Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Šimon 17. 10. 2025
Hlavní kartáč se nechce otáčet
Robotický vysavač eta Falco Smart který máme doma je naprosto úžasný ale po pár dnech jsem ho přestal točit Hlavní kartáč ani po údržbě se nechce rozjet používáme ho pár dní zakoupeno v Datart a asi už plánujeme reklamaci toto není typické chování nového robota ale vysavač je to prakticky jedno ale když je na chodbě nebo vysává na chodbě tak jednou pípne a hlásí chybu kartáče co s tím dělat?
Krásný den přeji a děkuji za každé rady mohou i tyto rady pomoci
Šimon
Reagovat
Dobrý den,
u robotického vysavače Eta Falco Smart, pokud hlavní kartáč nefunguje a vysavač hlásí chybu kartáče, doporučujeme zkontrolovat, zda nejsou na kartáči nebo v držáku namotány nečistoty, (např. vlasy nebo nitky). Dále se ujistěte, že je kartáč správně nasazen a kontakty jsou čisté. Pomůže také vypnutí a opětovné zapnutí vysavače. Pokud problém přetrvává, nejspíš půjde o technickou závadu vyžadující servis nebo reklamaci u prodejce.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Šimon 18. 10. 2025
Děkuji ale už jsem to udělal ale vysavač je jako stále nový vysavač máme asi tak od neděle nebo od soboty a kartáč se nechce rozjet vyzkoušeli jsme vše až po restart nebo až po výměnu kartáček nic nefungovalo vyzkoušel jsem i váš trick třeba klidně zkoušel jsem pohladit restartovat a zmáčknout tlačítko pro úklid nefungovalo to nejspíš to budeme muset reklamovat
Reagovat
Šimon 21. 10. 2025
Můžu se také na něco zeptat, jestli pomůže opětovné vyndání baterie a vrácení nazpět. A můžete mi říct jak se provádí režim test motorů jako má například iRobot. Co může pomoci?
Šimon fisera
Reagovat
Šimon 25. 10. 2025
Ano je to tak po dvou týdnech neboť nevím kdy, se znovu objevují s nějakou otázkou, je možné že se kartáč znovu přestane točit po přejetí prahů jak ten problém vyřešit nebo to není problém, ale bojím se že se to stane znova po přijíždění lišty myslím že se odpor zvýší a kartáč se přestane točit. Jestli se to stane znova půjdeme to reklamovat nevím má to s tím něco společného. S pozdravem Šimon
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme kontaktovat prodejce nebo přímo podporu ETA a popsat jim přesně situaci, že se kartáč přestane točit při přejíždění lišty i prahu, pravděpodobně kvůli zvýšenému odporu, a že byl vysavač zakoupen před dvěma týdny. S velkou pravděpodobností Vám doporučí reklamaci.Krásný den
Reagovat
Mirka 15. 7. 2025
vysavač se spouští sám o 00:00 hod.
Vysavač Falco mám naprogramovaný v 10 hod. dopoledne na každý den. To provede úklid Ok. Ale cca 1x za 10 dní se sám spustí o půlnoci, to není naprogramován. Proč?
děkuji za odpověď Jílková
Reagovat
Dobrý den,
může se jednat o výpadek energie nebo pokles v síti a v tom okamžiku se stanoce odpojí a robot vyjede. po znovusepnutí se pokouší zpět usednout do stanice k nabíjení. Krásný den
Reagovat
Peter 18. 1. 2025
Mapovanie priestoru na upratovanie
Dobrý deň robot ETA Falco Smart je super, povysáva aj nemožné, len mám problém že v jednej izbe je aj pol hodinu potom ho musím ručne preniesť do inej izby, aj tak sa časom vrátil do prvého priestoru a začal upratovať to čo už urobil. Prosím o radu ako naprogramovať Falca aby systematicky povysaval celý byt a nemusel sa ručne prenášať, ďakujem
Reagovat
Dobrý den,
robota nemusíte nikdy ručně přemístovat, doporučujeme do úklidu nezasahovat. Podle toho co uvádíte, se jedná o rozdělení prostoru, doporučujeme jej nechat uklézet všude kde chcete. Pokud se jedné místnosti věnuje intenzivněji, jedná se o více znečištěný prostor a nebo tam je jený druh podlahy, nejspíše koberec, ze by bylo dobré upřesnit barvu a výšku a hustotu vláken.Dle toho lze určit zda se jedná o normální průběh úklidu nebo o nějaký problém.Krásný den
Reagovat
LIDA 7. 1. 2025
robot.vysavač ETA 2515 FALKO SMART
Dobrý den, na robotu se mi zobrazuje poruch E 23.Když zapnu chvíli s e motá jen dokola a pak se tato porucha objeví.V návodu ani tato poruchanení -očistila jsem senzory,dala čistý filtr a nepomohlo to.Děkuji Vám za opověď a přeji pěkný den Janíčková
Reagovat
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem.
Na základě popsaného chování robotu a chyby E23 je pravděpodobné, že je problém s kolem. Doporučujeme robot zaslat k nám na reklamaci, kde provedeme podrobnější diagnostiku a opravu. Kompletní informace jak postupovat v rámci reklamace naleznete na našich webových stránkách: https://www.robotworld.cz/reklamace#/ Přejeme Vám hezký den.
Reagovat
Josef 30. 12. 2024
Eta
Máme vysavač naprogramování aby uklízel po st a pá ale stále se zapíná ještě v neděli vždy o půlnoci a ten program jsme nikde nenašli tak nevíme co s tím
Reagovat
Dobrý den,
zašlete nám prosím na e-mail info@robotworld.cz printscreen aplikace ze sekce načasování úklidu a my se na to podíváme. Krásný den.
Reagovat
Zdeněk 22. 9. 2024
Připojení k wifi
Dobrý den, vysavač nejde připojit k wifi. Ikona wifi ani není na displeji. Z tohoto důvodu ani nelze připojit k aplikaci. Co mám dělat? Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme zkontrolovat frekvenci vašeho wifi routeru, podporovaná je pouze frekvence 2,4Ghz a zda Váš telefon má operační systém dostatečný pro stažení aplikace. Proveďte reset robota a znovu nainstalování aplikace a opakujte párování. Pokud by problém přetrvával doporučujeme se obrátit na technicou podporu ETY. Krásný den
Reagovat
Jaroslav Berni 15. 1. 2024
ETA Falco Smart 2515 90000
Dobrý den,
umí ETA Falco vysávat i mopovat najednou?
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, tento model umí buď pouze vysávat nebo jen mopovat. Dle toho jaký zásobník je vložen.
Reagovat
Rojtová Monika 9. 5. 2023
Smart falko eta
Dobrý den vysavač hlásí chybu E23 která ani v návodu není točí se do kolečka a ak se vypne a hlásí tuto chybu . Děkuji za odpověď.
Reagovat
Dobrý den, doporučíme se obrátit přímo na podporu ETA: info@eta.cz Případně bude třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Kempeová 1. 2. 2024
Dobrý den,
prosím o radu, můj vysavač ETA Falco se po chvíli zastaví a hlásí chybu E23.Je kompletně vyčištěný i jsem ho restartovala.
Děkuji,s pozdravem
Alena Kempeová
Reagovat
Dobrý den, bohužel mohu opět jen poradit obrátit se přímo na podporu ETA: info@eta.cz
Reagovat
Soňa Svobodová 27. 2. 2023
dotaz
Dobrý den, robot mi hlásí chybu E 42.
Postupovala jsem dle manuálu, ale chybu hlásí stále.
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, v tom případě doporučíme odeslání k reklamaci, pokud je robot stále v záruce a byl zakoupen u nás.
Reagovat
zdenka 21. 5. 2022
dotaz na vytírání
Dobry den
při vytíraní vubec neubyva voda z nadržky za chvíli vytírá na sucho, prosík o radu, vysavač mám ani ne 2 měsíce
Reagovat
Dobrý den, pokud máte problém s dávkováním vody, poradili bychom v aplikaci nastavit jinou intenzitu dávkování vody. Pokud ani toto nastavení nepomůže, doporučili bychom reklamaci
Reagovat
Mirka Kusáková 27. 11. 2021
Dotaz
Dobrý den, prosím máte robotický vysavač ETA Falko Smart 2515 90000 ?Připadá mi, že není příliš komplikovaný a přitom dělá všechno, co je potřeba. Můžete mi prosím nějak poradit?
Reagovat
Dobrý den, robotický vysavač není bohužel momentálně skladem. Pro doporučení vhodného vysavače nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince . Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz