Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

ETA Falco Smart 2515 90000

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 ETA Falco Smart 2515 90000

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Šimon 19. 10. 2025

    Blokace pod postelí

    Dnes ráno mi v ložnici jezdili tři vysavače ETA Aaron a ETA rover a ETA Falco Smart ETA Falco smartwel pod postel první ale rover hoblokoval teď mám chybu s nárazníkem Falco se motá dokola a hlásí chybu z nárazníkem ten je zamáčklý a nejde vymáčknout ven

  • Šimon 19. 10. 2025

    Vysavač definitivně přestal fungovat

    Můj Falco se zbláznil ale jako zcela nereagoval ani na tlačítko zapnutí úklidu ani na ZikZak mód jak to mám vyřešit aby stále fungoval ale chyba s kartáčem je opět vyřešená vzpamatoval se a teďka řešíme novou chybu vysavač nereaguje restartoval jsem ho chyba přetrvává zobrazuje poruchu e24 která ani v návodu není točí se jen dokolečka a hlásí chybu e24 to je chyba položte mě na zem ale ve skutečnosti vysavač to vnímá jako poruchu e23

  • Šimon 18. 10. 2025

    Na mém ETA Falco Smart se nachází lepidlo na displeji sundání samolepky

    Když jsem ho vybalil, tak první problém nastal samolepka co byla ne na displeji ale na těle robota tak šla sundat hladce. Ale jakmile přišla samolepka na displeji to bylo větší trauma pro displej lepidlo na něm zůstalo ale displej byl stále čitelný nakonec jsme to vyřešili tak, že jsme to namazali isopropy alkoholem nebo co to je za rozpouštědlo to je pro displej šetrný je to tak opravdu znám to a dokonce jsem to viděla a použil lepidlo už je pryč ale ten inzerát co jsem psal o tom kartáči pořád nejde vyřešit vysavač nepoužíváme ale někdy jo jinak před pár dny jsme si koupili ETA rover a ETA Áron a ty nám poslouží dobře dostali jsme je k Vánocům

  • Šimon 17. 10. 2025

    Hlavní kartáč se nechce otáčet

    Robotický vysavač eta Falco Smart který máme doma je naprosto úžasný ale po pár dnech jsem ho přestal točit Hlavní kartáč ani po údržbě se nechce rozjet používáme ho pár dní zakoupeno v Datart a asi už plánujeme reklamaci toto není typické chování nového robota ale vysavač je to prakticky jedno ale když je na chodbě nebo vysává na chodbě tak jednou pípne a hlásí chybu kartáče co s tím dělat?
    Krásný den přeji a děkuji za každé rady mohou i tyto rady pomoci
    Šimon

    • Martin Specialista 17. 10. 2025

      Dobrý den,

      u robotického vysavače Eta Falco Smart, pokud hlavní kartáč nefunguje a vysavač hlásí chybu kartáče, doporučujeme zkontrolovat, zda nejsou na kartáči nebo v držáku namotány nečistoty, (např. vlasy nebo nitky). Dále se ujistěte, že je kartáč správně nasazen a kontakty jsou čisté. Pomůže také vypnutí a opětovné zapnutí vysavače. Pokud problém přetrvává, nejspíš půjde o technickou závadu vyžadující servis nebo reklamaci u prodejce.

      S pozdravem

      Tým Robot World

      • Šimon 18. 10. 2025

        Děkuji ale už jsem to udělal ale vysavač je jako stále nový vysavač máme asi tak od neděle nebo od soboty a kartáč se nechce rozjet vyzkoušeli jsme vše až po restart nebo až po výměnu kartáček nic nefungovalo vyzkoušel jsem i váš trick třeba klidně zkoušel jsem pohladit restartovat a zmáčknout tlačítko pro úklid nefungovalo to nejspíš to budeme muset reklamovat

  • Mirka 15. 7. 2025

    vysavač se spouští sám o 00:00 hod.

    Vysavač Falco mám naprogramovaný v 10 hod. dopoledne na každý den. To provede úklid Ok. Ale cca 1x za 10 dní se sám spustí o půlnoci, to není naprogramován. Proč?
    děkuji za odpověď Jílková

    • Šimon 19. 10. 2025

      To se mi také stalo akorát ve 12:00 hodin

    • Veronika Specialista 20. 7. 2025

      Dobrý den,

      může se jednat o výpadek energie nebo pokles v síti a v tom okamžiku se stanoce odpojí a robot vyjede. po znovusepnutí se pokouší zpět usednout do stanice k nabíjení. Krásný den

  • Peter 18. 1. 2025

    Mapovanie priestoru na upratovanie

    Dobrý deň robot ETA Falco Smart je super, povysáva aj nemožné, len mám problém že v jednej izbe je aj pol hodinu potom ho musím ručne preniesť do inej izby, aj tak sa časom vrátil do prvého priestoru a začal upratovať to čo už urobil. Prosím o radu ako naprogramovať Falca aby systematicky povysaval celý byt a nemusel sa ručne prenášať, ďakujem

    • Veronika Specialista 27. 1. 2025

      Dobrý den,
      robota nemusíte nikdy ručně přemístovat, doporučujeme do úklidu nezasahovat. Podle toho co uvádíte, se jedná o rozdělení prostoru, doporučujeme jej nechat uklézet všude kde chcete. Pokud se jedné místnosti věnuje intenzivněji, jedná se o více znečištěný prostor a nebo tam je jený druh podlahy, nejspíše koberec, ze by bylo dobré upřesnit barvu a výšku a hustotu vláken.Dle toho lze určit zda se jedná o normální průběh úklidu nebo o nějaký problém.Krásný den

  • LIDA 7. 1. 2025

    robot.vysavač ETA 2515 FALKO SMART

    Dobrý den, na robotu se mi zobrazuje poruch E 23.Když zapnu chvíli s e motá jen dokola a pak se tato porucha objeví.V návodu ani tato poruchanení -očistila jsem senzory,dala čistý filtr a nepomohlo to.Děkuji Vám za opověď a přeji pěkný den Janíčková

    • Michaela Specialista 14. 1. 2025

      Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem.
      Na základě popsaného chování robotu a chyby E23 je pravděpodobné, že je problém s kolem. Doporučujeme robot zaslat k nám na reklamaci, kde provedeme podrobnější diagnostiku a opravu. Kompletní informace jak postupovat v rámci reklamace naleznete na našich webových stránkách: https://www.robotworld.cz/reklamace#/  Přejeme Vám hezký den.

  • Josef 30. 12. 2024

    Eta

    Máme vysavač naprogramování aby uklízel po st a pá ale stále se zapíná ještě v neděli vždy o půlnoci a ten program jsme nikde nenašli tak nevíme co s tím

    • Julia Specialista 3. 1. 2025

      Dobrý den, 
      zašlete nám prosím na e-mail info@robotworld.cz printscreen aplikace ze sekce načasování úklidu a my se na to podíváme. Krásný den. 

  • Zdeněk 22. 9. 2024

    Připojení k wifi

    Dobrý den, vysavač nejde připojit k wifi. Ikona wifi ani není na displeji. Z tohoto důvodu ani nelze připojit k aplikaci. Co mám dělat? Děkuji

    • Veronika Specialista 26. 9. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme zkontrolovat frekvenci vašeho wifi routeru, podporovaná je pouze frekvence 2,4Ghz a zda Váš telefon má operační systém dostatečný pro stažení aplikace. Proveďte reset robota a znovu nainstalování aplikace a opakujte párování. Pokud by problém přetrvával doporučujeme se obrátit na technicou podporu ETY. Krásný den

  • Jaroslav Berni 15. 1. 2024

    ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den,
    umí ETA Falco vysávat i mopovat najednou?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 15. 1. 2024

      Dobrý den, tento model umí buď pouze vysávat nebo jen mopovat. Dle toho jaký zásobník je vložen.

  • Rojtová Monika 9. 5. 2023

    Smart falko eta

    Dobrý den vysavač hlásí chybu E23 která ani v návodu není točí se do kolečka a ak se vypne a hlásí tuto chybu . Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 10. 5. 2023

      Dobrý den, doporučíme se obrátit přímo na podporu ETA: info@eta.cz Případně bude třeba řešit reklamací vysavače. 

      • Kempeová 1. 2. 2024

        Dobrý den,
        prosím o radu, můj vysavač ETA Falco se po chvíli zastaví a hlásí chybu E23.Je kompletně vyčištěný i jsem ho restartovala.
        Děkuji,s pozdravem
        Alena Kempeová

        • Lukáš Specialista 1. 2. 2024

          Dobrý den, bohužel mohu opět jen poradit obrátit se přímo na podporu ETA: info@eta.cz

  • Soňa Svobodová 27. 2. 2023

    dotaz

    Dobrý den, robot mi hlásí chybu E 42.
    Postupovala jsem dle manuálu, ale chybu hlásí stále.
    Děkuji

    • Martina Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, v tom případě doporučíme odeslání k reklamaci, pokud je robot stále v záruce a byl zakoupen u nás.

  • zdenka 21. 5. 2022

    dotaz na vytírání

    Dobry den
    při vytíraní vubec neubyva voda z nadržky za chvíli vytírá na sucho, prosík o radu, vysavač mám ani ne 2 měsíce

    • Martina Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, pokud máte problém s dávkováním vody, poradili bychom v aplikaci nastavit jinou intenzitu dávkování vody. Pokud ani toto nastavení nepomůže, doporučili bychom reklamaci

  • Mirka Kusáková 27. 11. 2021

    Dotaz

    Dobrý den, prosím máte robotický vysavač ETA Falko Smart 2515 90000 ?Připadá mi, že není příliš komplikovaný a přitom dělá všechno, co je potřeba. Můžete mi prosím nějak poradit?

    • Katrin Specialista 28. 11. 2021

      Dobrý den, robotický vysavač není bohužel momentálně skladem. Pro doporučení vhodného vysavače nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince . Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše