Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 605

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 605

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jan Nemrava 30. 11. 2023

    Cerveny vykricnik

    Dobry den, mam roomba 605, aktualne kdyz jej zapnu, jen s sebou cukne a rozsviti se cerveny vykricnik, ozve se ton, ale zadna dalsi hlaska, nabita baterie je, cistil a kontroloval jsem co se dalo, zadnou mechanickou zavadu jsem nenasel. Prosim poradte, co zkusit, ci co vymenit, jestli to ma smysl.ddekuji JNemrava

  • Dušan 8. 2. 2023

    Roomba 605 - Nabíjení

    Dobrý den,
    5let stará Roomba při najetí do nabíjecí stanice hlásila chybu (zvukově) baterie pro signalizaci nabíjení blilala červeně, ale nedobila se.
    Koupil jsem novou original baterii. Na NS se rozsvítí na cca. 20sec. zelená kontrolka. Roomba svítí zeleně a vydává zvukový tón (jakoby zapojeno/odpojeno??). Signalizace dobíjení (ikonka baterie) bliká oranžově, ale Roomba se nenabije.
    Děkuji za odpověď!!

    • Martina Specialista 9. 2. 2023

      Dobrý den, stanice nesvítí po celou dobu nabíjení, přibližně po 20 vteřinách se kontrolka zhasne. To je naprosto v pořádku. Co se týče baterie a jejího nabíjení, zkuste zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zd anejsou zanesené nějakou nečistotou, popřípadě je očistit. pokud kontrolka při nabíjení bliká oranžově, znamená to, že se baterie stále nabíjí. Může se jednat o regenerační proces, kdy je nabíjení poněkud delší, jelikož baterie může být podnabitá.

      • Dušan 9. 2. 2023

        Dobrý den a děkuji za odpověď. Dobíjecí kontakty jsou v pořádku, to jsem vše předem kontroloval. Před podáním dotazu, jsem Roombu jsem nabíjel cca.3h, ale výsledek stejný. Po celou dobu blikala baterie oranžově a Roomba vydávala zvukový signál (jako by on/off).
        Nechám tedy Roombu na nabíjecí stanici delší dobu.

        • Lukáš Specialista 9. 2. 2023

          Dobrý den, doporučil bych ještě vyzkoušet baterii z robot avyjmout a očistit kontakty pod baterií, případně je i lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s baterií - kontakty se mohou časem vymačkat a toto může pomoci. 

        • Martina Specialista 9. 2. 2023

          Dobrý den, ano zkuste nabíjet delší dobu. kdyby nedošlo k žádné změně, doporučili bychom servisní kontrolu robota. Problém nemusí být v baterii, ale v samotném robotovi.

          • Dušan 9. 2. 2023

            Dobrý den, mohu Vás požádat o doporučení servisu v Ústí nad Labem a okolí... děkuji!!!

            • Lukáš Specialista 9. 2. 2023

              Dobrý den, o servisu ve Vašem okolí bohužel nemáme informaci, ale můžete využít služeb našeho servisu

  • Ivana 30. 11. 2022

    Roomba 606

    Mám nový robot, dala jsem ho nabít, rozsvítí se zelené clean a začne blikat prázdná baterie ikona a pak vypne, to je u nenabiteho nového robotů v pořádku. Po minutě se ale znovu rozsvítí zeleně clean , červená baterie a vykřičník a hlasi to nějakou chybu. Co s tím prosím?
    Děkuji

    • Martina Specialista 1. 12. 2022

      Dobrý den, nový robot má pod baterií žlutou ochrannou pásku, kterou je nutné nejrpve odstranit. Pokud byla páska odstraněna, zkontrolujte správné připojení napájecího kabelu a správné umístění robota na kontakty stanice.

  • Tkadlec Antonín 22. 5. 2022

    Neustale plny sáček

    Dobry den
    Vysavač najede do doku vysype se a stále píše sáček plný vyměňte sáček a přitom v něm není ani smítko co s tím? Děkuji

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, jakého modelu se Váš dotaz týká? Model iRobot Roomba 605 námá žádný sáček na nečistoty. 

  • Kýzl Petr 17. 3. 2022

    iRobot Roomba 605

    Dobrý den , vysavač normálně vysává lino , dlažbu , vjede na koberec zastaví se a rozsvítí se červený vykřičník . Kde je chyba ? Nemohu nikde dohledat . Děkuji

    • Martina Specialista 17. 3. 2022

      Dobrý den, pravděpodobně je výška koberce pro robota už příliš vysoká. Maximální výška je kolem 1,5 - 2 cm. Dále by koberec neměl mít dlouhý či hustý chlup.

  • Jana 16. 12. 2021

    Připojení k aplikaci

    Dobrý den, mám problém se spalováním vysavace a aplikace. Aplikace vysavac vyhledá, ale poté mám přejít do nastavení telefonu a pomoci Wi-Fi se připojit, bohužel mi ale nenajde zařízení. V čem je prosím problém?

    • Lukáš Specialista 16. 12. 2021

      Dobrý den, tento model nelze spárovat s wifi.

  • Lukáš 2. 12. 2021

    Nefunkční dva válcové kartáče

    Dobrý den. Potýkám se s problémem ohledně naší Roomby 605. Vysavač normálně jezdí, nabíjí se, "kartáček" vlevo vpředu funguje, ale dva hlavní sběrné kartáče se netočí. Jsem trochu od technického oboru, motorek vysávání jsem si proměřil, ten je normálně funkční. Plastové soukolí mezi elektromotorkem a kartáči jsem rozebral, vyčistil, promazal.... Ale kartáče se stále netočí, pouze se občas "tam z těch míst" ozve zvláštní zvuk, jako drhnutí, nebo něco v tom smyslu. Můžete prosím pomoci? Jinak jsme s robotem naprosto spokojeni, neradi bychom měnili :-)
    Moc děkuji.
    S pozdravem, Matouš

    • Martina Specialista 3. 12. 2021

      Dobrý den, dle popisu se bude jednat o problém se středovým vysávacím modulem. Zde by bylo jeidnou možností zakoupit nový modul. Bližší informace ohledně dostupnosti Vám zasílám na e-mail.

      • Natálie 14. 6. 2022

        Dobrý den. Mám stejnou závadu - nefunkční dva válcové kartáče. Prosím o zaslání odkazu na středový modul.
        Předem děkuji.
        Natálie

        • Lukáš Specialista 14. 6. 2022

          Dobrý den, pro zakoupení tohoto náhradního dílu bude třeba kontaktovat náš servis: [email protected] Náhradní díly nemáme na eshopu v nabídce. 

  • Iva 27. 8. 2021

    Červený vykřičník

    Dobrý den,
    iroomba 605 při zapnutí jezdí dokola chvíli dopředu, chvíli dozadu, kolem jednoho kolečka. Pak se hned rozsvítí červený vykřičník. Nevíte prosím, kde může být chyba? děkuji.

    • Martina Specialista 27. 8. 2021

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat obě kola robota, zda pod některým není nějaká nečistota, dále zkontrolujte a popřípadě očistěte senzory ze spodní strany robota. V případě, že by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále.

  • Alena 17. 5. 2021

    Červený vykřičník

    Dobrý den, máme novou baterii, vysavač vysál, ale když se vybil, rozsvítil se červený vykřičník. Nemůžu nikde dohledat co je to za chybu. Děkuji

    • Martina Specialista 18. 5. 2021

      Dobrý den, pokud se po vysávání rozsvítila kontrolka červeného trojúhelníku, jedná se pravděpodobně o upozornění na vybitou baterii. Bude nutné robota opět nabít.

  • Petr 20. 6. 2020

    Nepracuje

    Dobrý den, máme rok starý rob.vysavač irobot Roomba 605-tedy v záruce. Vždy pracoval spolehlivě, najednou z nabíjecí stanice, nijak nereaguje..nesviti, nebliká..mrtvo.Jak pokračovat dál? Děkuji za odpověď .

    • Lukáš Specialista 22. 6. 2020

      Dobrý den, svítí na dobíjecí stanici kontrolka, jestliže robot takto vůbec nereaguje, tak bude zřejmě závada v nabíjecí stanici nebo baterii? Asi bude nejlepší vysavač i s nabíjecí stanicí reklamovat, kdy bude provedena kontrola v autorizovaném servise. 

  • Pojezný 6. 6. 2020

    Dobíjení

    Dobrý den, jak je indikováno napájení ve stanici, kontrolka se rozsvítí ale po chvilce se vypne, neboli zhasne, znamená to že se vysavač nabíjí i tak ?

    • Lukáš Specialista 8. 6. 2020

      Dobrý den, ano stanice signalizuje nabíjení pouze cca 1 minutu po té zhasne. Jedná se o úsporné řešení, které ještě není popsáno v manuálu. 

  • Radko Beneš 27. 12. 2019

    Roomba605

    Dobrý den, ukončí model 605 po úklidu svoji práci nebo je ho nutné vypnout ručně a potom nasměrovat do dockovací stanice? Děkuji.

    • Aleš Specialista 27. 12. 2019

      Dobrý den, robot začně stanici hledat, v případě, že jí najde zajede do ní a začne se nabíjet. V případě, že by někde uvázl, je nutné ho vzít a do stanice jej vložit.

  • Pavel Flosman 22. 12. 2019

    Roomba 605

    Svítí červený vykřičník a nenabiji se

    • Veronika Specialista 22. 12. 2019

      Dobrý den,
      může být pouze baterie vyčerpaná, běžná životnost batreie je kolem 1,5-2 let, Doporučujeme vyměnit za novou. Krásný den

  • Lucie 24. 11. 2019

    kamenný koberec

    Dobrý den,
    máme v kuchyni kamenný koberec, který není hladký. Je Roomba 605 vhodná i na tento povrch?
    Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 25. 11. 2019

      Dobrý den, kamenný koberec nebude pro model iRobot Roomba 605 problém a zvládne jej vysát.

  • M. 26. 12. 2018

    dotaz - příslušenství

    Dobrý den,
    prosím o info, jaké je v příslušenství při zakoupení k iRobotu Roomba 605? Je zde obsažena také baterie?

    • Zdeněk Specialista 27. 12. 2018

      Dobrý den,
      balní robota obsahuje i baterii. V balení naleznete robota, dokovací stanici a danou baterii, která je již v robotovi.
      Přeji pěkný den

  • Tereza 23. 12. 2016

    Časovač

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda má tento vysavač Irobot 616 časovač a možnost tedy vysávání v jakoukoliv hodinu bez vazby na majitele.

    Děkuji za odpověď.

    • Zdeněk Specialista 23. 12. 2016

      Dobrý den,

      ano máme tento robotický vysavač iRobot Roomba 605 skladem. Robot nemá časovač, takže spustit lze pouze manuálně.  

      Přejeme hezký den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše