Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba i5+ Neutral

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba i5+ Neutral

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Marek 26. 6. 2025

    Problém s navigací

    Dobrý den
    Cca po 7 měsících, není schopen přejet ani práh a zasekává se, hlásí chybu navigace, řešení žádné odnáším do prodejny na reklamaci.
    Vysavač je od toho aby vysával a ne abych za nim chodil jak pejsek a každou chvíli ho restartoval opravdu nejsem spokojen.

    • Martin Specialista 4. 7. 2025

      Dobrý den, 

      pokud vysavač i po běžné údržbě a restartu stále nezvládá přejet práh (který v minulosti zdolal) a opakovaně hlásí chyby, reklamace je na místě. Věříme, že se situace brzy vyřeší k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem

      Tým Robot World

  • Radek 5. 6. 2024

    Chyba 510,520,540

    Dobrý den,cca po týdnu začal zlobit,píše to tyto chyby C510,C520,C540.Nekolika násobné restartovani robota i Wi-Fi.TV,mobil a další přes Wi-Fi v pohodě i bez restartování.Absolutne nevím co s tím.Dekuji.

    • Filipe Specialista 7. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom Vám doporučili vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku/odstoupit od kupní smlouvy a vyměnit kus za kus/vybrat si jiný vysavač podle Vaše usouzení. Hezký den.

  • Lenka 19. 1. 2024

    Nedostatečný úklid

    Při ploše 60 m na úklid , není kvalitně vyluxováno

  • Iveta 31. 12. 2023

    Přejíždění překážek

    Dobrý den, v bytě mám prahy cca 2 cm přejede je vysavač ?

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2024

      Dobrý den, je nám líto, ale takto vysoké prahy nedokáže nejspíše robot překonat. Máme zkušenosti s max výškou okolo 1,5 cm. 

  • Monika 13. 12. 2023

    Používání bez aplikace

    Dobrý den,
    lze vysavač používat bez aplikace? Je u vysavače dálkový ovladač?
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 13. 12. 2023

      Dobrý den, tento model je možné spustit tlačítkem na těle vysavače, ale jinak veškeré další nastavení probíhá v aplikaci. Dálkové ovládání není součástí balení a ani jej nelze pro tyto modely dokoupit, nahrazuje je právě možnost ovládání za pomocí aplikace. 

  • Petr 10. 12. 2023

    Využití bez wifi

    Dobrý den,
    Potřeboval bych poradit, pokud vysavač nastavím přes mobilní hot-spot u babičky, která nemá doma wifi ani mobilní aplikaci, zda ji bude vysavač po prvním nastavení fungovat bez wifi?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 11. 12. 2023

      Dobrý den, je nám líto, ale aby robot dokázal pracovat s uloženým nastavením, tak je potřeba aby byl připojen na wifi. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše