Revoluční systém ProLeap™ pro bezproblémové překonávání překážek
Představujeme systém ProLeap™, který posouvá schopnosti robotického vysavače X50 Ultra na zcela novou úroveň. Díky unikátnímu designu překoná překážky až do výšky 6 cm, což je nejvyšší standard v odvětví. Integrovaný systém absorbce nárazů zajišťuje tichý provoz a efektivní čištění v každém prostředí. Vysavač se díky chytrému systému zvedacích nohou elegantně dostane přes prahy dveří, dvojité prahy i nábytek ve tvaru U, aniž by došlo k jakémukoli poškození. Systém byl testován na 30 000 cyklů, což zaručuje dlouhodobou spolehlivost při každodenním používání.













Vaše dotazy
Vložit dotaz
Matej 22. 11. 2025
Fiktívne miestnosť
Dobrý deň. Kúpil som šmejd s názvom dreame x50 ultra. Mam ho týždeň, išiel 5x a vždy aj po neustálom skúšaní, zablúdi v obývačke pod gaučom (ten má minimálnu svetlú výšku 11cm,takze je dosť vysoký ) . Celú obývačku povysava a potom na koniec má ísť do nižších priestorov. Vojde pod gauč a tam sa motá až kým sa nevibije, nevie sa ani len odtial vrátiť, dokonca si tam vytvori fiktivnu miestnosť!!! Nemá tam absolútne žiadne prekážky. Toto robí stále, už som ho niekoľko x resetoval , 3x vsetko nanovo zmapoval .nic nepomohlo. Viete mi poradiť čo stým? Alebo to ani Nemá zmysel riešiť a rovno ten predražený šmejd vrátiť. Ďakujem.
Reagovat
Dobrý den,
pro vyřešení problému s vaším Dreame X50 Ultra pod gaučem je nejlepším řešením použít virtuální zeď nebo zakázanou zónu v aplikaci Dreamehome, protože vysavač se automaticky snižuje na výšku 89 mm a pod 11cm gauč se tak snadno vejde. Pokud ani po nastavení virtuálních zón problém nezmizí a vysavač stále vykazuje zvláštní navigační chování ,jako je vytváření "fiktivní místnosti", doporučujeme kontaktovat technickou podporu Dreame nebo prodejce. Může jít o vadu senzoru nebo softwaru, kterou je třeba řešit se servisem. Krásný den
Reagovat
Jan Šebelík 13. 11. 2025
Dreame X50 - Začínáme
Nový vysavač máme od včerejška. Seznamujeme se s ním postupně. Pro začátek evidujeme tyto problémy/dotazy.
1.
Po nemalém úsilí se nám podařilo nainstalovat aplikaci Dreamehome. Robot je připojen k wifi síti. Jenže jakmile ho napojím na druhý mobil, na prvním se vymaže. A naopak. Pokaždé musím znovu konfigurovat wifi. Nejde prostě připojit už existující a funkční zařízení.
2.
Potřebujeme přidat novou místnost (resp. chodbu+koupelnu). To se nám nedaří. Sice můžu nechat otevřené dveře, ale jednak termostat topení jede furt naplno, jednak se robot po hodině uklízení na tu chodbu/koupelnu stejně nedostal. Navíc to chceme uklízet jindy a jinak (jiné nastavění).
3.
Co sklep? Jak bude uklízet v jiném podlaží? To je třeba přenést i základnu? Nebo jak s s tím poradí.
4.
Lze nastavit inteligentní čištění (dva druhy) nebo ruční čištění (několik parametrů). Předpokládám, že by si měl robot pamatovat poslední nastavení, které spustí na "Start cleaning". Když chci něco jiného, musím to před spuštěním přenastavit. Ale co když co místnost, to jiné nastavení?
Otázek bude jistě víc. Tolik pro začátek. Je to první den.
Reagovat
Dobrý den,
děkujeme za podrobný popis. K Vašim otázkám: 1) Dreame X50 podporuje připojení jednoho zařízení v aplikaci, proto nelze připojit současně více telefonů s jedním robotem; Doporučujeme, aby uživatelé sdíleli účet nebo používali stejný telefon pro ovládání. 2) Přidání nové místnosti a plánování úklidu zvlášť vyžaduje v aplikaci vytvoření a editaci mapy, případně manuální rozdělení místností a nastavení časových plánů pro každý úklid zvlášť. Navíc dejte v koupelně pozor, vysavač by neměl vjet např. do sprchového koutu. 3) Pro občasný úklid jiného podlaží je potřeba robota ručně přeunout. Pro pravidelný úklid je lepší mít v každém patře jednoho robota i se stanicí. 4) Robot si pamatuje poslední nastavení, ale pro různá nastavení v jednotlivých místnostech je nutné využít funkce plánování úklidu v aplikaci, kde lze nastavit individuální parametry pro každou místnost.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Miloslav Wastl 24. 11. 2025
1. Není pravda. Robot může být sice jen pod jedním účtem, ten ale celé zařízení může nasdílet dalšímu účtu a tak mají dva účty přístup ke stejnému zařízení. Na prvním účtu jděte do nastavení zařízení (3 tečky) a dole je volba "Sdílení zařízení". Tam se zadá ID nebo mail druhého účtu a ten to pak jenom potvrdí v aplikaci.
Reagovat
Jakub Třešňák 14. 10. 2025
Podivné pískání
Dobrý den, robot začal cca po 2 měsících vydávat podivný hvízdot při vysávání (při mopovaní to nedělá.) Vyměnil jsem filtr a prohlédl zda není někde uvnitř sběrné nádobky nějaký bordel, stejně tak kolečka a prostě vše kam se dá běžné dostat bez rozebírání. Je nějaké řešení?
Reagovat
Dobrý den,
zkontrolujte správné usazení filtru a nádoby na prach. Vyčistěte sací otvor a vnitřní těsnění. Prohlédněte hlavní kartáč a sací kanál. Ověřte správné složení po čištění. Pokud zaznamenáte hluk nebo problémy, vyzkoušejte robota i bez hlavního kartáče.
Ve většině případů je příčinou drobná netěsnost v oblasti filtru, sacího otvoru nebo ložiska kartáče. Pokud ani po důkladné kontrole a vyčištění zvuk nezmizí, doporučujeme robota zaslat na reklamaci.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Radek 12. 10. 2025
Čisticí prostrdek
Dobry den,
Čisticí prostředek,který se nalévá do nádobky na čisticí prostředek je určený na čištění mopu,nebo na čištění podlahy? Prostředek je voňavý ale po vytření ani během vytírání není vůbec cítit. Je mizne nastavit dávkování? Popřípadě je možno čisticí prostředek přidávat rovnou do nádržky na čistou vodu? Dekuji
Reagovat
Dobrý den,
roztok používá k mytí podlah. Dávkování je dáno výrobcem, vy si můžete nastavit různé mody mopovánípřímo v aplikaci při vytší dávce vlhčení je i větší dávka roztoku. Jiný roztok než od Dreame nedoporučujeme. Krásný den
Reagovat
Zlatá Šotková 8. 6. 2025
Nastavení u zrcadel.
Dobrý den ,
Jak vyřešit nastavení u zrcadlové skříně v úzkém prostoru mezi postelí a skříní.
Robot nezajede až do konce podlahy a na mapě vytváří další místnost.
A ještě dotaz.
Chodbu si namapuje špatně a rozdělí konec chodby na dvě části.3/4 chodby v pořádku a zbytek si přiřadí k místnosti která je na konci chodby.
Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
zrcadlení místnosti není jak ovlivnit, jedná se o stroj nikoliv člověka. Doporučujeme načíst celkovou mapu podlaží, po té provést editaci a úkldi naplánovat po místnostech , pak robot bude uklízet chodu jako celek. Co se týče zrcadlení, můžete při mapování zrcadlo zakrýt,ale při každém dalším skenování prostoru, se stejně mapa dokreslí. Pokud chcete aby tam nenarážel, vložte virtuální zábranu. Pro blížší poradenství doporučujeme zaslat mapu do emailu příapdné fotky plochy kde je problém, rádi se Vám na to technici podívají.Krásný den
Reagovat
Barbora 15. 5. 2025
Nádržka na saponát
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda vysavač Dream X50 disponuje nádržkou na saponát pro vytírání. Nebo zda se dá saponát nalít do nádržky na vodu. Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
robotický vysavač Dreame X50 Ultra je vybaven samostatnou nádržkou na čisticí prostředek, která je součástí jeho dokovací stanice. Tato stanice automaticky dávkuje čisticí prostředek do nádržky na vodu při mopování, což zajišťuje optimální ředění a chrání zařízení před poškozením.
Doporučuje se používat oficiální čisticí prostředky značky Dreame.
S pozdravem Robotworld
Reagovat