Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lucie 26. 10. 2024
Hlasitý zvuk vysavače roborock s8 pro ultra
Dobrý den, postranní kartáček vydává velmi divný hlasitý zvuk podobný klepání, vibracím. Nepomohla ani výměna za jiný. Děkuji za odpověď
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme odšroubovat boční kartáček, vyčistit uložení pod nim a dálě i hlavní kartáče. Proveďte reset robota a pokud se zvuk dále ozývá, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den
Reagovat
Michaela 11. 8. 2024
Použití více map
Dobrý den,
chci se zeptat, zda mohu samostatně namapovat jednotlivé pokoje, i když jsou ve stejném patře. Mezi některými místnostmi mám totiž vysoké prahy, které vysavač zřejmě nepřejede.
Je potřeba při mapování a následném provozu přesouvat i dokovací stanici?
Děkuji za informace.
Reagovat
Dobrý den, u modelu S8 Pro Ultra lze uložit více map, takže to pro robotický vysavač problém nebude. Stanici nedoporučujeme přenášet, nechejte ji na vhodném místě, kde bude robot uklízet nejčastěji. Do ostatních pokojů robota přeneste na úklid a po dokončení ho přeneste zpět do samočistící stanice, kde provede čištění. Hezký den
Reagovat
Dagmar Kučerová 15. 7. 2024
Nedokáže zajet do stanice
Dobrý den, robot. vysavač nedokáže vjet do stanice, aby namočil, umyl mop, nabral vodu (musím mu pomoci). Čistila jsem vše, co se dalo.
Druhou stranou na napájení najede bez problému.
Reagovat
Dobrý den, v tomto případě to vypadá na chybu senzoru. Bude tedy nezbytné poslat robota na servisní prohlídku. Veškeré informace naleznete zde.
Reagovat
Pavel 4. 6. 2024
hlas vysavace
Vysavač hovoří jen anglicky? A lze nějak ztišit jeho hlas?
Reagovat
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V nastavení aplikace (tři tečky v pravém horním rohu) můžete v sekci "Robot Voice" změnit jak hlasitost hlasu robota, ale také jazyk vysavače. Bohužel Roborock/Xiaomi značka nedisponuje českou/slovenskou lokalizací. Hezký den.
Reagovat
Filipová 4. 4. 2024
Nevyjede ze stanice
Dobrý den, vysavač nechce vyjet ze stanice.Resetovali jsme ho, ale bez výsledku. Mluví, zapne se, ale nevyjede. Co stím. Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
zkuste očistit suchým hadříkem kontakty jak ve stanici, tak na robotovi. V případě, že bude závada přetrvávat, bude zapotřebí nechat ho zkontrolovat technikem.
Reagovat
Jan Švestka 24. 1. 2024
roborock s8 pro ultra
Dobrý den, po Cisteni mopu mi pod vysavacem zůstane voda a píše to vyčistit vodní filtr. Nádoba na špinavou vodu je prázdná a filtr jsem čistil. Děkuji
Reagovat
Dobrý den, bohužel bude nutné řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Vložit dotaz