Prodej ukončen
Kód zboží: 101074
Příslušenství
Popis produktu
- Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
- Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
- Třístupňový čistící systém AeroForce
- Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
- Adaptivní čistící hlava s gumovými kartáči AeroForce
- Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
- Filtrace přes HEPA filtr
- Indikátor plného koše
- Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
- Akustická a optická detekce nečistot
- Funkce načasování úklidu
- Funkce virtuální zdi s majákem - řízený úklid více pokojů najednou
- Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
- Senzory proti pádu ze schodů
- Dálkové ovládání
- Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem
Komu vysavač doporučujeme
iRobot Roomba 880 si zamilují všichni majitelé větších bytů a domů, kteří chtějí mít doma to nejlepší a nejnovější. Noví majitelé Roomby 880 se mohou těšit na maximální účinnost úklidu danou využitím systému AeroForce, až 2x delší životnost baterie XLife, tišší chod a komfortnější provoz s minimálními nároky na údržbu. Výbava modelu zahrnuje vše potřebné včetně dálkového ovládání a virtuálních zdí s funkcí majáku pro úklid celého bytu pěkně místnost po místnosti.
Třístupňový čisticí systém AeroForce
Představujeme jednu z nejvýznamnějších inovací od doby uvedení robotických vysavačů na trh. Revoluční čisticí systém AeroForce spojením několika prvků umožnil zvýšit efektivitu vysávání až o 50%.
1. Rotující boční kartáček
Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.
2. Dva proti sobě rotující gumové kartáče
Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sesbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Díky jejich konstrukci na nich neulpívají nečistoty a kartáče jsou tak téměř bezúdržbové.
3. Vysoký sací výkon
Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. V kombinaci s novým motorem výrazně zvyšuje sací výkon robotického vysavače Roomba série 800. Ten vzrostl až o pětinásobek v porovnání s roboty nižších řad. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.
Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.
Wall Follow
Systém bočního úklidu v rozíc a podél stěn Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.
Systém Antitangle
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí antitangle, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
Přejíždí prahy a jiné nerovnosti
Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.
Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.
Akustická a optická detekce nečistot
Systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a optických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.
Funkce načasování úklidu
Díky funkci načasování úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. Robota si můžete nastavit například tak, aby uklízel trikrát týdně. Robot tak týden co týden v naplánovaný čas uklidí a tím udrží stabilně čistou podlahu.
Funkce virtuální zdi
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.
Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.
Automatické parkování a dobíjení
Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.
Funkce Room to Room
Díky funkci Room to Room pomůžete Roombě zlepšit orientaci ve složitém prostoru a ona vám na oplátku uklidí celý byt najednou místnost po místnosti. Stačí jen nechat po celém bytě otevřené dveře a do prostoru dveří umístit virtuální majáky dle návodu. Roomba začne uklízet první místnost, jakmile robot vyhodnotí místnost jako uklizenou, maják ho navede do další místnosti. Tímto způsobem robot pokračuje až do té doby, dokud neprojede všemi majáky.
Technická specifikace
- Adaptivní čistící hlava AeroForce
- Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
- Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
- Systém Antitangle
- Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
- Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
- Funkce načasování úklidu
- Funkce virtuální zdi a funkce Halo
- Funkce Room to Room (virtuální zeď s majákem)
- Procesor: ARM
- Navigace: iAdapt
- Filtrační systém: HEPA filtr
- Indikátor plného koše: Ano
- Sběrný koš: AeroForce
- Výklopné madlo: Ano
- Doporučeno na: 4 pokoje a více (až 150 m2)
- Baterie: XLife s výdrží až 3 hodiny (Ni-MH, 3 000 mAh)
- Doba nabíjení: 3 hodiny
- Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
- Spotřeba Stand-By: max. 2 W
- Rozměry: 350 x 92 mm (80 mm tělo robota)
- Hmotnost: 3,85 kg
- Hlučnost: < 60 dB
Obsah Balení
-
1x iRobot Roomba 880
-
1x Baterie XLife 3000 mAh
-
1x Nabíjecí základna
-
1x Dálkový ovladač
-
2x Virtuální zeď s majákem
-
1x Náhradní HEPA filtr
-
1x Návod na použití
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Petra 24. 8. 2020
Zasekne se na liště
Dobrý den mám robota cca 4 roky ...nikdy žádný problém jen teď poslední dobrou se mi zasekne na liště a vydrží na ní jezdit cca 10 min (dopředu dozadu a pak má i zásek ....někdy stojí i na místě a nepohne se.. jen vysává) přijde mi že nemá sílu se znovu rozjet.... nikdy mu přechodové lišty nedělaly problém.
Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
může být problém v baterii, pokud je starší 2 let baterie je již slabá a robot se pak může zastavovat i na nepatrných překážkách jako je koberec nebo právě lišta. Doporučujeme vyměnit baterii za novou, měl by se problém vyřešit. Krásný den
Reagovat
Karel 20. 7. 2020
Roomba i7 plus
Dobry den, pulrocni robot obcas zacal delat problemy. Vysava i s pauzou na dobiti a cca 2x do mesice se mi stalo, ze nezajel do docku a zustal stat pred dockem cca 20 cm. App ukazuje, ze robot proces dokoncil a nabiji se, ale neni tomu tak. Toto se stava jen pri vetsich uklidovych procesech. Hard reset nic nevyresil.
Reagovat
Dobrý den, pokud se chyba opakuje a reset nic nevyřešil, tak doporučíme řešit reklamací robota.
Reagovat
Tomáš 23. 4. 2020
Samovolné spouštění
Dobrý den,
Vysavač se nám občas samovolně spouští a začne vysávat.
O jakou poruchu by se mohlo jednat?
Děkuji
Tomáš
Reagovat
Dobrý den, zkontrolujte zda nemáte nastavený na robotovi čas kdy má vysavač uklízet.
Reagovat
Tomáš Skopal 6. 1. 2021
Mam stejný problém. Mam nastaveny pravidelný úklid každy den v 9 hodin. Vypozoroval jsem, ze robot se samovolně spustí když se mu nepovede dokončit pravidelný úklid nebo když ho v průběhu pravidelného úklidu vypnu a vrátím na základnu. Vypada to jak kdyby robot chtěl za každou cenu dokončit úklid. Je to hodně otravne, protože se někdy spustí uprostřed noci. Uz jsem zkoušel restart i tovární nastavení. Co s tim?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Eva Schejbalova 27. 1. 2020
Jezdí do kolečka zastaví a hlásí chyba 9
Dobrý den robot nám slouží 3 roky perfektně, cistime vyměňujeme součástky,ale momentálně začal zlobit. Nevím si rady .když ho zapnu jezdí asi 2 minuty do kolečka zastaví a hlásí chyba 9.zkoušeli jsme poklepat nárazník, restartovat ale bohužel nás neposlouchá?
Reagovat
Dobrý den,
je možné, že je nárazník špinavý a robot detekuje překážku a proto se točí do kola. Vyzkousejte ještě vyčistit obě hnaná kola, přední kolečko, očistit nárazník a nejlépe ještě reset robota nebo vyndání baterie cca na 1/2 hodiny. Pokud se stav nezmění, bude muset bohužel robot do servisu k prohlídce. Krásný den
Reagovat
Erik Kaltenbrunn 6. 12. 2019
Roomba 880
Dobrý den, roomba 880 mám již několik let a vždy fungoval perfektně. Bohužel nedávno se u něj objevila porucha kdy odmítá započít plánovaný cyklus čištění pokud je v dokovací stanici. Stačí abych jej umístil mimo stanici třeba i pár centimetrů od kontaktů a roomba čištění započne jako obvykle dle plánu a po úklidu se zaparkuje na své místo, ale další úklid už neproběhne. Žádné poruchy nehlásí, baterie je nabitá, čas nastaven, den nastaven, plán úklidu nastaven. Za Vaší případnou radu předem děkuji.
Reagovat
Dobrý den, doporučím provést reset robota - podržíte tlačítko Clean po dobu 10 sec. Tím by se toto mohlo vyřešit, jinak by byla pro určení příčiny nutná kontrola v servise.
Reagovat
Šmídová 23. 9. 2019
Vynutí senzorů
Dobrý den,
existuje v Plzni nějaký servis nebo prodejna na vysavače roomba kde by mi mohli vypnout senzory?
Bohužel jsme nedomysleli při koupi černého koberce komplikaci pro vysavač.
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak je možné zařídit přes svého prodejce vypnutí senzorů v autorizovaném servise zdarma. Jestliže se jedná o pozáruční úpravu, tak kontaktujte náš servis. O servisu v okolí Plzně nemáme informace.
Reagovat
Ladislav 14. 12. 2018
Roomba 866
Jak resetovat vysavač ?
Reagovat
Dobrý den,reset provedete podržením tlačítka Clean po dobu 10 sec.
Reagovat
Ladislav 14. 12. 2018
Roomba866
Vysavač máme tři týdny a přestal se točit boční kartáček.Vše je vyčištěno a sem tam zasvítí modrá hvězdička (zamotání v káblech) přesto že vysává na linu bez jakýchkoliv káblíků.
Reagovat
Dobrý den, pokud se boční kartáček i přes vyčištění netočí, tak můžete zkusit reset robota podržením tlačítka Clean po dobu 10 sec. Jestliže ani toto nepomůže bude třeba robota reklamovat.
Reagovat
Marek 1. 12. 2018
Roomba i880 nezajizdi di dicku
Dobry den,
vyasavac nezajizdi do docku,vse jsme vycistili ale bez vysledku.
Je jiz po zaruce...
Dekuji za radu!
Reagovat
Dobrý den,
pokud jsou kontaktky na robotovi i základně vyčištěné. Zkuste, prosím, postavit robota cca 1m před základnu,zmáčkněte tlačítko DOCK zda najede či nikoliv. Pokud bude problém přetrvávat, kontaktujte nás na lince 220770770. Děkujeme
Reagovat
Martin 19. 8. 2018
Zaprášená čidla
Dobrý den, máme roombu řady 8 a spodní čidla v plastu jsou v levé části hodně špinavá, zevnitř. Lze to vyčistit a je to na reklamaci prosím? Děkuji Martin
Reagovat
Dobrý den, pokud Vám robot uklízí, vše je v pořádku a čidla fungují, není potřeba reklamovat robota. Čidla jako taková sami doma nevyčistíte, robot by se musel zaslat do servisu. Za určitý čas užívání robota se do čidel dostanou určité nečistoty, jako je např. prach či menší drobky. To ovšem na funkci robota nemá vliv, dokud robot bez problémů plní svojí funkci a uklízí. Pokud by Vám robot hlásil chybu a problém se senzory či čidly, bylo by potřeba poté zaslat robota do servisního střediska.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 31