Robotický mop iRobot Braava 390 Turbo
Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce
Kód zboží: 101186
Příslušenství
Popis produktu
- Dva čisticí režimy: zametání a mopování
- Systém PRO-CLEAN: zásobník na čisticí roztok
- Navigace NorthStar s navigační kostkou
- Velmi tichý úklid
- Účinné utěrky z mikrovlákna
- Jednoduchý systém uchycení utěrky
- Na všechny typy tvrdých podlah
- Možnost použití více navigačních kostek
- Úklid podél stěn a pod nábytkem
- Funkce Pause/Resume
- Turbo nabíječka v balení
Komu doporučujeme
Robotický mop je při své práci velmi tichý a důkladný, což spolu s jednoduchou obsluhou a údržbou a turbo nabíječkou dělá z iRobota Braavy 390 nedocenitelného pomocníka ve vaší domácnosti. Řekněte stop mytí podlah.
Dva čistící režimy
Braava 380 nabízí dva čistící režimy. Zametání a mopování.
Režim zametání slouží k odstranění prachu, vlasů, chlupů a drobných nečistot ze všech typů tvrdých podlah i v rozlehlých prostorách. Nečistoty ulpívají na bílé utěrce z mikrovlákna, kterou po skončení úklidu jednoduše vytřepete. Při zametání se Braava pohybuje po místnosti v dlouhých drahách, vždy tam a zpět, tam a zpět atd.
Režim mopu slouží k efektivnímu vytírání tvrdých podlah. Braava se pohybuje v krátkých drahách, vždy doprava, tam a zpátky, doleva, tam a zpátky, dopředu a znovu. Díky tomuto postupu dokáže velmi efektivně zbavit podlahu mastnoty, prachu a dokonce i různých skvrn.
Účinné utěrky z mikrovlákna
iRobot Braava používá na zametání i mopování speciální utěrky z mikrovlákna s vynikajícími čistícími vlastnostmi. Bílá utěrka, na které ulpívá prach, drobné nečistoty, vlasy a zvířecí chlupy, slouží k suchému úklidu neboli zametání. Modrá utěrka byla navržena speciálně pro účely mokrého úklidu, tedy mopování. Utěrky jednoduše připevníte na robota pomocí podložky s magnetickým zámkem a gumovými fixačními lištami. Po dokončení úklidu lze utěrky snadno vyprat v ruce a průběžně rovněž v pračce.
Velice tichý úklid
iRobot Braava je během úklidu tichá jako myška. Můžete vytírat brzo ráno i pozdě v noci, přesto Braava nikoho nevzbudí. Pamatujte, že Braava není vysavač, ale robotický mop s funkcí zametání, který dokáže pomocí utěrek z mikrovlákna zachytit prach, vlasy, chlupy a drobnější nečistoty. Coby mop nedisponuje podtlakovým sáním vysavače. Kolečka Braavy pohání tichý elektromotor, proto není Braava během úklidu vůbec slyšet.
Navigace NorthStar
Technologie vyvinutá společně s americkou vesmírnou agenturou NASA funguje jako vnitřní GPS. Navigační kostka NorthStar vysílá signál, pomocí kterého Braava bezpečně pozná svou aktuální polohu v místnosti a hlavně místa, která zbývá uklidit. Na konci vytírání se Braava vždy vrátí na místo, kde s úklidem začínala. I to je síla technologie NorthStar.
Systém PRO-CLEAN
Braava 390 zvyšuje efektivitu vytírání nasazením systému PRO-CLEAN. Ten díky zásobníku na čistící roztok zabudovanému ve fixační podložce udržuje utěrku z mikrovlákna během úklidu neustále vlhkou. Díky tomu Braava 390 odstraní z podlahy i odolnější skvrny.
Úklid podél stěn a pod nábytkem
Braava uklízí inteligentně a hlavně důsledně. Zajede pod postel, nábytek nebo toaletu, uklidí pečlivě podél stěn nebo okolo odpadkového koše či noh stolu. Citlivě přitom reaguje na překážky v místnosti. Nenaráží do nábytku a zaregistruje-li před sebou například koberec, zastaví se, otočí a vytře prostor kolem něj. Jednoduše pochopí, že drhnout koberec utěrkou z mikrovlákna není dobrý nápad.
Funkce Pause/Resume
Potřebujete Braavu na chvíli zastavit, vyřešit, co je potřeba, a poté obnovit proces vytírání? Není problém. Funkce pauzy a opětovného spuštění (pause/resume) zajistí, že Braava bude pokračovat s úklidem tam, kde byla zastavena.
Senzory proti pádu ze schodů
Braava je opatřena senzory, které zabrání pádu ze schodů, či vyvýšených míst. Robota tedy můžete zapnout i v blízkosti schodů a nemusíte se obávat, že spadne.
Funkce rychlonabíjení
Braava 390 Turbo je vybavena turbo nabíječkou, která zkrátí dobu nabíjení robota ze 4 hodin na polovinu.
Technická specifikace
- Velmi tichý úklid
- Účinné utěrky z mikrovlákna
- Jednoduchý systém uchycení utěrky
- Na všechny typy tvrdých podlah
- Podložka s nádržkou Pro-Clean
- Úklid podél stěn a pod nábytkem
- Senzory proti pádu ze schodů
- Možnost použití více navigačních kostek
- Funkce Pause/Resume
- Funkce rychlodobíjení
- Navigace: NorthStar
- Dva čistící režimy: zametání a mopování
- Výklopné madlo: Ano
- Baterie: NiMH 2000 mAh
- Kapacita baterie zametání: až 4 hodiny / 200 m2
- Kapacita baterie mopování: až 2,5 hodiny / 60 m2
- Doba nabíjení: 2 hodiny
- Hmotnost: 1,8 kg
- Rozměry: 244 x 216 x 79 mm
Obsah Balení
-
1x iRobot Braava 390 Turbo
-
1x Baterie Ni-MH 2000 mAh
-
1x Podložka s nádržkou Pro-Clean
-
1x Turbo nabíječka
-
1x Navigační kostka NorthStar kanál 2
-
2x Utěrka na zametání
-
2x Utěrka na vytírání
-
1x Knot Pro-Clean
-
1x Napájecí adaptér
-
1x Návod na použití
Recenze produktu
-
Anonym
Ověřený
zákazník7. 4. 2021
Účelně stírá na sucho i na mokro, splnil očekávání.
-
Anonym
Ověřený
zákazník13. 1. 2021
- Tiše si jezdí po podlaze a vytírá
- nrpatrná spotřeba vody. Na vyprání utěrky jí potřebuju víc než robot na vytření místnosti.
- Nemá připojení k mobilní aplikaci, takže když uvízne, jen tiše smutně zahraje a čeká, až ho vysvobodíte.
-
naděžda pospíšilová
2. 1. 2020
Mám několik let a jsem spokojená, sám se asi nikdy nabít nedojede, typ který mám já, má ve spodní části otvor, do kterého se musí zasunout konektor a tím se nabíjí.
- Pracuje sám :-)
- Občas vynechá nějaké místečko, ale já mu to odpustím :-)
-
Anonym
Ověřený
zákazník28. 5. 2019
Zkušenost je výborná, produkt splňuje očekávání.
Otázky níže jsou jsou irelevantní, nejde o vysavač, ale o mop pro suché a mokré vytírání. -
Anonym
Ověřený
zákazník15. 1. 2019
Odklízení drobnejších predmetu "z cesty" pred spustenim robota
-
Andrea
Ověřený
zákazník6. 2. 2017
"Vytírám" ráno, když odcházíme z domu, a musím říci, že není nic lepšího, než se vracet domů do vytřeného!!!
Na hladkou tvrdou podlahu je ideální.- Perfektní pomocník pro pravidelné vytírání hladké podlahy. Používám ho každý den, občas, samozřejmě, zůstane někde nějaký ten drobek, zvlášť, když je podlaha více znečištěná, ale s tím jsem počítala. Musím přiznat, že jsem to čekala mnohem horší. Překvapilo mě, kolik nečistoty je schopný na jeden zátah pojmout do utěrky.
- Před tím jsem měla robotický vysavač a ten se k nám moc nehodil, protože se u nás neustále po zemi válejí nějaké hračky nebo nabíječky apod. a do vysavače se to namotávalo a pak se zastavil. Tenhle mopovač je prostě jen odsune a vytírá dál. . Obývák mám skoro 50 m2 a na tuto plochu vyčerpá většinou celý obsah nádržky na vodu, ale vytřeno je, takže je to asi tak akorát na tuto velikost. Baterka vystačí pak ještě na 2 menší místnosti. Má abnormálně tichý chod, takže , pokud jste doma, hrozí, že ho zašlápnete :-)
- Někdo tady psal jako negativum, že se musí utěrky po použití prát. To je ale snad samozřejmé- po klasickém vytírání se přece musí hadr taky pořádně vymáchat! Já jsem si koupila náhradní utěrky, po použití je vždy nahrubo opláchnu a pak vyperu s prádlem. Vzhledem k tomu, že peru každý den, nemám s počtem utěrek problém ani při každodenním stírání min.3 místností.
- Používám pouze čistou vodu a stačí to!
- Zatím jsem neobjevila.
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Matus 26. 2. 2023
Irobot combo 113
Dobry den,
asi pred 3 mesiacmi som zakupil zanovny roboticky vysavac Irobot Combo 113. Prve 2 tyzdne fungoval v poriadku. Po cca dvoch tyzdnoch som vsak zacal mat s robotickym vysavacom problemy pri jeho nabijani. Ked je roboticky vysavac v nabijacej stanici tak blika kontrolka clean co znaci ze sa robot nabija. Robotickeho vysavaca rovnako vidim vo svojej mobilnej aplikacii a stav ze sa robot nabija. No asi po minute sa robot v nabijacej stanici vypne (kontrola clean uz neblika), v mobijnej aplikacii mi zobrazuje ze je robot momentalne nedostupny.
Robotickeho vysavaca som uz 3x reklamoval a zakazdym mi bola reklamacia zamietnuta a to aj napriek tomu ze je robot stale v zaruke. Viete mi prosim poradit ako dalej postupovat ? Dakujem.
Reagovat
Dobrý den, může se jednat pouze o zašpiněné dobíjecí kontakty, kvůli kterým se robot poté není schopen nabít doplna. Zkontrolujte tedy kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené a popřípadě je očistěte. Kontrolka nabíjení nesvítí po celou dobu, přibližně po 30 vteřinách zhasne. Pokud se žádná závada v servisním středisku neprojeví, je raklamace uzavřena jako neuznaná. není tedy důvod robota opravovat, pokud je testování zcela v pořádku.
Reagovat
Pavlína Fialová 13. 2. 2023
Robot nenabiji
Dobrý den
Robot stále při zapnutí svítí červeně. Koupili jsme novou baterii a stejně při nabíjení svítí jen červeně. Neblika a modře už vubec ne
Reagovat
Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí kontakty na robotovi i na nabíječce, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Popřípadě bude nutná servisní kontrola.
Reagovat
Kateřina 31. 8. 2022
Nástávec na vytírání nejde sundat
Dobrý den, mám iRobot Roomba Combo 113 a poprvé jsem nasadila nástavec na vytírání. Bohužel mi teď nejde sundat a bojím se zatáhnou víc abych neutrhla plast.části. Je na to nějaký grif? Resp. uniklo mi nějaké "odaretovací" tlačítko? Velmi děkuji, Kateřina
Reagovat
Lenka 19. 7. 2021
Dobrý den, mám Braava 390t který, se na nabíječce tváří nabitý ale když ho požijí jen se rozjede a pak se hned tváří vybitý dekuji
Reagovat
Dobrý den, dle popisu chování robota se zřejmě bude jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna za novou. Náhradní baterie lze zakoupit v příslušenství zde.
Reagovat
Tomáš Pikal 15. 4. 2021
Kontrolka dobíjení
Dobrý den, mám Braava 390t
-koupil jsem novou baterii a po zapnutí na nabíječku začne blikat červeně a nabíjí se, pak bliká modře. A bliká i po 8h nabíjení. Ale v návodu píší, ze doba nabíjení cca 4h a že při plném nabití kontrolka jen svítí modře a nebliká.
Když je nabitý, má blikat, nebo svítit? Diky za info.
Reagovat
Dobrý den, pokud problikává červené světlo, probíhá nabíjení baterie. Při plném modrém světle je baterie plně nabitá.
Reagovat
Tomáš Pikal 16. 4. 2021
To je v pořádku, ale mě modře nesvítí, pouze bliká....jak už jsem psal.
Reagovat
Dobrý den, zkuste tedy baterii na pár minut z robota vyjmout a poté zkusit znovu vložit. Pokud budou problémy přetrvávat, kontaktujte náš zákaznický servis
Reagovat
Martin Vidensky 30. 12. 2020
Nabijeni
Dobry den,
chtel bych se zeptat, jestli je potreba robota mit stale pripojeneho k (zapnute) nabijecce/doku. Stejne jako vysavaciho kolegu.
Nebo je mozne (nebo dokonce vhodne) robota nenabijet
Reagovat
Dobrý den, doporučujeme mít robot neustále zapojen v nabíječce, tak jako v případě robotického vysavače.
Reagovat
Jan Metlický 17. 10. 2020
Vypínání robota
Dobrý den. Robot normálně fungoval, po zahájení vytírání v koupelně se najednou zastavil, prostřední tlačítko vypínání/zapínání se rozsvítilo červeně a 3x zapípal a vypne se. Po zapnutí zas chvíli vytírá a stejný problém. Zkoušel jsem ho nabít, ale i při plném nabití Cca po 3-5 min vytírání tento problém.
Děkuji moc za radu
Reagovat
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat nasazenou utěrku a popřípadě jí oddělat na přidělat znovu. Mohlo dojít k aktivaci čidla proti pádu, tím pádem se Braava nerozjede. Kdyby Vaše problémy přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat a řešili bychom dále.
Reagovat
Hana Martincová 21. 9. 2020
Zastavení Roomby 390
Dobrý den,
co prosím znamená, když Roomba 390 najednou při úklidu 6x pípne a kdekoli se vypne, Pokud ji znovu zapnu, jede dál a stane se to za chvíli znovu. Vybitá není, svítí modře.
Děkuij za odpověd
Reagovat
Dobrý den, jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučím kontatovat svého prodejce ohledně postupu záruční opravy. V případě že se již jedná o pozáruční závadu, tak nás můžete kontaktovat zde. Těžko takto stanovit co chybu způsobuje.
Reagovat
Milan Kulhavý 1. 8. 2020
Kontrolka hlavního vypínače bliká červeně
Po cca roce začala po zapnutí robota kontrolka hlavního vypínače blikat červeně ,ani po dvou dnech nabíjení napřímo se nerozsvítí modře.Vyměnili jsme baterii,nepomohlo to.Prosím o radu-o jaký problém se jedná? Děkuji.
Reagovat
Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce.
Reagovat
Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce.
Reagovat
Michaela Svobodová 17. 5. 2020
Kolečka
Dobrý den,
Při vytírání mi začali kolečka dělat černé čáry a po vytírání je podlaha od koleček cela špinavá, že už mop ani nepoužívám, jelikož jsem stejně musela pak ještě vytřít tmavé čmouhy po kolečkách. Zkoušela jsem je opláchnout vodou a utřít a stejně dělají čmouhy. Nevíte co s tím?
Děkuji,
Svobodová
Reagovat
Popelkova Danuse 28. 12. 2020
Potřebovala bych gumky na kolečka, je to možné?
Reagovat
Dobrý den, bohužel samostatný dezén kol nelze zakoupit. Tyto díly mají pouze v servisním středisku, kam by musel být robot zaslán k opravě.
Reagovat
Dobrý den, dle popisu to vypadá, že Vám použitý čistící prostřdek naleptal povrch kol a ty nyní špiní. Bude zřejmě potřeba provést výměnu kol. Jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat u svého prodejce. Pokud se již jedná o pozáruční opravu lze kontaktovat náš servis.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 30