtuální zeď, ovladač)
- aplikace na ovládání nemá ani základní možnosti pro proáci s vysavačem, které bylo možné dosáhnout obyčejným ovladačem
Příslušenství
-
iRobot – Čisticí prostředek pro robotické mopy a vysavače s funkcí mopování
399 Kč s DPH
skladem
Počet hvězdiček: 3/5
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Ladislava 3. 9. 2024
Vysávání
Dobrý den,
vysavač přestal sát, smetí pouze nametá na kartáče a mopovací látku. V užívání 2,5 roku, takže již po záruce.
Reagovat
Veronika Specialista 3. 9. 2024
Dobrý den,
to co popisujete se jedná zřejmě o nefunčnost pohonu kartáče, bude třeba zaslat do servisu, Krásný den
Reagovat
Radek 3. 6. 2024
Chyba 510,520,540
Dobrý den,mám iRobot i5+ na začátku fungoval cca 5 dní,poté píše chyba C510,520,540 Restartoval jsem modem a vysavač.Vysavač funguje,druhý den nic,co stim je??Děkuji za rady.
Reagovat
Filipe Specialista 6. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bude potřeba nejdříve vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Radek 1. 7. 2024
Dobrý den,to jsem zaslal, odpověď vše v pořádku,1-2 týdny fungoval.V tuto chvíli opět píše tyto chyby.Takže co s tím,nevíme si rady.Dekuji
Reagovat
Veronika Specialista 8. 7. 2024
Dobrý den,
postupujte dle pokynů v návodu k odstraňování závad. Pokud se problém nepodaří odstranit doporučujeme se obrátit přímo na autorizovaný servis iRobot. Krásný den
Reagovat
Daniela 1. 1. 2024
Roomba i7 - nelze se připojit k síti
Dobrý den,
mám problém se zapojením našeho robotického vysavače do sítě. Aplikace dává pokyn, abych stiskla zároveň tlačítka Spot a Home na 2 sekundy, přičemž se má ozvat zvukový signál. Ten se ale neozve a následně produkt nelze vyhledat. Robot je umístěn v nabíjecí stanici. Můžete mi prosím poradit, v čem může být chyba? Zařízení je již po záruční době. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2024
Dobrý den, problém s připojením robota do aplikace doporučíme řešit přímo s podporou iRobot: [email protected] zde mají s řešením podobných problémů větší zkušenosti a věříme, že Vám pomohou.
Reagovat
Barbora 12. 12. 2023
Nabíjecí stanice
Dobrý den, lze poslat vysavač do nabíjecí stanice jinak než přes aplikaci? Myslím tím, zmáčknutím nějakého tlačítka na vysavači, aby zajel sám. Manžel aplikaci nemá, vysavač spustí, ale nevíme, jak vysavač dostat zpátky do nabíjecí stanice bez aplikace, kterou manžel nemá
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 12. 2023
Dobrý den, robot se vrátí do nabíjecí stanice při vybití nebo po skončení úklidu. Bez aplikace nelze vysavač do nabíjecí stanice dříve zaslat. Jedině jej v tomto případě vypnout a do nabíjecí stanice zanést.
Reagovat
Jana 3. 12. 2023
Pohyb
Dobrý deň. Vysávač len cúva, senzori sú čiste, kompletná údržba vykonaná. Reset taktiež, aj odpojenie batérie a nič nezaberá .
Reagovat
Janča 4. 12. 2023
Dobrý deň, mne dnes niečo podobné, nechce nič robiť a nie je to prípad pre servis,kedže mám aj mop aj vysávač a oba zrazu nejdú, to by bola aká náhoda,že by sa pokazili naraz v jeden deň. Píše mi chybu C520....pripájam k sieti znovu a chce to odomna pripojiť k sieti s názvom Irobot, alebo roomba....ale žiadnu takú mi telefón nenašiel,cíže oba roboty sú nepoižitelné. S roombou som zatial nič nerobila,ale tam stále píše,že uklada inteligentné mapy, pritom dva dni nebol spustený a nemá čo ukladať. To isté písal aj irobot pri spustený a pred reštartom. Chyba bude podla mna inde,ako v robotoch.
Reagovat
Adam Horváth 19. 12. 2023
Dobrý deň, mám presne tento istý problém p. Janca, ako ste ho vyriešili ?
Ďakujem za odpoved
Reagovat
Peter 22. 12. 2023
Problém s "nekonečným" ukladaním inteligentnej mapy mám aj ja. Cca pred mesiacom začal problém u Romba i7 a aktuálne sa objavil aj u mopu Braava jet.
U Romby som postupne vymazal jednotlivé mapy a proces mapovania som spustil odznovu, robot jazdil, ale po vrátení do docku neuložil aj tak žiadnu mapu.
Preto sa nazdávam aj ja, že problém nebude v samotných zariadeniach, ale na cloude, kde sa mapy ukladajú
Reagovat
Veronika Specialista 26. 12. 2023
Dobrý den,
pokdu máte potíže s ukládáním map ikdyž robot opakovaně úklid dokončil do stanice, doporučujeme kontaktovat přímo autorizovaný servis pro ověření chyby zda se jedná o problém vašeho konkrétního zařízení či se jendá opravdu o chybu na cloudu. Krásný den
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 12. 2023
Dobrý den, s touto chybou bych doporučil obrátit se přímo na podporu iRobot: [email protected]
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 12. 2023
Dobrý den, v tomto případě doporučíme robot reklamovat. V případě pozáruční závady řešit servisní diagnostikou.
Reagovat
Marie 17. 11. 2023
Dokovací stanice
Dobrý den, lze poslat robota do nabíječky samostatně? Když chci já, i když není podle robota ukončen úklid? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 11. 2023
Dobrý den, pokud v aplikaci ukončíte úklid, tak jej můžete poslat do nabíjecí stanice.
Reagovat
Tomas 29. 8. 2023
nemopuje
Dobry den vysavac prestal mopovat. Z nadrzky voda neubuda ani ked nastavim aby daval vela vedy. Ani v aplikacii uz neukazuje ze je pripraveny vysavat a mopovat ale len vysavat.
Reagovat
Veronika Specialista 29. 8. 2023
Dobrý den,
doporučujeme provést reset robota a vypláchnutí opakovaně nádobky teplou čistou vodou.
Pokud se stav nezmění, zašlete do servisu k prohlídce. Krásný den
Reagovat
Hradilová 25. 11. 2022
irobot roomba 113
Dobrý den, u výše uvedeného typu je možnost zakoupení virtuálních zdi?
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 11. 2022
Dobrý den, tento model nemá možnost dokoupení virtuální zdi.
Reagovat
Tereza 9. 11. 2022
Připojení robota k aplikaci
Dobrý den,
robot se mi odpojil z aplikace. Nepomohl restart aplikace, robota ani obnovení továrního nastavení. Co bych ještě mohla udělat, aby se problém vyřešil.
Předem děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 11. 2022
Dobrý den, doporučím zkusit kontaktovat přímo iRobot: [email protected] ti by Vám měli umět pomoci.
Reagovat
Tibor 2. 11. 2022
Rezim
Dobry den z aplikacie nam zmizol rezim na koberce. Appku som preinstaloval ale nic. Mate s tym niekto skusenost? Dakujem
Reagovat
Martina Specialista 3. 11. 2022
Dobrý den, prozatím jsme se s tímto problémem nesetkali. Občas některé funkce není možné zobrazit před nadcházející aktualizací aplikace. Zkuste tedy vyčkat, zda tato funkce nebude za pár dní opět dostupná. V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 48