Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

TrueLife NannyCam R7 Dual Smart

Dotazy pro Dětská chůvička TrueLife NannyCam R7 Dual Smart

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Daniela 29. 9. 2025

    Dvě “rodiny” na jednom zařilzeni

    Dobrý den,
    je možné, aby k jedné chůvičce NannyCam 7 Dual Smart, byly přihlášené z aplikace 2 rodiny? Dva uživatelé? Nebo pokud jsem restartovala kameru a připojila v aplikaci novou rodinu (celé nové nastavení na stejnou wifi) tak ta původní zaniká automaticky.

    • Veronika Specialista 29. 9. 2025

      Dobrý den,
       

      pro přístup dvou uživatelů/rodin současně k jedné kameře v aplikaci stačí, aby jeden hlavní účet nasdílel přístup druhému , přes funkci sdílení. Restartování kamery a její připojení k novému účtu v aplikaci ruší původní nastavení a přístup pro předchozí účet, ke kterému byla připojena. Krásný den

  • Eva 6. 9. 2025

    Blikání diody při vypnuté kameře

    Dobrý den, už 2x jsem si v noci všimla, ze modrá dioda kamery začala blikat a na chvilku zůstala svítit a zase zhasla, to vše však při zapnutém private modu. Jak je to možné? Kamera spojena s mobilem pres WiFi.

    • Veronika Specialista 8. 9. 2025

      Dobrý den,

      tento stav je v pořádku. Modrá dioda obvykle signalizuje stav připojení kamery. I v privátním režimu, kdy by kamera neměla přenášet obraz, může dioda blikat, pokud kamera udržuje spojení s Wi-Fi sítí nebo komunikuje s aplikací TrueLife Smart. To může být způsobeno pravidelnou kontrolou připojení (např. "heartbeat" signálem mezi kamerou a serverem/aplikací), která se děje na pozadí, aby bylo zajištěno, že kamera zůstává připojena.
      Kamera může v privátním režimu stále provádět některé automatické procesy, jako je kontrola aktualizací firmwaru nebo synchronizace s aplikací. Pokud se dioda rozsvítí jen krátce, může se jednat o krátkou aktivitu, například odeslání stavu kamery do aplikace nebo kontrolu připojení k serveru.  Privátní režim by měl teoreticky vypnout přenos obrazu a zvuku, ale některé funkce, jako je udržování Wi-Fi připojení, mohou zůstat aktivní. Modrá dioda tak může indikovat, že kamera je stále připojena k síti, i když není aktivní přenos obrazu. Pokud dioda bliká nepravidelně, může to být reakce na dočasnou aktivitu sítě. Krásný den

       

  • Anna 16. 4. 2025

    Nejde mi chuvicka sparovat s telefonem

    Dobrý den,
    Koupila jsem chuvicku truelife nannycam R7 dual start. Nejde mi ale jakýmkoliv způsobem sparovat s telefonem. Můžete mi prosím poradit?

    • Veronika Specialista 23. 4. 2025

      Dobrý den,
      postupujte dle návodu v balení, je nutné nejprev si vytvořit účet, přihlásit se pod účet.Aplikace pro správné spárování vyžaduje přístup k poloze, zkontrolujte si v nasatvení v telefonu. Pokud by dále párování negungovalo, zkuste na jiné zařízení. Pokud ani tak se nepodaří spojení, dporučujeme poslat na kontrolu do servisu. krásný den

  • Lukáš 25. 2. 2025

    Noční světlo

    Dobry den mam dotaz ohledne nocniho svetla po zapnuti svetla uplyne cca 40 a 60 minut a svetlo se vypne samo je to normalni? Nebo to jde nekde nastavit aby svitila do doby nez ji zase vypnu ja osobne

    • Veronika Specialista 26. 2. 2025

      Dobrý den,
      můžete si rovněž nastavit čas, po kterém rodičovská jednotka přejde do Režimu spánku (1 minuta / 5 minut / 10 minut / 30 minut / 60 minut), jedná se o VOX režim. Krásný den

  • Lenka 1. 1. 2025

    Kamera se sama od sebe otáčení bez detekce pohybu

    Dobrý den, chuvicku ani kameru nemáme připojenou k WiFi a kamera s chuvickou jsou propojené pouze mezi sebou. Jak je možné, že se kamera sama od sebe začne např během noci sama od sebe otáčet aniž by byl v pokoji jakýkoliv pohyb a zaroven chuvicka je vypnutá? Je možné, aby se do kamery někdo vzdáleně naboural ikdyz kamera není připojena k WiFi?
    Děkuji za odpověď.

    • Michaela Specialista 7. 1. 2025

      Dobrý den,
      mrzí nás Vaše potíže. Pokud kamera není připojena k Wi-Fi a je propojena pouze s chůvičkou, je nepravděpodobné, že by ji někdo mohl vzdáleně ovládat. Pokud chůvička není zapnutá a kamera se stále pohybuje, doporučujeme:
      Zkontrolovat všechny nastavení a funkce kamery, včetně možnosti automatického pohybu.
      Zkontrolovat připojení mezi kamerou a chůvičkou, zda není problém s propojením.
      Pokud je to možné, vyzkoušet kameru v jiném prostředí nebo ji resetovat do továrního nastavení a ověřit, zda problém přetrvává kontaktujte technickou podporu TrueLife. Jakmile padne tma, automaticky se aktivuje noční vidění. Hezký den

  • Jiri 10. 12. 2023

    Má kamera integrovanou baterii

    Dobrý den,
    Lze kameru umístit ven do kočárku bez připojení kabelu?

    • Lukáš Specialista 11. 12. 2023

      Dobrý den, kamera musí být vždy zapojena v el. síti, ta není vybavena baterií. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše