Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba e5 silver 3Doid iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver

96% 293 Recenzí 97% doporučuje

Tento produkt není momentálně dostupný.

Po naskladnění Vám dáme vědět na uvedený e-mail.

6 999 Kč s DPH

5 784,3 Kč bez DPH

Do košíku

Kód zboží: 102127

Popis produktu

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců 
  • Navigace iAdapt
  • Třístupňový čisticí systém AeroForce
  • Funkce odloženého úklidu
  • Akustická detekce nečistot
  • Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce
  • Systém proti zamotání do kabelů
  • Filtrační systém AeroForce
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Baterie Li-Ion
  • Automatické nabíjení v nabíjecí stanici
  • Výklopné madlo pro přenášení
  • Wi-Fi
  • Ovládání přes aplikaci iRobot HOME
  • Mluví česky + aplikace v češtině

Představení robotického vysavače iRobot Roomba e5 silver

Robotický vysavač Roomba e5 zajistí pohodlný úklid vašeho domova. Vylepšený třístupňový čisticí systém AeroForce, inteligentní navigace iAdapt a wi-fi připojení s aplikací iRobot HOME pro nadstandardní kvalitu úklidu. Ovládejte svou Roombu kdykoli a odkudkoli.  

Představení robotického vysavače iRobot Roomba e5 silver

Třístupňový čistící systém AeroForce

iRobot Roomba e5 je vybavena jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů, třístupňovým čisticím systémem AeroForce. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž vzniká silný vakuový efekt. V kombinaci s novým motorem 2. generace se sací výkon zvyšuje až 5x.

1. Rotující boční kartáček

Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.

2. Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce 

Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce vodicími drážkami, aby se nečistoty dostaly na povrch, následně je gumové kartáče ženou do sběrného koše.

3. Sací motor 2. generace

Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor 2. generace. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr. 

Třístupňový čistící systém  AeroForce

Navigace iAdapt

Navigace iAdapt zajistí dokonalý úklid bytu i rodinného domu. Roomba monitoruje prostor pomocí desítek senzorů a ve spojení s 40 předdefinovanými pohyby inteligentně reaguje na tvar a velikost místnosti. Navigace vede robota napříč celým prostorem, podél stěn, okolo nábytku i pod ním tak, aby byl úklid perfektní.

Navigace iAdapt

Akustická detekce nečistot

Roomba je vybavena systémem Dirt Detect, který pomocí akustických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.

 

Akustická detekce nečistot

Program SPOT

Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

 

Program SPOT

Nárazník se zpomaleným dotykem

Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů.

 

Nárazník se zpomaleným dotykem

Senzory proti pádu ze schodů

Senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

 

Senzory proti pádu ze schodů

Automatické nabíjení v nabíjecí stanici

Nabíjecí stanice slouží k dobíjení baterie. Z nabíjecí stanice robot vyráží do boje s nečistotami a prachem ve chvíli, kdy k tomu dáte pokyn pomocí tlačítka CLEAN. Po skončení úklidu se Roomba do nabíjecí stanice automaticky vrátí a začne se nabíjet.

 

Automatické nabíjení v nabíjecí stanici

Systém proti zamotání do kabelů

iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

 

Systém proti zamotání do kabelů

Funkce virtuální zdi Halo

Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.

Virtuální zeď Dual Mode disponuje funkcí Halo, která vytváří okolo zdi ochranné pole. Tento prostor robot nikdy nenaruší a funkci lze využit u misek s vodou domácích mazlíčků.

 

Funkce virtuální zdi Halo

Funkce odloženého úklidu

Díky funkci odloženého úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. iRobot nabízí plánování úklidu na každý den v jiný čas. Robota si nastavíte například tak, aby uklízel třikrát v týdnu a robot týden co týden v naplánovaný čas uklidí. Tím udržuje stabilně čistou podlahu.

 

Funkce odloženého úklidu

Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce

Roomba disponuje velkokapacitním sběrným košem na nečistoty, jenž pomocí HEPA filtru zachytí nejjemnější prachové částice. Sběrný koš AeroForce lze vypláchnout vodou, pro ještě jednodušší údržbu.

Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce

Smart technologie s mobilní aplikací iRobot HOME

S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota  ovládat, i když zrovna nejste doma. Stačí stisknout tlačítko CLEAN. Aplikace iRobot HOME v českém jazyce vám nabízí celou řadu dalších užitečných funkcí a důležitých informací.

 

Smart technologie s mobilní aplikací iRobot HOME

Videa

  • Robotické vysavače iRobot Roomba série e
  • iRobot Roomba e5 silver Unboxing

Technická specifikace

  • Model: iRobot Roomba e5 silver (E515440)
  • Barva: stříbrná
  • Navigace: iAdapt
  • Filtrační systém: HEPA type filtr (AeroForce)
  • Procesor: ARM
  • Sběrný koš: AeroVac
  • Výklopné madlo: ano
  • Doporučeno na: 4 pokoje (cca 100 m2)
  • Baterie: Li-Ion
  • Kapacita baterie: 1800 mAh
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 340 x 90 mm
  • Hmotnost: 3,6 Kg
  • Hlučnost: < 58 dB
  • Detekce nečistot: ano
  • Madlo: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Mobilní aplikace: iRobot HOME
  • Čeština: ano

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Hanka 12. 4. 2025

    Chyba Roomba e5

    Dobrý den, máme Roomba 5e a nyní nám stále hlásí chybu sběrného koše. Vyjede z nabíječky a do 2s se zastaví a nahlásí chybu. Zkoušela jsem několikrát vyčistit, ale nepomáhá to. V aplikaci se zobrazuje chyba 11. Je možné nějak opravit? Jde případně objednat součástku a vyměnit doma nebo je potřeba poslat do servisu???
    Děkuji.

    • Katrin Specialista 14. 4. 2025

      Dobrý den, doporučujeme zásobník vytřít suchým hadříkem, po stranách se nachází senzory, na kterých mohou být usazené nečistoty (prach) a díky tomu může robot chybu stále hlásit. Dále doporučujeme provést reset vysavače. Pokud bude závada přetrvávat, je nutné dát vysavač na servisní prohlídku. Krásný den

  • Miloš Drdla 10. 4. 2025

    stávka robota

    V přístroji je nová baterie, dokovací jednotka svítí zeleně a po cca 10 minutách zhasne. Přístroj však nelze spustit a nesvítí ani žádná kontrolka. Je nutné zmínit, že byl cca 1 rok vypnutý, proto výměna baterie.

    • Katrin Specialista 14. 4. 2025

      Dobrý den, kontaktujte nás na naší zákaznické lince. Krásný den

  • Alice Kuttlerová 9. 4. 2025

    chyba C512

    Dobrý den, iRobot Roomba i3+ hlásí chybu C512, že ztratil připojení k Wi-Fi při vybití baterie. Dle návodu jsem zkusila odstranit problém očištěním kontaktů, zkontrolováním připojením k Wi-Fi síti u jiných přístrojů, přidržením tlačítka clean a iRobot nefunguje, poradíte mi prosím?

    • Katrin Specialista 17. 4. 2025

      Dobrý den, doporučujeme vysavač resetovat, pokud se vám nedaří vysavač zprovoznit. Doporučujeme dát robota na servisní prohlídku. Krásný den

  • Jiří Navrátil 31. 3. 2025

    SVITÍCÍ KONTROLKA PLNÉHO ZÁSOBNÍKU

    Dobrý den,
    po vysypání smetí ze zásobníku a vyklepání prachu z filtru (nového filtru) mi neustále problikává kontrolka plného zásobníku.
    Celý zásobní profouknu (řádně) stlačeným vzduchem z kompresoru, aby tuto závadu odstranil.
    Opakované profukování zásobníku mne zdržuje.
    Prachový filtr je pár týdnů nový.
    Děkuji za odpověď
    J. navrátil

    • Katrin Specialista 2. 4. 2025

      Dobrý den, ve vnitř zásobníku u otvoru z každé strany jsou čidla, na kterých mohou být usazené nečistoty, doporučujeme je očistit suchým hadříkem a následně provést reset vysavače. Pokud závada přetrvává, kontaktujte nás. Krásný den

  • Hanka 2. 10. 2024

    Vysavač se zapne v noci a začne vysávat

    Dobrý den,
    pokaždé když se vysavač vybije a vrátím ho na nabíječku ( né vždy si dobře zaparkuje) tak když se dobije tak začne znova vysávat. Vysávat začne třeba i v noci. Jde s tím něco dělat?
    Děkuji

    • Erika Specialista 2. 10. 2024

      Dobrý den,

      může ho rušit signál TV nebo jiného zařízení. Zkuste přemístit dokovací základnu na jiné místo. S pozdravem Robotworld

  • Roman 23. 6. 2024

    Roomba I5

    Dobrý den
    před několika dny jsem zakoupil výše uvedený vysavač.
    A Několikrát za den se mi stane že mi to v aplikaci napíše že se vysavač nemohl připojit k wifi a musím ho restartovat pak vše zase běží. Máte náký nápad než ho budu reklamovat??
    Děkuji

    • Filipe Specialista 26. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom nejdříve doporučili resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu (alternativně). Po resetu poté doporučujeme přeinstalovat aplikaci a zkusit opětovně stroj s ní spárovat. Pokud by tento postup nepomohl, doporučili stroj reklamovat. Hezký den.

  • Marcela Junkova 29. 4. 2024

    roomba e5 silver

    dobry den,vysavac nehlasi zadnou poruchu,vse vycisteno ,po zapnuti se nerozjede.Prosim o radu zda by to nemohla byt baterie.Vysavac je stary 2,5 roku.dekuji M.JUNKOVA

    • Julia Specialista 30. 4. 2024

      Dobrý den, 
      pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie. Nová baterie by Váš problém měla vyřešit. Pěkný den. :)

      • Marie 31. 5. 2024

        Nemuze to byt necim jinym? Nas vysavac je pomerne novy ne tak casto pouzivany. Bylo by opravdu smutne, pokud by jiz potreboval novou baterii.

        • Klára Specialista 31. 5. 2024

          Dobrý den, na všechny baterie je záruka 6 měsíců. Bohužel se může stát, že se po letech používání kapacita sníží.

  • Vojtěch Singer 20. 2. 2024

    iRobot Roomba 782

    Dobrý den,
    mám vysavač iRobot Roomba 782. Když vyjede svítí ikona Dock a okamžitě po vyjetí začne hledat základnu a vrátí se. Zkoušel jsem ho restartovat. Pár týdnů potom fungoval, teď se ale problém objevil znovu. Robot je nabitý, nic není zaseklé, normálně jezdí.
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 20. 2. 2024

      Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie a doporučíme provést její výměnu za novou. 

  • Michal 20. 10. 2023

    Iroomba j7

    Dobrý den,
    nenabijí se mi baterka na roomba j7, hlásí mi to chybu c512. Nikde ji nemohu najít. Poradíte mi? Jak mám postupovat?
    Děkuji. Michal

    • Lukáš Specialista 20. 10. 2023

      Dobrý den, doporučíme očistit kontakty na robotu i na dobíjecí stanici pokud nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací. 

  • Marcela 17. 6. 2023

    chxbs11

    robot je plne nabity vycisteny i filtr novy a i po restartovani neustale hlasi chybu 11

    • Lukáš Specialista 19. 6. 2023

      Dobrý den, v tom případě doporučíme řešit reklamací vysavače. 

zobrazit všechny dotazy 84

Recenze produktu

96%

96%

310 hodnocení

  • 276× 100%
  • 26× 80%
  • 4× 60%
  • 0× 40%
  • 4× 20%

98 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Mariana
    Ověřený
    zákazník

    26. 2. 2024

    100% 100%

    Mám vysavač iRobot od roku 2020. Stále je funkční a jsem s nim spokojená. Vypadá pěkně, je dobrý pomocník pro úklid. Doporučuji.

    • Ted mám čas i na jiné věci. I Robot Je pěkný, chytrý, výkonný. Nepřekazí.
    • Možná cena.
  • Kamila Hanousková
    Ověřený
    zákazník

    26. 10. 2022

    100% 100%

    Od této značky mám již třetí vysavač. Dříve jsem měla starší modely. Tento je oproti předchozím méně hlučný, lépe se čistí, protože má jen gumové kartáče a je více ohleduplný k nábytku. Koupila jsem si ho, protože na moje doporučení si jej koupila kamarádka a když jsem viděla ten pokrok, tak jsem si ho koupila taky.

    • - tichý
    • - inteligentní
    • - prostě super
    • - oproti starším modelům je lepší i virtuální zeď, kde jsou teď už jen tužkové baterky, dříve musely být velké
    • mám jen jednu připomínku, dříve, když se nabíjel, tak to bylo na něm vidět, po celou dobu nabíjení. Teď je to vidět jen ze začátku a potom zhasne.
  • Marek Kuda
    Ověřený
    zákazník

    20. 10. 2022

    100% 100%

    Mohu vřele doporučit!
    Snadné ovládání a jeho práce je 99 %, občas se ztratí ale nezůstane nikde smetí!

  • Dana
    Ověřený
    zákazník

    3. 8. 2022

    100% 100%

    Skvělý pomocník na každodenní úklid - vždy je doma čisto :-). Moje vnoučátka jsi hrají na čisté podlaze a to je pro mně to nejdůležitější !

  • Drahoslav Podaný
    Ověřený
    zákazník

    4. 7. 2022

    100% 100%

    Máme již druhou generaci a jsme maximálně spokojeni. Výborný pomocník, za tuto cenu jsme koupili velmi výkonný vysavač, super,

    • - velmi tichý provoz
    • - uklidí bezvadně i zvířecí chlupy
    • Nic
  • Jan
    Ověřený
    zákazník

    30. 6. 2022

    100% 100%

    Vše skvělý dva psy a pohoda. Vysáváme dvakrát denně na menší byt ideální. Je třeba čistit po každém vysávání.

    • Lehce se čistí a má velký sání.
    • Nic
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    13. 6. 2022

    100% 100%

    Super pomocník, jednoduché ovládání přes aplikaci v češtině. Gumové kartáče se dobře udržují, snadná manipulace i čištění.

    • Česká aplikace, gumové kartáče, jednoduchá obsluha i čištění.
    • Mohl by být méně hlučný, ale i tak je tišší než běžný vysavač.
  • Pavlušová Věra
    Ověřený
    zákazník

    13. 6. 2022

    100% 100%

    Velice spokojená s robotický vysavačem co jsem u vás zakoupila.Splnil to co jsem od něj cekala.Je to velký pomocník.

    • Velká spokojenost,výrobek splnil má očekávání.Vsem kdo uvažuje o koupi robotického vysavače neváhejte a kupte tento je úžasný.Je to TOPka
    • Minus u mě neziská nemá šanci.
  • Adolf
    Ověřený
    zákazník

    12. 6. 2022

    100% 100%

    Zatím mám robota krátkou dobu a jsem s ním spokojený. Máme psa, ten nanosí na tlapkách domů nečistotu a robot vše uklidí.

    • vysává koberce
    • přejede přes práh
    • velká nádoba na prach
    • snadné vyprazdňování
    • snadná instalace aplikace
    • jezdí trochu zmatečně v prostorech s více překážkami
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    12. 6. 2022

    90% 90%

    Trošku má problém s přejetím prahu(2cm)

    • Dělá co má,dobrá cena

zobrazit všechny hodnocení 293

Příslušenství

Viděli jste

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše