Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Dolphin S200 + Transportní vozík ZDARMA

Dotazy pro Bazénový vysavač Dolphin S200 + Transportní vozík ZDARMA

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Petra 20. 6. 2022

    Dolphin S 200

    Dobrý den mám dotaz zda se u Dolphina S 200 může nechat běžet filtrace bazénu nebo musí být vypnutá. Máme skymerovou filtraci. Neprisaje se na skymer?

    • Martin 23. 11. 2022

      Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
      Děkuji Martin

    • Lukáš Specialista 20. 6. 2022

      Dobrý den, filtrace může být určitě puštěna, dokonce toto i doporučujeme. Vysavač některé nečistoty může pouze zvířit a následně je tak zachtí filtrace bazénu. 

  • Sarka Hude 5. 6. 2022

    Dolphin s200

    Vysavač po 15 minutách provozu vypne a již se sám nespusti. Musíme jej opět spustit vypnutim a po 30 s zapnutim. Po 15 minutách opět vypne. V návodu je uvedena doba čištění 2 hodiny .
    Děkuji za radu
    Hude

    • Martin 23. 11. 2022

      Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
      Děkuji Martin

    • Lukáš Specialista 6. 6. 2022

      Dobrý den, v případě popisované poruchy se prosím obraťte na servis Dolphin: 494 372 009, kde by Vás měli být schopni navést jak chybu odstranit. 

      • Martin 23. 11. 2022

        Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
        Děkuji Martin

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše