Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Robotický vysavač iRobot Roomba 880

Kód zboží: 101074

Příslušenství

Popis produktu

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Třístupňový čistící systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Adaptivní čistící hlava s gumovými kartáči AeroForce
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Indikátor plného koše
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Funkce virtuální zdi s majákem - řízený úklid více pokojů najednou
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Dálkové ovládání
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem

Komu vysavač doporučujeme

iRobot Roomba 880 si zamilují všichni majitelé větších bytů a domů, kteří chtějí mít doma to nejlepší a nejnovější. Noví majitelé Roomby 880 se mohou těšit na maximální účinnost úklidu danou využitím systému AeroForce, až 2x delší životnost baterie XLife, tišší chod a komfortnější provoz s minimálními nároky na údržbu. Výbava modelu zahrnuje vše potřebné včetně dálkového ovládání a virtuálních zdí s funkcí majáku pro úklid celého bytu pěkně místnost po místnosti.

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Představujeme jednu z nejvýznamnějších inovací od doby uvedení robotických vysavačů na trh. Revoluční čisticí systém AeroForce spojením několika prvků umožnil zvýšit efektivitu vysávání až o 50%.

1. Rotující boční kartáček

Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.

2. Dva proti sobě rotující gumové kartáče

Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sesbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Díky jejich konstrukci na nich neulpívají nečistoty a kartáče jsou tak téměř bezúdržbové.

3. Vysoký sací výkon

Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. V kombinaci s novým motorem výrazně zvyšuje sací výkon robotického vysavače Roomba série 800. Ten vzrostl až o pětinásobek v porovnání s roboty nižších řad. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Wall Follow

Systém bočního úklidu v rozíc a podél stěn Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.

Wall Follow

Systém Antitangle

iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí antitangle, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

Systém Antitangle

Přejíždí prahy a jiné nerovnosti

Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.

Přejíždí prahy a jiné nerovnosti

Program SPOT

Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

Program SPOT

Akustická a optická detekce nečistot

Systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a optických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.

Akustická a optická detekce nečistot

Funkce načasování úklidu

Díky funkci načasování úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. Robota si můžete nastavit například tak, aby uklízel trikrát týdně. Robot tak týden co týden v naplánovaný čas uklidí a tím udrží stabilně čistou podlahu.

Funkce načasování úklidu

Funkce virtuální zdi

Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.

Funkce virtuální zdi

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Automatické parkování a dobíjení

Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.

Automatické parkování a dobíjení

Funkce Room to Room

Díky funkci Room to Room pomůžete Roombě zlepšit orientaci ve složitém prostoru a ona vám na oplátku uklidí celý byt najednou místnost po místnosti. Stačí jen nechat po celém bytě otevřené dveře a do prostoru dveří umístit virtuální majáky dle návodu. Roomba začne uklízet první místnost, jakmile robot vyhodnotí místnost jako uklizenou, maják ho navede do další místnosti. Tímto způsobem robot pokračuje až do té doby, dokud neprojede všemi majáky.

Funkce Room to Room

Technická specifikace

  • Adaptivní čistící hlava AeroForce
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém Antitangle
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce načasování úklidu
  • Funkce virtuální zdi a funkce Halo
  • Funkce Room to Room (virtuální zeď s majákem)
  • Procesor: ARM
  • Navigace: iAdapt
  • Filtrační systém: HEPA filtr
  • Indikátor plného koše: Ano
  • Sběrný koš: AeroForce
  • Výklopné madlo: Ano
  • Doporučeno na: 4 pokoje a více (až 150 m2)
  • Baterie: XLife s výdrží až 3 hodiny (Ni-MH, 3 000 mAh)
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 350 x 92 mm (80 mm tělo robota)
  • Hmotnost: 3,85 kg
  • Hlučnost: < 60 dB

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Fišerová 23. 5. 2022

    Error 5

    Dobrý den, mám Roombu 866. Před dvěma dny se objevil problém při nabíjení. Robot zajede do nabíjecí stanice, nabíjí se, po 20 minutách se ozve Error 5 , naskočí červený vykřičník a baterie je úplně vybitá- svítí červeně. Zkusila jsem vyměnit nabíjecí stanici(mám náhradní) a stalo se to samé. Zkusila jsem robota resetovat, ani to nepomohlo. Kontakty na vysavači jsem otřela lihem, také to nepomohlo. Myslela jsem, že dosluhuje baterie, ale při vysávání jsem neviděla problém, že by se vysavač rychle vybíjel, že by vysával kratší dobu. V čem by mohl být problém? Děkuji.

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, doporučil bych vyjmout baterii a očistit kontakty pod baterií případně i na baterii, dále pak kontakty pod baterií lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu. V případě, že nepomůže, tak by bylo třeba řešit výměnou baterie.

  • David 31. 3. 2022

    iRobot 651

    Dobrý den,
    rád bych požádal o radu. Máme iRobot 651. 2 roky jsme ho nepoužívali kvuli miminku a neustale pritomnosti doma - bylo rychlejsi vysat normalnim vysavacem.
    Po 2 letech jsme ozivili roomu a mela mrtvou baterii. Po zakoupeni nove baterie se zacal chovat podivne. Normalne jezdi, vysava, najednou se z nicehonic vypne. Po par desitkach minut zatuta a pokracuje dal. Naprosto bez jakekoli priciny, naprosto nahodne. Obcas se vypne na chvili, obcas na dele. Obcas se zastavi uplne.
    Reset jsme zkouseli, nepomohl.
    Dekuji predem za radu, kde by mohl byt zakopany pes. Zadny error nehlasi.

    • Martina Specialista 31. 3. 2022

      Dobrý den, problém může být se základní deskou robota. Více informací po diagnostice by zjistilo sevisní středisko. Pokud by se jednalo o desku robota, oprava se ve většině případů nevyplácí, cena je nerentabilní.

  • Vonkova 23. 12. 2021

    Vypnuti pafovych cidel

    Prosim ktery servis v okoli Kadaňe by nam vypnul padovy cidla..mame tmavy koberec?

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, jedinou možností je zaslání robota do servisního střediska. Ve Vašem okolí bohužel příslušný servis není.

  • Jaromir 8. 12. 2021

    Točí se dokola a pak hlásí nějaké čistí

    Dobrý den, mám iRobota roomba ( nevím přesně typ) mám ho z druhé ruky, a dneska se začal točit do kola cca 2 minuty se točí a pak se tam ukáže vykřičník, a něco hlásí něco asi jako ze chci vyčistit ( ale vše jsem vyčistil) co s tím? Děkuji

    • Lukáš Specialista 9. 12. 2021

      Dobrý den, může se jednat například i o vadnou baterii. Doporučím ověřit přesný model robota. Označení naleznete nad pravým kolem. Pokud by nebyl problém v baterii, tak doporučím servis robota. 

  • Tomáš Žurek 8. 11. 2021

    Dost často hlásí chybu 10

    Koupil jsem si Roomba 980 dost často mi hlásí chybu 10 . Může to být slabší baterií.

    • Lukáš Specialista 8. 11. 2021

      Dobrý den, chyba 10 je chyba kola, tato chyba nebude mít s baterií nic společného. Doporučíme provést reset robota a zkontrolovat zda nejsou v kole nečistoty. 

  • Lenka 16. 6. 2021

    Irobot 880

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se dá čistit a jak kdyztak schodové čidla, něco mi v jednom vyteklo a vysavač stále hlásí chybu 6 a nejede, případně kolik by stála oprava, výměna nebo vyčištění? Děkuji

  • Nikol 20. 3. 2021

    Netoci se bocni kartacej

    Dobry den, mame roboticky vysavac i roomba 886 asi 3 roky a prestal se nam pred casem tocit bocni stetecek. Nejprve jsme vse resetovali, vycistili,jak tu radite. Ale zjistili jsme,ze se povoluje sroubek, tak nejprve jsme kazdy tyden utahovali, postupne po kazdem vysavani. Nyni sroubek nedrzi vubec, protaci se, po vysavani nekde vypadne atd... davali jsme i sroubek novy. je uz dle nas strzeny zavit v tom plastu,kam se sroubek zasroubovava. Jak se da resit tato zavada? Da se nejak cely dil vymenit? Kolik by cca stala oprava? Kam se obratit s pribliznym nacenenim? Dekuji.

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, pokud se jedná pouze o stržený závit, tak lze řešit zakoupením nějakého delšího šroubku, třeba i vrutu. Pokud již ani toto řešení nepomůže, tak můžeme nabídnout komplet modul bočního kartáčku. K zakoupení tohoto servisního dílu je třeba kontaktovat náš servis

  • Patrik 16. 2. 2021

    Patrik1234

    Dobrý deň, mam problém s robotom Combo, ľavá bočná kefa sa stále točí. Ak vypnem hlavný vypínač tak sa točí len ak je v nabíjacej stanici ale ak je vypínač zapnutý tak sa točí stále, viete mi poradiť o aký problém ide?

    • Marcela 8. 4. 2021

      Dobry den Patrik, prosim Vas, pomohol Vam hard reset robota? Mam rovnaky problem od vcera. Snazime sa ho resetovat, odpojit bateriu...
      Ako ste dopadli s tym Vasim? Da sa chyba odstranit, alebo je nutne zaslat do servisu?
      Dakujem

      • Jozef 12. 12. 2021

        Dobry deň
        Mám taký istý problém ako sa vám to podarilo vyriešiť . Fungoval ten reštart alebo treba servis ?
        Ďakujem za odpoveď

    • Martina Specialista 16. 2. 2021

      Dobrý den, zkuste provést reset robota, na pár minut můžete z robota vyjmout i baterii. Poté spusťte robota k úklidu. Pokud se bude chovat stejně a boční kartáček se i nadále bude nepřetržitě točit, bude nutné zaslat robota k servisní prohlídce.

  • Petra 24. 8. 2020

    Zasekne se na liště

    Dobrý den mám robota cca 4 roky ...nikdy žádný problém jen teď poslední dobrou se mi zasekne na liště a vydrží na ní jezdit cca 10 min (dopředu dozadu a pak má i zásek ....někdy stojí i na místě a nepohne se.. jen vysává) přijde mi že nemá sílu se znovu rozjet.... nikdy mu přechodové lišty nedělaly problém.
    Děkuji

    • Veronika Specialista 25. 8. 2020

      Dobrý den,
      může být problém v baterii, pokud je starší 2 let baterie je již slabá a robot se pak může zastavovat i na nepatrných překážkách jako je koberec nebo právě lišta. Doporučujeme vyměnit baterii za novou, měl by se problém vyřešit. Krásný den

  • Karel 20. 7. 2020

    Roomba i7 plus

    Dobry den, pulrocni robot obcas zacal delat problemy. Vysava i s pauzou na dobiti a cca 2x do mesice se mi stalo, ze nezajel do docku a zustal stat pred dockem cca 20 cm. App ukazuje, ze robot proces dokoncil a nabiji se, ale neni tomu tak. Toto se stava jen pri vetsich uklidovych procesech. Hard reset nic nevyresil.

    • Lukáš Specialista 21. 7. 2020

      Dobrý den, pokud se chyba opakuje a reset nic nevyřešil, tak doporučíme řešit reklamací robota. 

zobrazit všechny dotazy 48

Recenze produktu

0%

0%

0 hodnocení

  • 0× 100%
  • 0× 80%
  • 0× 60%
  • 0× 40%
  • 0× 20%

0 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše