Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S5 Max - white

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S5 Max - white

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jaroslav Tomíška 17. 1. 2024

    Roborock S5

    Dobrý den, dříve jsem v aplikaci mi home viděl kdy provádět servis, jestli už měnit filtry apod, bylo tam i ruční ovládání vysavače. V současné době tam podobné možnosti nevidím. Změnilo se něco? Nebo je někde chyba? Děkuji za informaci J. Tomíška

  • Demi 1. 11. 2023

    Robot se nevrací do stanice

    Dobrý den, robot provede úklid, ale nevrátí se do nabíjecí stanice, ale vypne se. V aplikaci je offline, úklid se nezaznamená do historie. Nelze zapnout knoflíkem. Nutno donést do stanice, kde se zapne. Vybitý ale není, má třeba ještě 50%. Nově to teď dělá při každém úklidu. Zkoušeli jsme tovární nastavení, nepomohlo.
    Děkuji za radu. Demi

    • Lukáš Specialista 1. 11. 2023

      Dobrý den, dle popisu chování robota to vypadá na pokles kapacity baterie a doporučíme vyzkoušet její výměnu za novou. To že robot následně signalizuje 50% nabití by tomu také odpovídalo. 

  • Kateřina Čvančarová 20. 10. 2023

    Neustále mokrý mop

    Dobrý den,
    před několika týdny přestal mop schnout a je stále nasáklý vodou, i když vysavač několik dní nepoužíváme. Mop pak následně zapáchá plísní. Před tím vždy mop sám vyschl a nebyl s tím žádný problém. Díky tomu zůstává i mokrá špína u kartáče a je potřeba vysavač čistit častěji. Vyměnili jsme celou nádržku na vodu, ale nedostavil se žádný účinek. Je možné vysavač po záruce opravit?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 23. 10. 2023

      Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit servisní opravou vysavače. Na tento model jsme schopni poskytnout i pozáruční servis

  • Silvie Bolková 29. 7. 2023

    Systémová zpráva

    Dobrý den, při spuštění vysavače se po chvíli ozve hláška : The filter is blocked or still wet. The sucrion will be reduced until the filter is clean and/or dry.
    Tato hláška přijde i jako zpráva v aplikaci.
    Filtr v prachové nádobce byl vyčištěn a dokonce vyměněn za úplně nový, ale problém přetrvává.
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 2. 8. 2023

      Dobrý den, pokud závada přetrvává i přes vyčištění robota a jeho reset, tak bude třeba řešit reklamací vysavače u svého prodejce. 

  • Krumnikl 5. 2. 2023

    Nefunkční mopování

    Dobrý den, prosím o radu. Při mopování z nádržky nevytéká voda do mopu. V menu máme nastaveno maximální množství vody. Nádržka vyčištěna. Přesto vysavač nemopuje. Děkuji. Xiaomi S5 max.

    • Lukáš Specialista 6. 2. 2023

      Dobrý den, pokud vysavač není schopen dávkovat vodu, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

  • Mirek 29. 10. 2022

    Dva vysavace jedna aplikace

    Dobry den.Mam dva vysavace Roborock S5max a S7max.
    Jak je dostat pod jednu aplikaci na jednom telefonu?
    Prozatim jsem druhy , nainstaloval na jiny tel a jiny ucet.
    Nejak se mi to nepodari. Prosim o nejaky postup..zdali to pujde.
    Dekuji ,Mirek

    • Šárka Dvořáková 24. 9. 2023

      Dobry den,
      Mohu se zeptat s kterym jste vice spokojeny a proc? Kdyby ste si mel vybrat jen jeden tak ktery a proc? Dekuji

    • Martina Specialista 31. 10. 2022

      Dobrý den, v mobilní aplikaci na hlavní straně jsou na výběr všechny robotické vysavače, které aplikace podporuje a lze je napárovat. V aplikaci zadáte Add a device, následně se Vám zobrazí celková nabídka robotů a zde vyberete příslušný model, poté provedete párování jako u prvního robota. Na jeden mobilní telefon můžete napárovat i více robotů.

  • Lenka 6. 1. 2022

    Aplikace

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné rob. vysavač používat i bez stažení aplikace - mám starý mobil a nejsem si jistá, zda mi aplikace půjde stáhnout. Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 6. 1. 2022

      Dobrý den, robot lze spustit i bez aplikace, ale pro plné využití a nastavení robota je třeba připojení přes aplikaci. 

  • Lucie 18. 10. 2021

    Nádržka na vodu

    Dobrý den. Prosím o radu jak pečovat o nádržku na vodu, v návodu není nikde uvedeno.
    Nedokážu z ní vylít veškerou vodu, brání v tom sítko i umístění uzávěru, takže v nádržce dost vody zůstane a i když ji nechám vysychat, trvá to již několik dni a stále tam voda je a je orosená. Pokud bych neřešila a nádržku se zbytkem vody vrátila zpět na vysavač, tak začne po nějaké době plesnivět. Prosím jak ji tedy udržovat? Děkuji.

    • Martina Specialista 18. 10. 2021

      Dobrý den, záleží na celkovém prostoru, jak velký je a jak máte nastaven průtok vody. V případě, že Vám zůstává voda v nádobce, robot pravděpodobně uklízí menší prostory a nedochází tak k celkovému vyprázdnění. poradili bychom tedy zkusit nastavit vyšší průtok vody při mopování.

      • Lucie 16. 12. 2021

        No ono jde spíše o to, že i když se nádobka při mopovani vyprázdní, vlhko tam stejně zůstane, ale ani otevřená během několika dní nevyschne. Mohu tedy nechávat bez vyschnutí na vysavači? Nebude plesnivět nebo dělat jinou neplechu?

        • Lukáš Specialista 16. 12. 2021

          Dobrý den, po dokončení úklidu doporučíme zbytek vody z nádobky vylít a nechat nádobku otevřenou. 

          • Anna 7. 11. 2023

            To ale bohužel nelze "zbytek vody z nádobky vylít" - kvůli sítku tam stále nějaká voda zůstane... Otevřenou nádobku nechávám od začátku, vylévám okamžitě, co to jde, ale i přes to zbylá voda tvoří plíseň v nádobce. Nechci vytírat plesnivou vodou - jaké řešení navrhujete?

            • Lukáš Specialista 7. 11. 2023

              Dobrý den, to je opravdu zvláštní většinou postačí takto nádobku vyprázdnit a nechat vyschnout. 

  • Michal 15. 6. 2021

    Aplikace

    Dobrý den Používají se dvě aplikace roborock která je zaméřena přímo pro vysavače a mi Home pro chytrou domácnost.
    Ohledně S5 max je po všech aktualizacích ňejaký rozdíl ve funkcích? nebo jsou totožne? Ktera aplikace je lepší? Děkuji

    • Lukáš Specialista 15. 6. 2021

      Dobrý den, aplikace jsou hodně podobné a žádný konkrétní rozdíl v současné době není. Pokud nevlatníte jiný výrobek Xiaomi, tak bych doporučil spíše aplikaci Roborock. Jinak je Mi home dobrá k tomu, že zde můžete mít pohromadě ovládání všech produktů Xiaomi. 

  • Michal Kopecký 22. 3. 2021

    Výška dobíjecí stanice

    Dobrý den,
    mohl bych se zeptat na výšku nabíjecí stanice? Podle obrázku není zřejmé, o kolik převyšuje výšku robota. Chtěl bych ji umístit pod skříňku, kam by se robot měl vejít, ale u stanice si nejsem jistý.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, výška dobíjecí stanice je stejná jako samotný robot. Tedy cca 9,7 cm. 

  • Vojtech 9. 3. 2021

    Vice pater

    Dobry den,
    chtel bych, aby vysavac fungoval ve vice patrech s tim, ze ho vzdy akorat prenesu po schodech. Je potreba dokoupit dalsi dobijeci stanici a mit tak v kazdem patre jednu? Obsahuje pripadne nahradni dobijeci stanice i sitovy kabel? Na obrazku neni.
    Dekuji

    • Martina Specialista 9. 3. 2021

      Dobrý den, určitě je lepšívariantou vlastnit náhradní dobíjecí stanici v patře, aby se nemusela popřpíadě přenášet. Nebo je také možné před prvním úklidem v patře robota spustit z dobíjecí stanice, tím se mu uloží mapa úklidu a poté stačí, když zvolíte pouze příslušnou mapu a nemusíte tak stanici přenášet. Náhradní dobíjecí stanice je prodávána bez napájecího kabelu. Hezký den

  • Lucie 24. 2. 2021

    Xiaomi s5 max

    Dobrý den,
    jedná se opravdu o vysavač xiaomi s5 max? První fotografie je asi spíš xiaomi s6 pure.
    Děkuji.

    • Martina Specialista 25. 2. 2021

      Dobrý den, omlouváme se za nedorozumění, Opravdu jme měli vloženou špatnou fotografii. momentálně je na stránkách vše upraveno a v pořádku.

  • Daniela 20. 2. 2021

    Dotaz

    Dobrý den, zajímalo by mě, jestli je Roborock vhodný a dostatečně silný na zvířecí chlupy.
    Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 22. 2. 2021

      Dobrý den, tento model je určitě vhodný pro vysávání zvířecích chlupů v domácnosti. 

  • Martina 19. 2. 2021

    výška

    Dobrý den,
    mohu se zeptat na výšku vysavače?
    Děkuji
    M. Holečková

    • Katrin Specialista 19. 2. 2021

      Dobrý den, výška vysavače je 9,65 cm. Krásný den

  • Jiří 5. 1. 2021

    spárování vysavače s více mobily

    Dobrý den, je možné tento vysavač spárovat s více mobily aby jej pak mohlo obsluhovat více členů domácnosti? V návodu jsem o tom nic nenašel, mně samotnému se další spárování nepodařilo, app píše, že vysavač je připojen k jinému mobilu.
    s díky a pozdravem
    jk

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2021

      Dobrý den, v nastavení vysavače je možné robot sdílet s jiným uživatelským účtem. 

      • Jiří 5. 1. 2021

        Děkuji za info. Už to funguje.
        s pozdravem
        jk

  • Tonda 2. 1. 2021

    Nastavení aplikace.

    Dobrý den,
    můžete mně poradit kde sehnat přesný popis zapojení aplikace pro Roborock S max.
    Jsem důchodce, anglicky neznám. Jsem schopen to zapojit.
    Děkuji T.

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den, zapojení je celkem jednoduché i pokud neumíte anglicky. Případně si pár slovíček budete muset přeložit, ale po stažení aplikace budete naveden pro spárování s wifi. 

  • Pavel 13. 11. 2020

    Moznosti reklamace

    Dobry den, zajimalo by me, zda se da vysavac reklamovat v siti autorizovanych servisu nebo je nutne reklamaci resit vasim prostrednictvim? Jedna se o ceskou nebo EU distribuci? Dekuji za odpovedi.

    • Martina Specialista 16. 11. 2020

      Dobrý den, pokud je vysavač zakoupen u nás, lze řešit reklamaci přímo s námi. Následně vysavač posíláme do autorizovaného servisu ke kontrole. Ohledně distribuce se jedná o EU.

      • Jaroslav 24. 11. 2020

        Dobrý den, rád bych se zeptal, jakým způsobem je řešen pozáruční servis, případně je možné řešit v rámci ČR, či se posílá mimo, tím pádem se možná vyplatí zakoupit nový.
        Dekuji

        • Martina Specialista 25. 11. 2020

          Dobrý den, pro výrobky Xiaomi zajiš´tujeme pouze záruční opravy. Pozáruční servis není možný.

      • Jaroslav 24. 11. 2020

        Dobrý den, rád bych se zeptal, jakým způsobem je řešen pozáruční servis, případně je možné řešit v rámci ČR, či se posílá mimo, tím pádem se možná vyplatí zakoupit nový.
        Dekuji

  • Marta 2. 11. 2020

    Možnost úklidu nasucho zvlášť

    Dobrý den, je schopen Roborock uklízet nasucho, a pak vytírat, a nebo vždy zároveň vysává a mopuje?

    • Veronika Specialista 2. 11. 2020

      Dobrý den,
      robot umí zároveň vysávat i mopovat. V případě, že nenasadíte nádobku s vodou bude robot jen vysávat. Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše