Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Šimon 25. 10. 2025
Vysavač se spouští sám o 00: 00 hodin
Dobrý den,
Vlastní robotický vysavač LG v černé barvě. Ale v posledních týdnech jsi sám vyjíždí zdokovací stanice. Není to pravidlo žádné pravidelné vyjíždění, ale vysavač se spouští sám o půlnoci, a nikde jsme ten program nenašli ani v návodu tečka nevíte čím to může být nejspíš výpadek elektřiny to je nejčastější problém. Nevíte co s tím s pozdravem Šimon
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme zrušit všechny plány úklidu - Schedule v nastavení robota i v aplikaci. Proveďte reset robota do továrního nastavení. Pokud problém přetrvává, obraťte se na autorizovaný servis LG k diagnostice. Krásný den
Reagovat
Lochman 6. 9. 2019
Hlavní vypínač
Dobrý den, provozuji dva robotické vysavače HOMBOT VR62601LVM. Jeden z nich mi neustále hlásí: Hlavní vypínač na zadní straně HOMBOT je vypnutý, prosím zapněte vypínač. Samozřejmě, zkouším vypínat a zapínat, ale nepomáhá to. Zkoušel jsem aktualizaci firmware, ale neuspěl jsem také. Co s tím ?
Reagovat
Milan 13. 7. 2024
Dobrý den. mám stejný problém, jak jste to vyřešil. Děkuji za odpověď
Reagovat
Dobrý den,
může se jednat o vadný kontakt u hlavního vypínače robota, to bohužel uživatelsky nevyřešíte. Je potřeba robota předat do servisního střediska k prohlídce k odstranění závady. Robota můžete osobně dovést k nám na jednu z poboček a nebo zaslat na naši pražskou prodejnu. Krásný den
Reagovat
ivana 14. 1. 2017
úklid pod postelí
dobrý den
mám problém s úklidem pod postelí(nechce mi zajet pod postel i přesto že má dostatečnou výšku cca 2cm)
děkuji za odpověď
Reagovat
Dobrý den,
nelze přesně určit čím to může být způsobeno, je potřeba vidět konkrétní prostor. Mohou se robotu spínat senzory a nebo něco rušit kameru. Doporučujeme kontaktovat nás na naší infolince nebo emailem. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz