Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Dolphin S200 + Plovoucí teploměr do bazénu ZDARMA

Dotazy pro Automatický bazénový vysavač Dolphin S200 + Plovoucí teploměr do bazénu ZDARMA

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jitka 20. 6. 2025

    Nenabíjí Dolphin Liberty 200

    Dobrý den, vysavač jsme třikrát bez problémů použili, ale při dalším nabíjení se za chvíli nabíjení zastavilo. Občas bliká modře indikátor nad vypínačem.

    • Michaela Specialista 27. 6. 2025

      Dobrý den,
      mrzí nás Vaše potíže s robotem.
      Doporučujeme nejprve zkontrolovat, zda jsou čisté a správně připojené kontakty mezi vysavačem a nabíjecí stanicí, případně zda nedošlo k poškození kabelu nebo adaptéru.
      Pokud i nadále dochází k přerušení nabíjení a indikátor modře bliká, doporučujeme situaci řešit prostřednictvím reklamace https://www.robotworld.cz/reklamace#/complaint .
      Hezký den.

  • Petra 20. 6. 2022

    Dolphin S 200

    Dobrý den mám dotaz zda se u Dolphina S 200 může nechat běžet filtrace bazénu nebo musí být vypnutá. Máme skymerovou filtraci. Neprisaje se na skymer?

    • Martin 23. 11. 2022

      Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
      Děkuji Martin

    • Lukáš Specialista 20. 6. 2022

      Dobrý den, filtrace může být určitě puštěna, dokonce toto i doporučujeme. Vysavač některé nečistoty může pouze zvířit a následně je tak zachtí filtrace bazénu. 

  • Sarka Hude 5. 6. 2022

    Dolphin s200

    Vysavač po 15 minutách provozu vypne a již se sám nespusti. Musíme jej opět spustit vypnutim a po 30 s zapnutim. Po 15 minutách opět vypne. V návodu je uvedena doba čištění 2 hodiny .
    Děkuji za radu
    Hude

    • Martin 23. 11. 2022

      Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
      Děkuji Martin

    • Lukáš Specialista 6. 6. 2022

      Dobrý den, v případě popisované poruchy se prosím obraťte na servis Dolphin: 494 372 009, kde by Vás měli být schopni navést jak chybu odstranit. 

      • Martin 23. 11. 2022

        Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
        Děkuji Martin

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše