Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Zerotech Dobby

Dotazy pro Dron Zerotech Dobby

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Eva 7. 1. 2023

    Restartovani dronu

    Dobrý den, prosím nevíte někdo jak restartovat dron Aerium SG Max GPS. Potřebuji obnovit tovární nastavení. Díky za odpověď.

    • Martina Specialista 9. 1. 2023

      Dobrý den, bohužel tuto značku neprodáváme. Poradili bychom obrátit se přímo na výrobce a jejich podporu. Určitě by ale veškeré informace měly být obsaženy v manuálu k obsluze.

  • Mirec 27. 10. 2021

    Dobby dron na vyhodenie?

    Po dlhšej dobe a vymene telefonu som si chcel zalietať, app Do fun mi neberie login, skusal som aj obnovu hesla, vyzera to akokeby firma už ani neexistovala. Ako sa da vytvoriť nový účet?

    • Lukáš Specialista 27. 10. 2021

      Dobrý den, ohledně problémů s aplikací bohužel nemůžeme pomoci. Jedině vyzkoušet kontaktovat přímo vývojáře aplikace. 

  • Wendys 12. 7. 2021

    SG 907

    Zdravim,dron mi vzlétne cca 20cm a dále ho nemůžu dostat ,nějaký nápad?vše instalováno znova,kalibrace provedena , výše ho nemůžu dostat.dekuji

  • Jaroslav 24. 5. 2021

    Dobby Drone DOFUN aplikace

    Zdravím, funguje ešte aplikácia pre ovládanie DOBBYho? Nedá sa mi do nej zaregistrovať, stiahnuť sa dá už len zo stránok. Díky.

    • Martina Specialista 25. 5. 2021

      Dobrý den, ano aplikace i nadále funguje, pouze byla stažena z nabídky App Store. Bližší infomrace Vám zasílám na e-mail.

      • Vladislav 15. 9. 2021

        tiez by som poprosil o zaslanie info ohladom apky dobby neviem sa zaregistrovat
        dakujem

        • Martina Specialista 16. 9. 2021

          Dobrý den, potřebné infomrace ohledně aplikace Vám byly zaslány na e-mail. Hezký den

      • Karolna 16. 8. 2021

        Prosím také o zaslání bližších informací. Nemohu se přihlásit do stávající aplikace.

      • Mikolas 11. 7. 2021

        Mám iPhone 12 a aplikace dofun jde stáhnout. Ale není možné se zaregistrovat. Co mám dělat?

        • Lukáš Specialista 12. 7. 2021

          Dobrý den, zřejmě se jedná o problém na straně aplikace. Nelze odeslat ověřovací email. Bude třeba vyčkat až tento problém odstraní. 

  • Petr 20. 9. 2020

    Mobil vs DRON SG 907

    Dobrý den. Mám telefon Huawei Y7 2019 a dron sg907, ale taktéž s ním mám problém. V telefonu mi nejde nikde najít wifi od dronu. Jako manuální ovládání (ovladač + dron) vše funguje. Ale přes mobilní připojení a WiFi dronu, které mi nejde a nejde mi proto taktéž i v aplikaci HfunPro. Můžete mi někdo poradit? Děkuji. S pozdravem

    • Lukáš Specialista 21. 9. 2020

      Dobrý den, zkuste postupovat dle videa zde

  • apkmodule.co 24. 8. 2020

    apkmodule.co

    First, you must find an Apkmodule.co file you want. Search online for an APK file and download it to an easy-to-find location on your computer (like your desktop).

  • pavel 27. 3. 2020

    wifi conection problem

    dobby zerotech prestal fungovat. nelze spojit wifi s telefonem. poradte, prosim

    • apk rapido 15. 4. 2020

      Myslím ringtones

    • apk rapido 15. 4. 2020

      Proč nejdeš a nepokoušíš se https://apkrapido.com/facebook-lite/ najít řešení?

    • apk rapido 15. 4. 2020

      Proč nejdeš a nepokoušíš se https://apkrapido.com/facebook-lite/ najít řešení?

    • Lukáš Specialista 27. 3. 2020

      Dobrý den, doporučím vyzkoušet vypnout mobilní data případně přepnout telefon do režimu letadlo. Pokud ani toto nepomůže, tak vyzkoušet připojit jiným telefonem. 

  • rozehnal lada 25. 1. 2020

    aplikace android

    Dobrý den
    Odkud si můžu stáhnout
    aplikaci Dofun pro android když v google play není?

    • apkrapido 15. 4. 2020

      Proč se nepokoušíte získat přístup k https://apkrapido.com/facebook-lite/?

    • Lukáš Specialista 27. 1. 2020

      Dobrý den, aplikaci lze stánout například zde https://apkfab.com/dofun/com.zerotech.cameratime

      • Pavel 31. 1. 2020

        Dofun uz opravdu v GP neni, jak budeme ovladat dron az se v te aplikaci nepujde prihlasit vubec nebo kdyby spolecnost zanikla - zrusila server? To mame dron vyhodit? Nesla by ta app nejak upravit aby fungovala bez prihlaseni a internetu? Nebo kontaktovat spolecnost aby udelali update aby letani s dronem nebylo zavisle na nich? Dron je koupeny a mel by fungovat nezavisle na nekom. Kdyz koupime novy telefon a nepujde se prihlasit nebudeme moct letat :-(

        • Lukáš Specialista 3. 2. 2020

          Dobrý den, aplikaci je možné stáhnout z odkazu výše. K aplikaci je nutné se přihlásit jak píšete jiný postup není možný. 

  • Július 21. 3. 2019

    Aplikácia sa nepripojí k dronu

    Dobrý deň,
    dron sa nedarí pripojiť k aplikácii. Wi-fi pripojené je, no v aplikácii mi dron nenájde. Wi-Fi som niekoľkokrát reštartoval, ale aplikácia mi dron stále neukazuje.

    • Jan Specialista 22. 3. 2019

      Dobrý den, jaký telefon či tablet je k tomuto využíván? Tedy v nastavení Wi-Fi telefonu je vidět, že dron je připojený, ale aplikace po spuštění tvrdí opak? Vyzkoušel bych buď vypnout mobilní data, který občas chodu aplikace brání a nebo dát telefon do leteckého módu, kdy tento krok už několikrát dokázal vyřešit dané potíže. 

      • Július 22. 3. 2019

        Dobrý deň,
        jedná sa o Samsung Galaxy S8. Vypnutie dát problém vyriešilo. Pravdepodobne za to môže aktualizácia softvéru na telefóne, kedže pred tým som takýto problém nemal.
        Ďakujem.

  • Rastislav 22. 1. 2019

    paremetre videa

    Dobrý deň
    Zaujíma ma možnosť nastavenia parametrov videa v režime Full HD....všade sa píše 4K 30fps to je málo hovoriaci údaj..dokáže napríklad 25fps FullHD
    Ďakujem za odpoveď

    • Jan Specialista 23. 1. 2019

      Dobrý den, jediná možnost nastavení kvality záznamu je buď použití standardního rozlišení 1080p při 30fps nebo po zapnutí elektronické stabilizace obrazu v aplikaci začně být záznam pořizován v kvalitě 4K při 30 snímních za sekundu. 

      • Pavel 30. 1. 2019

        Dobry den, prosim o radu, kde v nastaveni zmenim rozliseni videa. Nikde jsem to tam nenasel. Video toci pekny ful HD ale chtel jsem vyzkouset i 4K, ale nevim co kde prepnout a nevim kde se nastavuje ta stabilizace na zapnuto a vypnuto. A jeste me zajima k cemu slouzi ten ND filtr, je nutne ho leptt na kamerku? K cemu slouzi? Dekuji za info.

        • Zdeněk Specialista 31. 1. 2019

          Dobrý den,
          pokud chcete natáčet video v 4k je nutné toto nastavení změnit v Camera Setings - volba 4k. ND fitlry slouží k zamezení přeexponování zánámu pro kvalitnější záběry.
          Přejeme hezký den 

          • Pavel 31. 1. 2019

            Ja jsem v aplikaci ale zadne Camera Setings nenasel, nic takoveho tam nemam, proto tady pisu. Kde to nastaveni najdu? Mam posledni FW i aplikaci. Jedine co tam mam je preview resolution ale tato volba nejde zapnout, menit ani nastavovat, nevim proc. A EIS jde zapnout az je dron ve vzduchu, rozliseni je ale stejne. Zkousel jsem to i na tabletu. Podle videi ktere jsem zhledl na youtube mam jinou aplikaci, novejsi ale nastaveni min. Jak nastavit aby se video ukladalo ve 4K jsem neprisel, a volbu preview resolution mam taky neaktivni. Dekuji za pripadne rady.

  • Jim 21. 8. 2018

    Baterie

    Dobrý den, nedaří se mi nabít baterie. Někdy to svítí furt zelené pak když to skusim baterka nenabita vložím svítí červeně, a někdy i bliká oranžově. Může te mi prosím říct co jaká barva znamená nikde jsem to nenašel v návodě. Děkuji

    • Jan Specialista 21. 8. 2018

      Dobrý den, při nabíjení je možno zaregistrovat několik barevných indikací. Pokud dlouze svítí oranžová, baterie se dobíjí. V případě červené indikace, baterie se dobíjí, ale pomaleji. Plně zelená značí, že nabíjení bylo dokončeno. Zelené problikávání udává baterii, která se nedobíjí a červené problikávání upozorňuje na nějakou závadu.

  • Milko 14. 8. 2018

    Dobbyho pamet

    Jak vymazat videa či foto z paměti drona? Přes kabel dron někomunikuje a přes WiFi dává jen informací volném prostoru paměti. Dekuji
    P.S. Jinak Dobbyho chválím, je to super mašinka, doporučuji všem

    • Jan Specialista 15. 8. 2018

      Dobrý den, v kontrolním prostředí mobilní aplikace, když jste napárován na Wi-Fi vygenerovanou dronem, je ve spodním pravém rohu možnost otevřit knihovnu, kde se nachází jak natočená videa, tak i fotografie. Pro smazání videí stačí zmáčknout u vybraných souborů na bílé kolečko a poté stisknout tlačítko "delete" v pravém horním rohu. Stejný postup je vyžadován pro případné smazání fotografií. 

  • Jiri 6. 8. 2018

    Servis dronu

    Dobrý den,
    lze někde nechat zaservisovat dron po pádu ? Jeden z motorů nefunguje správně, zřejmě ložisko utrpělo ujmu po pádu dron se neudrží ve vzduchu.
    děkuji Jirka

    • Lukáš Specialista 7. 8. 2018

      Dobrý den, zajišťujeme i servisní opravy, můžete se na nás obrátit zde.

  • Milko 23. 7. 2018

    Manual

    Je manuál v češtině.Děkuji

    • Martina Specialista 23. 7. 2018

      Dobrý den, ano manuál k tomuto dronu zakoupený u nás je v češtině.

       

  • schano 6. 5. 2018

    aktualizace soft

    při prvním vzletu hlásí FC upgrade, když ho spustím spadne ....downloading interrupted. Nepomahá restart telefonu, vymazání paměti, ani přepnutí z wifi na obyč. data.

    • Jan Specialista 9. 5. 2018

      Dobrý den, jakou verzi má FC před spuštěním jeho aplikace? Vyzkoušel bych restartování nastavení Wi-Fi v samotném dronu, to lze udělat jednoduchým stisknutím tlačítka po dobu tří sekund, které se nachází ve spodní straně letounu vedle vstupu pro MicroUSB kabel. Restartování se provádí, když je letoun zapnutý.

      • Jan Kopecký 20. 5. 2018

        Mám přesně stejný problém, drona nelze aktualizovat ať dělám co dělám, skusil jsem i reinstalovat app ale nepomohlo to.
        K vaší radě - wifi dronu na tohle nemůže mít vliv, problém je při stahování dat do telefonu, dron je v tu chvíli ještě vypnutý...
        Musím říct že s dronem opravdu moc spokojený nejsem, mám ho půl roku a ještě nikdy neletěl déle než 30 vteřin aniž by zahlásil chybu kompasu a nutnost okamžitě přistát... a teď už nepoletí vůbec, když nefunguje appka. Kdybych s ním hodil do dálky, uletěl by víc než sám o sobě nalétal...
        Je alespoň nějaká možnost samostatného downloadu tohotu updatu mimo aplikaci?

  • Jarek 21. 4. 2018

    Příslušenství a program

    Dobrý den, po nahrání nového programu 2.41 se výrazně zvýšila výdrž baterie. Měl jsem s tím problém. Velice mě to potěšilo. Mám dotaz, budete také prodávat pouzdra na drona? Viděl jsem ve světě různá a také u nás jsem viděl nabídku u konkurence.
    Děkuji Jara

    • Aleš Specialista 23. 4. 2018

      Dobrý den, jsme rádi, že se zvýšila výdrž baterie. Ohledně pouzder na drony zatíme je nemáme k dipozici. Předal jsem kolegům z produktového oddělení, aby se pokusili zajistit nákup pouzder. Děkujeme za Váš dotaz a přeji příjemný den. 

  • Josef Mucha 16. 4. 2018

    wifi dobby

    Přeji krásný den,
    ještě pro upřesnění, zkoušel jsem ještě jiný chytrý mobil Samsung s androidem a aplikací DoFun a též se na wifi nepřipojil. Naopak mobil Apple se bez problémů na wifi připojil. Jak je to možné?? Není nikde chyba v novém programu???? Než spustili před týdnem nebo 10 dny nový program pro DOBBY, tak vše fungovalo. Prosím o radu.
    Děkuji
    Zdraví Josef Mucha

    • Jan Specialista 16. 4. 2018

      Dobrý den, pokud používáte tedy operační systém Android a při zapnutí aplikace není Dobby k nalezení, je třeba jej zapnout, obrátit vzhůru nohama, zmáčknout a podržet tlačítko reset po dobu cca 3 sekundy, které se nachází vedle microUSB vstupu pro napájení. Indikátor na dronu začne blikat modře a po chvíli se objeví i v nastavení Wi-Fi v telefonu. 

      • Josef Mucha 16. 4. 2018

        Moc díky, již vše funguje, jak má
        J.M.

        • Josef Mucha 17. 4. 2018

          Přeji krásný den, tak se mi podařilo DOBBY, dle vašeho návodu , rozběhnout, vyzkoušel jsem ho jednou na volném prostranství, ani jsem nestačil vybít první baterii a při mezipřistání se DOBBY zuřivě rozblikal, vypadá to že filalově a od té chvíle nešel opět připojit na WIFI a ani s ním létat. Když ho vypnu a znovu zapnu vždy rychle bliká fialová kontrolka (dle návodu jsem zjistil, že je to "selhání funkce kompasu"), jak to nějak resetovat nebo co s tím.
          Děkuji za odpověď.
          Zdraví Josef Mucha

          • Jan Specialista 18. 4. 2018

            Dobrý den, v tuto chvíli je nutné zkalibrovat kompas v dronu. Možnost pro kalibraci naleznete v aplikaci v nastavení a jako první možnost se objeví i výzva ke kalibraci kompasu. Poté stačí pouze postupovat dle pokynů. Jakmile bude kalibrace kompletní, aplikace sama zobrazí úspěšné dokončení. 

            • Petr 26. 7. 2018

              Jak zkalibrovat kompas, v aplikaci je celý postup v angličtině, což je pro mě problém, můžete mi
              to popsat česky, děkuji

              • Jan Specialista 26. 7. 2018

                Dobrý den, kalibraci kompasu lze provést následovně. S nataženými pažemi zapněte drona, aby se předešlo mírným rušivým elementům. Následovně se připojte na vygenerou Wi-Fi, v aplikaci přes políčko Settings (nastavení) se dostanete ke Compass Calibration (kalibrace kompasu) a následně stačí stisknout tlačítko Start. Poté držte dron v horizontální poloze, začna blikat LED dioda zeleně, jakmile se ustálí a bude pouze svítít začněte se otáčet po směru hodinových ručiček cca 3x kolem vlastní osy. Po celou dobu musí LED dioda svítit zeleně, pokud by začla blikat upravte dron do polohy, aby zelená jen svítila. Barva se změní na bílou ve chvíli, kdy bude tento krok kalibrace úspěšně hotov. Poté dron dejte do vertikální polohy, kamerou směrem dolů. Díoda bude svítit konstatně bílou barvou, která indikuje správný úhel a opět je třeba se otáčet kolem své osy cca 2x-3x. Po tomto kroku aplikace upozorní, že byla kalibrace provedena úspěšně.

                • Petr 27. 7. 2018

                  Děkuji za pomoc, dron už vzlétl

  • Pavel Jedlička 13. 2. 2018

    Indoor/Outdoor režim - přepnutí

    Prosím o radu. Nedaří se mi v nejnovějším DoFun najít přepínač Out/In-Door režimu. Díky

    • Jan Specialista 13. 2. 2018

      Dobrý den, aplikace již prošla za čas své existence několika změnami, které přicházejí v pravidelných intervalech. Zhruba před rokem byla funkce volby mezi Indoor/Outdoor pozměněna a nyní vše probíhá automaticky na okolním prostředí. Jakmile dron nedokáže zachytit pomocí GPS daný počet satelitů, přepne se do Indoor režimu sám, tudíž již není třeba přepínat mezi těmito možnostmi manuálně. 

      • Pavel Jedlička 14. 2. 2018

        Děkuji za odpověď. Mám však ještě další problémy:

        - po připojení WiFi mi mobil píše "Připojeno, neník dispozici internet" .... je to nějaká vada???

        - I když jsem na otevřené ploše a Dobby přijímá cca 14 satelitů píše mi "Low GPS signal Can´t take off" a jen občas na okamžik problikne modrá lišta "Optical flow fixed location", nebo "GPS position succesfuel".

        Vypadá to jako slabý signál GPS, přitom jsem v manuálu četl, že minimum je 7 satelitů.

        Prosím o radu co dál. Takto se mi ještě nepodařilo dostat ho do vzduchu :-(

        Předem děkuji

        • Jan Specialista 14. 2. 2018

          Dobrý den, 
          důvodů, proč dron má obtíže nalézt GPS signál může býti několik. Mezi hlavní patří zastavěná oblast, kdy signál mohou blokovat některé z budov, další například létání blízko oblastí se silnějším elektromagnetickým prostředím, kde opět je možnost rušení signálu, který je třeba pro bezpečný let. Vyzkoušel bych tedy využít drona na úplně jiném místě bez okolních překážek v rámci desítek metrů. 

  • Stanley 13. 11. 2017

    Motory dronu ZeroTech DOBBY Mini Selfie Pocket Drone w

    Zajímá mě jaké motory používá dron " ZeroTech DOBBY Mini Selfie Pocket Drone " ? Zda jsou tyto motory stejnosměrné nebo střídavé, jelikož je mezi nimi veliký rozdíl ! Děkuji za informaci Stanley

    • Michal Specialista 3. 1. 2018

      Dobrý den, děkujeme za otázku.

      Dron Dobby má střídavé motory.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše