Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jara 8. 2. 2024
Dotaz
Dobrý den, vysavač je po reklamaci (vlastním cca 2 měsíce), údajně bez závad. Po prvním úklidu začal blikat hlavní vypínač červeně. Nejde znovu spustit, při delším přidržení začne blikat bíle, blikne i dobíjení, pak blikne několikrát červeně a vypne se. Když dám vysavač ručně do doku, začne blikat červeně a pak červeně svítí. K aplikaci jsem se nepřipojil.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 2. 2024
Dobrý den, pokud robot nelze spustit a chová se takto nestandardně, tak bych doporučil natočit video a zaslat jej na [email protected] . Bude předáno servisu a ti se k tomuto vyjádří.
Reagovat
Lukáš Macek 7. 2. 2024
Sencor 9385wh
Dobrý den
Mám jednoduchý dotaz
Vysavač stojicí v nabijecí stanici stalé bliká i po nabití ? Aplikace sice ukazuje maximálně nabití 99%.
Je to bězné či něco špatně.
Vysavač máme pouze 5 dní.
Jednoduše řečeno,má stojicí přistroj stále blikat či nikoli?
Děkuji za odpověd Lukáš
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 2. 2024
Dobrý den, je třeba nabít vysavač na 100%, při plném nabití robot zhasne. Na 99 % se nabije velice rychle ale na 100% to nějakou dobu trvá. V případě že i při plném nabití bude blikat, je třeba reklamovat, protože by to znamenalo že není v pořádku baterie.
Reagovat
Leo Toman 25. 12. 2023
Hlášení plného sáčlu v doku.
Dobrý den.Po zajetí do nabíjecího doku,se objeví hláška že odsávací sáček je plný.(bliká kontrolka).Přesto že je sáček prázdný.
Reagovat
Veronika Specialista 27. 12. 2023
Dobrý den,
pokdu kontrolka bliká, jedná se o chybu , že prachový sáček není vložený,příp. není správně vložený. Vložte správně prachový sáček a zkuste lépe přitlačit, aby se sepl senzor. Krásný den
Reagovat
Tereza Crhová 9. 3. 2024
Dobrý den, hlásí se mi stejný problém, sáček jsem zkoušela několikrát vložit znovu, přitisknout, vytáhnout ze zásuvky, a stále hlásí, že je sáček plný. Co s tím mohu dělat?
Moc děkuji za odpověď.
Tereza Crhová
Reagovat
Erika Specialista 12. 3. 2024
Dobrý den, doporučíme poslat robota na reklamaci. Může to být problém s čidlem.
Reagovat
P.Kodrlová 6. 11. 2023
Nastavení jazyka-sencor srv 9385
Dobrý den,
chci se prosím zeptat, jak u robotického vysavače sencor srv 9385 nastavím češtinu.
Děkuji za odpověď.
Kodrlová
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 11. 2023
Dobrý den, hlášení v českém jazyce se nastavuje přímo v aplikaci.
Reagovat
P.Kodrlová 9. 11. 2023
Děkuji za odpověď, takže pokud nemám spojen vysavač s aplikací, tak nelze nastavit? děkuji Kodrlová P.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 11. 2023
Dobrý den, ano bez propojení není nastavení češtiny možné.
Reagovat
Vložit dotaz