Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 605 3Doid iRobot Roomba 605 iRobot Roomba 605 iRobot Roomba 605 iRobot Roomba 605

Prodej ukončen

Robotický vysavač iRobot Roomba 605

98% 394 Recenzí 99% doporučuje

Kód zboží: 101257

Příslušenství

Popis produktu

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
  • Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
  • Třístupňový čistící systém
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Adaptivní čistící hlava 2. generace
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroVac
  • Filtrační systém z mikrovláken
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
  • Nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Baterie XLife
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem

 

Komu vysavač doporučujeme

Robotický vysavač iRobot Roomba 605 se hodí do menších bytů a domů s podlahovou plochou do 60 m2. Absence funkce načasování úklidu vyžaduje manuální aktivaci robota pomocí tlačítka CLEAN, následný úklid však probíhá plně automaticky stejně jako v případě vyšších modelů série 600 a dokonce i 700. Model 605 bude vyhovovat těm z vás, kteří oželí např. detekci nečistot, anebo madlo na přenášení.

Třístupňový čistící systém

Nepřekonatelnou kvalitu úklidu robotických vysavačů Roomba má na svědomí vysoce funkční třístupňový systém úklidu.

V rámci tohoto systému Roomba doslova vyžene nečistoty z každého zákoutí místnosti a nasaje je do sběrného koše. Nejjemnější prachové částice zachytí účinný filtr z mikrovláken.

1. Rotující boční kartáček

Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.

2. Dva proti sobě rotující kartáče

Robot využívá princip dvou proti sobě rotujících kartáčů, které jsou umístěny v čistící hlavě robota. Díky tomuto systému Roomba velmi efektivně sbírá prach i velké nečistoty z podlahy.

3. Optimální sací výkon

Ve sběrném koši se nachází účinný sací motor, který vysává jemný prach a drobné nečistoty zachycené na kartáčích.

Třístupňový čistící systém

Wall Follow

Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.

Wall Follow

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Systém Antitangle

iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

Systém Antitangle

Přejíždí prahy a jiné nerovnosti

Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.

Přejíždí prahy a jiné nerovnosti

Program SPOT

Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

Program SPOT

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů

Automatické parkování a dobíjení

Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.

Automatické parkování a dobíjení

Funkce virtuální zdi

Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.

Funkce virtuální zdi

Technická specifikace

  • Model: iRobot Roomba 605
  • Barva: bílá / černá
  • Navigace: iAdapt
  • Filtrační systém: filtr z mikrovláken
  • Procesor: ARM
  • Sběrný koš: AeroVac
  • Výklopné madlo: ne
  • Doporučeno na: 3 pokoje (cca 60 m2)
  • Baterie: Li-Ion
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 330 x 92 mm (80 mm tělo robota)
  • Hmotnost: 3,6 Kg
  • Hlučnost: < 60 dB
  • Detekce nečistot: ne
  • Madlo: ne

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jan Nemrava 30. 11. 2023

    Cerveny vykricnik

    Dobry den, mam roomba 605, aktualne kdyz jej zapnu, jen s sebou cukne a rozsviti se cerveny vykricnik, ozve se ton, ale zadna dalsi hlaska, nabita baterie je, cistil a kontroloval jsem co se dalo, zadnou mechanickou zavadu jsem nenasel. Prosim poradte, co zkusit, ci co vymenit, jestli to ma smysl.ddekuji JNemrava

  • Dušan 8. 2. 2023

    Roomba 605 - Nabíjení

    Dobrý den,
    5let stará Roomba při najetí do nabíjecí stanice hlásila chybu (zvukově) baterie pro signalizaci nabíjení blilala červeně, ale nedobila se.
    Koupil jsem novou original baterii. Na NS se rozsvítí na cca. 20sec. zelená kontrolka. Roomba svítí zeleně a vydává zvukový tón (jakoby zapojeno/odpojeno??). Signalizace dobíjení (ikonka baterie) bliká oranžově, ale Roomba se nenabije.
    Děkuji za odpověď!!

    • Martina Specialista 9. 2. 2023

      Dobrý den, stanice nesvítí po celou dobu nabíjení, přibližně po 20 vteřinách se kontrolka zhasne. To je naprosto v pořádku. Co se týče baterie a jejího nabíjení, zkuste zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zd anejsou zanesené nějakou nečistotou, popřípadě je očistit. pokud kontrolka při nabíjení bliká oranžově, znamená to, že se baterie stále nabíjí. Může se jednat o regenerační proces, kdy je nabíjení poněkud delší, jelikož baterie může být podnabitá.

      • Dušan 9. 2. 2023

        Dobrý den a děkuji za odpověď. Dobíjecí kontakty jsou v pořádku, to jsem vše předem kontroloval. Před podáním dotazu, jsem Roombu jsem nabíjel cca.3h, ale výsledek stejný. Po celou dobu blikala baterie oranžově a Roomba vydávala zvukový signál (jako by on/off).
        Nechám tedy Roombu na nabíjecí stanici delší dobu.

        • Lukáš Specialista 9. 2. 2023

          Dobrý den, doporučil bych ještě vyzkoušet baterii z robot avyjmout a očistit kontakty pod baterií, případně je i lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s baterií - kontakty se mohou časem vymačkat a toto může pomoci. 

        • Martina Specialista 9. 2. 2023

          Dobrý den, ano zkuste nabíjet delší dobu. kdyby nedošlo k žádné změně, doporučili bychom servisní kontrolu robota. Problém nemusí být v baterii, ale v samotném robotovi.

          • Dušan 9. 2. 2023

            Dobrý den, mohu Vás požádat o doporučení servisu v Ústí nad Labem a okolí... děkuji!!!

            • Lukáš Specialista 9. 2. 2023

              Dobrý den, o servisu ve Vašem okolí bohužel nemáme informaci, ale můžete využít služeb našeho servisu

  • Ivana 30. 11. 2022

    Roomba 606

    Mám nový robot, dala jsem ho nabít, rozsvítí se zelené clean a začne blikat prázdná baterie ikona a pak vypne, to je u nenabiteho nového robotů v pořádku. Po minutě se ale znovu rozsvítí zeleně clean , červená baterie a vykřičník a hlasi to nějakou chybu. Co s tím prosím?
    Děkuji

    • Martina Specialista 1. 12. 2022

      Dobrý den, nový robot má pod baterií žlutou ochrannou pásku, kterou je nutné nejrpve odstranit. Pokud byla páska odstraněna, zkontrolujte správné připojení napájecího kabelu a správné umístění robota na kontakty stanice.

  • Tkadlec Antonín 22. 5. 2022

    Neustale plny sáček

    Dobry den
    Vysavač najede do doku vysype se a stále píše sáček plný vyměňte sáček a přitom v něm není ani smítko co s tím? Děkuji

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, jakého modelu se Váš dotaz týká? Model iRobot Roomba 605 námá žádný sáček na nečistoty. 

  • Kýzl Petr 17. 3. 2022

    iRobot Roomba 605

    Dobrý den , vysavač normálně vysává lino , dlažbu , vjede na koberec zastaví se a rozsvítí se červený vykřičník . Kde je chyba ? Nemohu nikde dohledat . Děkuji

    • Martina Specialista 17. 3. 2022

      Dobrý den, pravděpodobně je výška koberce pro robota už příliš vysoká. Maximální výška je kolem 1,5 - 2 cm. Dále by koberec neměl mít dlouhý či hustý chlup.

  • Jana 16. 12. 2021

    Připojení k aplikaci

    Dobrý den, mám problém se spalováním vysavace a aplikace. Aplikace vysavac vyhledá, ale poté mám přejít do nastavení telefonu a pomoci Wi-Fi se připojit, bohužel mi ale nenajde zařízení. V čem je prosím problém?

    • Lukáš Specialista 16. 12. 2021

      Dobrý den, tento model nelze spárovat s wifi.

  • Lukáš 2. 12. 2021

    Nefunkční dva válcové kartáče

    Dobrý den. Potýkám se s problémem ohledně naší Roomby 605. Vysavač normálně jezdí, nabíjí se, "kartáček" vlevo vpředu funguje, ale dva hlavní sběrné kartáče se netočí. Jsem trochu od technického oboru, motorek vysávání jsem si proměřil, ten je normálně funkční. Plastové soukolí mezi elektromotorkem a kartáči jsem rozebral, vyčistil, promazal.... Ale kartáče se stále netočí, pouze se občas "tam z těch míst" ozve zvláštní zvuk, jako drhnutí, nebo něco v tom smyslu. Můžete prosím pomoci? Jinak jsme s robotem naprosto spokojeni, neradi bychom měnili :-)
    Moc děkuji.
    S pozdravem, Matouš

    • Martina Specialista 3. 12. 2021

      Dobrý den, dle popisu se bude jednat o problém se středovým vysávacím modulem. Zde by bylo jeidnou možností zakoupit nový modul. Bližší informace ohledně dostupnosti Vám zasílám na e-mail.

      • Natálie 14. 6. 2022

        Dobrý den. Mám stejnou závadu - nefunkční dva válcové kartáče. Prosím o zaslání odkazu na středový modul.
        Předem děkuji.
        Natálie

        • Lukáš Specialista 14. 6. 2022

          Dobrý den, pro zakoupení tohoto náhradního dílu bude třeba kontaktovat náš servis: [email protected] Náhradní díly nemáme na eshopu v nabídce. 

  • Iva 27. 8. 2021

    Červený vykřičník

    Dobrý den,
    iroomba 605 při zapnutí jezdí dokola chvíli dopředu, chvíli dozadu, kolem jednoho kolečka. Pak se hned rozsvítí červený vykřičník. Nevíte prosím, kde může být chyba? děkuji.

    • Martina Specialista 27. 8. 2021

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat obě kola robota, zda pod některým není nějaká nečistota, dále zkontrolujte a popřípadě očistěte senzory ze spodní strany robota. V případě, že by Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás a řešili bychom dále.

  • Alena 17. 5. 2021

    Červený vykřičník

    Dobrý den, máme novou baterii, vysavač vysál, ale když se vybil, rozsvítil se červený vykřičník. Nemůžu nikde dohledat co je to za chybu. Děkuji

    • Martina Specialista 18. 5. 2021

      Dobrý den, pokud se po vysávání rozsvítila kontrolka červeného trojúhelníku, jedná se pravděpodobně o upozornění na vybitou baterii. Bude nutné robota opět nabít.

  • Petr 20. 6. 2020

    Nepracuje

    Dobrý den, máme rok starý rob.vysavač irobot Roomba 605-tedy v záruce. Vždy pracoval spolehlivě, najednou z nabíjecí stanice, nijak nereaguje..nesviti, nebliká..mrtvo.Jak pokračovat dál? Děkuji za odpověď .

    • Lukáš Specialista 22. 6. 2020

      Dobrý den, svítí na dobíjecí stanici kontrolka, jestliže robot takto vůbec nereaguje, tak bude zřejmě závada v nabíjecí stanici nebo baterii? Asi bude nejlepší vysavač i s nabíjecí stanicí reklamovat, kdy bude provedena kontrola v autorizovaném servise. 

zobrazit všechny dotazy 39

Recenze produktu

98%

98%

411 hodnocení

  • 369× 100%
  • 39× 80%
  • 2× 60%
  • 0× 40%
  • 1× 20%

99 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Přemysl Pospíšil
    Ověřený
    zákazník

    10. 4. 2024

    100% 100%

    Plně dostačující pro úklid. Používán několikrát do týdne a prozatím i baterie původní.
    Značka i-robot se nám osvědčila a máme v domácnostech v rodině 3 ks.

  • Lada

    31. 3. 2022

    100% 100%

    Vysavac mam jiz delsi dobu a jsem opravdu spokojena. Na jedno nabiti vysaje cely byt. Vysaje i v rozich.

    • Jsem maximalne spokojena.
    • Krane vysava chlupy i na linu.
  • Aneta Paseková
    Ověřený
    zákazník

    29. 10. 2021

    100% 100%

    iRobot Roomba 605 : Vysavač máme 5 rokem a jsem velice spokojená. Spolehlivý, každodenní využití zvládá bez problémů. Nemá žádný problém s hranou schodiště.

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    13. 7. 2021

    100% 100%

    • Zatím jsem jej použil pouze dvakrát
    • Asi bude dobrý
  • Jozef Behún
    Ověřený
    zákazník

    16. 6. 2021

    100% 100%

    Maximální spokojenost s robotem, vyluxuje i kombinovanou podlahu koberec a vinil.
    Vřele všem doporučuji.

    • Velmi dobře luxuje, přejíždí i vyšší prahy.
    • nemám
  • Hana
    Ověřený
    zákazník

    1. 6. 2021

    100% 100%

    Vysavač mám už druhý a jsem s ním spokojená. Výměna z důvodu poškození, vnouček se na něm několikrát
    chtěl svézt.

    • Výborný pomocník. Výhoda proti prvnímu , zhasínání kontrolek.
  • Miluše Pumprová
    Ověřený
    zákazník

    15. 4. 2021

    80% 80%

    Jsem spokojená, jde o velmi jednoduchý přístroj, jaký jsem chtěla. Osvědčený pomocník. Mám již druhý Roomba.

    • Vysává dobře mou hladkou podlahu. Je tišší než předchozí 500. Za dobrou cenu.
    • Nemá madlo na přenášení. Šňůra k nabíječce by mohla být o trochu delší.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    11. 3. 2021

    100% 100%

    • bez problému přejede práh
  • Alena
    Ověřený
    zákazník

    22. 2. 2021

    100% 100%

    obchod nohu doporučit, kupovala jsem druhý pro maminku a oba fungují výborně. Obchod mohu doporučit.

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    22. 2. 2021

    100% 100%

    • funguje jak má , spokojenost

zobrazit všechny hodnocení 394

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše