Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jitka 20. 6. 2025
Nenabíjí Dolphin Liberty 200
Dobrý den, vysavač jsme třikrát bez problémů použili, ale při dalším nabíjení se za chvíli nabíjení zastavilo. Občas bliká modře indikátor nad vypínačem.
Reagovat
Dobrý den,
mrzí nás Vaše potíže s robotem.
Doporučujeme nejprve zkontrolovat, zda jsou čisté a správně připojené kontakty mezi vysavačem a nabíjecí stanicí, případně zda nedošlo k poškození kabelu nebo adaptéru.
Pokud i nadále dochází k přerušení nabíjení a indikátor modře bliká, doporučujeme situaci řešit prostřednictvím reklamace https://www.robotworld.cz/reklamace#/complaint .
Hezký den.
Reagovat
Petra 20. 6. 2022
Dolphin S 200
Dobrý den mám dotaz zda se u Dolphina S 200 může nechat běžet filtrace bazénu nebo musí být vypnutá. Máme skymerovou filtraci. Neprisaje se na skymer?
Reagovat
Martin 23. 11. 2022
Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
Děkuji Martin
Reagovat
Dobrý den, filtrace může být určitě puštěna, dokonce toto i doporučujeme. Vysavač některé nečistoty může pouze zvířit a následně je tak zachtí filtrace bazénu.
Reagovat
Sarka Hude 5. 6. 2022
Dolphin s200
Vysavač po 15 minutách provozu vypne a již se sám nespusti. Musíme jej opět spustit vypnutim a po 30 s zapnutim. Po 15 minutách opět vypne. V návodu je uvedena doba čištění 2 hodiny .
Děkuji za radu
Hude
Reagovat
Martin 23. 11. 2022
Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
Děkuji Martin
Reagovat
Dobrý den, v případě popisované poruchy se prosím obraťte na servis Dolphin: 494 372 009, kde by Vás měli být schopni navést jak chybu odstranit.
Reagovat
Martin 23. 11. 2022
Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
Děkuji Martin
Reagovat
Vložit dotaz