Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sencor SRV 8550BK

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Sencor SRV 8550BK

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Dana Paťhová 26. 12. 2022

    Párování robota - požadavek Heslo

    Dobrý den, při pokusu spárovat robota s telefonem to chce heslo. Žádné nemám. Děkuji

    • Lukáš Specialista 27. 12. 2022

      Dobrý den, pro spárování je třeba zadat heslo Vaší wifi. 

  • Kateřina Blahova 25. 12. 2022

    Propojení s wifi

    Dobrý den snažím se spatřovat robotický vysavač s wifi a píše chybu 13056 děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 27. 12. 2022

      Dobrý den, ohledně této kokrétní chyby bychom poradili kontaktovat přímo podporu Sencor.

  • Zuzana 1. 11. 2022

    Náhradní díly, kartáče, mopovaci tkanina atd

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli jde koupit náhradní díly k sencor srv 8550 BK. Nachází mi to jiné typy ale tento ne. Děkuji

    • Lukáš Specialista 2. 11. 2022

      Dobrý den, je nám líto, ale pro tento model nemáme v nabídce žádné náhradní díly. Pro jejich zakoupení doporučíme kontaktovat přímo Sencor: [email protected]

  • Kryštof 6. 6. 2022

    Nefunguje mokré vytírání

    Dobrý den chtěl jsem se zeptat co dělat když nefunguje mokré vytírání nádobka na bodu je pořád stejně plná hadra na suchý zip je pořád suchá přes aplikaci jsem vytírání nastavil na nejsilnější ale pořád nic zkoušel jsem i čekat než vysaje celý dům jestli až pak nezačne vytírat a nic

    • Lukáš Specialista 6. 6. 2022

      Dobrý den, v případě, že Vám mopování nefunguje, tak bude třeba řešit reklamací robota. 

  • Petra 9. 4. 2022

    Proud vody na vytirani

    Dobrý den, v popisu je napsáno, že lze regulovat množství vody, která jde k vytirani na mop. Jak to lze nastavit?

    • Lukáš Specialista 11. 4. 2022

      Dobrý den, regulaci průtoku vody lze nastavit v aplikaci. 

  • Lucie 5. 12. 2021

    Nelze připojit k wifi

    Dobrý den,
    Pokouším se vysavac sparovat s aplikaci, ale při připojení k Wi-Fi mi to hlásí chybu 4025.
    Domaci Wi-Fi je silná a funguje.
    Kde by mohl být prosím problém, dekuji
    Lucie Křenková

    • Martina Specialista 5. 12. 2021

      Dobrý den, pokud je frekvence WiFi silnější než 2,4GHz, robota se Vám nepodaří napárovt. Je nutné frekvenci nastavit na nižší verzi.

      • Jiří Zeman 21. 4. 2022

        Vysavač Sencor SRv 8550bk nemá žádný program na stažení s lnternetu přes si
        Wi_fi ostatní značky se ukážou ale tahle značka se neukazuje aby to šlo přes mobilní sít

        • Lukáš Specialista 21. 4. 2022

          Dobrý den, pro tento model je samostatná aplikace Sencor Clean

          • Katarína 13. 2. 2023

            Dobrý den. Aplikaci jsem si stáhla,relativně to funguje ale nachapu proč mi neuloži trasu kterou si udělá ale pořád jezdí jinak. Děkuji za odpověď

            • Lukáš Specialista 13. 2. 2023

              Dobrý den, robot nemusí jezdit pokaždé stejnou trasou, ale je důležité aby pokryl celý prostor. Pokud toto nedělá nebo se chová jinak nestadardně, tak bychom doporučili obrátit se přímo na podporu Sencor: [email protected] 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše