Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Martin 25. 9. 2025
Problém se sáčkem
Dobrý den,
sáček na prach neustále vyjíždí nahoru ze své pozice. Aby držel na svém místě, musím ho aretovat lepící páskou. Jedná se o vadu, nebo někde dělám chybu ( přehlédnutí aretace apod.)?
Děkuji, Martin Dostál
Reagovat
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže.
Pokud sáček na prach vyjíždí nahoru, doporučujeme zkontrolovat, zda v drážce, kam sáček vkládáte, není nějaká nečistota nebo jiný předmět, který by mohl bránit správnému uchycení. Sáček by měl v této pozici držet pevně a neměl by se samovolně uvolňovat. Pokud by problém přetrvával, doporučujeme kontaktovat naše servisní oddělení. Hezký den
Reagovat
Zlatka 6. 4. 2025
Roborock Q5 PRO
Dobrý den, je vysavač schopen dokončit úklid i ve chvíli, kdy ztratí wifi připojení? Máme v domě místa, ve kterých není wifi signál. Bude tedy vysavač pokračovat v úklidu i bez wifi připojení a standardně jej dokončí?
Zároveň se chci zeptat, zda si umí vysavač uložit 2 mapy, z důvodu toho, že máme 2 patra?
Děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, model Roborock Q5 Pro je plně schopen dokončit úklid i v místech, kde není dostupné Wi-Fi připojení. Dokáže si zapamatovat až 4 úklidové mapy.
S pozdravem Robotworld
Reagovat
Dušan Řežábek 6. 2. 2025
Roborock Q5 Pro Black
Kdy bude k dispozici vysavač Roborock Q5 Pro Black za uvedenou akční cenu? Díky.
Reagovat
Dobrý den,
v současné době jsou vyprodané, předpokládaný termín naskaldnění očekáváme během jara 2025. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz