Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

LG Hom-Bot VR62601LVM

Dotazy pro Robotický vysavač LG Hom-Bot VR62601LVM

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lochman 6. 9. 2019

    Hlavní vypínač

    Dobrý den, provozuji dva robotické vysavače HOMBOT VR62601LVM. Jeden z nich mi neustále hlásí: Hlavní vypínač na zadní straně HOMBOT je vypnutý, prosím zapněte vypínač. Samozřejmě, zkouším vypínat a zapínat, ale nepomáhá to. Zkoušel jsem aktualizaci firmware, ale neuspěl jsem také. Co s tím ?

    • Veronika Specialista 7. 9. 2019

      Dobrý den,
      může se jednat o vadný kontakt u hlavního vypínače robota, to bohužel uživatelsky nevyřešíte. Je potřeba robota předat do servisního střediska k prohlídce k odstranění závady. Robota můžete osobně dovést k nám na jednu z poboček a nebo zaslat na naši pražskou prodejnu. Krásný den

  • ivana 14. 1. 2017

    úklid pod postelí

    dobrý den
    mám problém s úklidem pod postelí(nechce mi zajet pod postel i přesto že má dostatečnou výšku cca 2cm)
    děkuji za odpověď

    • Veronika - Robot World Specialista 14. 1. 2017

      Dobrý den,

      nelze přesně určit čím to může být způsobeno, je potřeba vidět konkrétní prostor. Mohou se robotu spínat senzory a nebo něco rušit kameru. Doporučujeme kontaktovat nás na naší infolince nebo emailem. Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše