Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S7 black

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S7 black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Nikola Slavíková 6. 9. 2023

    Vysypání odpadu

    Dobrý den, po vysátí vysavač provádí Empty ale bordel bohužel neprochází do nádoby na vysypání. Prosím o radu co dělat, vše jsme rozebrali, vyčistili, vyměnili a pořad nic :( dekuji

    • Lukáš Specialista 6. 9. 2023

      Dobrý den, pokud je vše na první pohled čisté a stejně k vysypání zásobníku nedojde, tak bude třeba řešit reklamací, 

      • Ivana 18. 11. 2023

        Dobrý den,mám stejný problém,bohužel je těsně po možnosti reklamace
        Kolegyně v práci zakoupila stejný,ve stejnou dobu a taky přestal vysávat smetí do nádoby.Vše jsme důkladně vyčistili,vyměnili všechny filtry apod. za nové a problém setrvává.Na to,aby fungoval za ty peníze 2 roky je to dost ubohý výrobek.Co poradíte? Děkuji

        • Lukáš Specialista 20. 11. 2023

          Dobrý den, nedokážeme takto určit příčinu poruchy, ale můžeme nabídnout služby našeho servisu , i když není roborock mezi servisovanými značkami.

  • Zdeněk 26. 5. 2023

    Přidání místnosti

    Dobrý den, při mapování jsem měl zavřenou jednu místnost. Jde ji přidat nebo musím mapovat znovu?

    • Lukáš Specialista 26. 5. 2023

      Dobrý den, je třeba zmapovat znovu. 

  • Jan Vopat 30. 9. 2022

    Roborock S7 spátná orientace?

    Dobrý den, máme doma vysavač Roborock S7.Vše funguje normálně do doby, než vysavač přejede do další místnosti a po nějakém čase ztratí orientaci.
    Při kontrole je vidět, že robot je v reálu na jiném místě, než ukazuje aplikace.
    Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 30. 9. 2022

      Dobrý den, doporučíme provést nové mapování prostor. Pokud by nepomohlo, tak reset robota do rovárního nastavení a vyzkoušet opět nové mapování. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše