Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba s9+ (9558) WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba s9+ (9558) WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lubomír 30. 8. 2024

    connecting

    Dobrý deň
    wifi je správne spárovaná.
    Napriek tomu stále oznamuje connecting.
    Keď chcem pustiť roombu cez oznámi, že je niekde chyba. Nespustí sa. Počas vysávania stále oznamuje connecting, mobilom sa nedá riadiť.
    Manuálne roomba ide.
    kde môže byť chyba

    • Julia Specialista 30. 8. 2024

      Dobrý deň,
      uistite sa, že je nastavená na frekvenciu 2,4 GHz, pretože vysávače maju problémy s pripojením k sieti s frekvenciou 5 GHz. V prípade, že problém pretrváva, odporúčam reštartovať router aj vysávač. Ak ani toto nepomôže, môže byť potrebné kontaktovať servis alebo podať reklamáciu. Krásný deň. 

  • Milan Urbaník 14. 10. 2023

    Base stanice

    Dobrý deň chcem sa spýtať,nás robot po dokončení prace zaparkuje v dokovacej stanici a namiesto vyprázdnenia píše hláškou že je problém z tesnením v dokovacej stanici

    • Lukáš Specialista 16. 10. 2023

      Dobrý den, v případě této poruchy doporučíme zkusit kontaktovat přímo podporu Irobot: [email protected] nebo řešit rovnou reklamací vysavače. 

  • Petr Jonáš 4. 1. 2020

    Připojení na wifi

    Dobrý den, máme set iRobot Roomba s9+ a Braava Jet. Po změně domácí wifi sítě nemohu nově změnit v aplikaci připojení (hláška: nekomunikuje cloud s vysavačem). Nepomůže ani odstranění a znovu načtení aplikace. Můžete poradit? Děkuji.

    • Veronika Specialista 4. 1. 2020

      Dobrý den,
      vyzkoušejte od instalování aplikace a znovu stažení. Dále vyresetujte roboty a až po té znovu napárujte. Pokud by byl i nadále problém, doporučujeme se obrátit na podporu iRobot, zda není odstávka serveru nebo neprobíhá aktualizace aplikace, kdy nelze s aplikací pracovat. Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše