Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sencor SRV 9385WH

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 9385WH

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jara 8. 2. 2024

    Dotaz

    Dobrý den, vysavač je po reklamaci (vlastním cca 2 měsíce), údajně bez závad. Po prvním úklidu začal blikat hlavní vypínač červeně. Nejde znovu spustit, při delším přidržení začne blikat bíle, blikne i dobíjení, pak blikne několikrát červeně a vypne se. Když dám vysavač ručně do doku, začne blikat červeně a pak červeně svítí. K aplikaci jsem se nepřipojil.

    • Lukáš Specialista 9. 2. 2024

      Dobrý den, pokud robot nelze spustit a chová se takto nestandardně, tak bych doporučil natočit video a zaslat jej na [email protected] . Bude předáno servisu a ti se k tomuto vyjádří. 

  • Lukáš Macek 7. 2. 2024

    Sencor 9385wh

    Dobrý den
    Mám jednoduchý dotaz
    Vysavač stojicí v nabijecí stanici stalé bliká i po nabití ? Aplikace sice ukazuje maximálně nabití 99%.
    Je to bězné či něco špatně.
    Vysavač máme pouze 5 dní.
    Jednoduše řečeno,má stojicí přistroj stále blikat či nikoli?
    Děkuji za odpověd Lukáš

    • Lukáš Specialista 8. 2. 2024

      Dobrý den, je třeba nabít vysavač na 100%, při plném nabití robot zhasne. Na 99 % se nabije velice rychle ale na 100% to nějakou dobu trvá. V případě že i při plném nabití bude blikat, je třeba reklamovat, protože by to znamenalo že není v pořádku baterie. 


  • Leo Toman 25. 12. 2023

    Hlášení plného sáčlu v doku.

    Dobrý den.Po zajetí do nabíjecího doku,se objeví hláška že odsávací sáček je plný.(bliká kontrolka).Přesto že je sáček prázdný.

    • Veronika Specialista 27. 12. 2023

      Dobrý den,
      pokdu kontrolka bliká, jedná se o chybu , že prachový sáček není vložený,příp. není správně vložený. Vložte správně prachový sáček a zkuste lépe přitlačit, aby se sepl senzor. Krásný den

      • Tereza Crhová 9. 3. 2024

        Dobrý den, hlásí se mi stejný problém, sáček jsem zkoušela několikrát vložit znovu, přitisknout, vytáhnout ze zásuvky, a stále hlásí, že je sáček plný. Co s tím mohu dělat?
        Moc děkuji za odpověď.
        Tereza Crhová

        • Erika Specialista 12. 3. 2024

          Dobrý den, doporučíme poslat robota na reklamaci. Může to být problém s čidlem. 

  • P.Kodrlová 6. 11. 2023

    Nastavení jazyka-sencor srv 9385

    Dobrý den,
    chci se prosím zeptat, jak u robotického vysavače sencor srv 9385 nastavím češtinu.
    Děkuji za odpověď.
    Kodrlová

    • Lukáš Specialista 8. 11. 2023

      Dobrý den, hlášení v českém jazyce se nastavuje přímo v aplikaci.

      • P.Kodrlová 9. 11. 2023

        Děkuji za odpověď, takže pokud nemám spojen vysavač s aplikací, tak nelze nastavit? děkuji Kodrlová P.

        • Lukáš Specialista 9. 11. 2023

          Dobrý den, ano bez propojení není nastavení češtiny možné. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše