Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Braava 390 Turbo 3Doid iRobot Braava 390 Turbo iRobot Braava 390 Turbo iRobot Braava 390 Turbo iRobot Braava 390 Turbo iRobot Braava 390 Turbo iRobot Braava 390 Turbo

Prodej ukončen

sleva3 200 Kč

Robotický mop iRobot Braava 390 Turbo

4.8 6 96% 6 Recenzí 100% doporučuje

Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce

Kód zboží: 101186

Příslušenství

Popis produktu

  • Dva čisticí režimy: zametání a mopování
  • Systém PRO-CLEAN: zásobník na čisticí roztok
  • Navigace NorthStar s navigační kostkou
  • Velmi tichý úklid
  • Účinné utěrky z mikrovlákna
  • Jednoduchý systém uchycení utěrky
  • Na všechny typy tvrdých podlah
  • Možnost použití více navigačních kostek
  • Úklid podél stěn a pod nábytkem
  • Funkce Pause/Resume
  • Turbo nabíječka v balení

Komu doporučujeme

Robotický mop je při své práci velmi tichý a důkladný, což spolu s jednoduchou obsluhou a údržbou a turbo nabíječkou dělá z iRobota Braavy 390 nedocenitelného pomocníka ve vaší domácnosti. Řekněte stop mytí podlah.

Dva čistící režimy

Braava 380 nabízí dva čistící režimy. Zametání a mopování.

Režim zametání slouží k odstranění prachu, vlasů, chlupů a drobných nečistot ze všech typů tvrdých podlah i v rozlehlých prostorách. Nečistoty ulpívají na bílé utěrce z mikrovlákna, kterou po skončení úklidu jednoduše vytřepete. Při zametání se Braava pohybuje po místnosti v dlouhých drahách, vždy tam a zpět, tam a zpět atd.

Režim mopu slouží k efektivnímu vytírání tvrdých podlah. Braava se pohybuje v krátkých drahách, vždy doprava, tam a zpátky, doleva, tam a zpátky, dopředu a znovu. Díky tomuto postupu dokáže velmi efektivně zbavit podlahu mastnoty, prachu a dokonce i různých skvrn.

Dva čistící režimy

Účinné utěrky z mikrovlákna

iRobot Braava používá na zametání i mopování speciální utěrky z mikrovlákna s vynikajícími čistícími vlastnostmi. Bílá utěrka, na které ulpívá prach, drobné nečistoty, vlasy a zvířecí chlupy, slouží k suchému úklidu neboli zametání. Modrá utěrka byla navržena speciálně pro účely mokrého úklidu, tedy mopování. Utěrky jednoduše připevníte na robota pomocí podložky s magnetickým zámkem a gumovými fixačními lištami. Po dokončení úklidu lze utěrky snadno vyprat v ruce a průběžně rovněž v pračce.

Účinné utěrky z mikrovlákna

Velice tichý úklid

iRobot Braava je během úklidu tichá jako myška. Můžete vytírat brzo ráno i pozdě v noci, přesto Braava nikoho nevzbudí. Pamatujte, že Braava není vysavač, ale robotický mop s funkcí zametání, který dokáže pomocí utěrek z mikrovlákna zachytit prach, vlasy, chlupy a drobnější nečistoty. Coby mop nedisponuje podtlakovým sáním vysavače. Kolečka Braavy pohání tichý elektromotor, proto není Braava během úklidu vůbec slyšet.

Velice tichý úklid

Navigace NorthStar

Technologie vyvinutá společně s americkou vesmírnou agenturou NASA funguje jako vnitřní GPS. Navigační kostka NorthStar vysílá signál, pomocí kterého Braava bezpečně pozná svou aktuální polohu v místnosti a hlavně místa, která zbývá uklidit. Na konci vytírání se Braava vždy vrátí na místo, kde s úklidem začínala. I to je síla technologie NorthStar.

Navigace NorthStar

Systém PRO-CLEAN

Braava 390 zvyšuje efektivitu vytírání nasazením systému PRO-CLEAN. Ten díky zásobníku na čistící roztok zabudovanému ve fixační podložce udržuje utěrku z mikrovlákna během úklidu neustále vlhkou. Díky tomu Braava 390 odstraní z podlahy i odolnější skvrny.

Úklid podél stěn a pod nábytkem

Braava uklízí inteligentně a hlavně důsledně. Zajede pod postel, nábytek nebo toaletu, uklidí pečlivě podél stěn nebo okolo odpadkového koše či noh stolu. Citlivě přitom reaguje na překážky v místnosti. Nenaráží do nábytku a zaregistruje-li před sebou například koberec, zastaví se, otočí a vytře prostor kolem něj. Jednoduše pochopí, že drhnout koberec utěrkou z mikrovlákna není dobrý nápad.

Úklid podél stěn a pod nábytkem

Funkce Pause/Resume

Potřebujete Braavu na chvíli zastavit, vyřešit, co je potřeba, a poté obnovit proces vytírání? Není problém. Funkce pauzy a opětovného spuštění (pause/resume) zajistí, že Braava bude pokračovat s úklidem tam, kde byla zastavena.

Funkce Pause/Resume

Senzory proti pádu ze schodů

Braava je opatřena senzory, které zabrání pádu ze schodů, či vyvýšených míst. Robota tedy můžete zapnout i v blízkosti schodů a nemusíte se obávat, že spadne.

Senzory proti pádu ze schodů

Funkce rychlonabíjení

Braava 390 Turbo je vybavena turbo nabíječkou, která zkrátí dobu nabíjení robota ze 4 hodin na polovinu.

Funkce rychlonabíjení

Technická specifikace

  • Velmi tichý úklid 
  • Účinné utěrky z mikrovlákna 
  • Jednoduchý systém uchycení utěrky 
  • Na všechny typy tvrdých podlah 
  • Podložka s nádržkou Pro-Clean 
  • Úklid podél stěn a pod nábytkem 
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Možnost použití více navigačních kostek
  • Funkce Pause/Resume 
  • Funkce rychlodobíjení 
  • Navigace: NorthStar 
  • Dva čistící režimy: zametání a mopování 
  • Výklopné madlo: Ano
  • Baterie: NiMH 2000 mAh 
  • Kapacita baterie zametání: až 4 hodiny / 200 m2 
  • Kapacita baterie mopování: až 2,5 hodiny / 60 m2 
  • Doba nabíjení: 2 hodiny
  • Hmotnost: 1,8 kg 
  • Rozměry: 244 x 216 x 79 mm

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Matus 26. 2. 2023

    Irobot combo 113

    Dobry den,
    asi pred 3 mesiacmi som zakupil zanovny roboticky vysavac Irobot Combo 113. Prve 2 tyzdne fungoval v poriadku. Po cca dvoch tyzdnoch som vsak zacal mat s robotickym vysavacom problemy pri jeho nabijani. Ked je roboticky vysavac v nabijacej stanici tak blika kontrolka clean co znaci ze sa robot nabija. Robotickeho vysavaca rovnako vidim vo svojej mobilnej aplikacii a stav ze sa robot nabija. No asi po minute sa robot v nabijacej stanici vypne (kontrola clean uz neblika), v mobijnej aplikacii mi zobrazuje ze je robot momentalne nedostupny.
    Robotickeho vysavaca som uz 3x reklamoval a zakazdym mi bola reklamacia zamietnuta a to aj napriek tomu ze je robot stale v zaruke. Viete mi prosim poradit ako dalej postupovat ? Dakujem.

    • Martina Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, může se jednat pouze o zašpiněné dobíjecí kontakty, kvůli kterým se robot poté není schopen nabít doplna. Zkontrolujte tedy kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené a popřípadě je očistěte. Kontrolka nabíjení nesvítí po celou dobu, přibližně po 30 vteřinách zhasne. Pokud se žádná závada v servisním středisku neprojeví, je raklamace uzavřena jako neuznaná. není tedy důvod robota opravovat, pokud je testování zcela v pořádku.

  • Pavlína Fialová 13. 2. 2023

    Robot nenabiji

    Dobrý den
    Robot stále při zapnutí svítí červeně. Koupili jsme novou baterii a stejně při nabíjení svítí jen červeně. Neblika a modře už vubec ne

    • Martina Specialista 14. 2. 2023

      Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí kontakty na robotovi i na nabíječce, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Popřípadě bude nutná servisní kontrola.

  • Kateřina 31. 8. 2022

    Nástávec na vytírání nejde sundat

    Dobrý den, mám iRobot Roomba Combo 113 a poprvé jsem nasadila nástavec na vytírání. Bohužel mi teď nejde sundat a bojím se zatáhnou víc abych neutrhla plast.části. Je na to nějaký grif? Resp. uniklo mi nějaké "odaretovací" tlačítko? Velmi děkuji, Kateřina

  • Lenka 19. 7. 2021

    Dobrý den, mám Braava 390t který, se na nabíječce tváří nabitý ale když ho požijí jen se rozjede a pak se hned tváří vybitý dekuji

    • Lukáš Specialista 19. 7. 2021

      Dobrý den, dle popisu chování robota se zřejmě bude jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna za novou. Náhradní baterie lze zakoupit v příslušenství zde

  • Tomáš Pikal 15. 4. 2021

    Kontrolka dobíjení

    Dobrý den, mám Braava 390t
    -koupil jsem novou baterii a po zapnutí na nabíječku začne blikat červeně a nabíjí se, pak bliká modře. A bliká i po 8h nabíjení. Ale v návodu píší, ze doba nabíjení cca 4h a že při plném nabití kontrolka jen svítí modře a nebliká.
    Když je nabitý, má blikat, nebo svítit? Diky za info.

    • Martina Specialista 16. 4. 2021

      Dobrý den, pokud problikává červené světlo, probíhá nabíjení baterie. Při plném modrém světle je baterie plně nabitá.

      • Tomáš Pikal 16. 4. 2021

        To je v pořádku, ale mě modře nesvítí, pouze bliká....jak už jsem psal.

        • Martina Specialista 19. 4. 2021

          Dobrý den, zkuste tedy baterii na pár minut z robota vyjmout a poté zkusit znovu vložit. Pokud budou problémy přetrvávat, kontaktujte náš zákaznický servis

  • Martin Vidensky 30. 12. 2020

    Nabijeni

    Dobry den,
    chtel bych se zeptat, jestli je potreba robota mit stale pripojeneho k (zapnute) nabijecce/doku. Stejne jako vysavaciho kolegu.
    Nebo je mozne (nebo dokonce vhodne) robota nenabijet

    • Lukáš Specialista 31. 12. 2020

      Dobrý den, doporučujeme mít robot neustále zapojen v nabíječce, tak jako v případě robotického vysavače. 

  • Jan Metlický 17. 10. 2020

    Vypínání robota

    Dobrý den. Robot normálně fungoval, po zahájení vytírání v koupelně se najednou zastavil, prostřední tlačítko vypínání/zapínání se rozsvítilo červeně a 3x zapípal a vypne se. Po zapnutí zas chvíli vytírá a stejný problém. Zkoušel jsem ho nabít, ale i při plném nabití Cca po 3-5 min vytírání tento problém.
    Děkuji moc za radu

    • Martina Specialista 19. 10. 2020

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat nasazenou utěrku a popřípadě jí oddělat na přidělat znovu. Mohlo dojít k aktivaci čidla proti pádu, tím pádem se Braava nerozjede. Kdyby Vaše problémy přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat a řešili bychom dále.

  • Hana Martincová 21. 9. 2020

    Zastavení Roomby 390

    Dobrý den,
    co prosím znamená, když Roomba 390 najednou při úklidu 6x pípne a kdekoli se vypne, Pokud ji znovu zapnu, jede dál a stane se to za chvíli znovu. Vybitá není, svítí modře.
    Děkuij za odpověd

    • Lukáš Specialista 22. 9. 2020

      Dobrý den, jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučím kontatovat svého prodejce ohledně postupu záruční opravy. V případě že se již jedná o pozáruční závadu, tak nás můžete kontaktovat zde. Těžko takto stanovit co chybu způsobuje. 

  • Milan Kulhavý 1. 8. 2020

    Kontrolka hlavního vypínače bliká červeně

    Po cca roce začala po zapnutí robota kontrolka hlavního vypínače blikat červeně ,ani po dvou dnech nabíjení napřímo se nerozsvítí modře.Vyměnili jsme baterii,nepomohlo to.Prosím o radu-o jaký problém se jedná? Děkuji.

    • Lukáš Specialista 3. 8. 2020

      Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce. 

    • Lukáš Specialista 3. 8. 2020

      Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce. 

  • Michaela Svobodová 17. 5. 2020

    Kolečka

    Dobrý den,
    Při vytírání mi začali kolečka dělat černé čáry a po vytírání je podlaha od koleček cela špinavá, že už mop ani nepoužívám, jelikož jsem stejně musela pak ještě vytřít tmavé čmouhy po kolečkách. Zkoušela jsem je opláchnout vodou a utřít a stejně dělají čmouhy. Nevíte co s tím?
    Děkuji,
    Svobodová

    • Popelkova Danuse 28. 12. 2020

      Potřebovala bych gumky na kolečka, je to možné?

      • Martina Specialista 28. 12. 2020

        Dobrý den, bohužel samostatný dezén kol nelze zakoupit. Tyto díly mají pouze v servisním středisku, kam by musel být robot zaslán k opravě.

    • Lukáš Specialista 18. 5. 2020

      Dobrý den, dle popisu to vypadá, že Vám použitý čistící prostřdek naleptal povrch kol a ty nyní špiní. Bude zřejmě potřeba provést výměnu kol. Jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat u svého prodejce. Pokud se již jedná o pozáruční opravu lze kontaktovat náš servis.

zobrazit všechny dotazy 30

Recenze produktu

96%

96%

6 hodnocení

  • 5× 100%
  • 1× 80%
  • 0× 60%
  • 0× 40%
  • 0× 20%

100 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    7. 4. 2021

    100% 100%

    Účelně stírá na sucho i na mokro, splnil očekávání.

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    13. 1. 2021

    100% 100%

    • Tiše si jezdí po podlaze a vytírá
    • nrpatrná spotřeba vody. Na vyprání utěrky jí potřebuju víc než robot na vytření místnosti.
    • Nemá připojení k mobilní aplikaci, takže když uvízne, jen tiše smutně zahraje a čeká, až ho vysvobodíte.
  • naděžda pospíšilová

    2. 1. 2020

    100% 100%

    Mám několik let a jsem spokojená, sám se asi nikdy nabít nedojede, typ který mám já, má ve spodní části otvor, do kterého se musí zasunout konektor a tím se nabíjí.

    • Pracuje sám :-)
    • Občas vynechá nějaké místečko, ale já mu to odpustím :-)
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    28. 5. 2019

    100% 100%

    Zkušenost je výborná, produkt splňuje očekávání.
    Otázky níže jsou jsou irelevantní, nejde o vysavač, ale o mop pro suché a mokré vytírání.

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    15. 1. 2019

    80% 80%

    Odklízení drobnejších predmetu "z cesty" pred spustenim robota

  • Andrea
    Ověřený
    zákazník

    6. 2. 2017

    100% 100%

    "Vytírám" ráno, když odcházíme z domu, a musím říci, že není nic lepšího, než se vracet domů do vytřeného!!!
    Na hladkou tvrdou podlahu je ideální.

    • Perfektní pomocník pro pravidelné vytírání hladké podlahy. Používám ho každý den, občas, samozřejmě, zůstane někde nějaký ten drobek, zvlášť, když je podlaha více znečištěná, ale s tím jsem počítala. Musím přiznat, že jsem to čekala mnohem horší. Překvapilo mě, kolik nečistoty je schopný na jeden zátah pojmout do utěrky.
    • Před tím jsem měla robotický vysavač a ten se k nám moc nehodil, protože se u nás neustále po zemi válejí nějaké hračky nebo nabíječky apod. a do vysavače se to namotávalo a pak se zastavil. Tenhle mopovač je prostě jen odsune a vytírá dál. . Obývák mám skoro 50 m2 a na tuto plochu vyčerpá většinou celý obsah nádržky na vodu, ale vytřeno je, takže je to asi tak akorát na tuto velikost. Baterka vystačí pak ještě na 2 menší místnosti. Má abnormálně tichý chod, takže , pokud jste doma, hrozí, že ho zašlápnete :-)
    • Někdo tady psal jako negativum, že se musí utěrky po použití prát. To je ale snad samozřejmé- po klasickém vytírání se přece musí hadr taky pořádně vymáchat! Já jsem si koupila náhradní utěrky, po použití je vždy nahrubo opláchnu a pak vyperu s prádlem. Vzhledem k tomu, že peru každý den, nemám s počtem utěrek problém ani při každodenním stírání min.3 místností.
    • Používám pouze čistou vodu a stačí to!
    • Zatím jsem neobjevila.

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše