Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba j7

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba j7

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lukas Tokar 2. 5. 2024

    Romba J7

    Dobrý den,
    Mám problém s robotem. Delší dobu stal a vykopalo mas to z účtu. Momentálně máme zamkle tlačítka a nemůžeme restartovat model protože nám to píše ze to používá jiný účet. Co s tím popřípadě jde nějaký tvrdý reset ? Dekuji

    • Filipe Specialista 3. 5. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme zkusit resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla vysavač dát do použitelného stavu, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.

  • Jiří 6. 8. 2023

    Nechce se připojit

    Dobrý den, 
    dnes jsem instaloval nové zařízení do RD (místo E5)
    Irobot Braava Jet M6 - bez problemu, pripojena ihned
    Irobot Roomba J7 - připojit k síti, nechce oveřit heslo (u hesla to vždy vyhodí hlášku viz příloha)
    Žádný reset a jiné nepomáhá
    Prosim o radu co s tím???

    • Lukáš Specialista 7. 8. 2023

      Dobrý den, pokud máte problémy s připojením robota k wifi síti, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]

  • FK 27. 1. 2023

    Ovladani

    Dobrý den,
    rád bych nahradil e5 robotem j7. Je možno ovládat robota ze dvou telefonu, aby bylo možno plně využít jeho všechny funkce?
    Děkuji za radu
    p.s. nebo zvolit "jednoduššího" robota i7?

    • Martina Specialista 30. 1. 2023

      Dobrý den, aplikaci můžete mít staženou na více zařízením, ovšem robot půjde ovládat vždy pouze z jednoho účtu.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše