Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kód zboží: 101257
Příslušenství
-
Sada 2x štětinové, gumové a boční kartáče pro iRobot Roomba 600
1 040 Kč s DPH
skladem
Počet hvězdiček: 5/5
-
Zásobník pro iRobot Roomba série 600 (bez 68x, 691, 695, 696)
1 299 Kč s DPH
skladem
Počet hvězdiček: 4/5
Popis produktu
- Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
- Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
- Třístupňový čistící systém
- Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
- Adaptivní čistící hlava 2. generace
- Velkokapacitní sběrný koš AeroVac
- Filtrační systém z mikrovláken
- Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
- Nárazník se zpomaleným dotykem
- Senzory proti pádu ze schodů
- Baterie XLife
- Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem
Komu vysavač doporučujeme
Robotický vysavač iRobot Roomba 605 se hodí do menších bytů a domů s podlahovou plochou do 60 m2. Absence funkce načasování úklidu vyžaduje manuální aktivaci robota pomocí tlačítka CLEAN, následný úklid však probíhá plně automaticky stejně jako v případě vyšších modelů série 600 a dokonce i 700. Model 605 bude vyhovovat těm z vás, kteří oželí např. detekci nečistot, anebo madlo na přenášení.
Třístupňový čistící systém
Nepřekonatelnou kvalitu úklidu robotických vysavačů Roomba má na svědomí vysoce funkční třístupňový systém úklidu.
V rámci tohoto systému Roomba doslova vyžene nečistoty z každého zákoutí místnosti a nasaje je do sběrného koše. Nejjemnější prachové částice zachytí účinný filtr z mikrovláken.
1. Rotující boční kartáček
Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.
2. Dva proti sobě rotující kartáče
Robot využívá princip dvou proti sobě rotujících kartáčů, které jsou umístěny v čistící hlavě robota. Díky tomuto systému Roomba velmi efektivně sbírá prach i velké nečistoty z podlahy.
3. Optimální sací výkon
Ve sběrném koši se nachází účinný sací motor, který vysává jemný prach a drobné nečistoty zachycené na kartáčích.
Wall Follow
Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.
Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.
Systém Antitangle
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
Přejíždí prahy a jiné nerovnosti
Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.
Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.
Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.
Automatické parkování a dobíjení
Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.
Funkce virtuální zdi
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.
Technická specifikace
- Model: iRobot Roomba 605
- Barva: bílá / černá
- Navigace: iAdapt
- Filtrační systém: filtr z mikrovláken
- Procesor: ARM
- Sběrný koš: AeroVac
- Výklopné madlo: ne
- Doporučeno na: 3 pokoje (cca 60 m2)
- Baterie: Li-Ion
- Doba nabíjení: 3 hodiny
- Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
- Spotřeba Stand-By: max. 2 W
- Rozměry: 330 x 92 mm (80 mm tělo robota)
- Hmotnost: 3,6 Kg
- Hlučnost: < 60 dB
- Detekce nečistot: ne
- Madlo: ne
Obsah Balení
-
1x iRobot Roomba 605
-
1x Nabíjecí základna
-
1x Baterie Li-Ion 1800 mAh
-
1x Návod na použití
Recenze produktu
-
Anonym
Ověřený
zákazník31. 12. 2020
- Vysává nejen hladké podlahy, ale i koberce, schroustal dokonce opadané jehličí z vánoční borovice, dcera je s vánočním dárkem spokojena
-
Anonym
Ověřený
zákazník27. 12. 2020
Vysavač předčil naše očekávání. Úplně nádherně vše vyluxuje, včetně vlasů, smetí a chlupů, které běžný vysavač nevysál. Netušili jsme, co jsme měli doma za nepořádek. Vjede i pod skříně, postele, atd. Všude uklidí na jedničku. Pouze místa, kde se nevejde, se musí douklidit ručně.
S robotem je snadná manipulace, čištění, nemá chybu.
SUPER!!!- Vše super!!!
- Uvítali bychom hlasové zprávy v českém jazyce
-
Anonym
Ověřený
zákazník21. 12. 2020
Všem doporučuji a všude o tomto robotickém vysavači nadšeně mluvím. Myslím, že je to stejně revoluční produkt jako když se u nás v běžných domácnostech začaly užívat pračky, myčky nádobí a později sušičky prádla.
-
Anonym
Ověřený
zákazník30. 11. 2020
Mám robota teprve týden, zatím jsme ale nadšeni. Vybrali jsme si ho na základě doporučení jiných majitelů psů. Chlupů nasbíral již mnoho, skoro na jednoho dalšího psa :-). A to pravidelně vysáváme velmi účinným vysavačem s klepačem. Ten teď může odpočívat.
Takže zatím obrovská spokojenost, snad bude sloužit hodně dlouho. -
Anonym
Ověřený
zákazník26. 11. 2020
výhoda je v tom že stroj pracuje sám a nemusí tam nikdo být příjdete a máte hotovo
-
Anonym
Ověřený
zákazník22. 11. 2020
- po nabití dlouho vydrží vysávat, jednoduchá obsluha
-
Anonym
Ověřený
zákazník8. 11. 2020
- jednoduché ovládání
-
Anonym
Ověřený
zákazník7. 5. 2020
Robota jsme si koupili kvůli chlupům našich psích lásek, a musíme říct že jsme nadšení a maximálně spokojení! Vysává každý den, baterie vydrží na úklid celého bytu a je to skvělý domácí pomocník. Za nás 10/10. Doporučujeme!
- Cena
- Výkon
-
Anonym
Ověřený
zákazník14. 10. 2019
S Roombou mám již z dřívějška zkušenost, takže jsem kupoval osvědčené zboží. Mám již mnoho let Roombu Pet 564, s kterou jsem byl spokojen a vybíral jsem podobnou kompatibilní verzi. Doporučuji a děkuji.
- Tichý provoz
- Po nabití zhasne, takže zbytečně nesvítí.
- Beproblémové dokovací samostatné nabíjení.
- Nemá vlastní "sheduli", ale nebylo to podstatné při mém výběru.
-
Anonym
Ověřený
zákazník7. 8. 2019
Super pomocník za rozumnou cenu,koberec s nízkým vlasem vysaje perfektně,mám dva psy a chlupů z koberce jsem se nemohla pořádně zbavit,teď je koberec jako nový,jde mu to i na dlažbě a linu.
- Funguje bez problémů
- Trochu hlučný ,ale s tím jsem počítala
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Dušan 8. 2. 2023
Roomba 605 - Nabíjení
Dobrý den,
5let stará Roomba při najetí do nabíjecí stanice hlásila chybu (zvukově) baterie pro signalizaci nabíjení blilala červeně, ale nedobila se.
Koupil jsem novou original baterii. Na NS se rozsvítí na cca. 20sec. zelená kontrolka. Roomba svítí zeleně a vydává zvukový tón (jakoby zapojeno/odpojeno??). Signalizace dobíjení (ikonka baterie) bliká oranžově, ale Roomba se nenabije.
Děkuji za odpověď!!
Reagovat
Dobrý den, stanice nesvítí po celou dobu nabíjení, přibližně po 20 vteřinách se kontrolka zhasne. To je naprosto v pořádku. Co se týče baterie a jejího nabíjení, zkuste zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zd anejsou zanesené nějakou nečistotou, popřípadě je očistit. pokud kontrolka při nabíjení bliká oranžově, znamená to, že se baterie stále nabíjí. Může se jednat o regenerační proces, kdy je nabíjení poněkud delší, jelikož baterie může být podnabitá.
Reagovat
Dušan 9. 2. 2023
Dobrý den a děkuji za odpověď. Dobíjecí kontakty jsou v pořádku, to jsem vše předem kontroloval. Před podáním dotazu, jsem Roombu jsem nabíjel cca.3h, ale výsledek stejný. Po celou dobu blikala baterie oranžově a Roomba vydávala zvukový signál (jako by on/off).
Nechám tedy Roombu na nabíjecí stanici delší dobu.
Reagovat
Dobrý den, doporučil bych ještě vyzkoušet baterii z robot avyjmout a očistit kontakty pod baterií, případně je i lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s baterií - kontakty se mohou časem vymačkat a toto může pomoci.
Reagovat
Dobrý den, ano zkuste nabíjet delší dobu. kdyby nedošlo k žádné změně, doporučili bychom servisní kontrolu robota. Problém nemusí být v baterii, ale v samotném robotovi.
Reagovat
Dušan 9. 2. 2023
Dobrý den, mohu Vás požádat o doporučení servisu v Ústí nad Labem a okolí... děkuji!!!
Reagovat
Dobrý den, o servisu ve Vašem okolí bohužel nemáme informaci, ale můžete využít služeb našeho servisu.
Reagovat
Ivana 30. 11. 2022
Roomba 606
Mám nový robot, dala jsem ho nabít, rozsvítí se zelené clean a začne blikat prázdná baterie ikona a pak vypne, to je u nenabiteho nového robotů v pořádku. Po minutě se ale znovu rozsvítí zeleně clean , červená baterie a vykřičník a hlasi to nějakou chybu. Co s tím prosím?
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, nový robot má pod baterií žlutou ochrannou pásku, kterou je nutné nejrpve odstranit. Pokud byla páska odstraněna, zkontrolujte správné připojení napájecího kabelu a správné umístění robota na kontakty stanice.
Reagovat
Tkadlec Antonín 22. 5. 2022
Neustale plny sáček
Dobry den
Vysavač najede do doku vysype se a stále píše sáček plný vyměňte sáček a přitom v něm není ani smítko co s tím? Děkuji
Reagovat
Dobrý den, jakého modelu se Váš dotaz týká? Model iRobot Roomba 605 námá žádný sáček na nečistoty.
Reagovat
Kýzl Petr 17. 3. 2022
iRobot Roomba 605
Dobrý den , vysavač normálně vysává lino , dlažbu , vjede na koberec zastaví se a rozsvítí se červený vykřičník . Kde je chyba ? Nemohu nikde dohledat . Děkuji
Reagovat
Dobrý den, pravděpodobně je výška koberce pro robota už příliš vysoká. Maximální výška je kolem 1,5 - 2 cm. Dále by koberec neměl mít dlouhý či hustý chlup.
Reagovat
Jana 16. 12. 2021
Připojení k aplikaci
Dobrý den, mám problém se spalováním vysavace a aplikace. Aplikace vysavac vyhledá, ale poté mám přejít do nastavení telefonu a pomoci Wi-Fi se připojit, bohužel mi ale nenajde zařízení. V čem je prosím problém?
Reagovat
Dobrý den, tento model nelze spárovat s wifi.
Reagovat
Lukáš 2. 12. 2021
Nefunkční dva válcové kartáče
Dobrý den. Potýkám se s problémem ohledně naší Roomby 605. Vysavač normálně jezdí, nabíjí se, "kartáček" vlevo vpředu funguje, ale dva hlavní sběrné kartáče se netočí. Jsem trochu od technického oboru, motorek vysávání jsem si proměřil, ten je normálně funkční. Plastové soukolí mezi elektromotorkem a kartáči jsem rozebral, vyčistil, promazal.... Ale kartáče se stále netočí, pouze se občas "tam z těch míst" ozve zvláštní zvuk, jako drhnutí, nebo něco v tom smyslu. Můžete prosím pomoci? Jinak jsme s robotem naprosto spokojeni, neradi bychom měnili :-)
Moc děkuji.
S pozdravem, Matouš
Reagovat
Dobrý den, dle popisu se bude jednat o problém se středovým vysávacím modulem. Zde by bylo jeidnou možností zakoupit nový modul. Bližší informace ohledně dostupnosti Vám zasílám na e-mail.
Reagovat
Natálie 14. 6. 2022
Dobrý den. Mám stejnou závadu - nefunkční dva válcové kartáče. Prosím o zaslání odkazu na středový modul.
Předem děkuji.
Natálie
Reagovat
Dobrý den, pro zakoupení tohoto náhradního dílu bude třeba kontaktovat náš servis: [email protected] Náhradní díly nemáme na eshopu v nabídce.
Reagovat
Iva 27. 8. 2021
Červený vykřičník
Dobrý den,
iroomba 605 při zapnutí jezdí dokola chvíli dopředu, chvíli dozadu, kolem jednoho kolečka. Pak se hned rozsvítí červený vykřičník. Nevíte prosím, kde může být chyba? děkuji.
Reagovat
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat obě kola robota, zda pod některým není nějaká nečistota, dále zkontrolujte a popřípadě očistěte senzory ze spodní strany robota. V případě, že by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále.
Reagovat
Alena 17. 5. 2021
Červený vykřičník
Dobrý den, máme novou baterii, vysavač vysál, ale když se vybil, rozsvítil se červený vykřičník. Nemůžu nikde dohledat co je to za chybu. Děkuji
Reagovat
Dobrý den, pokud se po vysávání rozsvítila kontrolka červeného trojúhelníku, jedná se pravděpodobně o upozornění na vybitou baterii. Bude nutné robota opět nabít.
Reagovat
Petr 20. 6. 2020
Nepracuje
Dobrý den, máme rok starý rob.vysavač irobot Roomba 605-tedy v záruce. Vždy pracoval spolehlivě, najednou z nabíjecí stanice, nijak nereaguje..nesviti, nebliká..mrtvo.Jak pokračovat dál? Děkuji za odpověď .
Reagovat
Dobrý den, svítí na dobíjecí stanici kontrolka, jestliže robot takto vůbec nereaguje, tak bude zřejmě závada v nabíjecí stanici nebo baterii? Asi bude nejlepší vysavač i s nabíjecí stanicí reklamovat, kdy bude provedena kontrola v autorizovaném servise.
Reagovat
Pojezný 6. 6. 2020
Dobíjení
Dobrý den, jak je indikováno napájení ve stanici, kontrolka se rozsvítí ale po chvilce se vypne, neboli zhasne, znamená to že se vysavač nabíjí i tak ?
Reagovat
Dobrý den, ano stanice signalizuje nabíjení pouze cca 1 minutu po té zhasne. Jedná se o úsporné řešení, které ještě není popsáno v manuálu.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 37