Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Braava 390 Turbo

Dotazy pro Robotický mop iRobot Braava 390 Turbo

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Matus 26. 2. 2023

    Irobot combo 113

    Dobry den,
    asi pred 3 mesiacmi som zakupil zanovny roboticky vysavac Irobot Combo 113. Prve 2 tyzdne fungoval v poriadku. Po cca dvoch tyzdnoch som vsak zacal mat s robotickym vysavacom problemy pri jeho nabijani. Ked je roboticky vysavac v nabijacej stanici tak blika kontrolka clean co znaci ze sa robot nabija. Robotickeho vysavaca rovnako vidim vo svojej mobilnej aplikacii a stav ze sa robot nabija. No asi po minute sa robot v nabijacej stanici vypne (kontrola clean uz neblika), v mobijnej aplikacii mi zobrazuje ze je robot momentalne nedostupny.
    Robotickeho vysavaca som uz 3x reklamoval a zakazdym mi bola reklamacia zamietnuta a to aj napriek tomu ze je robot stale v zaruke. Viete mi prosim poradit ako dalej postupovat ? Dakujem.

    • Martina Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, může se jednat pouze o zašpiněné dobíjecí kontakty, kvůli kterým se robot poté není schopen nabít doplna. Zkontrolujte tedy kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené a popřípadě je očistěte. Kontrolka nabíjení nesvítí po celou dobu, přibližně po 30 vteřinách zhasne. Pokud se žádná závada v servisním středisku neprojeví, je raklamace uzavřena jako neuznaná. není tedy důvod robota opravovat, pokud je testování zcela v pořádku.

  • Pavlína Fialová 13. 2. 2023

    Robot nenabiji

    Dobrý den
    Robot stále při zapnutí svítí červeně. Koupili jsme novou baterii a stejně při nabíjení svítí jen červeně. Neblika a modře už vubec ne

    • Martina Specialista 14. 2. 2023

      Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí kontakty na robotovi i na nabíječce, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Popřípadě bude nutná servisní kontrola.

  • Kateřina 31. 8. 2022

    Nástávec na vytírání nejde sundat

    Dobrý den, mám iRobot Roomba Combo 113 a poprvé jsem nasadila nástavec na vytírání. Bohužel mi teď nejde sundat a bojím se zatáhnou víc abych neutrhla plast.části. Je na to nějaký grif? Resp. uniklo mi nějaké "odaretovací" tlačítko? Velmi děkuji, Kateřina

  • Lenka 19. 7. 2021

    Dobrý den, mám Braava 390t který, se na nabíječce tváří nabitý ale když ho požijí jen se rozjede a pak se hned tváří vybitý dekuji

    • Lukáš Specialista 19. 7. 2021

      Dobrý den, dle popisu chování robota se zřejmě bude jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna za novou. Náhradní baterie lze zakoupit v příslušenství zde

  • Tomáš Pikal 15. 4. 2021

    Kontrolka dobíjení

    Dobrý den, mám Braava 390t
    -koupil jsem novou baterii a po zapnutí na nabíječku začne blikat červeně a nabíjí se, pak bliká modře. A bliká i po 8h nabíjení. Ale v návodu píší, ze doba nabíjení cca 4h a že při plném nabití kontrolka jen svítí modře a nebliká.
    Když je nabitý, má blikat, nebo svítit? Diky za info.

    • Martina Specialista 16. 4. 2021

      Dobrý den, pokud problikává červené světlo, probíhá nabíjení baterie. Při plném modrém světle je baterie plně nabitá.

      • Tomáš Pikal 16. 4. 2021

        To je v pořádku, ale mě modře nesvítí, pouze bliká....jak už jsem psal.

        • Martina Specialista 19. 4. 2021

          Dobrý den, zkuste tedy baterii na pár minut z robota vyjmout a poté zkusit znovu vložit. Pokud budou problémy přetrvávat, kontaktujte náš zákaznický servis

  • Martin Vidensky 30. 12. 2020

    Nabijeni

    Dobry den,
    chtel bych se zeptat, jestli je potreba robota mit stale pripojeneho k (zapnute) nabijecce/doku. Stejne jako vysavaciho kolegu.
    Nebo je mozne (nebo dokonce vhodne) robota nenabijet

    • Lukáš Specialista 31. 12. 2020

      Dobrý den, doporučujeme mít robot neustále zapojen v nabíječce, tak jako v případě robotického vysavače. 

  • Jan Metlický 17. 10. 2020

    Vypínání robota

    Dobrý den. Robot normálně fungoval, po zahájení vytírání v koupelně se najednou zastavil, prostřední tlačítko vypínání/zapínání se rozsvítilo červeně a 3x zapípal a vypne se. Po zapnutí zas chvíli vytírá a stejný problém. Zkoušel jsem ho nabít, ale i při plném nabití Cca po 3-5 min vytírání tento problém.
    Děkuji moc za radu

    • Martina Specialista 19. 10. 2020

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat nasazenou utěrku a popřípadě jí oddělat na přidělat znovu. Mohlo dojít k aktivaci čidla proti pádu, tím pádem se Braava nerozjede. Kdyby Vaše problémy přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat a řešili bychom dále.

  • Hana Martincová 21. 9. 2020

    Zastavení Roomby 390

    Dobrý den,
    co prosím znamená, když Roomba 390 najednou při úklidu 6x pípne a kdekoli se vypne, Pokud ji znovu zapnu, jede dál a stane se to za chvíli znovu. Vybitá není, svítí modře.
    Děkuij za odpověd

    • Lukáš Specialista 22. 9. 2020

      Dobrý den, jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučím kontatovat svého prodejce ohledně postupu záruční opravy. V případě že se již jedná o pozáruční závadu, tak nás můžete kontaktovat zde. Těžko takto stanovit co chybu způsobuje. 

  • Milan Kulhavý 1. 8. 2020

    Kontrolka hlavního vypínače bliká červeně

    Po cca roce začala po zapnutí robota kontrolka hlavního vypínače blikat červeně ,ani po dvou dnech nabíjení napřímo se nerozsvítí modře.Vyměnili jsme baterii,nepomohlo to.Prosím o radu-o jaký problém se jedná? Děkuji.

    • Lukáš Specialista 3. 8. 2020

      Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce. 

    • Lukáš Specialista 3. 8. 2020

      Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce. 

  • Michaela Svobodová 17. 5. 2020

    Kolečka

    Dobrý den,
    Při vytírání mi začali kolečka dělat černé čáry a po vytírání je podlaha od koleček cela špinavá, že už mop ani nepoužívám, jelikož jsem stejně musela pak ještě vytřít tmavé čmouhy po kolečkách. Zkoušela jsem je opláchnout vodou a utřít a stejně dělají čmouhy. Nevíte co s tím?
    Děkuji,
    Svobodová

    • Popelkova Danuse 28. 12. 2020

      Potřebovala bych gumky na kolečka, je to možné?

      • Martina Specialista 28. 12. 2020

        Dobrý den, bohužel samostatný dezén kol nelze zakoupit. Tyto díly mají pouze v servisním středisku, kam by musel být robot zaslán k opravě.

    • Lukáš Specialista 18. 5. 2020

      Dobrý den, dle popisu to vypadá, že Vám použitý čistící prostřdek naleptal povrch kol a ty nyní špiní. Bude zřejmě potřeba provést výměnu kol. Jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat u svého prodejce. Pokud se již jedná o pozáruční opravu lze kontaktovat náš servis.

  • Plánková Pavla 8. 4. 2020

    bliká kontrolka

    Dobrý den,
    prostřední kontrolka navigační soustavy červeně bliká sedm-nebo osmkrát.
    Prosím, jak závadu odstranit.
    Děkuji PP

    • Martin Specialista 9. 4. 2020

      Dobrý den, v tomto případě může být problém jenom s baterií a nebo s celou nabíjecí soustavou a nebo jen nabíječkou. Doporučím Vám se zastavit na některé znašich prodejen (kromě Náchoda) kde můžeme vyzkoušet zda je to pouze baterií a popřípadě dát robota na servis/reklamaci.

  • Aneta 27. 1. 2018

    Nahradni dil

    Dobry den,
    Je mozne prosim zakoupit nahradni nastavec na vytirani?

    Dekuji predem

  • Hana Kellnerová 12. 11. 2017

    náhradní kolečka

    Dobrý den, sháním gumu, která pokrývá kolečka robotického mopu Braava 390t, na jednom kolečku je u našeho mopu velmi povolená a mop nemůže jezdit, gumka se roluje, děkuji Kellnerová

    • Lukáš Specialista 13. 11. 2017

      Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučím reklamovat u svého prodejce. V opačném případě, samotný dezén zakoupit nelze a je potřeba zakoupení sady kol za cenu 399,-Kč. V případě zájmu nás kontaktujte zde.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše