Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Neato Botvac D5 Connected

Dotazy pro Robotický vysavač Neato Botvac D5 Connected

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Mia 21. 2. 2024

    Neato botvac D6

    Dobrý deň.Chcem sa spýtať, keď zapnem robot bliká modrá ikona so zelenou baterkou, ako by bol robot v pauze. Čím to môže byť?
    Robot nereaguje.

    • Lukáš Specialista 21. 2. 2024

      Dobrý den, s tímto problémem doporučíme zkusit kontaktovat servis Blakar: [email protected], který dříve prováděl záruční opravy. Snad Vám dokáže poradit. 

  • kubela rene 15. 3. 2019

    Neato Botvac D5 connected

    dobry den při zapnutí robota naskočí modrá info dioda a zelená baterie, při spusteni na vysavani naskočí obě červeně .nevite cim byto mohlo byt?
    nemate nejake vypisy chyb jak to zpravit?
    dekuji

    • Veronika Specialista 16. 3. 2019

      Dobrý den,
      chybové hlášení může způsobovat vyčerpaná baterie a nebo chyba laseru. Doporučujeme vyčistit komplet robota i laser dle návodu a vyměnit baterii. Pokud by problém přetrvával, je nutné robota předat na servisní prohlídku. Krásný den

  • Michaela 18. 12. 2018

    neato

    Dobrý den, který model je prosím novější- Neato Botvac D5 nebo Neato D85?
    Děkuji Koubová

    • Zdeňka Specialista 18. 12. 2018

      Dobrý den, model D5 je novější.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše