AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
|
Garance doručení do Vánoc u produktů skladem
+ možnost vrácení dárku
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roidmi EVE CC

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE CC

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Markéta Gottvaldová 26. 11. 2025

    Vysavač nemopuje, nevjíždí na koberce

    Dobrý den, vysavač máme asi rok a půl a z ničeho nic přestal mopovat. Po nasazení mopu ho vůbec nedetekuje, tedy při vysávání ani neuvolňuje vodu z nádržky.
    Dále při běžném vysávání vůbec nechce vjet na koberce, což dřív nebyl problém.

    • Martin Specialista 27. 11. 2025

      Dobrý den, 

      problém s mopováním a vjezdem na koberce u Roidmi EVE CC je často řešitelný resetem robota. Stiskněte a podržte tlačítko dobíjení (Dock) po dobu 5 sekund, dokud robot neprovede reset – následně se musí znovu připojit k aplikaci a nastavit všechna data. Před resetem zkontrolujte, zda je mopovací modul a nádržka na vodu správně nasazeny a zda senzory nejsou znečištěné. Pokud problém přetrvává, doporučuje se kontaktovat servis.

      S pozdravem

      Tým Robot World

  • Pavel 16. 11. 2025

    Nechce najít stanici

    Dobrý den, vysavač mám jeden rok a normálně vysával celý byt, který jsem měl naskenovaný v aplikaci. Jednou začal jezdit chaoticky, tak jsem robota poslal zpět do stanice, ale stanici nemohl najít a již tam nezajel. Následně jsem musel dát robota do stanice ručně a udělal jsem reset. Poté jsem v aplikaci poslal robota naskenovat celý byt, ale do nabijeci stanice opět nezajel a nemohl jsem dokončit skenovani mapy. Jaký může být problém?

    • Veronika Specialista 17. 11. 2025

      Dobrý den,
      pokdu nepomohla kalibrace a aktualizace, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den

  • Renata 24. 6. 2025

    Robotický vysavač ROIDMI EVE CC

    Dobrý den, mám problém s připojením vysavače k mobilnímu telefonu. Zkusila jsem už vše co psali na internetu. Není problém ani ve wifi. Nejde mi připojit ani k aplikaci Mi Home a ani k aplikaci Roidmi. Tu jsem dokonce zkusila i přeinstalovat, ale po opětovném nainstalování se mi tam už nejde ani přihlásit. Zkusila jsem i jiné zařízení i mobilní telefon s androidem, ale bohužel nic nefunguje. Prosím o radu co s tím.

    • Erika Specialista 3. 7. 2025

      Dobrý den,

      děkujeme za váš dotaz.

      Začněte od nejjednodušího a to změnou regionu v Mi Home na Mainland China.

      S pozdravem Robotworld

  • Ludmila 17. 5. 2025

    Dobrý den, vysavač na tvrdé podlaze funguje bez chybičky,ale přemístíme na koberec a vysavač nejde

    • Erika Specialista 27. 5. 2025

      Dobrý den,

      u některých robotických vysavačů může tmavý nebo černý koberec způsobovat, že vysavač kvůli senzorům "vidí" povrch jako propast nebo překážku a odmítá na něj vjet. Není to Váš případ? 

      S pozdravem Robotworld

  • Andrea 27. 3. 2025

    ochrana

    Zdravím,
    zakoupila jsem si Roidmi EVE CC a jsem s ním spokojená.
    Ale potřebuji radu. Bohužel jsem si neověřila výšku robota, a když mi zajede pod radiátor, škrábe se horní část nad laserem.
    Můžete mi, prosím, poradit, jakou ochranu proti poškrábání bych mohla použít?
    Děkuji.
    S pozdravem

    • Veronika Specialista 8. 4. 2025

      Dobrý den,
      doporučujeme místa kam nechcete aby robot zajížděl nasatvit zakázané zóny. Krásný den

  • Tomáš 20. 3. 2025

    Použití bez mopování

    Dobrý den, dá se robot bez problémů používat bez funkce mopování? Máme staré ochozené dřevěné podlahy, takže mop by byl bezvýznamný, ale za to máme psa a spoustu chlupů. Děkuji za odpověď.

  • René Pohanka 23. 1. 2024

    vysává kdy chce bez ohledu na naprogramování

    Dobrý den, bohužel mám další problém. Pokud vysavač naprogramuju v aplikaci na vysávání v určitý čas, vždy v 6 hodin ráno vyjede a začne vysávat. Nepomohlo ani resetování, dokonce ani odebrání aplikace a opětovné nainstalování. Pokud není na programován úklid, nedělá to, ale v okamžiku, kdy ho naplánuji, dělá to samé. Nepomohlo ani, když jsem mu zakázal úklid od 23 do 9. Stejně si dělá co chce. Co s tím?

    • Lukáš Specialista 23. 1. 2024

      Dobrý den, poprosíme Vás o zaslání sériového čísla robota. Pokusíme se ověřit u výrobce kde by mohl být problém. 

      • Milan 15. 1. 2025

        Dobrý den obdobný problém. Nastavení plánu nereaguje na nastavený čas. V základním nastavením s DND jede stále ve 13:00 a když jsem otočil DND na jiný časový interval jeden v 0:00 v noci. ROIDMI EVE CC, ROIDMI620400385

        • Veronika Specialista 20. 1. 2025

          Dobrý den,
          pokud Vám nefunguje aplikace Roidmi doporučujeme přejí na aplikaci Xiaomi home. Krásný den

  • René Pohanka 14. 1. 2024

    Nejde vypnout mapování

    Dobrý den, pokouším se v aplikaci vypnout mopovaní. Když označím zónu pro vynechání mapování úplně ji zakáže tzn. vůbec tam nevjede jako bych ji zakázal úplně. Pokud tedy potřebuji vysát koberec bez mapování jsem v koncích. Jak jinak vypnout mapování jsem neobjevil, jde pouze nastavit úroveň na minimum. Když tam nedám vodu, obávám se, že se časem zničí čerpadlo.

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2024

      Dobrý den, v případě že je pod robota vložen držák mopu tak mopování jako takové vypnout nelze, v APP lze pouze označit místa kam robot s mopem nesmí, pokud následně bude držák mopu z robota oddělán, tak zmíněné zony standardně uklidí.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše