Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S5 Max - white

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S5 Max - white

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Katerina Čepelková 17. 7. 2025

    Nastaveni schedule

    Dobry den, pri nastaveni timeru pro uklid mi jde nastavit cas uklidu, ale po rozkliknuti frekvence a modu uklidu nevidim moznosti denne/tydne atd.
    Vysavac (Roborock S5) jsem restartovala do tovarniho nastaveni, aplikace i firmware jsou aktualni.
    Dekuji za radu
    Katka Čepelková

  • Bohuslav 11. 7. 2025

    Laser

    Dobrý deň,
    viete mi poradiť? Toto mi hlási Roborock S5 Max.
    Laser distance sensor malfunctioned. Try turning the laser head to make su....
    No neviem ako otočiť tú laserovú hlavu.
    Ďakujem

    • Veronika Specialista 13. 7. 2025

      Dobrý den,
      pokud je vysavač stále v záruce, doporučuji kontaktovat prodejce nebo autorizovaný servis Roborock. Sami se nepouštějte do demontáže, abyste nepřišel o záruku. Pokud je již po záruce a jste technicky zručný, můžete zkusit věžičku rozebrat a vyčistit motor nebo jej případně nechat odborně vyměnit v servisu. Krásný den

      • Bohuslav 21. 7. 2025

        Dobrý deň, záruku už nemám a sám sa do opravy púšťať nechcem. Viete mi prosím vás doporučiť naozaj dobrý a kvalitný servis v SR a v CZ ? Ďakujem

        • Erika Specialista 25. 7. 2025

          Dobrý den,

          servis můžete využít u nás. 

          S pozdravem Robotworld

  • Tesařová 11. 2. 2025

    Chybná detekce mopu

    Dobrý den, roborock S5 max mam necelých 5 let. Poslední (ty)dny pri instalaci mopu hlasi neustále dokola, ze mop je/není instalován. Ze začátku hlásilo jen občas. Poslední dny prakticky permanentně. Hlášku ani neukončí a začne s opačnou, nebo tou stejnou. Vysavač pravidelně čistím. Magnetické čidlo na mopu je čisté, nerezave, suché. Nepomohl opakovaný restart ani vyjmutí a znovu nasazení mopu. Při spuštění většinou mopuje. Při posledním spuštění nikoli, i když je mop nasazen a zapnuto mopovani. Poradíte, prosím, co s tím?

    • Veronika Specialista 13. 2. 2025

      Dobrý den,
      pokud jste učinili jak uvádíte, bude potřeba robota dát do servisu k prohlídce, bohužel takto na dálku nelze přesně určit co je za problém. Krásný den

  • Jaroslav Tomíška 17. 1. 2024

    Roborock S5

    Dobrý den, dříve jsem v aplikaci mi home viděl kdy provádět servis, jestli už měnit filtry apod, bylo tam i ruční ovládání vysavače. V současné době tam podobné možnosti nevidím. Změnilo se něco? Nebo je někde chyba? Děkuji za informaci J. Tomíška

  • Demi 1. 11. 2023

    Robot se nevrací do stanice

    Dobrý den, robot provede úklid, ale nevrátí se do nabíjecí stanice, ale vypne se. V aplikaci je offline, úklid se nezaznamená do historie. Nelze zapnout knoflíkem. Nutno donést do stanice, kde se zapne. Vybitý ale není, má třeba ještě 50%. Nově to teď dělá při každém úklidu. Zkoušeli jsme tovární nastavení, nepomohlo.
    Děkuji za radu. Demi

    • Lukáš Specialista 1. 11. 2023

      Dobrý den, dle popisu chování robota to vypadá na pokles kapacity baterie a doporučíme vyzkoušet její výměnu za novou. To že robot následně signalizuje 50% nabití by tomu také odpovídalo. 

  • Kateřina Čvančarová 20. 10. 2023

    Neustále mokrý mop

    Dobrý den,
    před několika týdny přestal mop schnout a je stále nasáklý vodou, i když vysavač několik dní nepoužíváme. Mop pak následně zapáchá plísní. Před tím vždy mop sám vyschl a nebyl s tím žádný problém. Díky tomu zůstává i mokrá špína u kartáče a je potřeba vysavač čistit častěji. Vyměnili jsme celou nádržku na vodu, ale nedostavil se žádný účinek. Je možné vysavač po záruce opravit?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 23. 10. 2023

      Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit servisní opravou vysavače. Na tento model jsme schopni poskytnout i pozáruční servis

  • Silvie Bolková 29. 7. 2023

    Systémová zpráva

    Dobrý den, při spuštění vysavače se po chvíli ozve hláška : The filter is blocked or still wet. The sucrion will be reduced until the filter is clean and/or dry.
    Tato hláška přijde i jako zpráva v aplikaci.
    Filtr v prachové nádobce byl vyčištěn a dokonce vyměněn za úplně nový, ale problém přetrvává.
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 2. 8. 2023

      Dobrý den, pokud závada přetrvává i přes vyčištění robota a jeho reset, tak bude třeba řešit reklamací vysavače u svého prodejce. 

  • Krumnikl 5. 2. 2023

    Nefunkční mopování

    Dobrý den, prosím o radu. Při mopování z nádržky nevytéká voda do mopu. V menu máme nastaveno maximální množství vody. Nádržka vyčištěna. Přesto vysavač nemopuje. Děkuji. Xiaomi S5 max.

    • Lukáš Specialista 6. 2. 2023

      Dobrý den, pokud vysavač není schopen dávkovat vodu, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

  • Mirek 29. 10. 2022

    Dva vysavace jedna aplikace

    Dobry den.Mam dva vysavace Roborock S5max a S7max.
    Jak je dostat pod jednu aplikaci na jednom telefonu?
    Prozatim jsem druhy , nainstaloval na jiny tel a jiny ucet.
    Nejak se mi to nepodari. Prosim o nejaky postup..zdali to pujde.
    Dekuji ,Mirek

    • Šárka Dvořáková 24. 9. 2023

      Dobry den,
      Mohu se zeptat s kterym jste vice spokojeny a proc? Kdyby ste si mel vybrat jen jeden tak ktery a proc? Dekuji

    • Martina Specialista 31. 10. 2022

      Dobrý den, v mobilní aplikaci na hlavní straně jsou na výběr všechny robotické vysavače, které aplikace podporuje a lze je napárovat. V aplikaci zadáte Add a device, následně se Vám zobrazí celková nabídka robotů a zde vyberete příslušný model, poté provedete párování jako u prvního robota. Na jeden mobilní telefon můžete napárovat i více robotů.

  • Lenka 6. 1. 2022

    Aplikace

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné rob. vysavač používat i bez stažení aplikace - mám starý mobil a nejsem si jistá, zda mi aplikace půjde stáhnout. Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 6. 1. 2022

      Dobrý den, robot lze spustit i bez aplikace, ale pro plné využití a nastavení robota je třeba připojení přes aplikaci. 

  • Lucie 18. 10. 2021

    Nádržka na vodu

    Dobrý den. Prosím o radu jak pečovat o nádržku na vodu, v návodu není nikde uvedeno.
    Nedokážu z ní vylít veškerou vodu, brání v tom sítko i umístění uzávěru, takže v nádržce dost vody zůstane a i když ji nechám vysychat, trvá to již několik dni a stále tam voda je a je orosená. Pokud bych neřešila a nádržku se zbytkem vody vrátila zpět na vysavač, tak začne po nějaké době plesnivět. Prosím jak ji tedy udržovat? Děkuji.

    • Martina Specialista 18. 10. 2021

      Dobrý den, záleží na celkovém prostoru, jak velký je a jak máte nastaven průtok vody. V případě, že Vám zůstává voda v nádobce, robot pravděpodobně uklízí menší prostory a nedochází tak k celkovému vyprázdnění. poradili bychom tedy zkusit nastavit vyšší průtok vody při mopování.

      • Lucie 16. 12. 2021

        No ono jde spíše o to, že i když se nádobka při mopovani vyprázdní, vlhko tam stejně zůstane, ale ani otevřená během několika dní nevyschne. Mohu tedy nechávat bez vyschnutí na vysavači? Nebude plesnivět nebo dělat jinou neplechu?

        • Lukáš Specialista 16. 12. 2021

          Dobrý den, po dokončení úklidu doporučíme zbytek vody z nádobky vylít a nechat nádobku otevřenou. 

          • Anna 7. 11. 2023

            To ale bohužel nelze "zbytek vody z nádobky vylít" - kvůli sítku tam stále nějaká voda zůstane... Otevřenou nádobku nechávám od začátku, vylévám okamžitě, co to jde, ale i přes to zbylá voda tvoří plíseň v nádobce. Nechci vytírat plesnivou vodou - jaké řešení navrhujete?

            • Lukáš Specialista 7. 11. 2023

              Dobrý den, to je opravdu zvláštní většinou postačí takto nádobku vyprázdnit a nechat vyschnout. 

  • Michal 15. 6. 2021

    Aplikace

    Dobrý den Používají se dvě aplikace roborock která je zaméřena přímo pro vysavače a mi Home pro chytrou domácnost.
    Ohledně S5 max je po všech aktualizacích ňejaký rozdíl ve funkcích? nebo jsou totožne? Ktera aplikace je lepší? Děkuji

    • Lukáš Specialista 15. 6. 2021

      Dobrý den, aplikace jsou hodně podobné a žádný konkrétní rozdíl v současné době není. Pokud nevlatníte jiný výrobek Xiaomi, tak bych doporučil spíše aplikaci Roborock. Jinak je Mi home dobrá k tomu, že zde můžete mít pohromadě ovládání všech produktů Xiaomi. 

  • Michal Kopecký 22. 3. 2021

    Výška dobíjecí stanice

    Dobrý den,
    mohl bych se zeptat na výšku nabíjecí stanice? Podle obrázku není zřejmé, o kolik převyšuje výšku robota. Chtěl bych ji umístit pod skříňku, kam by se robot měl vejít, ale u stanice si nejsem jistý.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, výška dobíjecí stanice je stejná jako samotný robot. Tedy cca 9,7 cm. 

  • Vojtech 9. 3. 2021

    Vice pater

    Dobry den,
    chtel bych, aby vysavac fungoval ve vice patrech s tim, ze ho vzdy akorat prenesu po schodech. Je potreba dokoupit dalsi dobijeci stanici a mit tak v kazdem patre jednu? Obsahuje pripadne nahradni dobijeci stanice i sitovy kabel? Na obrazku neni.
    Dekuji

    • Martina Specialista 9. 3. 2021

      Dobrý den, určitě je lepšívariantou vlastnit náhradní dobíjecí stanici v patře, aby se nemusela popřpíadě přenášet. Nebo je také možné před prvním úklidem v patře robota spustit z dobíjecí stanice, tím se mu uloží mapa úklidu a poté stačí, když zvolíte pouze příslušnou mapu a nemusíte tak stanici přenášet. Náhradní dobíjecí stanice je prodávána bez napájecího kabelu. Hezký den

  • Lucie 24. 2. 2021

    Xiaomi s5 max

    Dobrý den,
    jedná se opravdu o vysavač xiaomi s5 max? První fotografie je asi spíš xiaomi s6 pure.
    Děkuji.

    • Martina Specialista 25. 2. 2021

      Dobrý den, omlouváme se za nedorozumění, Opravdu jme měli vloženou špatnou fotografii. momentálně je na stránkách vše upraveno a v pořádku.

  • Daniela 20. 2. 2021

    Dotaz

    Dobrý den, zajímalo by mě, jestli je Roborock vhodný a dostatečně silný na zvířecí chlupy.
    Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 22. 2. 2021

      Dobrý den, tento model je určitě vhodný pro vysávání zvířecích chlupů v domácnosti. 

  • Martina 19. 2. 2021

    výška

    Dobrý den,
    mohu se zeptat na výšku vysavače?
    Děkuji
    M. Holečková

    • Katrin Specialista 19. 2. 2021

      Dobrý den, výška vysavače je 9,65 cm. Krásný den

  • Jiří 5. 1. 2021

    spárování vysavače s více mobily

    Dobrý den, je možné tento vysavač spárovat s více mobily aby jej pak mohlo obsluhovat více členů domácnosti? V návodu jsem o tom nic nenašel, mně samotnému se další spárování nepodařilo, app píše, že vysavač je připojen k jinému mobilu.
    s díky a pozdravem
    jk

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2021

      Dobrý den, v nastavení vysavače je možné robot sdílet s jiným uživatelským účtem. 

      • Jiří 5. 1. 2021

        Děkuji za info. Už to funguje.
        s pozdravem
        jk

  • Tonda 2. 1. 2021

    Nastavení aplikace.

    Dobrý den,
    můžete mně poradit kde sehnat přesný popis zapojení aplikace pro Roborock S max.
    Jsem důchodce, anglicky neznám. Jsem schopen to zapojit.
    Děkuji T.

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den, zapojení je celkem jednoduché i pokud neumíte anglicky. Případně si pár slovíček budete muset přeložit, ale po stažení aplikace budete naveden pro spárování s wifi. 

  • Pavel 13. 11. 2020

    Moznosti reklamace

    Dobry den, zajimalo by me, zda se da vysavac reklamovat v siti autorizovanych servisu nebo je nutne reklamaci resit vasim prostrednictvim? Jedna se o ceskou nebo EU distribuci? Dekuji za odpovedi.

    • Martina Specialista 16. 11. 2020

      Dobrý den, pokud je vysavač zakoupen u nás, lze řešit reklamaci přímo s námi. Následně vysavač posíláme do autorizovaného servisu ke kontrole. Ohledně distribuce se jedná o EU.

      • Jaroslav 24. 11. 2020

        Dobrý den, rád bych se zeptal, jakým způsobem je řešen pozáruční servis, případně je možné řešit v rámci ČR, či se posílá mimo, tím pádem se možná vyplatí zakoupit nový.
        Dekuji

        • Martina Specialista 25. 11. 2020

          Dobrý den, pro výrobky Xiaomi zajiš´tujeme pouze záruční opravy. Pozáruční servis není možný.

      • Jaroslav 24. 11. 2020

        Dobrý den, rád bych se zeptal, jakým způsobem je řešen pozáruční servis, případně je možné řešit v rámci ČR, či se posílá mimo, tím pádem se možná vyplatí zakoupit nový.
        Dekuji

  • Marta 2. 11. 2020

    Možnost úklidu nasucho zvlášť

    Dobrý den, je schopen Roborock uklízet nasucho, a pak vytírat, a nebo vždy zároveň vysává a mopuje?

    • Veronika Specialista 2. 11. 2020

      Dobrý den,
      robot umí zároveň vysávat i mopovat. V případě, že nenasadíte nádobku s vodou bude robot jen vysávat. Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše