Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roborock S8 Pro Ultra - white

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 Roborock S8 Pro Ultra - white

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lucie 26. 10. 2024

    Hlasitý zvuk vysavače roborock s8 pro ultra

    Dobrý den, postranní kartáček vydává velmi divný hlasitý zvuk podobný klepání, vibracím. Nepomohla ani výměna za jiný. Děkuji za odpověď

    • Veronika Specialista 29. 10. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme odšroubovat boční kartáček, vyčistit uložení pod nim a dálě i hlavní kartáče. Proveďte reset robota a pokud se zvuk dále ozývá, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den

  • Michaela 11. 8. 2024

    Použití více map

    Dobrý den,
    chci se zeptat, zda mohu samostatně namapovat jednotlivé pokoje, i když jsou ve stejném patře. Mezi některými místnostmi mám totiž vysoké prahy, které vysavač zřejmě nepřejede.
    Je potřeba při mapování a následném provozu přesouvat i dokovací stanici?
    Děkuji za informace.

    • Klára Specialista 12. 8. 2024

      Dobrý den, u modelu S8 Pro Ultra lze uložit více map, takže to pro robotický vysavač problém nebude. Stanici nedoporučujeme přenášet, nechejte ji na vhodném místě, kde bude robot uklízet nejčastěji. Do ostatních pokojů robota přeneste na úklid a po dokončení ho přeneste zpět do samočistící stanice, kde provede čištění. Hezký den

  • Dagmar Kučerová 15. 7. 2024

    Nedokáže zajet do stanice

    Dobrý den, robot. vysavač nedokáže vjet do stanice, aby namočil, umyl mop, nabral vodu (musím mu pomoci). Čistila jsem vše, co se dalo.
    Druhou stranou na napájení najede bez problému.

    • Klára Specialista 16. 7. 2024

      Dobrý den, v tomto případě to vypadá na chybu senzoru. Bude tedy nezbytné poslat robota na servisní prohlídku. Veškeré informace naleznete zde.

  • Pavel 4. 6. 2024

    hlas vysavace

    Vysavač hovoří jen anglicky? A lze nějak ztišit jeho hlas?

    • Filipe Specialista 6. 6. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V nastavení aplikace (tři tečky v pravém horním rohu) můžete v sekci "Robot Voice" změnit jak hlasitost hlasu robota, ale také jazyk vysavače. Bohužel Roborock/Xiaomi značka nedisponuje českou/slovenskou lokalizací. Hezký den.

  • Filipová 4. 4. 2024

    Nevyjede ze stanice

    Dobrý den, vysavač nechce vyjet ze stanice.Resetovali jsme ho, ale bez výsledku. Mluví, zapne se, ale nevyjede. Co stím. Děkuji

    • Erika Specialista 4. 4. 2024

      Dobrý den,

      zkuste očistit suchým hadříkem kontakty jak ve stanici, tak na robotovi. V případě, že bude závada přetrvávat, bude zapotřebí nechat ho zkontrolovat technikem. 

  • Jan Švestka 24. 1. 2024

    roborock s8 pro ultra 

    Dobrý den, po Cisteni mopu mi pod vysavacem zůstane voda a píše to vyčistit vodní filtr. Nádoba na špinavou vodu je prázdná a filtr jsem čistil. Děkuji

    • Lukáš Specialista 25. 1. 2024

      Dobrý den, bohužel bude nutné řešit reklamací vysavače.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše