Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba e5 silver 3Doid iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver iRobot Roomba e5 silver

Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver

3.9 6 78% 6 Recenzí 83% doporučuje

6 899 Kč s DPH

5 701,7 Kč bez DPH

Odešleme v pondělí

Skladem +5 ks

Záruka 24 měsíců

Kód zboží: 102127

Popis produktu

  • Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců 
  • Navigace iAdapt
  • Třístupňový čisticí systém AeroForce
  • Funkce odloženého úklidu
  • Akustická detekce nečistot
  • Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce
  • Systém proti zamotání do kabelů
  • Filtrační systém AeroForce
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Baterie Li-Ion
  • Automatické nabíjení v nabíjecí stanici
  • Výklopné madlo pro přenášení
  • Wi-Fi
  • Ovládání přes aplikaci iRobot HOME
  • Mluví česky + aplikace v češtině

Představení robotického vysavače iRobot Roomba e5 silver

Robotický vysavač Roomba e5 zajistí pohodlný úklid vašeho domova. Vylepšený třístupňový čisticí systém AeroForce, inteligentní navigace iAdapt a wi-fi připojení s aplikací iRobot HOME pro nadstandardní kvalitu úklidu. Ovládejte svou Roombu kdykoli a odkudkoli.  

Představení robotického vysavače iRobot Roomba e5 silver

Třístupňový čistící systém AeroForce

iRobot Roomba e5 je vybavena jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů, třístupňovým čisticím systémem AeroForce. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž vzniká silný vakuový efekt. V kombinaci s novým motorem 2. generace se sací výkon zvyšuje až 5x.

1. Rotující boční kartáček

Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa.

2. Dva proti sobě rotující kartáče AeroForce 

Dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami sbírají nečistoty ze všech druhů podlah a koberců. Na tvrdých podlahách kartáče ženou nečistoty přímo do sběrného koše. Při úklidu koberců nejdříve dochází k uvolnění nečistot z vlákna koberce vodicími drážkami, aby se nečistoty dostaly na povrch, následně je gumové kartáče ženou do sběrného koše.

3. Sací motor 2. generace

Vysávání jemného prachu zajišťuje výkonný sací motor 2. generace. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr. 

Třístupňový čistící systém  AeroForce

Navigace iAdapt

Navigace iAdapt zajistí dokonalý úklid bytu i rodinného domu. Roomba monitoruje prostor pomocí desítek senzorů a ve spojení s 40 předdefinovanými pohyby inteligentně reaguje na tvar a velikost místnosti. Navigace vede robota napříč celým prostorem, podél stěn, okolo nábytku i pod ním tak, aby byl úklid perfektní.

Navigace iAdapt

Akustická detekce nečistot

Roomba je vybavena systémem Dirt Detect, který pomocí akustických senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba intenzivně věnuje.

 

Akustická detekce nečistot

Program SPOT

Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.

 

Program SPOT

Nárazník se zpomaleným dotykem

Nárazník se zpomaleným dotykem je šetrný k vašemu nábytku. Dokáže rozeznat zdánlivé překážky jako přehoz přes postel či závěsy a uklidit tak efektivně i pod postelí či právě kolem záclon a závěsů.

 

Nárazník se zpomaleným dotykem

Senzory proti pádu ze schodů

Senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

 

Senzory proti pádu ze schodů

Automatické nabíjení v nabíjecí stanici

Nabíjecí stanice slouží k dobíjení baterie. Z nabíjecí stanice robot vyráží do boje s nečistotami a prachem ve chvíli, kdy k tomu dáte pokyn pomocí tlačítka CLEAN. Po skončení úklidu se Roomba do nabíjecí stanice automaticky vrátí a začne se nabíjet.

 

Automatické nabíjení v nabíjecí stanici

Systém proti zamotání do kabelů

iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

 

Systém proti zamotání do kabelů

Funkce virtuální zdi Halo

Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.

Virtuální zeď Dual Mode disponuje funkcí Halo, která vytváří okolo zdi ochranné pole. Tento prostor robot nikdy nenaruší a funkci lze využit u misek s vodou domácích mazlíčků.

 

Funkce virtuální zdi Halo

Funkce odloženého úklidu

Díky funkci odloženého úklidu můžete zvolit den a čas, kdy chcete, aby robot začal uklízet. Roombě nevadí tma ani překážky, takže vždy důkladně uklidí i bez vaší přítomnosti. iRobot nabízí plánování úklidu na každý den v jiný čas. Robota si nastavíte například tak, aby uklízel třikrát v týdnu a robot týden co týden v naplánovaný čas uklidí. Tím udržuje stabilně čistou podlahu.

 

Funkce odloženého úklidu

Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce

Roomba disponuje velkokapacitním sběrným košem na nečistoty, jenž pomocí HEPA filtru zachytí nejjemnější prachové částice. Sběrný koš AeroForce lze vypláchnout vodou, pro ještě jednodušší údržbu.

Velkokapacitní omyvatelný sběrný koš AeroForce

Smart technologie s mobilní aplikací iRobot HOME

S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota  ovládat, i když zrovna nejste doma. Stačí stisknout tlačítko CLEAN. Aplikace iRobot HOME v českém jazyce vám nabízí celou řadu dalších užitečných funkcí a důležitých informací.

 

Smart technologie s mobilní aplikací iRobot HOME

Videa

  • Robotické vysavače iRobot Roomba série e
  • iRobot Roomba e5 silver Unboxing

Technická specifikace

  • Model: iRobot Roomba e5 silver (E515440)
  • Barva: stříbrná
  • Navigace: iAdapt
  • Filtrační systém: HEPA type filtr (AeroForce)
  • Procesor: ARM
  • Sběrný koš: AeroVac
  • Výklopné madlo: ano
  • Doporučeno na: 4 pokoje (cca 100 m2)
  • Baterie: Li-Ion
  • Kapacita baterie: 1800 mAh
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 340 x 90 mm
  • Hmotnost: 3,6 Kg
  • Hlučnost: < 58 dB
  • Detekce nečistot: ano
  • Madlo: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Mobilní aplikace: iRobot HOME
  • Čeština: ano

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Veronika 1. 5. 2022

    iRobot roomba e5

    Dobrý den,
    chci se zeptat,zda jde robotovi naplanovat v aplikaci trasu uklízení? Respektive jak zajistit aby zajizdel i do zadnich, vzdalenejsich mistnosti?
    Dekuji

    • Lukáš Specialista 2. 5. 2022

      Dobrý den, u tohoto modelu nelze nastavit trasu úklidu ani to které místnosti má uklidit. V případě, že je Váš byt více členitý a robot jej nedokáže pokrýt, tak doporučíme úklid rozdělit po 2 místnotech a vysavač přenášet. Pro kokrytí členitých domácností a větší plochy pak doporučujeme volit vyšší model s kamerou např. 975 nebo i7

  • Radek Dolejší 19. 1. 2022

    IRobot Roomba e5

    Dobrý den, několikrát se mi stalo, že robot nestihl dojet do stanice.
    Baterie mu svítí červeně, projede kolem stanice na druhou stranu místnosti a cca do minuty je K.O.
    Místnost je téměř bez nábytku (žádné překážky že kterých by se složitě vymotával)
    Prosím o radu jak to řešit.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 19. 1. 2022

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet přemístit stanici na jiné místo případně kolem stanice vytvořit větší prostor. Pokud by i tak měl s vyhledáním stanice problémy, tak řešit reklamací robota. 

  • Pavel stetka 14. 1. 2022

    Chyba 14

    Mame roomba e5 a hlasi to opakovane hybu 14. Nasel jsem ze nedetekoval nadobku, ale nic zvlastniho nevidim a nelze ho spustit? Dekuji P.Š

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2022

      Dobrý den, doporučíme vyjmout nádobku a zkontrolovat - očistit kontakty na nádobce a na robotu viz postup zde, následně provést reset robota. Pokud nepomůže tak bude třeba řešit reklamací.

  • Jarda 26. 12. 2021

    Iromba e5

    Dobrý den, máme e5,zajímalo by mě,jestli má svítit na nabíjecí stanici, zelené světýlko,když se to nabíjí,e5 se nabíjí,ale po chvíly zhasne zelené světýlko na nabíjecí stanici,tak nevíme jestli se nabíjí.

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, ano toto je naprosto v pořádku. Světýlko na stanici svítí pouze po dobu několika vteřin v případě, že robot zajede do stanice, nebo pokud z ní vyjede k zahájení úklidu. Poté se zhasne. Nesvítí tedy po celou dobu, co se robot nachází ve stanici.

  • Martin 25. 12. 2021

    E5 nejde zapnout +

    Dobrý den mám E5 robot nejde zapnout. Ve stanici se začne nabíjet pak zahlasi chybu. (zkontrolujte zda je nainstalována baterie chyba nabíjení 1)
    V stanici ji lze zapnout. Odkazuje mě to do apky. Buhuzel tu nejde sparovat s robotem. Interval mezi zapnutím a hláškou závady je krátký a nepovedlo jse mi ještě robota připojit k wifi. Standartni procedury na chybu 1.udělaný.

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat baterii v robotovi, zda je správně usazená. Poté zkuste provést reinstall aplikace a nové párování. V případě, že by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis

  • Lenka 12. 11. 2021

    najíždění na koberec

    Dobrý den, mám vysavač asi 5 let (iroomba 782e). Poslední dobou má problém s najížděním na menší koberečky. Velký koberec vyluxuje bez problémů, na rohožkách v předsíni, které předtím běžně zvládal, najednou hlásí chybu. Četla jsem zde v příspěvcích o problému s tmavou barvou, může to být tím? Navíc jsem si dnes všimla, že se robot zastaví a hlásí chybu na topných mřížkách v podlaze.
    Děkuji za radu,
    Lenka

    • Lukáš Specialista 12. 11. 2021

      Dobrý den, jestliže robot dříve tato místa uklízel bez problémů, tak zřejmě bude problém opravdu v zanesených čidlech. Doporučíme robot důkladně ze spodní strany očistit a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou

  • Michal 17. 8. 2021

    Roomba e5 chýba 11

    Dobrý deň,
    Môj robot roomba začal hlásiť chybu 11. Takže sa nenabija a neviem s ňou pohnúť ďalej. Náhradné komponenty sú vymenené ale chýba 11 je hlásená stále. Treba to servisovat alebo to zvládnem doma?
    Vopred ďakujem

    • Martina Specialista 18. 8. 2021

      Dobrý den, v omto případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci

  • Lucie 20. 7. 2021

    Nabíjení

    Dobrý den mám problém s nabíjením do doku zajede ale nechce se nabíjet vše jsem vyčistila a pořád nic . Nakonec jsem vysavač podložila tak aby se dotýkal kontaktu . V čem může být chyba ?

    • Lukáš Specialista 21. 7. 2021

      Dobrý den, vypadá to, že se jedná o poškozenou dobíjecí základnu. Pokud máte robota v záruce, tak doporučím reklamaci

  • Miroslava Strnadová 8. 2. 2021

    irobot roomba e5

    Dobrý den,
    robotický vysavač při úklidu trochu větší místnosti a ještě když není čtvercového nebo obdélníkového tvaru, neví kdy přestat. Zběsile jezdí po místnosti, ve které už není ani smítko. Pokud ho sama manuálně nevypnu, je schopen se vybít. Také na jedno nabití nevydrží rozhodně 3 hodiny vysávat. Mělo by to tak být? Včera se na něm prvně rozsvítila kontrolka wifi, nevím proč, protože aplikaci se mi nepodařilo stáhnout. Protože mám robota ve víkendovém objektu, chtěla jsem vyřadit baterii z provozu, dle návodu podržením tlačítka home po dobu 9 sekund. Přitom se však rozsvítila kontrolka wifi a kontrolka stavu baterie. Není to závada? Také kontrolka stavu baterie ukazuje vždy jen buď celá oranžová anebo celá zelená. Ukazuje také, že už je třeba jen z poloviny nabitá?
    Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 8. 2. 2021

      Dobrý den, tento model nemá ještě vyspělejší navigaci za pomocí kamery nebo Gyro senzoru a tal nemusí vždy velikost místnosti vyhodnotit přesně. Pohybuje se ještě nesystematicky. Co se týče vyřazení baterie, tak to lze provést pouze vyjmutím baterie, jinak lze robot pouze popisovaným způsobem resetovat. Stav baterie ukazuje tak jak popisujete zeleně, oranžově a červeně. 

  • Leona 21. 1. 2021

    V průběhu vysávání se vybila baterie

    Dobrý den,
    během prvního vysávání robot nestihl na jedno nabití baterie vysát celý byt (cca 85 m2). Pokud ho spustím po nabití baterie, dokáže pokračovat v úkolu a nebo začne vysávat úkol od začátku?
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 21. 1. 2021

      Dobrý den, tento model nedokáže po vybití dokončit úklid. Pokud je prostor větší - členitější a nedokáže jej na jedno nabití pokrýt, tak bude třeba prostor rozdělit a robot spustit postupně v jednotlivých částech bytu. 

zobrazit všechny dotazy 56

Recenze produktu

78%

78%

6 hodnocení

  • 4× 100%
  • 1× 80%
  • 0× 60%
  • 0× 40%
  • 1× 20%

83 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    7. 2. 2021

    90% 90%

    • Jezdí rychle, vyjede i na práh, gumové kartáče, snadné čištění. V domácnosti máme kočky a psy, při pravidelném "venčení" Rumbíčka výrazně klesá prašnost.Bez něj to byla honička.
    • Když ho vypnu a zapnu v průběhu vysávání, neví co už vysál. Ale to jsem věděla dopředu, akorát je to blbý.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    29. 1. 2021

    70% 70%

    zatím je to můj první robotický vysavač

    • nevím jestli vysaje celý prostor,zdá se mě že cestuje tak nějak nesymetricky
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    28. 12. 2020

    90% 90%

    • Zatím zkoušíme
  • Natalia Molnár
    Ověřený
    zákazník

    18. 12. 2020

    20% 20%

    Dobrý den. Koupila jsem u vás iRobot Roomba E5 WiFi silver jako dárek pro děti, poslala jsem ho do zahraničí .Dnes mi děti zavolali a k robotů nebylo zabalené kabel na nabíjení a virtuální stěna Dual Mode iRobot prostě v krabici byl jen robot a nabíjecí stanice.Vrátit robot do Čech je náročné ,tím pádem reklamace je zbytečná z toho vyplývá otázka ,dá se u vás objednat zbytek příslušenství do vysavače tohoto modelu?

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    9. 12. 2020

    100% 100%

    • výborný pomocník
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    9. 12. 2020

    100% 100%

    Zatím velmi šikovný pomocník. A jmenuje se František. Je hezké když na mobilu vidíte že František dokončil svůj úkol :)) František se mnou komunikuje česky tak mu krásně rozumím . Přeje přes práh, do noh stolu naráží opatrně, kousíček před překážkou brzdí. Ze schodů nespadne a ani se nebojí mých psů, je statečný . Jsem spokojena a doufám že dlouho budu .

Příslušenství

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše