Výkonný sací výkon pro důkladný úklid
Robotický vysavač Xiaomi Robot Vacuum X20+ je vybaven výkonným sacím výkonem 6000 Pa, který si poradí i s odolným prachem a vlasy. Díky tomu dokáže efektivně uklidit i těžko přístupná místa, jako jsou rohy, mezery v podlaze nebo prostor pod nábytkem. S tímto vysavačem bude váš domov zářit čistotou.

















Vaše dotazy
Vložit dotaz
Mirek 1. 12. 2025
Robot nejde spárovat
Dobrý den mám koupený z Datartu mi robot Vacuum s20 Plus a nejde spárovat s aplikací, Prostě ho nenalezne. Neustále píše nepodporovaná oblast pro tento vysavač Zkoušel jsem i otevřít vývojářské možnosti v telefonu a nainstalovat fake GPS a stále to nejde přidat, prosím o radu děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
tento model podporuje aplikaci Xiaomi Home a pracuje pouze na frekvenci 2,4Ghz. Vyresetujte robota, router a párovní zopakujte, pokdu by problém přetrvával, bude třeba servisní prohlídka. Krásný den
Reagovat
Martina 7. 11. 2025
Kartac nestriha chlupy
Dobrý den,
kartáč přestal stříhat chlupy, hromadí se a motají na kartáč. Je nutné po každém úklidu vyčistit ručně kartáč.
Reagovat
Dobrý den,
kartáč čistěte každé dva týdny, životnost je cca 6 až 12 měsíců dle použití. Doporučujeme provést výměnu za nový. Krásný den
Reagovat
Dvořáková 6. 11. 2025
Xiaomi Robot Vacuum X 20+
Po roce používání má vysavač nejspíše slabou kapacitu baterie. Kde de baterii koupit, jaký typ potřebuji a jak vyměnit.
Reagovat
Dobrý den,
novou baterii v nabídce nemáme, je však možné baterii repasovat přes náš servis. Výsledek je srovnatelný s novou originální baterií a konkrétní nabídku Vám zasíláme na email.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovat
Roman 2. 10. 2025
vysavač hlásí že nádoba na vodu je plná
dobrý den, jak postupovat, když při režimu mopování vysavač hlásí, že je nádoba na vodu plná.
při vysávání funguje normálně, při kombinaci opět hlásí stejnou chybu.
Reagovat
Dobrý den,
zkontrolujte prosím, zda je nádržka správně zasunutá, očistěte kontakty a senzory suchým hadříkem a zkuste restartovat vysavač. Pokud hlášení přetrvá, půjde pravděpodobně o závadu senzoru a doporučujeme reklamaci.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Roman Pala 27. 9. 2025
cestina
Dobry den mame novy Xiaomi Robot Vacuum X20+ a dotaz jde cestina nebo holandstina hlasove stahnout ? druhy dotaz odelit mistnosti barvama ? je to jen cele modre.dekuji za odpoved
Reagovat
Dobrý den,
hlasový průvodce je pouze v angličtině nebo činštině. V tomto případě bohužel nepomůže ani změna jazyka v aplikaci Mi Home. Pokud konkrétní model robotického vysavače – jako například Xiaomi Robot Vacuum X20+ nepodporuje češtinu či holandštinu, přímo ve svém hlasovém modulu, bude i nadále komunikovat v angličtině, bez ohledu na to, jaký jazyk máte nastavený v aplikaci.Barevné rozdělení není podporováno, mapa je různě modrá,jsou světlejší pole a tmavší. Krásný den
Reagovat
Radiovan 25. 9. 2025
Zápach X20+
Máme 4 měsíce vysavač X20+ a poslední dobou po každém mapování zapáchá plísní. Přitom je vše včetně nádob důkladně vyčištěno, jsou vyměněny filtr, mopy i kartáč. Co doporučíte? Dá se nějak vyčistit nebo desinfikovat vnitřní okruh s trubičkami a čerpadlem špinavé vody?? Díky.
Reagovat
Dobrý den,
zevnitř vyčistit bohužel nejde. Doporučujeme proto pečlivě vyčistit spodek stanice a valchu (viz návod). Také je důležité důkladně vyčistit mopy, hlavní kartáč a modul hlavního kartáče, kde se může hromadit mokrý nepořádek.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Michal 6. 9. 2025
Odsávání odpadní vody
Dobrý den,
Stanice neodsává špinavou vodu. Vysavač dokončí uklid a během čištění se voda hromadi ve spodní časti a stanice jí neodsává.
Reagovat
Dobrý den,
je nám líto,ale pokud nedochází k odčerpání vody a vše jste vyčistili, vyresetovali a i přes to to nefunguje, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den
Reagovat
Chadim - Lorawelt s.r.o. 30. 8. 2025
Závada na novém vysavači
Dobrý den, koupil jsem tento robotický vysavač a stále vypíná, nejde spárovat s aplikací, vrátil jsem ho na prodejnu v KV, byl tři hodiny rozbalený a tam mi prodavač sdělil, že je poškrábaný, že ho zašle k posouzení, jsem nemile překvapen z takového chování. Já jsem tam nic neviděl. Ten vysavač neběžel ani minutu a reakce prodavače neuvěřitelná.
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme se obrátit přímo na reklamační oddělení prodejce a postupovat dle obchodních podmínek. Postup k provedení kontroly při odstoupení od smlouvy je zcela běžný, hlavně v případě, kdy produkt není zcela funkční. Krásný den
Reagovat
Gallo 20. 8. 2025
Zbláznil se?
Dobry den, obracím se s dalším dotazem. Mam pocit, ze se robot zbláznil. Doteď fungoval v pohodě, mam ho cca 2 týdny. Nyní, pokud vysává nebo vysává a mopuje, zvládne pouze místnost,kde má stanici, případně kousek chodby. Poté se vrátí vyčisti a mysli, ze ma hotovo. Vse jsem vyčistila, restartovala ho, stejně tak znova naistalovala aplikaci. Udělal nove mapování domu, coz zvládl, ale kdyz jej zapnu, tak funguje jen na ten malý kousek a jezdi dle mapy cik cak jako kdyz čmárete tužkou na papir, predtim jezdil systematicky obloučky ode zdi ke zdi celou plochu. Zkoušela jsem nastavit různé- intenzitu, jednotlivé pokoje atd, ale stale neudělá co ma. Nevim, je rozbitý? Jak pokračovat dál prosím?
Reagovat
Gallo 20. 8. 2025
Jeste dodám, ze když ho poslu do konkrétní místnosti- nedojede tam, přitom má mapu udělanou. Napíše Positioning-snaží se asi orientovat, ale pak zajede do dokovacky. Dekuji
Reagovat
Dobrý den,
děkujeme za zprávu a podrobný popis problému. Podle toho, co popisujete, se zdá, že se jedná o závadu robota. Doporučujeme zařízení reklamovat.
Pro rychlejší posouzení prosíme, přiložte k reklamaci také:
screenshoty z aplikace, kde je vidět nesprávná trasa,případně i krátké video, jak se robot chová při úklidu.
Tyto podklady nám velmi pomohou k rychlejší diagnostice a vyřízení reklamace.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Gallo 18. 8. 2025
Nastavení detekce koberce
Dobry den, v nastavení automatické detekce koberce lze zvolit, zda detekci preferuji či se na kobercům zcela vyhnout. Az zaškrtnu jakoukoliv variantu - a následně z nabídky vyjedu zpět do menu- nezůstane moje preference uložena a zpět je nastaveno, ze automaticky nebude detekovat koberce. Nemohu najít tlačítko ok, fajfka ani nic podobného. Dekuji za radu.
Reagovat
Dobrý den,
děkujeme za Váš komentář. U modelu Xiaomi Robot Vacuum X20+ se nastavení detekce koberců ukládá automaticky – není zde žádné tlačítko „OK“ ani „Potvrdit“. Pokud se po návratu do menu Vaše volba neuloží a vždy se vrátí na původní nastavení, může se jednat o chybu aplikace nebo o potřebu její aktualizace.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 160