Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Robotický vysavač iRobot Roomba 880

Kód zboží: 101074

Příslušenství

Popis produktu

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Třístupňový čistící systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Adaptivní čistící hlava s gumovými kartáči AeroForce
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Indikátor plného koše
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Funkce virtuální zdi s majákem - řízený úklid více pokojů najednou
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Dálkové ovládání
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem

Komu vysavač doporučujeme

iRobot Roomba 880 si zamilují všichni majitelé větších bytů a domů, kteří chtějí mít doma to nejlepší a nejnovější. Noví majitelé Roomby 880 se mohou těšit na maximální účinnost úklidu danou využitím systému AeroForce, až 2x delší životnost baterie XLife, tišší chod a komfortnější provoz s minimálními nároky na údržbu. Výbava modelu zahrnuje vše potřebné včetně dálkového ovládání a virtuálních zdí s funkcí majáku pro úklid celého bytu pěkně místnost po místnosti.

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Představujeme jednu z nejvýznamnějších inovací od doby uvedení robotických vysavačů na trh. Revoluční čisticí systém AeroForce spojením několika prvků umožnil zvýšit efektivitu vysávání až o 50%.

1. Rotující boční kartáček

Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.

2. Dva proti sobě rotující gumové kartáče

Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sesbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Díky jejich konstrukci na nich neulpívají nečistoty a kartáče jsou tak téměř bezúdržbové.

3. Vysoký sací výkon

Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. V kombinaci s novým motorem výrazně zvyšuje sací výkon robotického vysavače Roomba série 800. Ten vzrostl až o pětinásobek v porovnání s roboty nižších řad. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Wall Follow

Systém bočního úklidu v rozíc a podél stěn Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.

Wall Follow

Systém Antitangle

iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí antitangle, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

Systém Antitangle

Přejíždí prahy a jiné nerovnosti

Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.

Přejíždí prahy a jiné nerovnosti

Program SPOT

Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

Program SPOT

Akustická a optická detekce nečistot

Systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a optických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.

Akustická a optická detekce nečistot

Funkce načasování úklidu

Díky funkci načasování úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. Robota si můžete nastavit například tak, aby uklízel trikrát týdně. Robot tak týden co týden v naplánovaný čas uklidí a tím udrží stabilně čistou podlahu.

Funkce načasování úklidu

Funkce virtuální zdi

Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.

Funkce virtuální zdi

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Automatické parkování a dobíjení

Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.

Automatické parkování a dobíjení

Funkce Room to Room

Díky funkci Room to Room pomůžete Roombě zlepšit orientaci ve složitém prostoru a ona vám na oplátku uklidí celý byt najednou místnost po místnosti. Stačí jen nechat po celém bytě otevřené dveře a do prostoru dveří umístit virtuální majáky dle návodu. Roomba začne uklízet první místnost, jakmile robot vyhodnotí místnost jako uklizenou, maják ho navede do další místnosti. Tímto způsobem robot pokračuje až do té doby, dokud neprojede všemi majáky.

Funkce Room to Room

Technická specifikace

  • Adaptivní čistící hlava AeroForce
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém Antitangle
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce načasování úklidu
  • Funkce virtuální zdi a funkce Halo
  • Funkce Room to Room (virtuální zeď s majákem)
  • Procesor: ARM
  • Navigace: iAdapt
  • Filtrační systém: HEPA filtr
  • Indikátor plného koše: Ano
  • Sběrný koš: AeroForce
  • Výklopné madlo: Ano
  • Doporučeno na: 4 pokoje a více (až 150 m2)
  • Baterie: XLife s výdrží až 3 hodiny (Ni-MH, 3 000 mAh)
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 350 x 92 mm (80 mm tělo robota)
  • Hmotnost: 3,85 kg
  • Hlučnost: < 60 dB

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Roman 17. 11. 2022

    Roomba i7

    Dobry den, roombu i7 mame asi 3 tyzdne a po dokonceni procesu vysavania sa normalne vrati do nabijacej stanice,ale pocas nabijania sa nezhasne kontrolka “Clean”. Prve nabijania sa vzdy zhasla,ale teraz nam stale svieti pri nabijani,co je dost rusive pre oci.. Je to nejaka chyba,pretoze som skusal aj reset,ale nepomaha..?

    • Martina Specialista 18. 11. 2022

      Dobrý den, v aplikaci proběhla nedávno aktualizace a momentálně je zde možnost nastavení zhasnutí světelných kontrolek. V aplikaci pod názvem stavové kontrolky.

      • Zuzana 20. 11. 2022

        Aj napriek nastaveniu vypnutia stavových kontroliek v aplikácii zaparkovaný vysávač i7 v dokovacej stanici stále svieti. Viete mi poradiť ako to vypnúť?

        • Kristián 21. 11. 2022

          Dobrý deň, riešil som ten istý problém, vyjadrenie servisu:
          Dobrý den, po poslední aktualizaci softwaru se u některých robotů objevily komplikace se stavovými kontrolkami - chápu správně, že máte v aplikaci nastaveno, aby kontrolka při nabíjení svítila, ale nesvítí? Pokud nám zašlete sériové číslo robota, nastavili bychom pro něj opravnou aktualizaci sw.
          Po poslednej aktualizácii s tým majú viacerí problém, treba čakať na novú.

        • Lukáš Specialista 21. 11. 2022

          Dobrý den, v případě, že i po nastavení v aplikaci kontrolka trvale svítí, tak doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit přímo s podporou iRobot na tomto emailu: info@irobot.cz 

  • Miroslava 23. 9. 2022

    Hluk

    Dobrý deň, mám iRobot Roomba asi 2 mesiace...doteraz fungoval super, dnes začal pri vysávaní strašne hučať - funguje, vysáva, len hučí

    • Lukáš Specialista 26. 9. 2022

      Dobrý den, doporučíme vysavač vyčistit hlavně kartáče a jejich ložiska. Pokud by se nepodařilo takto hluk odstranit, tak by bylo třeba řešit reklamací. 

  • Jan Hányik 17. 8. 2022

    Irobot I7 kartáček

    Dobrý den zapnu robota a netočí se boční kartáček

    • Martina Specialista 17. 8. 2022

      Dobrý den, pokud se boční kartáček netočí nebo z modulu vypadává, bude pravděpodobně opotřebovaný modul bočního kartáčku. Doporučili bychom zakoupení nového modulu. Bližší informace Vám odesílám na e-mail.

      • Jan Hányik 17. 8. 2022

        jak opotřebovaný ? však podle aplikace není opotřebovaný a zbývá v životnosti ještě 125 hod a je to zelené

        • Martina Specialista 17. 8. 2022

          Dobrý den, model 880 nemá možnost mobilní aplikace. Pokud Vám aplikace zobrazuje stav bočního kartáčku jedná se pouze o opotřebení kartáčku, nikoli modulu bočního kartáčku.

  • Fišerová 23. 5. 2022

    Error 5

    Dobrý den, mám Roombu 866. Před dvěma dny se objevil problém při nabíjení. Robot zajede do nabíjecí stanice, nabíjí se, po 20 minutách se ozve Error 5 , naskočí červený vykřičník a baterie je úplně vybitá- svítí červeně. Zkusila jsem vyměnit nabíjecí stanici(mám náhradní) a stalo se to samé. Zkusila jsem robota resetovat, ani to nepomohlo. Kontakty na vysavači jsem otřela lihem, také to nepomohlo. Myslela jsem, že dosluhuje baterie, ale při vysávání jsem neviděla problém, že by se vysavač rychle vybíjel, že by vysával kratší dobu. V čem by mohl být problém? Děkuji.

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, doporučil bych vyjmout baterii a očistit kontakty pod baterií případně i na baterii, dále pak kontakty pod baterií lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu. V případě, že nepomůže, tak by bylo třeba řešit výměnou baterie.

  • David 31. 3. 2022

    iRobot 651

    Dobrý den,
    rád bych požádal o radu. Máme iRobot 651. 2 roky jsme ho nepoužívali kvuli miminku a neustale pritomnosti doma - bylo rychlejsi vysat normalnim vysavacem.
    Po 2 letech jsme ozivili roomu a mela mrtvou baterii. Po zakoupeni nove baterie se zacal chovat podivne. Normalne jezdi, vysava, najednou se z nicehonic vypne. Po par desitkach minut zatuta a pokracuje dal. Naprosto bez jakekoli priciny, naprosto nahodne. Obcas se vypne na chvili, obcas na dele. Obcas se zastavi uplne.
    Reset jsme zkouseli, nepomohl.
    Dekuji predem za radu, kde by mohl byt zakopany pes. Zadny error nehlasi.

    • Martina Specialista 31. 3. 2022

      Dobrý den, problém může být se základní deskou robota. Více informací po diagnostice by zjistilo sevisní středisko. Pokud by se jednalo o desku robota, oprava se ve většině případů nevyplácí, cena je nerentabilní.

  • Vonkova 23. 12. 2021

    Vypnuti pafovych cidel

    Prosim ktery servis v okoli Kadaňe by nam vypnul padovy cidla..mame tmavy koberec?

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, jedinou možností je zaslání robota do servisního střediska. Ve Vašem okolí bohužel příslušný servis není.

  • Jaromir 8. 12. 2021

    Točí se dokola a pak hlásí nějaké čistí

    Dobrý den, mám iRobota roomba ( nevím přesně typ) mám ho z druhé ruky, a dneska se začal točit do kola cca 2 minuty se točí a pak se tam ukáže vykřičník, a něco hlásí něco asi jako ze chci vyčistit ( ale vše jsem vyčistil) co s tím? Děkuji

    • Lukáš Specialista 9. 12. 2021

      Dobrý den, může se jednat například i o vadnou baterii. Doporučím ověřit přesný model robota. Označení naleznete nad pravým kolem. Pokud by nebyl problém v baterii, tak doporučím servis robota. 

  • Tomáš Žurek 8. 11. 2021

    Dost často hlásí chybu 10

    Koupil jsem si Roomba 980 dost často mi hlásí chybu 10 . Může to být slabší baterií.

    • Lukáš Specialista 8. 11. 2021

      Dobrý den, chyba 10 je chyba kola, tato chyba nebude mít s baterií nic společného. Doporučíme provést reset robota a zkontrolovat zda nejsou v kole nečistoty. 

  • Lenka 16. 6. 2021

    Irobot 880

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se dá čistit a jak kdyztak schodové čidla, něco mi v jednom vyteklo a vysavač stále hlásí chybu 6 a nejede, případně kolik by stála oprava, výměna nebo vyčištění? Děkuji

  • Nikol 20. 3. 2021

    Netoci se bocni kartacej

    Dobry den, mame roboticky vysavac i roomba 886 asi 3 roky a prestal se nam pred casem tocit bocni stetecek. Nejprve jsme vse resetovali, vycistili,jak tu radite. Ale zjistili jsme,ze se povoluje sroubek, tak nejprve jsme kazdy tyden utahovali, postupne po kazdem vysavani. Nyni sroubek nedrzi vubec, protaci se, po vysavani nekde vypadne atd... davali jsme i sroubek novy. je uz dle nas strzeny zavit v tom plastu,kam se sroubek zasroubovava. Jak se da resit tato zavada? Da se nejak cely dil vymenit? Kolik by cca stala oprava? Kam se obratit s pribliznym nacenenim? Dekuji.

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, pokud se jedná pouze o stržený závit, tak lze řešit zakoupením nějakého delšího šroubku, třeba i vrutu. Pokud již ani toto řešení nepomůže, tak můžeme nabídnout komplet modul bočního kartáčku. K zakoupení tohoto servisního dílu je třeba kontaktovat náš servis

zobrazit všechny dotazy 59

Recenze produktu

0%

0%

0 hodnocení

  • 0× 100%
  • 0× 80%
  • 0× 60%
  • 0× 40%
  • 0× 20%

0 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše