Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Tesla RoboStar iQ100

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Tesla RoboStar iQ100

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Petra 26. 3. 2024

    Jak nabít?

    Dobrý den,pořídili jsme tohodle pomocníka,ale zatím jsme nešťastní,nevíme si rady první dotaz: musí být nainstalována aplikace,aby stroj dobře fungoval? Dále- stroj je u stanice a svítí jen horní tlačítko ( na zapnutí) druhé -domeček- nesvítí..jak tedy prosím poznám,že je nabitý? Nechce nám vyjet, takže si myslím,že je vybitý.. omlouvám se, za možná blbý dotaz,ale brožurka přečtená tam a zpět,ale moc chytrá z toho nejsem moc děkuji za odpověď nebo radu co udělat . Děkuji Petra

    • Filipe Specialista 27. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Aplikace není potřeba pro správnou funkci vysavače. Bohužel v tomto případě se nejspíše jedná o chybu baterie či základní stanice vysavače. V tomto případě doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku.

  • Lenka 4. 2. 2024

    Tesla robostar iq10o

    Dobrý den. Vysavač "nemopuje".... v nádržce je voda, vysavac funguje, ale voda neubývá... Filtry v nádržce jsou vyměněné. Neporadite, co s vysavačem? Jak ho případně vyčistit? Děkuji

    • Lukáš Specialista 5. 2. 2024

      Dobrý den, stejně jako u předešlého dotazu doporučíme zkontrolovat  průsakové otvory zda nejsou zanesené (např. vodním kamenem nebo úklidovým přípravkem) nebo může být vadná nádobka. V každém případě, pokud nepomůže např. octová voda, je vhodné nádobku reklamovat (nejlépe i s vysavačem).

  • Adam 15. 1. 2024

    Podtlak

    Dobrý den, v nádobce na vodu se tvoří podtlak a vysavač nevytírá ikdyž je v nádobce voda. Nevím jak to vyřešit aby vytékala voda.

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2024

      Dobrý den, buď jsou průsakové otvory zanesené (např. vodním kamenem nebo úklidovým přípravkem) nebo může být vadná nádobka. V každém případě, pokud nepomůže např. octová voda, je vhodné nádobku reklamovat (nejlépe i s vysavačem).

  • Michal Hubka 7. 1. 2023

    Tesla IQ100

    Dobrý den,
    vysavač Tesla IQ100 mi po zhruba 0,5 hodině práce hlásí přetížené kolečko, tak jsem ho vypnuk a opětovně zapnul a zase jede, ale po chvíli se to opakuje... Je to při každém úklidu většinou... Kolečka nevypadají špinavá, zanešená...
    Nějaká rada , děkuji...
    HUBKA Michal

    • Lukáš Specialista 9. 1. 2023

      Dobrý den, doporučil bych řešit reklamací vysavače. V servise bude s největší pravděpodobností pohon kola vyměněn za nový. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše